MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2561 posts, 587109 views
 
Go to page:  1  ... 126 127 128 129 130 131 132  ... 183
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente aztec

Incidentul este un prilej pt toate partile sa arunce cu  ... :twisted:
Primul si cel mai vocal a fost liderul de sindicat , cu argumentul suprem.....ca si asa sunt proaste.
Analizand punctul lui de vedere putem trage unele impresi.
Este interesat sa arunce vina asupra CAF din motive sindicale, respectiv sa scoata din discutie culpa umana sau este interesat in discreditarea firmei din alte motive
Mai ramane si varianta sa aiba dreptate, dar ar fi atat de grav ca o rama sa o ia la trap de una singura incat nu-mi pot imagina consecintele.
Asa ca declaratile lui sunt ca cele politice...le crede si se voloseste de ele cine are chef, dar nu sunt credibile.

Si mai speculez ceva. Daca pana acum aveau cea mai mica banuiala ca a plecat singura sau accelerat de capul ei....iar fi dus capul sa opreasca de la circulatie tot parcul pt verificari...cum fac aia la avioane.
Asa cred eu si asa ar fi normal.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

alexxd_31 wrote:
Daca trenurile Caf sunt asa proaste de ce le tine Metrorex-ul pe M2 si nu le muta pe M1, M3 si M4?.

?? Acolo ar fi mai bune?

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Pai daca zic ca sunt proaste de ce le tin pe cea mai solicitat magistrala?
Dupa logica lui Radoi acolo le e locul.
Logica nu spune ca e bine sa le mute?
Nu vedeti ca da cu virgula ceva in gandirea lor?


E frecventa mai scazuta.
Daca se pierd 3 minute cu inchiderea unei usi (sau alte asa zis defecte) nu se bulverseaza traficul cum se intampla pe M2.  Corporatistii ar fi mai fericiti.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Asta spune Radoi. Eu nu zic ca sunt mai proaste cu mult decat Bombardierele. Iar faptul ca nu se inchide usa..nu stiu de cate ori s-a intamplat. In schimb, au fost multe incidente si cu Bombardierele.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Raportul preliminar:
2019_5__METROREX_26_01_2019.pdf
2019_5__METROREX_26_01_2019.pdf (365.04 KB; downloaded 281 times)

 


Re: Accidente / incidente misterr

Ca urmare a acestui incident s-a produs accidentarea mecanicului de locomotivă și REM, aflat în semitrenul nr.1322.
Ce căuta mecanicul de locomotivă în semitrenul nr. 1322? Nu trebuia să fie în locomotivă, la comenzi? Conducea prin telecomandă?

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Pai cred ca erau doi mecanici. Unul in LDH si altul in rama de metrou. Cel din rama ii comunica prin statie (telefon) cat sa dea in spate (Il pilota).
Si la CFR cand se da cu spatele e un nene cu un stegulet la ultumul vagon care ii indica mecanicului instructiuni.
Din raport se vede ca trenul nu a circulat pe la suprafata. Retragerea s-a facut la Dimitrie Leonida.
O alta observatie "Viteza maximă de circulație a trenurilor pe această porțiune de linie este de5 km/h, conform
PTE.
"

 


Re: Accidente / incidente misterr

Intrarea în depoul subteran se face pe o linie de la Dimitrie Leonida, n-ai cum să intri de la suprafață.

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Mie imi da cu virgula reportajul Antena 1 (Animatia) care se bate cap in cap cu raportul preliminar.  :popa:

Se vede din raport ca trenul venea pe "Fals" (sau "banat" cum mai zic cei de la CFR) din Aparatorii Patriei.

 


Re: Accidente / incidente misterr

Cei de la Antena 1 au făcut și ei repede o animație din ce-au înțeles din ce-au prins din zbor din ce vorbeau cei de la fața locului...

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Radoi vrea sa spuna ca trenurile sunt proaste asa ca trebuie personal mai mult si cu salarii mai mari pentru exploatarea lor in siguranta.
Admitand ca Radoi vorbeste prostii doar ca sa discrediteze ar fi fost multe alte idei mai simple si mai la indemana care ar fi avut acelasi efect, de genul ca nu au tinut franele sau mecanicii lucrau de prea mult timp in conditii grele(frig, intuneric, lipsa ajutorului de la IDM), mi se pare suspect cum de le-a venit lor asa de repede ideea asta nastrusnica cum ca trenul a tasnit singur, un fel de nu iese fum fara foc.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Nu e deloc de mirare, e tipic de diversiune si abatere a atentiei.
De vina e orice <altceva>, e ca la burlanul din tavan cand mergea cu pantograful sculat...
Berbecarii se intampla si la STB, dar acolo se ancheteaza ei pe ei, pun batista pe tambal si nu mai afla nimeni nimic.

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Daca se face o ancheta calumea trebuie vazut daca in mod normal manevrele se fac cu 5km/h.
Acolo cred ca sunt destule abateri de la regulament si asta nu e bine.
Personal cand il vad ( aud de) Radoi am aceeasi senzatie cand aud de Miron Cosma.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Tu chiar crezi ca aia de la AFER isi permit sa spuna/faca prostii sau sa <masluiasca> fapte?
Cat despre frane, rama are trei sisteme distincte de franare de urgenta, ca sa fie clar, asta o stie orice nou angajat, de aici si pana la a busi trenul cu 50km/h in zid e ca de la pamant la luna...dar nu ai grija, sunt destule <cutii negre> cu evidente si probe, totul e inregistrat, inclusiv <comunicatiile>...e mult mai controlat si mai strict decat la cfr sau la stb.

 


Go to page:  1  ... 126 127 128 129 130 131 132  ... 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421228 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use