Subiect: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
384 mesaje, 85638 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gabi23
Probabil e finalul epocii ”Electroputere-Siemens”
Probabil e finalul epocii ”Electroputere-Siemens”

-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Marian Andrei
Cateva amintiri cu 318, 25 aprilie 2018, ramasa defecta cu IR 1589 in Bucuresti Baneasa. Bonus - pe linia 5 din Bucuresti Baneasa inchisa pentru o perioada nedeterminata de mai bine de un an.
Cateva amintiri cu 318, 25 aprilie 2018, ramasa defecta cu IR 1589 in Bucuresti Baneasa. Bonus - pe linia 5 din Bucuresti Baneasa inchisa pentru o perioada nedeterminata de mai bine de un an.
00.jpg (195.69 KB; descărcat de 1417 ori)
1.jpg (201 KB; descărcat de 1417 ori)
2.jpg (257.92 KB; descărcat de 1417 ori)
3.jpg (173.88 KB; descărcat de 1414 ori)
4.jpg (220.24 KB; descărcat de 1413 ori)
-
- Autor: SirVlady
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
SirVlady
Capat de linie pentru 318. Ultima locomotiva din clasa 45 (Siemens) a CFR Calatori a fost retrasa intr-un final dupa 21 de ani de la modernizare, dintre care numai 17 a circulat, stand pe dreapta vreo 4 ani in perioada 2013-2017. Pot sa zic ca au avut un istoric relativ tumultuos aceste masini, la vremea modernizarii lor erau practic niste bijuterii ingineresti, dar peste cativa ani avea sa se aleaga praful de aceasta modernizare.
In perioada anilor 2008-2011 au fost retrase treptat aceste locomotive, din lipsa pieselor care fie nu se gaseau, fie se gaseau la costuri mult prea mari.
In ciuda retragerii 45-urilor Siemens, 318 inca mai avea sa circule inca vreo 2 ani de la acel moment, pana in 2013 cand a fost retrasa. A stat in conservare pana in septembrie 2017. In noiembrie 2017, 45-0318-1 avea sa fie revopsita in schema pe care o avea inainte, pentru a avea un look cat de cat comercial. Din septembrie 2017 pana in februarie 2020 (momentul retragerii definitive) a rulat constant, cu o perioada mai lunga de pauza intre Ianuarie si Iunie 2019.
Desi m-am lungit cu textul acesta, 318 ar merita sa continue oarecum un parcurs istoric la muzeul Dej, chiar daca nu mai are componentele originale pe ea de ani de zile.
Capat de linie pentru 318. Ultima locomotiva din clasa 45 (Siemens) a CFR Calatori a fost retrasa intr-un final dupa 21 de ani de la modernizare, dintre care numai 17 a circulat, stand pe dreapta vreo 4 ani in perioada 2013-2017. Pot sa zic ca au avut un istoric relativ tumultuos aceste masini, la vremea modernizarii lor erau practic niste bijuterii ingineresti, dar peste cativa ani avea sa se aleaga praful de aceasta modernizare.
In perioada anilor 2008-2011 au fost retrase treptat aceste locomotive, din lipsa pieselor care fie nu se gaseau, fie se gaseau la costuri mult prea mari.
In ciuda retragerii 45-urilor Siemens, 318 inca mai avea sa circule inca vreo 2 ani de la acel moment, pana in 2013 cand a fost retrasa. A stat in conservare pana in septembrie 2017. In noiembrie 2017, 45-0318-1 avea sa fie revopsita in schema pe care o avea inainte, pentru a avea un look cat de cat comercial. Din septembrie 2017 pana in februarie 2020 (momentul retragerii definitive) a rulat constant, cu o perioada mai lunga de pauza intre Ianuarie si Iunie 2019.
Desi m-am lungit cu textul acesta, 318 ar merita sa continue oarecum un parcurs istoric la muzeul Dej, chiar daca nu mai are componentele originale pe ea de ani de zile.

45-318-1.jpg (1.66 MB; descărcat de 1199 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Marian Andrei
321 sta de ceva timp in SCRL Brasov, va intra la RR si ea la un moment dat.
321 sta de ceva timp in SCRL Brasov, va intra la RR si ea la un moment dat.
20200520_094457.jpg (465.85 KB; descărcat de 1018 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Marian Andrei
EA 321 urmeaza sa intre la lucru, va avea parte de reparatii si rebandajare, nu va fi revopsita.
EA 321 urmeaza sa intre la lucru, va avea parte de reparatii si rebandajare, nu va fi revopsita.
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gabi23
322 - la tracțiunea lui IR 1825 București - Tg. Jiu, a început să prezinte urme de coroziune la nivelul ”cutiei”, pe lateral
. A avut ultima reparație majoră în anul 2007, când au fost înlocuite echipamentele Siemens cu cele Softronic. La exterior nu a mai fost spălată de ani de zile...
322 - la tracțiunea lui IR 1825 București - Tg. Jiu, a început să prezinte urme de coroziune la nivelul ”cutiei”, pe lateral

450-322-9 - Bucurestii Noi - 21.06.2020 - IR1825 Buc-Tg. Jiu.JPG (386.62 KB; descărcat de 732 ori)
322 detaliu.JPG (169.27 KB; descărcat de 732 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Marian Andrei
321 a revenit la BC in aceasta seara dupa reparatia boghiurilor. Teoretic e masina de 160 acum.
Marian Andrei a scris:
EA 321 urmeaza sa intre la lucru, va avea parte de reparatii si rebandajare, nu va fi revopsita.
321 a revenit la BC in aceasta seara dupa reparatia boghiurilor. Teoretic e masina de 160 acum.
📖 Opțiuni paginare