MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2561 posts, 587426 views
 
Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 183
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente puidemorosan

Informati-va înainte de a vorbi. Nu este vorba de nici o avarie. Restul aflati și singuri.

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

Asa e, nu este o avarie. Insa CAF-urilor nu le place la frig  :lol:

http://www.metrorex.ro/_read465-1

Metrorex anunta ca in zilele de 14-15.01.2017, pe Magistrala 2 (Berceni- Pipera) intre statiile Berceni si Dimitrie Leonida circulatia trenurilor de metrou se desfasoara pe linia 2 in sistem pendula( dus-intors).
Pe restul tronsonului Magistralei 2 circulatia se desfasoara normal.
S-a implementat aceasta masura ca urmare a conditiilor meteo, cu temperaturi foarte scazute care impun gararea trenurilor in tunel astfel incat, incepand cu luni 16.01.2017, cand se asteapta un flux mai mare de pasageri, circulatia sa se poata desfasura la capacitate maxima cu toate trenurile.


Si inainte sa spui ca nu-s CAF-urile de vina, tine minte ca in Romania mereu e iarna si mereu e frig, si pana acum n-a avut nimic Berceniul. Sunt curios de ce (ca electronica nu e de vina, aia tine la -40, -50 fara probleme).

 


Re: Accidente / incidente puidemorosan

Și știi tu ca nu s-a procedat la fel și cu BM-urile anterioare? Eu tin minte ca și acum un an și acum doi ani tot la fel a fost. Și nu au fost garate numai BM3 ci și BM2/21. Depindea de cum se retrăgeau din circulație indiferent de tipul de tren. Asa ca pentru dezvăluiri gen Ghita, la alta masa.
Apropos, UT12 a stat în hala (ca a prins-o nămeții acolo) 3-4 zile în gerurile cele mari și nu a pătit nimic.
Dacă nici astea nu sunt postări tendențioase...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Nici acum nu s-a restabilit circulatia. Se circula pana la Leonida, apoi pendula Leonida-Berceni.Totul pe linia 2 (cea catre Berceni) intre Aparatori si Berceni. La Aparatori metroul catre Pipera intra la linia normala. Metroul defect (sau metrourile , ca mi s-au parut mai multe) sunt in tunel pe linia 1 intre Leonida si Aparatori).

 


Re: Accidente / incidente BodoMinea

Păi eu din articolul de pe site-ul Metrorex înțeleg că așa se va circula pe tot parcursul zilei de azi, și la fel și mâine, urmând ca luni să se reia circulația în regim normal, și să sperăm că și cu întreaga flotă de trenuri disponibile în traseu.

Și eu zic să nu tragem concluzii pripite fără informațiile complete, totuși măsuri pentru adaptarea la condițiile meteo s-au luat și prin alte locuri, atât preventiv cât și ca răspuns la situații cu defectări/avarii/etc.

Dacă cineva ne poate clarifica mai exact de ce a impus Metrorex acest mod de circulație e bine venit să ne ofere informații (presa oricum deja ne-a obișnuit cu titlurile de scandal, deci nu e cea mai bună variantă, și globul magic din păcate nu funcționează... poate tot de la frig. Deci nici ghicitul nu e o opțiune). Până atunci e interesant de observat ce tren asigură legătura în pendulă între cele două stații. Cumva BM21 1109?

 


Re: Accidente / incidente Robert24

Ultimele (cel putin) 3 seri a fost haos dupa ora 22:00. Trenurile au circulat la 15 minute pana la Pta Sudului (aseara pana la Ap Patriei), iar apoi pendula de la celalalt peron.

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

puidemorosan wrote:
Și știi tu ca nu s-a procedat la fel și cu BM-urile anterioare? Eu tin minte ca și acum un an și acum doi ani tot la fel a fost. Și nu au fost garate numai BM3 ci și BM2/21. Depindea de cum se retrăgeau din circulație indiferent de tipul de tren. Asa ca pentru dezvăluiri gen Ghita, la alta masa.
Apropos, UT12 a stat în hala (ca a prins-o nămeții acolo) 3-4 zile în gerurile cele mari și nu a pătit nimic.
Dacă nici astea nu sunt postări tendențioase...



Hala implica o cladire cu 4 pereti si un acoperis. Deci nu a stat chiar in frig. Poti sa zici tu ce vrei, dar nu cred ca in hala erau temperaturi cu minus.

La temperaturi de minus 10-20-30 incep sa se contracte adezivi, metale, izolatii de silicon si alte materiale asemanatoare. Bine, asta depinde si de calitatea materialelor (un capitol la care CAF nu exceleaza, fara suparare), si asta este motivul pentru care metrorex prefera sa gareze trenurile in timpul iernii si sa nu le lase in frig. Insa niciodata nu a crapat vre-un tren din cauza asta.

Ramane de vazut de ce au intepenit trenurile la Piata Sudului...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Acum inteleg ce voia sa spunashoppy :
shoppy wrote:
Prima data m-am tinut sa o spun, dar mi se pare ca se adevereste, au descoperit spaniolii ca in Romania ninge.

 


Re: Accidente / incidente puidemorosan

Nu voi mai continua polemica.
Totuși, niște precizari:
1. Trenul BM3 nu are cele mai bune finisaje (din punctul meu de vedere, nici nu s-ar justifica fiind vorba de un vehicul de transport masiv).
Vrei lux, cumperi asa ceva
http://www.railjournal.com/index.php/mi...mpany.html
Dar nu prea se pretează la subterane.
2. În hala supraterana, diferența de temperatura este cu 5-6 grade plus fata de cea exterioara (dacă ușile halei stau inchise). Ușa biroului nostru da direct în hala.
3. Niciodată în cei aproape 4 ani pe care îi am în depou Berceni, nu am văzut trenuri garate afara din hala, depou sau remize.
4. Când afli ce a pățit trenul de la Sudului,sa ma anunți și pe mine. Te rog.
În rest, toate cele bune.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

S-a implementat aceasta masura ca urmare a conditiilor meteo, cu temperaturi foarte scazute care impun gararea trenurilor in tunel astfel incat, incepand cu luni 16.01.2017, cand se asteapta un flux mai mare de pasageri, circulatia sa se poata desfasura la capacitate maxima cu toate trenurile.

Bine ca se impune aceasta masura acum, cand temperaturile au crescut foarte mult si se topeste zapada. Cea mai tare faza este ca se asteapta la un flux mare de pasageri luni, cand se pare ca NU va ninge, iar daca va ninge nu va fi ceva serios si nu s-au asteptat miercuri cand a nins intr-adevar. Si abundent.

Si care este explicatia tehnica, de ce trebuie sa stea metrourile "la cald" ? Ingheata antigelul sau bateria ? Serios, puidemorosan, daca nu vrei postari pe care le consideri "tendentioase" vino macar cu explicatie plauzibila.
BodoMinea wrote:
interesant de observat ce tren asigură legătura în pendulă între cele două stații. Cumva BM21 1109?

Nu, este un CAF. Unul mai rezistent la ger si zapada  ;)
puidemorosan wrote:
Eu tin minte ca și acum un an și acum doi ani tot la fel a fost. Și nu au fost garate numai BM3 ci și BM2/21. Depindea de cum se retrăgeau din circulație indiferent de tipul de tren. .

Intr-adevar, s-a intamplat si in ultimii 2 ani. Dar momentul inceperii aplicarii acestei masuri stranii coinicide in mod foarte curios cu momentul cand au venit CAF-urile. O fi o simpla coincidenta... Eu merg pe ruta aia de vreo 6-7 ani si nu imi aduc aminte sa fi fost asa in "epoca" BM2-urilor. Si geruri de -15 -25 grade sunt in fiecare an.

@guru. Mai avem timp sa modificam proiectul M6?  Sa mai proiectati cateva tuneluri, sa avem unde gara trenurile iarna... :lol:

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

puidemorosan wrote:
Nu voi mai continua polemica.
Totuși, niște precizari:
1. Trenul BM3 nu are cele mai bune finisaje (din punctul meu de vedere, nici nu s-ar justifica fiind vorba de un vehicul de transport masiv).
Vrei lux, cumperi asa ceva
http://www.railjournal.com/index.php/mi...mpany.html
Dar nu prea se pretează la subterane.
2. În hala supraterana, diferența de temperatura este cu 5-6 grade plus fata de cea exterioara (dacă ușile halei stau inchise). Ușa biroului nostru da direct în hala.
3. Niciodată în cei aproape 4 ani pe care îi am în depou Berceni, nu am văzut trenuri garate afara din hala, depou sau remize.
4. Când afli ce a pățit trenul de la Sudului,sa ma anunți și pe mine. Te rog.
În rest, toate cele bune.


puidemorosan wrote:
Și știi tu ca nu s-a procedat la fel și cu BM-urile anterioare? Eu tin minte ca și acum un an și acum doi ani tot la fel a fost. Și nu au fost garate numai BM3 ci și BM2/21. Depindea de cum se retrăgeau din circulație indiferent de tipul de tren. Asa ca pentru dezvăluiri gen Ghita, la alta masa.
Apropos, UT12 a stat în hala (ca a prins-o nămeții acolo) 3-4 zile în gerurile cele mari și nu a pătit nimic.
Dacă nici astea nu sunt postări tendențioase...


Stai asa ca deja o dam cu stangu-n dreptu'.
Pai au fost sau nu au fost, acum 1-2 ani, trenurigarate in tunel? Ca despre asta e vorba, au blocat tunelul pe linia 1 cu trenuri. In hala/depou/remize e evident ca sunt garate, ca doar asta e o parte din rolul lor.

 


Re: Accidente / incidente puidemorosan

Au fost și anul trecut și acum doi ani trenuri garate pe timpul weekend-ului (zăpadă abundenta sau temperaturi sub -15) pe interstatia Leonida-Aparatori fir 1.
Tin minte ca la venirea lui UT1, la stabilirea programului de probe una din necunoscute era tipul de iarna ce urma, tocmai din practica de a gara trenuri pe tunel.
Concluzia este ca aceasta practica se aplicase și înainte de CAF.

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

Nu stiu daca sa plang sau sa rad, dar deja oricum e prea amuzanta treaba. Deci sa inteleg ca Metrorex nu ia in considerare "iarna" in cerintele de constructie stiind ca trenurile au o sansa destul de buna sa circule si/sau sa fie garate in conditii de iarna?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

mcosmin, am confirmat si eu situatia in anii precedenti. Atunci nu stiam care este treaba...
mcosmin wrote:
sa inteleg ca Metrorex nu ia in considerare "iarna" in cerintele de constructie

Nu ia nici iarna in calcul, dupa cum nu ia nici vara. Este probabil aceeasi aberatie pe care am discutat-o la dotarea trenurilor cu A/C . Pentru o mica economie nu se iau in calcul extremele, pentru 2 saptamani de termperaturi extreme pe an, nu merita sa investesti.
Dar, din umilele mele cunostinte, Beceniul are si un depou subteran. Sau si acolo sunt temperaturi "daunatoare" ? Inseamna ca avem o problema de proiectare la M2, cu constructiile din zona Beceni. Interesant este de ce nu se aplica masura si pe M3 la Preciziei/Depoul Militari. Sau acolo nu sunt decat IVA  si astea sunt robuste si nu ingheata ?
P.S. Am citit ca initial si depoul Pantelimon a fost executat integral in aer liber, dupa care, din cauza frigului, a fost acoperit cu pamant. S-ar putea, in acest caz sa fie o deficienta de proiectare a tuturor depourilor, care nu are trebui sa fie supraterane in conditiile climei de la noi.
Desi mie tot mi se pare cusuta cu ata alba povestea asta pana nu inteleg care este problema cu frigul la trenurile de metrou...

 


Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421297 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use