MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2561 posts, 587006 views
 
Go to page:  1  ... 177 178 179 180 181 182 183
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente shoppy

Da, cele doua macaze sunt tratate impreuna in soft si o singura comanda le muta pe amandoua, doar situatiile ambele pe directa(circulatie normala) si ambele pe abatuta(circulatie pe firul fals) au sens si se pot comanda, situatiile primul pe directa si al doilea pe abatuta sau invers nu au nici o utilizare practica asa ca nu se pot comanda din soft.

 


Re: Accidente / incidente Aron

primul pe directa si al doilea pe abatuta sau invers nu au nici o utilizare practica


Se pare ca in cazul incidentului avea o utilizare practica :mrgreen:

Deci pe baza discutiei de aici, si pana la raportul oficial, putem concluziona urmatoarea desfasurare a evenimentelor ce a dus la incident.

1. IVA defecta in statia D1
2. Rama Haga oprita in statia M. Bravu
3. Rama Dublin oprita in statia Timpuri Noi
4. Haga - parcurs iesire statie din M. Bravu spre Timpuri Noi pe abatere -> automat macazul la iesirea din Timpuri Noi spre M. Bravu setat tot pe abatere
5. Haga ATP izolat -> fara parcurs setat de intrare astfel incat macazul sa treaca inapoi pe directa -> neatentia mecanicului la semnalul de intrare sau neatentia cu privire  la pozitia macazului
6. => cuplarea celor 2 garnituri

P.S sper ca am retinut bine si nu am inversat ramele, chiar nu mai stiu care cum erau

 


Re: Accidente / incidente cris_m

Eu ma tot intreb (retoric desigur) de ce n-au tinut ramele BM2 pe loc, iar rama IVA sa fie singura manevrata de pe o linie pe alta. "Fâțâirea" (ca altfel nu-i poti spune) unui numar mai mare de 2 garnituri fara a avea sistemele de protectie active aduce un risc de accidente mult mai ridicat, necesita atentie deosebita si experienta.

 


Re: Accidente / incidente soldy

Deoarece Haga a ramas pe tunel la intrare in Dristor 1 ( fix in spatele IVA), oprit de ATP. Fiind cu calatori in el singura solutie era sa se intoarca la Mihai Bravu.
Dupa ce a debarcat calatorii la Mihai Bravu au vrut sa il intoarca spre Dristor 2, dar de aici au inceput restul de probleme.

 


Re: Accidente / incidente cris_m

Pai si-l intorceau pe aceeasi linie la Mihai Bravu, debarca pasagerii, astepta IVA sa se intoarca si sa intre pe firul 2, dupa care isi continua parcursul normal...

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Dar nu trebuiau sa ii opreasca ATP-ul deloc, sau daca a prins IVA din urma se poate sa fii intrat pe tronson fara ATP si atunci sa fi fost obligati sa il opreasca.
Pana la urma daca imporvizatiile si carpelile sunt la ordinea zilei atunci pentru orice problema va exista imboldul de a o rezolva printr-o improvizatie in loc de in modul corect.

 


Re: Accidente / incidente yoyoMax

Azi a avut loc un incident de dimineata la statia Eroii Revolutiei: trenul in care ma aflam a franat brusc la intrarea in statie deoarece mecanicul a observat o persoana careera in acea zona tehnica si a coborat repede sa se ocupe de aceasta situatie inainte de a face statia, a durat cam 10 min

 


Re: Accidente / incidente aztec

A aparut o stire cu un vagon de metrou ce a circulat cu usile deschise.

Update...La Basarab, pe M4

https://www.g4media.ro/investigatie-tehn ... tie.html

 


Re: Accidente / incidente Luca M.

de pe tiktok clip cu trenul respectiv
ad9b6fe6-e500-44bd-9062-7155f07d043b.mov
ad9b6fe6-e500-44bd-9062-7155f07d043b.mov (2.36 MB; downloaded 119 times)

 


Re: Accidente / incidente Mihaidraghici

Probleme cu usile exista la ramele IVA de zeci si zeci de ani de zile...  :roll:

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Se pare ca doar o usa este deschisa, cred ca au avut ghinion ca usa care s-a inchis a atins si senzorul care stinge becul de deasupra usii sau becul era ars asa ca mecnicul ajutor a crezut ca toate usile sunt inchise.

 


Re: Accidente / incidente soldy

Statia Obor inchisa, posibil suicid.

 


Re: Accidente / incidente Dragos31

Se circula in sistem pendula intre Dristor 2 si Piata Iancului.

Trenurile dinspre Crangasi se limiteaza la Gara de Nord sau Stefan cel Mare (alternativ).

Intre Piata Iancului si Stefan cel Mare nu se circula.

 


Re: Accidente / incidente BGP2597

La ora 19:00 era mare haos la Victoriei. În stații niciun anunț, toți angajații din stație se comportau de parcă totul era normal, în timp ce pe peron coborau în continuu călători atât de la suprafață, cât și veniți de pe M2.

Cand am ajuns la peron era un tren la linia 1 (cea spre Gara de Nord), dar care avea pe afișaj Dristor 2. Mecanicul anunțase ca circulă până la Ștefan cel Mare.

După 15 minute la linia 2 (spre Dristor) sosește un tren care debarcă călătorii, mecanicii inițial refuză să dea detalii, însă după ce călătorii s-au dus la cabină să întrebe ce se întâmplă anunță că se întoarce spre Gara de Nord și circulă la Republica. Între timp se întoarce la linia 1 trenul care plecase spre ScM si după mult haos pe peron, fiindcă nu exista niciun anunț în difuzoarele din stație ambele trenuri pleacă spre Gara de Nord, deși în cel venit de la ScM mecanicul anunța că se întoarce înapoi și lumea se urcase în el sperând să ajungă la Obor/Dristor. Lumea foarte derutata întreba în stânga și în dreapta cu ce tren sau cum poate să ajungă ori la gară ori spre Dristor.

De la Gară spre Eroilor în stații se anunța că circulația e întreruptă între ScM și Iancului, dar era mai important să spună că incidentul este "din motive independente de MTX" decât să se prezinte pendulele de pe traseu și alternative.

 


Go to page:  1  ... 177 178 179 180 181 182 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2289 forum members have written 421194 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use