Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
998 posts, 300483 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Nenea_titi
Sunt și în Germania, de exemplu Plauen, Halberstadt, Dessau. Sunt și în Cehia, Slovacia. E drept, mai mult Europa de Est. La Galați, Brăila, de exemplu, industria a scăzut foarte mult, iar actualele linii cu actualele tramvaie sunt suficiente. La Galați industria nu mai duduie ca pe vremurile în care în Sidex și Port se lucra în schimburi. Acolo nu mai sunt nici măcar autobuze de 18 m. Reșița, nici acolo nu mai este vreo mare industrie, iar Arad are toate hârburile posibile, pentru anumite linii de acolo, cele de 18 m or fi suficiente. Mai există Tatre și acolo.
Bucur (ambele) rămân doar la stadiul de experiment eșuat, iar din V2A-t nu se poate efectiv dezvolta nimic util și modern. Nu tu podea joasă, aer condiționat...boghiu purtător de V3A... singurul rol pe care l-aș găsi acestor unicate V2A-t: ȘCOALĂ. Pentru a nu mai ține 5 tramvaie mari indisponibile din serviciul de călători (108, 200, 281, 291, 149 - corectați-mă dacă am greșit), care pot lua locul în suplimentări/completări de ture.
Sunt și în Germania, de exemplu Plauen, Halberstadt, Dessau. Sunt și în Cehia, Slovacia. E drept, mai mult Europa de Est. La Galați, Brăila, de exemplu, industria a scăzut foarte mult, iar actualele linii cu actualele tramvaie sunt suficiente. La Galați industria nu mai duduie ca pe vremurile în care în Sidex și Port se lucra în schimburi. Acolo nu mai sunt nici măcar autobuze de 18 m. Reșița, nici acolo nu mai este vreo mare industrie, iar Arad are toate hârburile posibile, pentru anumite linii de acolo, cele de 18 m or fi suficiente. Mai există Tatre și acolo.
Bucur (ambele) rămân doar la stadiul de experiment eșuat, iar din V2A-t nu se poate efectiv dezvolta nimic util și modern. Nu tu podea joasă, aer condiționat...boghiu purtător de V3A... singurul rol pe care l-aș găsi acestor unicate V2A-t: ȘCOALĂ. Pentru a nu mai ține 5 tramvaie mari indisponibile din serviciul de călători (108, 200, 281, 291, 149 - corectați-mă dacă am greșit), care pot lua locul în suplimentări/completări de ture.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1689
Repet, nu am avut intentia de a dechide o polemica ci o dezbatere.
Sint destule linii radiale (mai ales in nord) pentru care V3A e supradimensionat. La asta se adauga si freceventa proasta (speram ca infrastructura sa se imbunatateasca in citiva ani…).
Daca gindim retrospectiv, Tatrele cuplate au facut fata cererii (nu ca as sustine achizita de tramvaie cu un modul), dar capacitatea lor era relativ similara unui tramvai de 20 de metri.
35 s-a desfiintat nu atit datorita lipsei de cerere ci a lucrarilor la pasajul Basarab si a lipsei de vagoane - si asta e doar un exemplu.
Cel putin 30-40 de V2S-T cu podea partial coborita ar fi utile daca ar fi alocate unor linii gen 3, 7, 24, 45 sau 47.
Astept argumentele voastre pro sau contra.
Repet, nu am avut intentia de a dechide o polemica ci o dezbatere.
Sint destule linii radiale (mai ales in nord) pentru care V3A e supradimensionat. La asta se adauga si freceventa proasta (speram ca infrastructura sa se imbunatateasca in citiva ani…).
Daca gindim retrospectiv, Tatrele cuplate au facut fata cererii (nu ca as sustine achizita de tramvaie cu un modul), dar capacitatea lor era relativ similara unui tramvai de 20 de metri.
35 s-a desfiintat nu atit datorita lipsei de cerere ci a lucrarilor la pasajul Basarab si a lipsei de vagoane - si asta e doar un exemplu.
Cel putin 30-40 de V2S-T cu podea partial coborita ar fi utile daca ar fi alocate unor linii gen 3, 7, 24, 45 sau 47.
Astept argumentele voastre pro sau contra.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Costin
Eu zic ca decat un V2A pe 24 si un autobuz pe 335, mai bine un troleibuz pe 24 (articulat sau nu dupa cerere / momentul zilei) si un V3A pe 335.
Doar un exemplu. Indraznet si greu de implementat, dar daca dezbatem principii si teorii, merge.
Eu zic ca decat un V2A pe 24 si un autobuz pe 335, mai bine un troleibuz pe 24 (articulat sau nu dupa cerere / momentul zilei) si un V3A pe 335.
Doar un exemplu. Indraznet si greu de implementat, dar daca dezbatem principii si teorii, merge.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Victor92
Tramvaiele Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) circula, in prezent, pe liniile 10 si 25.
3011 - zilele trecute in 25 la Plaza.
Tramvaiele Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) circula, in prezent, pe liniile 10 si 25.
3011 - zilele trecute in 25 la Plaza.
📖 Pagination options