MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2561 posts, 587339 views
 
Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 183
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente shoppy

Inseamna ca am retinut eu gresit si era vorba Alstom, dar tot peste CAF era.
Spuneam de INDUSI ca un exemplu, nu ca ar mai fi montat la Metrorex.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Da, asa e cum zici, CAF e o companie de doua parale si de aceea noile tramvaie CAF sunt cele mai apreciate la Stockholm in patria <bombardierelor> noastre!
:lol:  :lol:  :lol:
:bere:

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Si asa a inceput lobby-ul CAF pentru M6, STB si Calatori, sa notam pe calendar.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Adica ARF, nu CFR Calatori.
La STB slabe sanse avand in vedere caietul de sarcini care exclude tramvaiele pe trucuri si sectiuni flotante (aka Two Rooms and a Bath).
bercenicity wrote:
Nu pare sa mai fie atat de mult cu dedicatie pentru platforma GTx; dar boghiurile trebuie sa fie "liber pivotante, cu osii sau osii false"

Deci nu asa:






 


Re: Accidente / incidente shoppy

Si la M2 caietul de sarcini era defapt manualul BM cu textul "BM" sters, si a venit CAF si a spus "pentru ce facem noi nu mai gasim clienti, asa ca gata, taiem in carne vie ca sa ne adaptam productia ca sa facem fix ce scrie acolo ca face BM, si si mai ieftin decat BM", a fost un gest de disperare.
Depinde si acuma cat de disperati vor fi, eu zic sa va pregatiti sufleteste, ca vad ca au scos artileria grea.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Ce artilerie??? :lol: :lol: :lol:
Cum si-a luat Alstom teapa de la CNSC asa o sa-si ia si CAF :lol: :lol: :lol:

 


Re: Accidente / incidente andrei11

NU înțeleg care e legătura între discuție și accidente / incidente  !

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Pai discutia era ca au dat-o unii cu oistea-n gard din cauza de CAF, ceea ce e absolut fals. E ca si cum ai spune ca ai dat cu autobuzul in gropi pentru ca era Daf, Mercedes sau Ototurk...
Daca-mi aduc bine aminte a mai fost mai demult un incident asemanator, dar de proportii infinit mai mici, la Saligny si nu erau CAFuri.
:o

 



Re: Accidente / incidente punmeister

subway guru wrote:
Daca-mi aduc bine aminte a mai fost mai demult un incident asemanator, dar de proportii infinit mai mici, la Saligny si nu erau CAFuri.

Da, prin 2010 cand a fost tamponata REM043.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Avem niste persoane tehnice care pana mai adineaori erau foarte preocupate sa tot arunce cu noroi in CFR Infra in general si in linia de tren la aeroport in special(ca nu trebuie, ca aia sunt toti incompetenti, ca aia demoleaza monumente, etc); acum, dupa ce fiasco-ul si supararea pe CAF cu licitatia anulata la M5 au fost repede si convenabil date uitarii, aceste persoane s-au reprofilat la 180 de grade si se tot chinuie sa laude si sa disculpe CAF fara sa astepte raportul final(o atitudine foarte neinginereasca de pus concluzia inaintea justificatiei).
Ce proiecte urmeaza sa se scoata la mezat?, pai trenurile pentru M6 si tramvaiele pentru STB.
Acum totul se limpezeste, obiectivele sunt clare, dupa ce CAF si-a luat-o peste bot cu trenurile pentru M5 si-au dat seama ca nu se poate sa faci lobby cu incompetenti, acum este runda 2, si nu se mai incurca cu plevusca, au scos artileria grea.
Deci legatura cu accidentul este ca miza acestui accident a devenit dintr-o data mult mai mare.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Scuza-ma dar nu te inteleg pentru ce pledezi...pentru incompetenta???
Sau tie iti sunt simpatici doar yesmenii si sicofantii?

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Pledez pentru folosirea forumului pentru inginerie si nu pentru manipulare pro/contra prietenilor/dujmanilor personali.
Ma doare sa vad ingineri adevarati care nu mai fac inginerie dar se dedica aruncatului cu noroi doar intr-o directie si ridicatului de statui gratuite.
In final breasla judeca pe toata lumea si nu uita, depinde de fiecare pentru ce alege sa fie amintit.

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Oricum sa faci manevre la 40km/h e ceva, oamenii se grabeau.
La Constanta, cand se schimba locomotiva, am observat ca niciodata nu decupleaza vagoanele cu locomotiva conectat la linia electrica. La Metrorex nu se procedeaza la fel? Cupleaza LDH-ul cu trenul sub tensiune?
Daca pe firul de contact era gheata inseamna ca pe mecanic l-a durut undeva ca poate deteriora pantograful sau ca pica bucati de gheata de pe fir pe tren.

Daca trenurile Caf sunt asa proaste de ce le tine Metrorex-ul pe M2 si nu le muta pe M1, M3 si M4?
Pentru mine cuvantul lui Radoi nu mai valoreaza nimic. Acum chiar daca spune un adevar eu personal nu il mai cred.

 


Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421278 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use