Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1053 posts, 357610 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
Momentan RATB refuză să răspundă (cf. Legii 544/2001). Dacă dispare vreo roată de tramvai de acolo, o să fie grav pentru ei.
Momentan RATB refuză să răspundă (cf. Legii 544/2001). Dacă dispare vreo roată de tramvai de acolo, o să fie grav pentru ei.
4753/24.04.2012 wrote:
În data de 29.02.2012, prin sesizarea trimisă electronic inregistrată pe site-ul Dvs. cu nr. 4169 vă solcitam informaţii cu privire la starea urmatoarelor vehicule:
- Daf SB 220: 669, 695, 700, 723, 725, 729, 731, 837, 846, 847, 849, 866, 869, 876, 882, 885
- Daf SB 220 cu caroserie Hess: 904
- Rocar de Simon U 412-260: 1022, 1042, 1047, 1057, 1062, 1083, 1165, 1169, 1179, 1183, 1186, 1191, 1193, 1199, 1206, 1207
- Autocar Ikarus: B-01-TGK
Până la data prezentei nu am primit răspuns, cu toate ca, în baza Legii 544/2001, Dvs. aveaţi OBLIGAŢIA de a-mi răspunde în termen de 30 de zile calendaristice de la data solicitării. Art. 7, alin. (1) din Legea 544/2001 specifică ,, Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public în termen de 10 zile sau, dupa caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor documentare şi de urgenţa solicitării. În cazul în care durata necesară pentru identificarea şi difuzarea informaţiei solicitate depăşeşte 10 zile, răspunsul va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile”. La data prezentei (24.04.2012), termenul în care Dvs. aveaţi obligaţia de a răspunde a fost deja depăşit cu 26 de zile!
Vă rog să îmi oferiţi şi informaţii cu privire la starea vagoanelor Tatra T4R, V2S-T si V2A-T, întrucat Depoul Militari trimite la traseu un numar foarte redus de tramvaie (din cele 110 vagoane T4R, doua vagoane V2S-T şi 9 vagoane V2A-T disponibile teoretic). Informaţiile pe care le solicit vizează numărul de vagoane funcţionale şi numărul de vagoane scoase definitiv din circulaţie. Deasemenea, vă rog să îmi puneţi la dispoziţie lista cu numerele de inventar/înmatriculare ale celor 37 de vagoane propuse pentru vânzare/casare (dupa cum se precizeaza pe site-ul Dvs.), cumpărător (dacă este cazul), data aprobării dezmembrării/înstrăinării de către Consiliul de Administraţie al R.A.T.B. şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti (dacă este cazul).
Deasemenea, solicit a mi se pune la dispoziţie lista vehiculelor ce urmează a fi casate în viitorul apropiat (în cazul în care au fost aprobate altele decât cele precizate in răspunsul Dvs. cu nr. 47843/23.02.2012) şi datele la care se vor efectua eventualele licitaţii / negocieri directe.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
RATB are obligatia sa puna la dispozitie inforamatii de interes public. Nu stiu daca starea autobuzului 700 este informatie de interes public, nici dupa lege si nici dupa viziunea RATB.
Sa nu uitam insa ca RATB nu i-a raspuns nici lui Silviu Sintea si asociatiei sale si acolo chiar era sub incidenta legii.
Stai insa linistit, o sa fii surprins cat se intarzie cu raspunsurile in institutiile publice!!
RATB are obligatia sa puna la dispozitie inforamatii de interes public. Nu stiu daca starea autobuzului 700 este informatie de interes public, nici dupa lege si nici dupa viziunea RATB.
Sa nu uitam insa ca RATB nu i-a raspuns nici lui Silviu Sintea si asociatiei sale si acolo chiar era sub incidenta legii.
Stai insa linistit, o sa fii surprins cat se intarzie cu raspunsurile in institutiile publice!!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
Şi ei au tratat-o ca revenire, deci în opinia lor mi-au mai răspuns odată...
Până la urmă cică autobuzele sunt ,,în bazele noastre" cu vreo 3 excepţii. Trebuie să prind odată unul tractat spre casare, să am dovezi. În altă ordine de idei, cică se casează doar T4R, vezi topicul dedicat.
Am observat că nu răspund decât când îi ameninţ cu legea. Sunt curios câţi dintre cei care cer informaţii au răbdarea mea...
Şi ei au tratat-o ca revenire, deci în opinia lor mi-au mai răspuns odată...
Până la urmă cică autobuzele sunt ,,în bazele noastre" cu vreo 3 excepţii. Trebuie să prind odată unul tractat spre casare, să am dovezi. În altă ordine de idei, cică se casează doar T4R, vezi topicul dedicat.
Am observat că nu răspund decât când îi ameninţ cu legea. Sunt curios câţi dintre cei care cer informaţii au răbdarea mea...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
#3004
#3004
IMG_2621.JPG (434.88 KB; downloaded 3580 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
#3002
#3002
IMG_2770.JPG (421.15 KB; downloaded 3489 times)
- mradulescu
-
Posted:
-
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ByOnu
Pai bidirectionalele occidentale asa sunt. V3A-ul bidirectional este o inventie URACista...
mradulescu wrote:
Asta-i bidirectional cu un singur captator ???
Pai bidirectionalele occidentale asa sunt. V3A-ul bidirectional este o inventie URACista...

- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
Nu neaparat. Sunt si in occident tramvaie cu cate un pantograf pentru fiecare post de conducere. Nu stiu insa daca si ei aplica ad literam ca URAC, principiul "doua tramvaie intr'unul singur".
Nu neaparat. Sunt si in occident tramvaie cu cate un pantograf pentru fiecare post de conducere. Nu stiu insa daca si ei aplica ad literam ca URAC, principiul "doua tramvaie intr'unul singur".
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
bercenicity
In general daca au doua pantografe sunt la extremitati, si se circula cu pantograful din fata ridicat; necesar pentru sistemele cu macazuri cu comanda prin elemente instalate pe firul de contact...
In general daca au doua pantografe sunt la extremitati, si se circula cu pantograful din fata ridicat; necesar pentru sistemele cu macazuri cu comanda prin elemente instalate pe firul de contact...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
3011 a ajuns astazi la URAC pentru reparatia tamponarii din iarna. Astfel raman indisponibile 3005 si 3007.
3011 a ajuns astazi la URAC pentru reparatia tamponarii din iarna. Astfel raman indisponibile 3005 si 3007.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
Care o sa le vina piesele la sfantu' asteapta, mama lui de serviciu de achizitii
Utilizator anonim wrote:
Astfel raman indisponibile 3005 si 3007.
Care o sa le vina piesele la sfantu' asteapta, mama lui de serviciu de achizitii



- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
Probabil chiar mai târziu, ţinând cont că se lichidează tot stocul de piese existent (vezi anunţul de pe www.ratb.ro).
Probabil chiar mai târziu, ţinând cont că se lichidează tot stocul de piese existent (vezi anunţul de pe www.ratb.ro).
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Aron
acum 20-25 de minute, #3003 era in ghencea cu avariile puse, pe linia de acces a tramvaielor de pe linia 41.
acum 20-25 de minute, #3003 era in ghencea cu avariile puse, pe linia de acces a tramvaielor de pe linia 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
3011 a ajuns astazi la depou dupa reparatia tamponarii.
Situatia este urmatoarea:
3001 - casat
3002, 3003, 3004, 3006, 3008, 3009, 3010, 3011 - in traseu
3005, 3007 - asteapta componente H&K
3011 a ajuns astazi la depou dupa reparatia tamponarii.
Situatia este urmatoarea:
3001 - casat
3002, 3003, 3004, 3006, 3008, 3009, 3010, 3011 - in traseu
3005, 3007 - asteapta componente H&K
DSC_0188.JPG (395.34 KB; downloaded 4336 times)
DSC_0309.JPG (400.14 KB; downloaded 4352 times)
📖 Pagination options