Topic: Accidente / incidente
2561 posts, 590242 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
N-a cedat nimic, sau LDH - ul a avut o problemă tehnică sau ăla care-l conducea se uita pe pereți când împingea CAF - ul.
...pare ca a depasit zona sinelor sau au cedat sustinerea, ca altfel nu imi explic.
N-a cedat nimic, sau LDH - ul a avut o problemă tehnică sau ăla care-l conducea se uita pe pereți când împingea CAF - ul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Indiferent ce si cum eu m-am uitat doar la bilantul actiunii, un tren scos din circulatie, un mecanic scos din circulatie, o zona din depou devastata...cam scumpa distractia...
Indiferent ce si cum eu m-am uitat doar la bilantul actiunii, un tren scos din circulatie, un mecanic scos din circulatie, o zona din depou devastata...cam scumpa distractia...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Mi-a aratat cineva poza pe telefon si am spus ca nu se poate, aia sunt ametiti ca de obicei, acea este o rama pe cricuri nu una deraiata...
Cred ca ce faceau ei este ca incercau sa manevreze rama de una singura pe afara, din cauza ghetii au inceput sa piarda tensiunea de alimentare asa ca mecanicul tot actiona controlerul pana cand au ajuns sa fie cu controlerul la maxim si rama nealimentata, asa ca au adus LDH-ul si au inceput sa il manevreze asa, cand au ajuns in cladire acolo nu mai era gheata dar controlerul era inca la maxim, asa ca alimentarea a revenit si rama a tasnit, pana s-au prins geniile ce se intampla s-a terminat sina.
Antena 3 inca sufera dupa ce au trebuit sa emita ceea ce ai au numit "vestea cumplita" ca bugetarii nu au primit liber vinerea iar Radoi sufera ca se fura ca in padure in loc de ca in codru.
Mi-a aratat cineva poza pe telefon si am spus ca nu se poate, aia sunt ametiti ca de obicei, acea este o rama pe cricuri nu una deraiata...
Cred ca ce faceau ei este ca incercau sa manevreze rama de una singura pe afara, din cauza ghetii au inceput sa piarda tensiunea de alimentare asa ca mecanicul tot actiona controlerul pana cand au ajuns sa fie cu controlerul la maxim si rama nealimentata, asa ca au adus LDH-ul si au inceput sa il manevreze asa, cand au ajuns in cladire acolo nu mai era gheata dar controlerul era inca la maxim, asa ca alimentarea a revenit si rama a tasnit, pana s-au prins geniile ce se intampla s-a terminat sina.
Antena 3 inca sufera dupa ce au trebuit sa emita ceea ce ai au numit "vestea cumplita" ca bugetarii nu au primit liber vinerea iar Radoi sufera ca se fura ca in padure in loc de ca in codru.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Sigur era si vreun director pe acolo care dadea indicatii pretioase, parca il si vad pe Nicolaesu tipand la Papaiani "esti cascat!, ba se poate!, turatia la maxim!!, baga maneta pana-n fund!!!"
https://youtu.be/9-7KsABYWyo?t=480
Sigur era si vreun director pe acolo care dadea indicatii pretioase, parca il si vad pe Nicolaesu tipand la Papaiani "esti cascat!, ba se poate!, turatia la maxim!!, baga maneta pana-n fund!!!"
https://youtu.be/9-7KsABYWyo?t=480
- survola
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
survola
Locomotiva unde e acum, in partea intactă a trenului, pe șine?
Despre o nouă mărire de salarii nu știu ce să zic, corect ar fi o scădere a lor până se acoperă dauna asta
Apropo, sunt curios cum scot vagoanele alea de acolo, accesul unei macarale cred că nu intră în discuție.
Locomotiva unde e acum, in partea intactă a trenului, pe șine?
Despre o nouă mărire de salarii nu știu ce să zic, corect ar fi o scădere a lor până se acoperă dauna asta
Apropo, sunt curios cum scot vagoanele alea de acolo, accesul unei macarale cred că nu intră în discuție.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Utilizator anonim
„Noile trenuri nu sunt în regulă. Aceste CAF-uri ne-au mai creat probleme şi în Pipera, de exemplu când s-a rupt o bieletă si riscam să deraieze un tren cu călători la bord“, a spus Rădoi la Digi24.
Nu sunt fan Radoi, dar aici are mare dreptate, trenurile astea au fost proste, sunt proaste si vor fi proaste pana la casare.
„Noile trenuri nu sunt în regulă. Aceste CAF-uri ne-au mai creat probleme şi în Pipera, de exemplu când s-a rupt o bieletă si riscam să deraieze un tren cu călători la bord“, a spus Rădoi la Digi24.
Nu sunt fan Radoi, dar aici are mare dreptate, trenurile astea au fost proste, sunt proaste si vor fi proaste pana la casare.
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
Faptul ca sunt sub BM2 da, de acord! Dar asta se intampla daca mascariciul de la vremea aceea a preferat sa cumparam trenuri la 6 milioane de euro/tren in timp ce altii dau dublu.
Un exemplu perfect, un Siemens Inspiro G1 pentru Nürnberg cu 4 vagoane a costat aproape 8 milioane de euro. Diferenta de pret se observa clar in calitatea trenului.
Utilizator anonim wrote:
„Noile trenuri nu sunt în regulă. Aceste CAF-uri ne-au mai creat probleme şi în Pipera, de exemplu când s-a rupt o bieletă si riscam să deraieze un tren cu călători la bord“, a spus Rădoi la Digi24.
Nu sunt fan Radoi, dar aici are mare dreptate, trenurile astea au fost proste, sunt proaste si vor fi proaste pana la casare.
Faptul ca sunt sub BM2 da, de acord! Dar asta se intampla daca mascariciul de la vremea aceea a preferat sa cumparam trenuri la 6 milioane de euro/tren in timp ce altii dau dublu.
Un exemplu perfect, un Siemens Inspiro G1 pentru Nürnberg cu 4 vagoane a costat aproape 8 milioane de euro. Diferenta de pret se observa clar in calitatea trenului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
De obicei cand conectezi forta verifici sa ai comanda pe 0 ca altfel ai o eroare in circuitul de comanda sau cineva a uitat sa taie comanda si atunci o sa se trezeasca ca prosteala tasneste neasteptat, totusi la vehicule mobile alimentate prin talpici sau pantograf de la medie tensiune apar foarte des intreruperi ale alimentarii si ar insemna ca la fiecare intrerupere mecanicul sa fie obligat sa duca maneta pe 0 si apoi sa revina cu comanda, chestie suparatoare. Aici in logica ar trebui sa fie un timer, adica daca alimentarea a picat 3-4 secunde atunci cand revine este clar ca mecanicul este la post si atent la ce se intampla, stie ca are comanda pe x% si nu il surprinde ca rama tasneste, dar daca tu ai alimentarea intrerupta peste 30sec atunci la revenirea alimentarii dai eroare si pentru continuare ceri initial punerea comenzii pe 0 pentru ca este posibil ca mecanicul sa fi facut alte chestii in timpul acesta, sa fi uitat ca este comanda la x% si sa se ocupe cu alte chestii(verificari, consultare cu dipecerul, asteptat dupa LDH-ul de manevra) si sa nu mai fie atent sau chiar plecat din post cand alimentarea revine si rama tasneste.
Asta este cand cumperi trenuri de la unii din clima mediteraneana si le pui in temperat-continentala.
Rama trebuie trasa inapoi pe linia pe care a venit, adica ridicata pe cricuri pana la nivelul liniei, inlaturate toate obiectele de sub rama si ori glisata inapoi cu tot cu cricurile pana la sina ori construita o platforma care sa prelungeasca sina sub ea.
De obicei cand conectezi forta verifici sa ai comanda pe 0 ca altfel ai o eroare in circuitul de comanda sau cineva a uitat sa taie comanda si atunci o sa se trezeasca ca prosteala tasneste neasteptat, totusi la vehicule mobile alimentate prin talpici sau pantograf de la medie tensiune apar foarte des intreruperi ale alimentarii si ar insemna ca la fiecare intrerupere mecanicul sa fie obligat sa duca maneta pe 0 si apoi sa revina cu comanda, chestie suparatoare. Aici in logica ar trebui sa fie un timer, adica daca alimentarea a picat 3-4 secunde atunci cand revine este clar ca mecanicul este la post si atent la ce se intampla, stie ca are comanda pe x% si nu il surprinde ca rama tasneste, dar daca tu ai alimentarea intrerupta peste 30sec atunci la revenirea alimentarii dai eroare si pentru continuare ceri initial punerea comenzii pe 0 pentru ca este posibil ca mecanicul sa fi facut alte chestii in timpul acesta, sa fi uitat ca este comanda la x% si sa se ocupe cu alte chestii(verificari, consultare cu dipecerul, asteptat dupa LDH-ul de manevra) si sa nu mai fie atent sau chiar plecat din post cand alimentarea revine si rama tasneste.
Asta este cand cumperi trenuri de la unii din clima mediteraneana si le pui in temperat-continentala.
Rama trebuie trasa inapoi pe linia pe care a venit, adica ridicata pe cricuri pana la nivelul liniei, inlaturate toate obiectele de sub rama si ori glisata inapoi cu tot cu cricurile pana la sina ori construita o platforma care sa prelungeasca sina sub ea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Exact asta era ideea, trenul nu-si da singur comenzi decat daca e pe pilot automat, in rest executa comenzile pe care i-le da mecanicul.
Acum va fi destul de greu sa-l cocoti la loc, solutia <batraneasca> ar fi sa-l ridici cu cricuri pe stive de traverse.
Exact asta era ideea, trenul nu-si da singur comenzi decat daca e pe pilot automat, in rest executa comenzile pe care i-le da mecanicul.
Acum va fi destul de greu sa-l cocoti la loc, solutia <batraneasca> ar fi sa-l ridici cu cricuri pe stive de traverse.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Exista combinatii de comenzi care sunt evident gresite(cum ar fi conectarea tractiunii cu frana de parcare aplicata), la nivelul acesta nu este ca aia e, a mers blonda 10km cu frana de mana trasa si a distrus etrierii, la nivelul acesta exista interblocaje software care elimina aceste comenzi.
Da, stiu ca dupa lupta multi viteji s'arata, dar mi se pare ca este un interblocaj la care ar fi trebuit sa se gandeasca.
Exista combinatii de comenzi care sunt evident gresite(cum ar fi conectarea tractiunii cu frana de parcare aplicata), la nivelul acesta nu este ca aia e, a mers blonda 10km cu frana de mana trasa si a distrus etrierii, la nivelul acesta exista interblocaje software care elimina aceste comenzi.
Da, stiu ca dupa lupta multi viteji s'arata, dar mi se pare ca este un interblocaj la care ar fi trebuit sa se gandeasca.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
aztec
Nu e vina angajatului..
Vinovata este vremea.
Vinovata este scula...ca e proasta.
Vinovat este soarele ca lumina prea putin...sau prea mult.
Vinovat e depoul ca a fost scurt si nu mai avea cativa metri...sau sute....
Si...stie toata lunea ca CAF e prost si bine ca s-a stricat...ca si asa nu sunt bune.
Pe bune. Incep sa am convingerea ca in toate stirile negative la adresa CAF de pana acum e implicat direct sindicatul..sau cineva din sindicat, bazate doar pe ura personala, fara baza reala. Doar sa justifice anumite greseli de personal.
Nu e vina angajatului..
Vinovata este vremea.
Vinovata este scula...ca e proasta.
Vinovat este soarele ca lumina prea putin...sau prea mult.
Vinovat e depoul ca a fost scurt si nu mai avea cativa metri...sau sute....
Si...stie toata lunea ca CAF e prost si bine ca s-a stricat...ca si asa nu sunt bune.
Pe bune. Incep sa am convingerea ca in toate stirile negative la adresa CAF de pana acum e implicat direct sindicatul..sau cineva din sindicat, bazate doar pe ura personala, fara baza reala. Doar sa justifice anumite greseli de personal.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Daca s-a intamplat asa cum banuiesc atunci vina este impartita, mecanicul a uitat controlerul pe comanda inainte cu x% si si-a parasit postul iar o interblocare software nu a blocat comanda care era evident gresita.
Multi uita ca in peninsula Iberica a fost comunism si au mai avut si un imperiu colonial, asa ca aici au aparut niste firme, CAF in Spania, Efacec in Portugalia, care actionau asa cum actiona ElectroPutere la noi, adica le facea pe toate pe plan local si intr-un mediu neconcurential, acum ca sunt la concurenta cu toti din UE, cu alde Siemens si BM, exista niste lipse de experienta, care se vad.
Daca s-a intamplat asa cum banuiesc atunci vina este impartita, mecanicul a uitat controlerul pe comanda inainte cu x% si si-a parasit postul iar o interblocare software nu a blocat comanda care era evident gresita.
Multi uita ca in peninsula Iberica a fost comunism si au mai avut si un imperiu colonial, asa ca aici au aparut niste firme, CAF in Spania, Efacec in Portugalia, care actionau asa cum actiona ElectroPutere la noi, adica le facea pe toate pe plan local si intr-un mediu neconcurential, acum ca sunt la concurenta cu toti din UE, cu alde Siemens si BM, exista niste lipse de experienta, care se vad.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Daca era <la cravata> cu Mitica nu avea de ce sa aiba comenzi active si nici cine stie ce <soft>...nu exista notiunea de dubla comanda, totul trebuia dezactivat si predata comanda la mecanicul de LDH, cu toate confirmarile de rigoare. La fel se procedeaza si intre cele doua posturi de comanda ale ramei. Restul sunt incercari penibile de justificare/explicare a berbecariei. Putea sa fie si mama lu’ Siemens, daca nu respecti procedurile rezultatul ar fi fost acelasi.
P.S.
Eu m-am uitat cu maxima atentie la mimica directorului de exploatare si m-am lamurit pe deplin.
Daca era <la cravata> cu Mitica nu avea de ce sa aiba comenzi active si nici cine stie ce <soft>...nu exista notiunea de dubla comanda, totul trebuia dezactivat si predata comanda la mecanicul de LDH, cu toate confirmarile de rigoare. La fel se procedeaza si intre cele doua posturi de comanda ale ramei. Restul sunt incercari penibile de justificare/explicare a berbecariei. Putea sa fie si mama lu’ Siemens, daca nu respecti procedurile rezultatul ar fi fost acelasi.
P.S.
Eu m-am uitat cu maxima atentie la mimica directorului de exploatare si m-am lamurit pe deplin.
📖 Pagination options