Forum părinte: Locomotive electrice

 

Subiect: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Romania)

2367 mesaje, 331224 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 147 148 149 150 151 152 153  ... 170
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Mihai Nicolae
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Mihai Nicolae

EA 114 RO-SNTFC a Depoului CFR Cluj Napoca surprinsă în GARA CFR BUCUREȘTI NORD cu trenul IR 1632 Brașov - București Nord, 30.05.2019
https://www.flickr.com/photos/163240461 ... ed-public/

114.jpg (186.98 KB; descărcat de 1381 ori)

 


  • Autor: Mihai Nicolae
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Mihai Nicolae

EA 066 RO-GFR surprinsă în Stația CFR CLUJ NAPOCA cu o garnitură de Zaes-uri de la Oradea pentru Cluj Napoca Est, 24.05.2019
https://www.flickr.com/photos/163240461 ... ed-public/

066.jpg (177.56 KB; descărcat de 1323 ori)

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma shoppy

Da, si seria 40 la Ploiesti Calatori este o decizie foarte corecta (ca sa vorbim ca ziaristii) deoarece:
- tren rapid nu poate sa duca pentru ca in toate directiile este linie de minim 140 si ea poate maxim 120
- trenurile regionale deabia ajung la 4 vagoane si nu necesita atata putere (Suceava facea foarte bine IR-ul de Bucuresti cu bobica la 7-8 vagoane)
- impingatoare pe Valea Prahovei nu este nevoie (seria 41 urca fara probleme 13 vagoane si pentru mai mult nu avem peroane)
Cum terfelesc unii banu public, nu ca la Bucuresti, Constanta, Galati ar fi alta situatie.

Pana la urma gestionata corect aceasta ar fi sansa CFR Calatori, sa fie un bun furnizor de EA-uri pentru marfa si cu banii obtinuti sa isi reorganizeze parcul astfel incat sa fie competititv.
Bine, asta ar presupune ca la Calatori sa fie disciplina in loc de de mosia sefilor de depou si a mecanicilor iar privatii sa aiba inca o alternativa la Transmontane, idei periculoase care contravin intereselor multor persoane.

 


  • Autor: MariusCFRBucuresti
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma MariusCFRBucuresti

shoppy a scris:
- tren rapid nu poate sa duca pentru ca in toate directiile este linie de minim 140 si ea poate maxim 120

IR 155x sunt trenuri de 120.
shoppy a scris:
- impingatoare pe Valea Prahovei nu este nevoie (seria 41 urca fara probleme 13 vagoane si pentru mai mult nu avem peroane)

Unde ai vazut impingatoare la CFR Calatori? Si de unde stii ca seria 41 urca fara probleme 13 vagoane?

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma shoppy

Chiar nu ma intereseaza pe unde circula acel IR asa ca nu stau sa caut, dar daca avem IR limitat la 120 pe linie de 140 sau 160(cum ar fi Desiro de Tulcea), deja am depasit niste limite.
Am vazut RT urcand Predeal cu BB si 8 sau 9 vagoane(asta daca nu o fi fost si cu 11), nu mai stiu cate vagoane sunt pe IR de Satu Mare dar totusi.

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Marian Andrei

EA 005 a depoului Brasov a fost descompletata de piesele care pot fi utilizate la alte locomotive si urmeaza sa plece la RR cu modernizare ICOL la Reloc Craiova, fiind printre primele locomotive din contractul de 40 de locomotive.

Imagini cu ea anul trecut in Saratel și Dej, cu IR 1641, la scurt timp a fost retrasa din circulatie, oricum la tractiune se simtea „batranetea”.

DSC_1618.JPG (193.64 KB; descărcat de 1195 ori)


DSC_1624.JPG (191.8 KB; descărcat de 1194 ori)

 


  • Autor: Andrei Andraș
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Romania) Andrei Andraș

În loc să fi avut RR ea și nu 236, 005 fiind mai "importantă" dpdv al originalității ei până acum și eventual expusă în vreun muzeu... Asta e. Bine că se vopsesc altele clasice.

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Marian Andrei

razvan22 a scris:
EA 874 in statia Craiova 22.05.2019


Aceasta a intrat in parcul separat al companiei de expeditii a CFR Marfa, RO-FSP, ROFERSPED.

874rofstp.jpg (169.71 KB; descărcat de 1728 ori)

 


  • Autor: Mihai Nicolae
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Mihai Nicolae

EA 194 RO-SNTFC a Depoului CFR Cluj Napoca surprinsă în GARA CFR BUCUREȘTI NORD, 05.06.2019
https://www.flickr.com/photos/163240461 ... ed-public/

194.jpg (208.27 KB; descărcat de 1670 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Marian Andrei

EA 846 se află la RR la SCRL Cluj, aceasta este in curs de vopsire in schema clasica. O imagine cu ea in 2016.

40-0846-2 05.01.2016 (2)-2.JPG (165.43 KB; descărcat de 1562 ori)

 


  • Autor: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma WT_fan06

Și o poză cu ea din august 2018 intrând în Gara Predeal.



 


  • Autor: ALEXCFRBV
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma ALEXCFRBV

EA 775 a depoului Galati este inca la RR?
O poza cu ea , daca se poate va rog frumos.

 


  • Autor: MariusCFRBucuresti
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma MariusCFRBucuresti

Da,este inca la SCRL Brasov la RR. Cand o sa iasa in probe vor aparea poze.  ;)

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Gabi23

EA 1088 provine din reconstrucția unei carcase repatriate din fosta Iugoslavie. Este în propietatea Constantin Grup și este închiriată pentru tracțiunea trenurilor de marfă.

40-1088-6 - Tomsani - 01.06.2019.JPG (348.46 KB; descărcat de 1487 ori)

 


Mergi la pagina:  1  ... 147 148 149 150 151 152 153  ... 170
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Locomotive electrice  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1656 utilizatori ai forumului au scris 326530 mesaje în 3913 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare