Forum părinte: Locomotive diesel

 

Subiect: Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62)

1240 mesaje, 175049 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 89
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62) Gabi23

60-0510-2, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-0510-2 - Arad - 17.08.2010.JPG (618.6 KB; descărcat de 10461 ori)


60-0809-8, a CFR Calatori in Timisoara Nord - 15.08.2010
60-0809-8 - Timisoara Nord - 15.08.2010.JPG (693.08 KB; descărcat de 10462 ori)


60-0930-2, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-0930-2 - Arad - 14.08.2010_002.JPG (601.75 KB; descărcat de 10462 ori)


60-1097-9, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-1097-9 - Arad - 17.08.2010_001.JPG (544.09 KB; descărcat de 10461 ori)


60-1124-1, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1124-1 - Arad - 14.08.2010.JPG (695.58 KB; descărcat de 10461 ori)


60-1507-7, a GFR in Timisoara Nord - 22.08.2010
60-1507-7 - Timisoara Nord - 22.08.2010_003.JPG (696.28 KB; descărcat de 10461 ori)


60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-1631-5 - Arad - 14.08.2010_003.JPG (661.87 KB; descărcat de 10461 ori)

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania) Dominatrix

60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-1663-8
Care este motivul pentru care exista locomotive de acest tip cu numere mai mari de 1407? Din cate stiu, in total s-au fabricat numai 1407 de bucati pentru CFR (+alte 160 pentru operatori industriali). Aceeasi intrebare o am in legatura cu locomotivele diesel-electrice din seriile 69/73, din care stiu ca s-au fabricat doar 28 de bucati, dar in poze apar si numere mai mari. Care este motivul renumerotarii?

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman Dr2005

S-au fabricat 1407 pentru CFR. Cele industriale nu au avut niciodată număr în format UIC, iar unele au ajuns pe la diverşi privaţi şi au primit numere în continuare (de fapt, de la 1500 în sus, nu de la 1408), valabil şi pentru LDH-uri, LDE125-uri şi alte locomotive industriale. Lor li s-au adăugat locomotivele ,,repatriate" de prin Yugoslavia (atât EA-uri produse la Craiova, cât şi EC-uri produse la Zagreb), China, Polonia ş.a.m.d., care au primit si ele numere în continuarea celor existente.
În plus, fiecare operator are dreptul să îşi redenumească locomotivele dacă vrea, aşa că unii au preferat să îşi uniformizeze numerotarea parcului (de ex. DA-urile de la GFR, care între 1501 şi 1536 au şi maşini aduse din China şi maşini industriale şi maşini ex-CFR şi maşini repatriate din Polonia).

Şi cu 69/73 e aceeaşi treabă. Au fost 28 pentru CFR, dar au fost destule industriale, mai precis 111 (de la 1 la 112, că 87 a fost pentru export) pentru România, 3 pentru Polonia şi 10 pentru Irak, cu numere de forma LDE125-abc (cele pentru România... cele pentru export au fost codificate de proprietarii lor de acolo).

O parte din locomotivele industriale au ajuns la privaţi şi au fost înmatriculate în continuare. 73-uri sunt doar 2, modificate din 69.€

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman Dr2005

Referitor la filmul cu DA-ul, tonajul maxim ce poate fi remorcat de o locomotivă de un anume tip se stabileşte în funcţie de profilul secţiei pe care se doreşte a se face remorcarea şi de caracteristica de tracţiune a locomotivei. Astfel, locomotiva trebuie să poată trage şi, mai ales, să poată frâna trenul peste tot pe secţia de circulaţie, inclusiv să poată urca, opri şi porni în condiţii de siguranţă pe rampa cea mai mare (rampa caracteristică) şi pe panta cea mai mare (panta caracteristică). Atât centura Bucureştiului, cât şi Bucureşti-Craiova, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa (nu ştiu exact de unde venea şi unde mergea locomotiva cu pricina) sunt secţii fără rampe şi pante mari, deci se pot trage trenuri destul de grele pe ele.

----
De la ce vine CIAS? Combinatul de Industria Aluminiului Slatina?€

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

60-0093-9 stakee

60-0093-9

60-0093-9 a.jpg (153.93 KB; descărcat de 1472 ori)
60-0093-9 b.jpg (188.87 KB; descărcat de 1472 ori)
60-0093-9 c.jpg (322.51 KB; descărcat de 1472 ori)
60-0093-9 d.jpg (205.54 KB; descărcat de 1472 ori)
60-0093-9 e.jpg (190.88 KB; descărcat de 1472 ori)
60-0093-9 f.jpg (221.93 KB; descărcat de 1472 ori)
60-0093-9 g.jpg (171.35 KB; descărcat de 1472 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

811 stakee

811

62-0811-0 a.jpg (334.43 KB; descărcat de 1484 ori)
62-0811-0 b.jpg (246.68 KB; descărcat de 1484 ori)
62-0811-0 c.jpg (309.21 KB; descărcat de 1483 ori)
62-0811-0 d.jpg (270.47 KB; descărcat de 1483 ori)
62-0811-0 e.jpg (258.42 KB; descărcat de 1483 ori)
62-0811-0 f.jpg (313.11 KB; descărcat de 1483 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

1058 stakee

1058

62-1058-7 a.jpg (269.89 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 b.jpg (246.62 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 c.jpg (226.88 KB; descărcat de 1478 ori)
62-1058-7 d.jpg (284.3 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 e.jpg (270.78 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 f.jpg (173.2 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 g.jpg (290.42 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 h.jpg (327.36 KB; descărcat de 1479 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Timis 2 stakee

1269

60-1269-4 a.jpg (223.4 KB; descărcat de 1474 ori)
60-1269-4 b.jpg (175.93 KB; descărcat de 1474 ori)
60-1269-4 c.jpg (496.93 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 d.jpg (235.8 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 e.jpg (233.44 KB; descărcat de 1474 ori)
60-1269-4 f.jpg (518.6 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 g.jpg (220.28 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 h.jpg (528.8 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 i.jpg (265.9 KB; descărcat de 1475 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

1058 stakee

1058

62-1058-7 i.jpg (215.79 KB; descărcat de 1478 ori)
62-1058-7 j.jpg (488.6 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1058-7 k.jpg (205.25 KB; descărcat de 1479 ori)
62-1058-7 l.jpg (204.85 KB; descărcat de 1478 ori)
62-1058-7 m.jpg (380.49 KB; descărcat de 1478 ori)
62-1058-7 n.jpg (318.8 KB; descărcat de 1478 ori)
62-1058-7 o.jpg (248.92 KB; descărcat de 1478 ori)
62-1058-7 p.jpg (310.1 KB; descărcat de 1478 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

1012 1044 1088 1089 1253 stakee

1012 1044 1088 1089 1253

60-1012-8 cta.jpg (218.49 KB; descărcat de 1476 ori)
60-1044-1 cta.jpg (228.61 KB; descărcat de 1476 ori)
60-1088-8 cta a.jpg (225.1 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1088-8 cta b.jpg (239.87 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1089-6 ct.jpg (273.2 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1089-6 cta.jpg (314.22 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1253-8 cta.jpg (264.15 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1253-8 fetesti.jpg (345.57 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1253-8.jpg (279.73 KB; descărcat de 1475 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

1099 stakee

1099 - Depoul Medgidia

62-1099-1 a.jpg (291.63 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 b.jpg (185.69 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 c.jpg (211.96 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 d.jpg (255.15 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 e.jpg (188.83 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 f.jpg (482.97 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 g.jpg (201.34 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 h.jpg (463.77 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 i mangalia.jpg (322.59 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 j.jpg (237.51 KB; descărcat de 1477 ori)
62-1099-1 k medgidia.jpg (308.93 KB; descărcat de 1477 ori)

 


  • Autor: stakee
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

1269 stakee

1269

60-1269-4 j.jpg (504.63 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 k.jpg (276.58 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 l.jpg (243.42 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 m.jpg (244.65 KB; descărcat de 1476 ori)
60-1269-4 n.jpg (249.58 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 o.jpg (263.99 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 p.jpg (175.9 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 q.jpg (240.8 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 r.jpg (211.74 KB; descărcat de 1476 ori)
60-1269-4 s.jpg (193.28 KB; descărcat de 1475 ori)
60-1269-4 t.jpg (202.94 KB; descărcat de 1476 ori)
60-1269-4 u.jpg (239.92 KB; descărcat de 1475 ori)

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman Dr2005

Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.

65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.

 


  • Autor: costin1300
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania) costin1300

Nu cumva 1508 si 1502 ale GFR sunt defapt ND2 exportate prin anii '70-'80 si repatriate acum?

 


 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 89
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Locomotive diesel  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare