Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 137565 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV shoppy

Chiar ar trebuii facuta A1 - Targoviste - Ploiesti, dar cred ca sunt altele mai urgente momentan.

 


Re: Coridorul IV eugend

A1 - Targoviste - Ploiesti - Buzau

:geek:

 


Re: Coridorul IV Techno

Cica nu. O zice primarele. O fi de la campanie. O fi stricata si asta, ma!

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 66863.html

 


Re: Coridorul IV bercenicity

Coridorul IV Sud

Pod Vidin-Calafat: 4 piloni cu hobane, cale ferata simpla intre hobane, cate doua benzi pe sens in afara hobanelor
13 martie




Si un altul cu situatia din 3 iunie: http://www.danubebridge2.com/video/03.06.12.flv

http://www.danubebridge2.com/

 


Re: Coridorul IV telvanni

Adio autostrada banateana in urmatorii ani: licitatia pentru noi tronsoane a fost din nou amanata!

Scris de Marcel Hoster - Speranţa bănăţenilor de a merge în curând pe autostradă de la Timişoara până la Sibiu va putea deveni realitate doar în anii viitori. Termenul limită pentru depunerea dosarelor în vederea atribuirii tronsonului 2 din autostrada Timişoara – Lugoj, dar şi a tronsoanelor 2, 3 şi 4 din Lugoj – Deva a fost din nou amânat, fiind extins până pe data de 20 august.
Compania Naţională  de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a năruit din nou speranţele bănăţenilor de a se vedea şoferi pe o autostradă, la ei acasă, pe o distanţă mai mare de 20 – 30 de kilometri. Dacă în urmă cu o săptămână se anunţa prelungirea termenului de depunere a dosarelor de la luna iunie la 10 iulie, din motive neprecizate, CNADNR a decis să prelungească acest termen cu încă 40 de zile, până pe 20 august!
Dacă ne gândim la realizarea efectivă a licitaţiei, la etapele pregătitoare, la cele de proiectare sau organizare de şantier, este clar pentru oricine că, cel puţin în acest an, nu se va pune nici măcar o basculă de balast pe tronsoanele de autostradă amintite. Bucata a doua din autostrada Timişoara – Lugoj, în lungime de 25,6 kilometri, dar şi tronsoanele 2, 3 şi 4 din Lugoj – Deva, în lungime totală de 72 de kilometri sunt singurele care nu erau contractate de Ministerul Transporturilor. Suma totală alocată pentru acestea depăşeşte un miliard de euro, mare parte din bani provenind din fonduri europene.
În noile condiţii, circulaţia se va putea desfăşura în acest an doar pe o mică porţiune din coridorul paneuropean IV. În acest moment sunt deschise circulaţiei doar centura în regim de autostradă a Aradului şi autostrada Arad – Timişoara (Giarmata). Pentru luna iulie este prognozată şi finalizarea lucrărilor la primul lot au autostrăzii Timişoara – Lugoj, care va face legătura dintre Arad şi drumul naţional care leagă Timişoara de municipiul Lugoj. Între Lugoj şi Deva se lucrează doar pe o mică porţiune de drum, pe lotul 1, acolo lucrările fiind destul de întârziate. De asemenea, se mai lucrează pe porţiunea dintre Nădlac şi Arad, dar şi dinspre Deva spre Sibiu, pe anumite loturi.


http://www.tion.ro/adio-autostrada-bana ... ta/1127944

 


Re: Coridorul IV telvanni

Cat timp a fost Boagiu la conducerea ministerului vuiau topicele de autostrazi de pe acest forum. Acum e liniste si pace...s-a ales praful de visul meu de a ajunge la Arad pe autostrada in 2015 (fara Pitesti - Sibiu), ca visul de a ajunge cu trenul in maxim 4 ore e pur SF.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Coridorul IV Dr2005

Păi şi cât timp a fost Boagiu tot nu s-a făcut nimic...

 


Re: Coridorul IV George

Uita-te din nou pe topicele relevante (in primul rand mesajele din acest topic).
Majoritatea licitatiilor si a contractelor incheiate pentru C IV rutier sunt in timpul mandatului Boagiu, la fel, in ce priveste calea ferata.

Este regretabil ca acest ritm a incetinit considerabil.

Daca ne facem ca nu vedem lucrurile care nu ne convin, asta nu inseamna ca ele nu exista.

 


Re: Coridorul IV telvanni

Ca sa mai animam un pic topicele de autostrazi, venim cu stiri (proaste)

Comisia Europeana pregateste o scrisoare de oprire a unei plati la autostrada Arad-Nadlac. Sunt suspiciuni de frauda

Comisia Europeana pregateste o scrisoare de intrerupere a uneia din platile solicitate de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) pentru un contract de constructie a autostrazii Arad-Nadlac in contextul in care au fost identificate "iregularitati si suspiciuni de frauda", anunta Mediafax.

Posibilitatea intreruperii platilor este mentionata intr-un document oficial obtinut de agentia Mediafax si redactat dupa discutia pe care ambasadorul Romaniei la UE, Mihnea Motoc, a avut-o in urma cu zece zile, la 3 iulie, cu Walter Deffaa, directorul general al DG REGIO (Directoratul General pentru Politica Regionala al Comisiei Europene) si Angela Martinez-Sarasola, sefa Unitatii pentru Romania din cadrul acestui directorat.

In aceasta discutie, reprezentantii Comisiei Europene au transmis mai multe nemultumiri in contextul existentei unui risc ridicat de suspendare a programelor gestionate de DG REGIO.

"In ceea ce priveste POS Transporturi, oficialul Comisiei a precizat ca, in contextul identificarii unor iregularitati si a unor suspiciuni de frauda, in prezent se afla in pregatire o scrisoare cu privire la intreruperea uneia din platile solicitate de catre CNADNR pentru un contract de lucrari legat de constructia unei autostrazi", se arata in document.

Surse oficiale au declarat agentiei Mediafax ca autostrada vizata de acest caz este Arad-Nadlac.

Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de apropae 39 kilometri. Primul va fi executat de asocierea romano-portugheza Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea trebuie proiectat si executat de compania germana Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

Finantarea este asigurata din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene.

Lucrarile au inceput in toamna anului trecut, termenul de finalizare a ambelor tronsoane ale Autostrazii Nadlac-Arad fiind anul 2013.

In luna martie, ministrul Transporturilor de atunci Alexandru Nazare le-a reprosat constructorilor autostrazii Nadlac-Arad intarzieri la derularea lucrarilor, el cerandu-le sa isi dubleze capacitatile de lucru pentru a finaliza asfaltarea in acest an.

Romania nu mai trimite catre Comisia Europeana cereri de rambursare pentru patru programe operationale incepand cu 1 iulie si pana la o data care urmeaza sa fie decisa, interval in care Executivul comunitar va analiza daca autoritatile romane au respectat conditiile asumate la finele anului trecut.

Cele patru programe operationale pentru care nu mai sunt trimise cereri de rambursare sunt legate de sectorul regional, de mediu, de transport si de competitivitate.

Oficialii CE deruleaza, in perioada 5-17 iulie, misiuni de audit pentru cele patru programe.

In decembrie 2011, Comisia Europeana (CE) a permis reluarea platilor catre Romania pentru aceste patru programe, dar cu conditia ca autoritatile de la Bucuresti sa indeplineasca pana la sfarsitul lunii iunie 2012 o serie de cerinte legate de organizarea interna a autoritatilor de management si de achizitiile publice.


link: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12 ... frauda.htm

 


Re: Coridorul IV DanCld

Zvonul urban e ca e vorba de segmentul Romstrade (langa granita); respectivii ar fi luat avans 22m euro cu care doar au scurmat un pic pamantul  :roll:

 


Re: Coridorul IV telvanni

Cum a ajuns Sebesul orasul-cosmar pentru soferi: nod rutier fara centura, in asteptarea autostrazii care s-ar putea da in folosinta la finalul anului

Aflat la intersectia doua dintre cele mai importante drumuri din tara (DN1 si DN7) si fara a avea o sosea de centura, municipiul Sebes este de 20 de ani o sursa de nervi si batai de cap pentru soferii care vor sa-l traverseze, iar traficul a devenit un cosmar pentru localnici. S-au semnat petitii si s-au facut melodii hip-hop care cereau o sosea de centura, insa solutiile din partea autoritatilor au intarziat mereu sa vina. Dupa mult timp s-a trecut la realizarea unei autostrazi intre Orastie si Sibiu care sa serveasca si ca centura pentru Sebes, insa abia de cativa ani a inceput efectiv constructia, iar finalizarea ei in intregime ar putea intarzia. Totusi, primarul din Sebes da acum o veste buna: deschiderea tronsonului care ocoleste orasul ar putea avea loc chiar la finele anului 2012.

In Municipiul Sebes (judetul Alba) se intersecteaza doua dintre cele mai importante drumuri nationale din tara: DN1 (care vine dinspre Bucuresti si Brasov si merge spre Alba Iulia, Cluj-Napoca si Oradea) si DN7 (care vine dinspre Pitesti si merge spre Deva, Arad si Nadlac).

Astfel, in fiecare vara, si nu numai, Sebesul este paralizat de circulatia rutiera. Citeva zeci de mii de tiruri si automobile zilnic ajung sa circule bara la bara si sa sufoce orasul. Oricine care a avut de circulat pe DN7 sau DN1 prin Sebes a avut parte de nervi si batai de cap cu traficulc e traverseaza orasul.
In aproape orice moment al zilei, pe un webcam ce transmite imagini de pe strada principala din Sebes, se poate observa acelasi lucru: masini si tiruri bara la bara.

Autostrada care ocoleste Sebesul - discutata si planificata de opt ani. Termen de finalizare: 2013

De aproape opt ani s-a vorbit de Autostrada Orastie - Sibiu (parte a Coridorului IV Paneuropean) care sa serveasca si ca centura pentru municipiul Sebes, insa abia de cativa ani s-a trecut efectiv la constructia ei. Termenul de finalizare a autostrazii Orastie - Sibiu, dupa cum a aratat in 2011 HotNews.ro intr-o analiza a situatiei autostrazilor din Romania, este 2013.


Cu toate acestea, avand in vedere istoricul autostrazilor din Romania, inaugurate cu luni sau chiar ani intarziere, precum si decizia Guvernului din luna iunie de a taia din banii de investitii pentru a obtine excedent bugetar, tronsonul de autostrada risca sa nu fie finalizat la timp, iar situatia critica din Sebes sa se mai prelungeasca.

Primarul din Sebes, insa, sustine ca cel putin partea de autostrada care ocoleste orasul ar putea fi gata si data in folosinta mai repede.

"Se lucreaza de zor, 24 de ore din 24 la autostrada. Mai devreme de sfarsitul acestui an sau inceputul anului viitor nu avem nici o sansa sa circulam pe autostrada", a declarat pentru HotNews.ro primarul din Sebes, Adrian Alexandru Dancila.

“Cei care lucreaza la autostrada ne-au zis ca daca e o toamna lunga poate reusesc sa termine partea care ocoleste Sebes-ul, de la DN1 dinspre Sibiu spre DN7, spre Deva, si peste intersectia cu DN1 spre Cluj. Se lucreaza 24 din 24. Deocamdata nu stiu sa fie probleme de bani sau facturi neplatite”, a mai spus primarul.

Primarul din Sebes: Noi avem studiu de fezabilitate pentru o centura, dar nu avem finantare pentru ca se face autostrada

Intrebat daca, inainte de solutia autostrazii, autoritatile locale s-au gandit sa rezolve problema cu o sosea de centura, edilul din Sebes a declarat ca municipalitatea a realizat un studiu de fezabilitate, dar ca nu poate obtine finantare externa pentru o astfel de lucrare.

“Problema unei sosele de centura s-a luat in calcul, dar doar cu finantare din afara pentru ca primaria nu poate asigura asa ceva. Pentru ca era pe rol autostrada, nimeni nu finanteaza pe aceeasi ruta doua drumuri, si autostrada, si centura. Noi avem facut un studiu de fezabilitate pentru o sosea de centura separat de autostrada, dar aici e vorba de finantare de afara pe care nu ti-o da nimeni”, sustine primarul Dancila.

Edilul din Sebes sustine ca presiuni si sesizari la nivel central pentru a se rezolva problema traficului intens din oras s-au tot facut, dar rezultatele s-au lasat asteptate.

"Orasul are strazi inguste. Nu este nicio o varianta prin oras. Am incercat de toate" - primarul din Sebes

“De foarte multi ani am sesizat Ministerul Transporturilor, s-au facut demersuri si de catre fostii si actualii parlamentari, de catre administratia locala, dar niciodata pentru aceasta ruta nu au avut o solutie. Desi treaba cu autostrada e nascuta de vreo opt ani, de vreo trei ani de zile s-a schimbat solutia de vreo trei ori. Prioritare au fost intai centurile de la Pitesti si apoi de la Sibiu, inaintea Sebesului”, a declarat pentru HotNews.ro primarul Dancila.

“In interiorul orasului nu sunt alte solutii. Sebesul este un vechi burg si are strazi inguste. Nu ai nici o varianta prin oras. Am incercat de toate. Vara, traficul creste. Tot ce e camion greu ce vine de la Nadlac pe aici trece. Plus ca la ora actuala se lucreaza si la autostrada si trec si masinile constructorilor. Tranziteaza orasul si foarte multe masini mici. La inceputul lui august au trecut foarte multe masini de Italia, probabil romani plecati afara”, a mai spus edilul.
In plus, pentru a ingreuna traficul care tranziteaza orasul si mai mult, edilul arata ca sursa de blocaj si catre o linie de cale ferata strategica ce nu poate fi desfiintata.

“Problema este de demult, dar de la an la an s-a tot acutizat. Pe langa intersectia DN7 si DN1 si tot traficul ce aduc ele, mai este ceva. Mai este o linie ferata pe care nu o putem desfiinta pentru ca asa ceva se face doar cu aprobarea CSAT-ului. Am discutat cu cei de la Brasov care au aceasta linie in intretinere, am mai reparat-o si noi sa fie cat de cat dreapta, pe 21 vor veni cei de la Brasov sa vedem ce mai putem face urgent acestei linii ca sa nu mai incetineasca si ea traficul. Dar problema nu se rezolva asa. Acum fiind si vara si trafic foarte mult”, a spus primarul din Sebes.

Doi tineri din Sebes au facut o melodie hip-hop prin care cer o sosea de centura
video: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fy1japLXXs

De-a lungul timpului, de nervi nu s-au umplut doar soferii care au trecut prin Sebes, ci si localnicii care trebuie sa suporte claxoanele, injuraturile si traficul greu ce le strabate orasul.

In urma cu sapte luni, Pro TV publica un material despre cele 40.000 de masini catre tranziteaza Sebesul in fiecare zi si despre cum doi tineri din oras au facut o melodie hip-hop despre nevoia unei sosele de centura.

"O multime de oameni trec pe aici, zi de zi/ Da' daca-ar fi dupa ei mai bine l-ar ocoli, stii? / Dar din pacate n-au alternative / Asa ca faceti centura! Mai vreti si-alte motive?", suna versurile de refren ale melodiei realizate de cei doi sebesani.

In 2008, pe site-ul PetitiiOnline.ro, un sebesan cerea realizarea unei sosele de centura "pentru ca toate tirurile sau vehiculele care tranziteaza aceasta zona sa nu mai fie nevoite sa stea ore intregi la intrarea in oras si tranzitarea lui".

"Dorim o sosea de centura pentru ca traficul in oras este catastrofal; soseaua din centrul orasului este foarte denivelata si trebuie facut ceva in acest sens!", se mai arata in petitia semnata de peste 1.000 de persoane.

Ca raspuns pentru unul din initiatorii petitiei, Ministerul Transportului anunta ca "Realizarea variantei de ocolire Sebeş este parte a viitorului contract de execuţie lucrări „Construire autostradă Orăştie – Sibiu, sector 2”, având o valoare totală estimată de 198.000.000 Euro şi o durată de execuţie de 36 luni. Semnarea contractului de execuţie este estimată pentru trimestrul IV 2009."

Cu toate acestea, contractul de executie a fost semnat abia in 2011, cu termenul de finalizare 2013.


sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13 ... anului.htm

 


Re: Coridorul IV ionescu63

Licitatii fara precedent: 50 de oferte pentru Autostrada Lugoj - Deva
CNADNR a primit nu mai putin de 50 de oferte pentru constructia loturilor 2, 3 si 4 din Autostrada Lugoj – Deva A1, parte a Coridorului IV pan-european.

Astfel, pentru lotul 2 din Lugoj – Deva, cu o lungime de 28,6 kilometri, au fost depuse 18 oferte din partea urmatoarelor firme si asocieri:

* Asocierea Comsa – Teloxim – Aldesa – Via Design;
* Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA – Corsan Corviam Construccion SA;
* Asocierea Shapir Structures 1991 Ltd – Impresa Pizzarotti & C SpA – Pizzarotti SA;
* Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA;
* Asocierea Selina SRL – Doprastav as;
* Asocierea Aktor SA – Arcada Company SA;
* Asocierea Hochtief – Pa&Co;
* Asocierea Astaldi SpA – Euro Construct Trading 98 SRL;
* Asocierea Azvirt LLC – Consitrans SRL;
* JV Strabag SRL – Straco Grup SRL;
* OHL ZS as;
* FCC Construccion SA;
* Asocierea Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa – Ortiz Construcciones y Proyectos SA – Labracom Construct SRL;
* Asocierea Constructora San Jose SA – Ploder Uicesa SA;
* Asocierea Impresa SpA – Azvi SA;
* Asocierea PORR Bau GmbH - Teerag Asdag AG – Porr Polska SA – Vega 93 SRL;
* JV Salini SpA – Secol SpA;
* Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL,

Pentru contractul privind proiectarea si executia autostrazii Lugoj – Deva, lot 3, cu o lungime de 21,14 km, firmele care au depus ofertele au fost:
* Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA;
* Asocierea Selina SRL – Doprastav as;
* Asocierea Aktor SA – Shapir Structures 1991 Ltd;
* Asocierea Hochtief – Pa&Co;
* Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pizzarotti SA;
* Asocierea Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA;
* Asocierea Astaldi SpA – Euro Construct Trading 98 SRL – Consitrans SRL;
* JV Strabag SRL – Straco Grup SRL;
* Impregilo SpA;
* FCC Construccion SA;
* Corsan Corviam Construccion SA;
* OHL ZS as;
* Asocierea Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa – Ortiz Construcciones y Proyectos SA – Labracom Construct SRL;
* Asocierea Constructora San Jose SA – Ploder Uicesa SA;
* Asocierea PORR Bau GmbH - Teerag Asdag AG – Porr Polska SA – Delta ACM 93 SRL;
* Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL.

Pentru lotul 4, cu o lungime de 22,14 km, au fost primite 16 oferte, din partea urmatoarelor companii:
* Asocierea Shapir Structures 1991 Ltd – Aktor Technical Societe Anonyme;
* Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA;
* Asocierea Aldesa Construcciones SA – Comsa SA – Teloxim Con SRL – Vamibero Holding SA – Procons XXI SRL;
* Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Impresa Pizzarotti SA;
* Asocierea Astaldi SpA – Max Boegl Romania SRL – Max Bogl Bau GmbH & Co.Kg – Tancrad SRL;
* Asocierea Delta ACM 93 SRL – PORR Bau GmbH – Teerag Asdag AG – Porr Polska SA – Consitrans SRL;
* Asocierea Selina SRL – Doprastav as;
* JV Strabag SRL – Straco Grup SRL;
* Impregilo SpA;
* FCC Construccion SA;
* Corsan Corviam Construccion SA;
* OHL ZS as;
* Asocierea Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa – Ortiz Construcciones y Proyectos SA – Labracom Construct SRL;
* Constructora San Jose SA;
* Asocierea Azvi SA – Impresa SpA;
* Asocierea Tehnostrade SRL – Spedition UMB SRL.

Pentru loturile 2 si 3, costurile estimative sunt de 2,088 miliarde de lei fara TVA - 9,3 milioane de euro in medie pe kilometru, iar pentru lotul 4 de 1,045 miliarde de lei, fara TVA, echivalentul a 10,5 milioane de euro pe kilometru. Este de asteptat ca, pe fondul concurentei fara precedent, preturile de adjudecare sa fie insa mult mai mici. Finantarea acestor tronsoane se va face din fonduri europene nerambursabile in proportie de 85%, restul fiind asigurat de la bugetul de stat.

Pentru toate cele trei loturi, durata contractelor va fi de 6 ani si jumatate, din care 6 luni proiectarea, 2 ani executia si 4 ani garantia. Ofertele au fost deschide miercuri. Marti, au mai fost deschide ofertele pentru lotul 2 din Autostrada Timisoara - Lugoj (26,6 km), 10 la numar, precum si pentru sectiunea Gilau - Nadaselu (8,7 km), din cadrul Autostrazii Transilvania, 13 la numar.

Castigatorii licitatiilor vor fi anuntati cel mai devreme la finele acestei luni.

Prin aceste contracte, Autostrada A1 va fi completa intre Sibiu si Nadlac. Tronsonul Sibiu - Pitesti, cel mai dificil si cel mai scump din Coridorul IV paneuropean, va fi construit cu fonduri din exercitiul financiar al UE 2014-2020.

http://www.finantistii.ro/transporturi- ... deva-74561

 


Re: Coridorul IV telvanni

Umbla vorba-n targ ca azi se va deschide traficului autostrada de 9.5km facuta de UMB intre Timisoara si Lugoj (tronsonul 1).
Bravo UMB si multumesc ca ati reusit sa devansati un termen la o lucrare publica in Romania. CU 6 LUNI.

UPDATE: s-a amanat pe luni sau marti. Sorry!

link: http://www.adevarul.ro/locale/timisoara ... 21131.html

Anunţată pentru astăzi, inaugurarea tronsonului de 9,5 kilometri din autostrada Timişoara-Lugoj, nu a mai avut loc. Circulaţia va fi deschisă la începutul săptămânii viitoare


Titu Bojin, preşedintele CJT a anunţat la începutul săptămânii că primul tronson din autostrada Timişoara – Lugoj, de 9,5 kilometri, va fi inaugurat joi, în prezenţa premierului Victor Ponta. La o zi după, primul ministru a declarat că nu vine în Timiş pentru a tăia panglica pentru doar 9,5 kilometri. Până la urmă nu a mai avut loc nicio inaugurare. Nici măcar recepţia lucrărilor nu a putut fi predată, pentru că încă se mai lucra pe autostradă.

“Mai sunt câteva lucruri de pus la punct. Este vorba de montarea unor semne de circulaţie, ale unor parapeţi, după ce camioanele constructorilor au ieşit de pe drum, de alte câteva semnaizări la ieşiea de pe autostradă”, a spus Teodor Tudur, şeful Poliţiei Austrăzii Vestului.

Marele avantaj: TIR-urile nu mai intră în Timişoara

Circulaţia va fi deschisă cel mai probabil luni sau marţi. Autostrada Timişoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri şi cuprinde două loturi: primul de 9,5 kilometri, care urmează să fie dat în circulaţie săptămâna viitoare, cel de-al doilea fiind de de la Remetea Mare la Lugoj, de 25,6 kilometri.

“Deşi pare o distanţă relative mică, de 9,5 kilometri, acestă bucată din autostradă va avea un impact major pentru circulaţi camioanelor de mare tonaj şi TIR-urilor. Nu vor mai intra prin Timişoara, doar să tranziteze oraşul, nu vor sufoca nici şoseaua de centură, ci se duc direct de la Arad, pe DN 6, în direcţia Lugoj”, a mai spus Teodor Tudur.

Primul tronson din autostrada Timişoara-Lugoj începe în apropierea localităţii Giarmata, în continuarea tronsonului Arad-Timişoara.

Traseul va continua până în apropiere de Remetea Mare, pe Drumul Naţional 6. Pe distanţa de 9,5 kilometri au fost realizate patru poduri, şase pasaje şi 11 podeţe. Lucrările au costat în jur de 250 milioane de lei, din care mai bine de 178 de milioane din fondurile UE.

 


Re: Coridorul IV George

Guvernul nu se dezminte: investitiile vor stagna

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... ai-ba.html

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use