Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 137350 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV DanCld

Observ o politica noua din partea ministerului, proiectele sunt sparte in loturi micute (maxim 30km de autostrada) care sunt atribuite separat, impunandu-se termene de proiectare si executie foarte stranse (6 luni + 2 ani). In principiu e un lucru bun, fortand companiile sa isi concentreze eforturile pe zone limitate; problema mare e ca in .ro lucrarile sunt in general subcontractate. Asta inseamna ca unii sapa, altii aduc pietrisul, altii niveleaza, altii asfalteaza, altii produc grinzi pentru poduri etc etc; din pacate acesti "altii" nu sunt infiniti si exista riscul ca acesti subcontractori sa isi atinga foarte repede limitele  :roll:

 


Re: Coridorul IV ionescu63

horex wrote:
Nu ar fi utila regruparea acestui topic pe sectiunile care s-au licitat pentru a fi mai usor urmarite? Asta daca nu e cumva foarte dificil.
Din cate stiu doar Pitesti-Sibiu are o problema de finantare. Parca totusi au anuntat ca incep si o portiune din asta.
Poate sa faca cineva lumina? Care sunt licitate, care sunt semnate, care se executa etc. Era foarte bine organizat la Bucuresti / Lucrari infrastructura / Berzei-Uranus.
Merci


Si eu tot la organizarea topicului de la Berzei-Uranus m-am gandit.
Sa rugam un admin sa creeza un topic mare Coridorul IV, care sa cuprinda topicul acest cu Discutii generale si topicuri pe sectiuni pentru poze. Sau variante.

 


Re: Coridorul IV Goldmund

http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 09466.html

Infrastructura, infrastructura, infrastructura...Romania, grabeste-te!
Sa auzim mai mult de bine

 


Re: Coridorul IV Tavi

In Monitorul Oficial nr. 842/16.12.2010 (http://www.monitoruloficial.ro/RO/article--e-Monitor--339.html) au fost publicate hotarari de Guvern pentru declasansarea procedurilor de expropriere a imobilelelor proprietate privata ramase expropriat situate pe amplasamentele autostrazilor Timisoara - Lugoj, Lugoj - Deva si Orastie - Sibiu.

 


Re: Coridorul IV George

Saptamana trecuta am fost la Sibiu si am vazut dintr-o cladire inalta noua autostrada; din pacate, in poze n-a iesit decat o liniuta gri cam filigranata, asa ca nu am mai postat. In tot cazul, Sibiul este un oras cu adevarat european, iar autostrada (ma rog, "ciotul" de autostrada) le-a scos traficul greu de pe soselele din oras.
Revenind, cred ca politica noua a MTI de a scoate la licitatie tronsoane scurte este corecta, tocmai datorita limitelor evidente ale contractorilor din Romania (nu neaparat romani, desigur).
La fel se pare ca se va proceda si pe coridorul IV feroviar, unde tronsoanele mai lungi (cum ar fi Coslariu - Sighisoara, cam 100 km) vor fi la randul lor "sparte" in trei bucati, pentru a evita atribuirea unei lucrari de 1 mld. euro unui singur constructor, care se poate dovedi un tzepar.

 


Re: Coridorul IV mindmasster

George wrote:
Saptamana trecuta am fost la Sibiu si am vazut dintr-o cladire inalta noua autostrada; din pacate, in poze n-a iesit decat o liniuta gri cam filigranata, asa ca nu am mai postat. In tot cazul, Sibiul este un oras cu adevarat european, iar autostrada (ma rog, "ciotul" de autostrada) le-a scos traficul greu de pe soselele din oras..


Sibiu este primul oras care are centura la nivel de autostrada. Nu mi-a placut exprimarea cu acel "ciot " . Sunt totusi 22 de km , nu 5-10 . Totusi :D

 


Re: Coridorul IV George

Corect, rectific. Este bineinteles o autostrada, insa ideea de "ciot" mi-a venit gandindu-ma la ceea ce trebuie sa fie coridorul IV.
Iti dai seama cum ar fi ca in loc de 22 km, sa fie 600 km, de la Bucuresti la granita? Am trai deja intr-o tara mai civilizata.

 


Re: Coridorul IV mindmasster

George wrote:
Corect, rectific. Este bineinteles o autostrada, insa ideea de "ciot" mi-a venit gandindu-ma la ceea ce trebuie sa fie coridorul IV.
Iti dai seama cum ar fi ca in loc de 22 km, sa fie 600 km, de la Bucuresti la granita? Am trai deja intr-o tara mai civilizata.


Te cred . Am avea alta iesire catre Vest si poate straini vor veni intr-un numar mai mare la noi in tara odata cu aceasta autostrada care practic taie Romania de la V-E . Total km Nadlac-Constanta 831

 


Re: Coridorul IV catalinm

mindmasster wrote:
George wrote:
Saptamana trecuta am fost la Sibiu si am vazut dintr-o cladire inalta noua autostrada; din pacate, in poze n-a iesit decat o liniuta gri cam filigranata, asa ca nu am mai postat. In tot cazul, Sibiul este un oras cu adevarat european, iar autostrada (ma rog, "ciotul" de autostrada) le-a scos traficul greu de pe soselele din oras..


Sibiu este primul oras care are centura la nivel de autostrada. Nu mi-a placut exprimarea cu acel "ciot " . Sunt totusi 22 de km , nu 5-10 . Totusi :D

Pitestiul e primul....m-as bucura sa avem macar centuri ocolitoare de la sibiu la nadlac (orastie, deva, sebes, arad) si s-ar rezolva mare parte din problemele de transport pe coridorul IV

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Coridorul IV Dr2005

S-ar rezolva mare parte din problemele coridorului IV cu o cale ferată ca lumea. Dar aia costă doar 2 milioane de euro / km (maxim), nu 70 şi nici nu o face Bechtel.€

 


Re: Coridorul IV marius baciu

George wrote:
Corect, rectific. Este bineinteles o autostrada, insa ideea de "ciot" mi-a venit gandindu-ma la ceea ce trebuie sa fie coridorul IV.
Iti dai seama cum ar fi ca in loc de 22 km, sa fie 600 km, de la Bucuresti la granita? Am trai deja intr-o tara mai civilizata.


Sunt defapt doar 17 km autostrada diferenta de 5 km este pe Strada Salzburg care face legatura intre centura si DN7(aeroport) care a fost reabilitata odata cu cei 3 km de catre Vectra.De aici si confuzia

 





Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use