Topic: Transport public de noapte STB
761 posts, 302262 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
V2A
https://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1955
Liniile de noapte N101 – N122 și 783 vor fi suplimentate
Începând din noaptea de sâmbătă spre duminică, 23/24.09.2023, STB SA va aplica măsura de suplimentare a numărului de autobuze planificate în circulație pe liniile de noapte care au terminalul la Piața Unirii, precum și pe linia 783.
Astfel, între orele 23:30 – 00:30, linia 783 și liniile de noapte cu indicativele cuprinse între N101 și N122 vor asigura intervale de succedare de 15 minute între autobuze, pe fiecare dintre aceste linii, pentru plecările în curse programate din zona centrală.
https://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1955
- STB243
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
STB243
Azi noapte a fost prezent după ceva timp un CITARO pe N10, mai exact 4628.
Azi noapte a fost prezent după ceva timp un CITARO pe N10, mai exact 4628.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
Costin
Si de ce este importanta vestea? A fost imobilizat de mult? A fost mutat la alt garaj?
Dispeceratul este interzis pe forum, cu exceptia a foarte putine situatii, conform regulamentului suplimentar al sectiunii dedicate Bucurestiului, al carui link se afla intr-un chenar mare si rosu in susul paginii.
Si de ce este importanta vestea? A fost imobilizat de mult? A fost mutat la alt garaj?
Dispeceratul este interzis pe forum, cu exceptia a foarte putine situatii, conform regulamentului suplimentar al sectiunii dedicate Bucurestiului, al carui link se afla intr-un chenar mare si rosu in susul paginii.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
WT_fan06
Exemplu de "bună practică" din această noapte, de la stația "Piața Unirii 1". Nu contează autobuzul și nu contează linia, întrucât sunt convins că această situație se repetă constant în Piața Unirii.
Practic, ce nu știu (sau nu înțeleg) șoferii care în loc să oprească în stație opresc la bordura ce separă banda BUS de traficul normal este că:
1. La ora la care ajung ei în stație pleacă alți 10 colegi de la Unirii, care vor folosi acea bandă BUS și care se vor confrunta cu pasageri ce le pot apărea în față, dându-se jos dintr-un alt autobuz.
2. Pasagerii ce așteaptă în stație este posibil să nu vadă sau să nu ajungă la timp la autobuzele parcate necorespunzător, mai ales atunci când în stație se află un alt autobuz parcat corect.
3. Situația se petrece noaptea, când vizibilitatea este minimă. Deci pasagerii sunt supuși riscului maxim posibil atunci când traversează banda BUS prin fața altor autobuze. Întâmplarea face ca nicio lumină din stație să funcționeze la momentul fotografierii incidentului. Șoferii lipsiți de profesionalism fie nu știu, fie nu înțeleg că EI sunt răspunzători de siguranța pasagerilor până când aceștia au ajuns, în siguranță, pe trotuar.
4. Nici nu poate fi vorba de accesibilitate în transportul public. Acest termen este aruncat pe ușă afară când șoferul ce nu respectă instruirea pune oamenii să coboare apoi să urce apoi să coboare apoi să urce. Uitați-vă că nici măcar n-a oprit lângă acea bordură separatoare, ci a oprit la 1m de ea. Dacă în stație exista un pasager în scaun cu rotile (ce are dreptul ca la orice oră să folosească transportul public și să fie asistat, fără să dea absolut nicio explicație nimănui, că doar de-aia' avem autobuze moderne), acesta pur și simplu nu ar fi putut lua acel autobuz. Încă o dovadă că degeaba cumpărăm autobuze noi, frumoase, dacă acestea sunt conduse fără simț de răspundere, sau dacă deservesc stații prost concepute, ce nu permit accesibilizarea completă.
5. Se salvează cel mult 1-2 minute de pauză la capăt de linie, aparent un interval suficient cât să merite riscatul siguranței pasagerilor prin conduita neprofesionistă. Totul face parte din risk-assessment-ul șoferului, de care doar el este responsabil.
6. Nu în ultimul rând, șoferii cu o conduită neprofesionistă pun într-o lumină proastă toți șoferii prefesioniști, de bună credință, ce deservesc 24/7 populația.
Pozele au fost făcute pe data de 2 martie 2024, la ora 22:58.
Exemplu de "bună practică" din această noapte, de la stația "Piața Unirii 1". Nu contează autobuzul și nu contează linia, întrucât sunt convins că această situație se repetă constant în Piața Unirii.
Practic, ce nu știu (sau nu înțeleg) șoferii care în loc să oprească în stație opresc la bordura ce separă banda BUS de traficul normal este că:
1. La ora la care ajung ei în stație pleacă alți 10 colegi de la Unirii, care vor folosi acea bandă BUS și care se vor confrunta cu pasageri ce le pot apărea în față, dându-se jos dintr-un alt autobuz.
2. Pasagerii ce așteaptă în stație este posibil să nu vadă sau să nu ajungă la timp la autobuzele parcate necorespunzător, mai ales atunci când în stație se află un alt autobuz parcat corect.
3. Situația se petrece noaptea, când vizibilitatea este minimă. Deci pasagerii sunt supuși riscului maxim posibil atunci când traversează banda BUS prin fața altor autobuze. Întâmplarea face ca nicio lumină din stație să funcționeze la momentul fotografierii incidentului. Șoferii lipsiți de profesionalism fie nu știu, fie nu înțeleg că EI sunt răspunzători de siguranța pasagerilor până când aceștia au ajuns, în siguranță, pe trotuar.
4. Nici nu poate fi vorba de accesibilitate în transportul public. Acest termen este aruncat pe ușă afară când șoferul ce nu respectă instruirea pune oamenii să coboare apoi să urce apoi să coboare apoi să urce. Uitați-vă că nici măcar n-a oprit lângă acea bordură separatoare, ci a oprit la 1m de ea. Dacă în stație exista un pasager în scaun cu rotile (ce are dreptul ca la orice oră să folosească transportul public și să fie asistat, fără să dea absolut nicio explicație nimănui, că doar de-aia' avem autobuze moderne), acesta pur și simplu nu ar fi putut lua acel autobuz. Încă o dovadă că degeaba cumpărăm autobuze noi, frumoase, dacă acestea sunt conduse fără simț de răspundere, sau dacă deservesc stații prost concepute, ce nu permit accesibilizarea completă.
5. Se salvează cel mult 1-2 minute de pauză la capăt de linie, aparent un interval suficient cât să merite riscatul siguranței pasagerilor prin conduita neprofesionistă. Totul face parte din risk-assessment-ul șoferului, de care doar el este responsabil.
6. Nu în ultimul rând, șoferii cu o conduită neprofesionistă pun într-o lumină proastă toți șoferii prefesioniști, de bună credință, ce deservesc 24/7 populația.
Pozele au fost făcute pe data de 2 martie 2024, la ora 22:58.
IMG_20240302_225855.jpg (1.94 MB; downloaded 1635 times)
IMG_20240302_225857.jpg (1.96 MB; downloaded 1635 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
BodoMinea
Am pățit exact același lucru tot la Piața Unirii, însă la stația de pe partea cu centrul vechi, pe unde trec autobuzele în direcția Izvor (nu cunosc numerotarea stațiilor). Foarte neplăcut să trebuiască să alergi peste refugiu și o bandă de circulație ca să te strecori printre niște stâlpi pentru a ajunge la autobuz în anul 2024...
Vă recomand să reclamați întotdeauna situațiile de genul la TPBI, cu tot cu ora și identificarea vehiculului - se poate direct pe site (butonul "Trimite o petiție") https://tpbi.ro/contact2/
Am pățit exact același lucru tot la Piața Unirii, însă la stația de pe partea cu centrul vechi, pe unde trec autobuzele în direcția Izvor (nu cunosc numerotarea stațiilor). Foarte neplăcut să trebuiască să alergi peste refugiu și o bandă de circulație ca să te strecori printre niște stâlpi pentru a ajunge la autobuz în anul 2024...
Vă recomand să reclamați întotdeauna situațiile de genul la TPBI, cu tot cu ora și identificarea vehiculului - se poate direct pe site (butonul "Trimite o petiție") https://tpbi.ro/contact2/
- Aron
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
Aron
Pe partea cu hanul lui Manuc, până nu se lasă interesee la o parte și intră poliția calumea peste toți de acolo nu rezolvi nimic nici cu o mie de petiții. Am observat ca au mai tras o linie de stalpisori de au terminat si ststia de taxiuri. Deci practic nu mai exista loc de stationare legal dar pe timp de noapte la un moment dat doar ultima banda e folosibila pentru circulație(pe splai)
Pe partea cu hanul lui Manuc, până nu se lasă interesee la o parte și intră poliția calumea peste toți de acolo nu rezolvi nimic nici cu o mie de petiții. Am observat ca au mai tras o linie de stalpisori de au terminat si ststia de taxiuri. Deci practic nu mai exista loc de stationare legal dar pe timp de noapte la un moment dat doar ultima banda e folosibila pentru circulație(pe splai)
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
cosminduru
Se poate face stație taxi/uber la piața Națiunilor Unite, sau pe colț la Unirii, când vii dinspre Universitate. Acea zonă de la hanul lui Manuc nu se pretează pentru așa ceva și ar trebui să nu se permită oprirea acolo nici măcar pentru debarcat pasageri
Se poate face stație taxi/uber la piața Națiunilor Unite, sau pe colț la Unirii, când vii dinspre Universitate. Acea zonă de la hanul lui Manuc nu se pretează pentru așa ceva și ar trebui să nu se permită oprirea acolo nici măcar pentru debarcat pasageri
- STB243
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
STB243
Are cineva idee de ce scrie “VALEA OLTULUI” pe afișajele liniei N102 la autobuzele E4 și nu “PANTELIMON”??
Are cineva idee de ce scrie “VALEA OLTULUI” pe afișajele liniei N102 la autobuzele E4 și nu “PANTELIMON”??
IMG_3421.jpeg (1.24 MB; downloaded 808 times)
- joker
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
joker
Cel mai probabil vechiul traseu era pana la V. Oltului si nu s-a mai actualizat si pe E4 afisajele
Cel mai probabil vechiul traseu era pana la V. Oltului si nu s-a mai actualizat si pe E4 afisajele
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
rosetti61
N102 a circulat dintotdeauna Unirii - Pantelimon, N122 ajungea in vechea formula la Valea Oltului.
N102 a circulat dintotdeauna Unirii - Pantelimon, N122 ajungea in vechea formula la Valea Oltului.
- STB243
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
STB243
Ce este foarte ciudat este că doar pe sensul spre Pantelimon are afișajul corect, pe sensul opus apare afișajul Valea Oltului
Ce este foarte ciudat este că doar pe sensul spre Pantelimon are afișajul corect, pe sensul opus apare afișajul Valea Oltului
IMG_4653.jpeg (765.39 KB; downloaded 695 times)
- STB243
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte STB
STB243
N102 a circulat înainte doar până la Granitul, după ce S-a deschis terminalul Pantelimon a fost prelungit până acolo
rosetti61 wrote here:
N102 a circulat dintotdeauna Unirii - Pantelimon, N122 ajungea in vechea formula la Valea Oltului.
N102 a circulat înainte doar până la Granitul, după ce S-a deschis terminalul Pantelimon a fost prelungit până acolo
- rosetti61
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination