Topic: Accidente / incidente
2561 posts, 587001 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Clar nu e de azi.
Cineva cu desktop o poate descarca si verifica metadatele, sa aflam cand e facuta.
Clar nu e de azi.
Cineva cu desktop o poate descarca si verifica metadatele, sa aflam cand e facuta.
- Costin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Zapada si ploaia inghetata au fost dupa pranz, insa vantul a batut inca de aseara cu putere.
Daca ne luam dupa reclama neprabusita, care este inca "valabila" (9-21 martie), poza este recenta. Si cum nu imi aduc aminte de vant asa puternic in ultima saptamana , inclin sa cred ca poza facuta in aceasta dimineata.
TibiV wrote:
De cand este poza? Ca nu se vede zapada sau ploaie inghetata...
Zapada si ploaia inghetata au fost dupa pranz, insa vantul a batut inca de aseara cu putere.
Daca ne luam dupa reclama neprabusita, care este inca "valabila" (9-21 martie), poza este recenta. Si cum nu imi aduc aminte de vant asa puternic in ultima saptamana , inclin sa cred ca poza facuta in aceasta dimineata.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
SniperGuy
Aseara, in statia Jiului, linia 1 (cred), capatul spre Straulesti am vazut pata aceea ce pare a fi rezultatul unei flame/arc electric; pare destul de serioasa. Cand am ajuns acasa, sotia mi-a zis ca mai devreme, era un tren oprit acolo in statie, cu luminile stinse, si din cauza asta, noua pendula a fost data peste cap. Nu stiu daca cele doua evenimente sunt legate unul de altul.
Aseara, in statia Jiului, linia 1 (cred), capatul spre Straulesti am vazut pata aceea ce pare a fi rezultatul unei flame/arc electric; pare destul de serioasa. Cand am ajuns acasa, sotia mi-a zis ca mai devreme, era un tren oprit acolo in statie, cu luminile stinse, si din cauza asta, noua pendula a fost data peste cap. Nu stiu daca cele doua evenimente sunt legate unul de altul.
WhatsApp Image 2018-04-03 at 08.51.14.jpeg (398.58 KB; downloaded 3065 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Oricum arata placajele/tablele acelea intr-un mare fel, la doar cativa ani de la inaugurare....
Sa le vedem peste vreo 20 ani...
Oricum arata placajele/tablele acelea intr-un mare fel, la doar cativa ani de la inaugurare....
Sa le vedem peste vreo 20 ani...
- punmeister
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
survola
Eu cred că e un ventilator în spatele plăcii. Și acolo e mult praf
Eu cred că e un ventilator în spatele plăcii. Și acolo e mult praf
- sab
-
Posted:
-
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
MikeT
Confirm. Nu are legatura cu trenul defect de ieri dupa-amiaza.
punmeister wrote:
Placa aia e asa de multa vreme....
Confirm. Nu are legatura cu trenul defect de ieri dupa-amiaza.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Adrian Rosca
Daca s-ar da placile alea jos, ati vedea ca in spate e ca la Grivita.
Daca s-ar da placile alea jos, ati vedea ca in spate e ca la Grivita.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Costin
Momentan se circula "pendula" pe M1 cel putin intre Victoriei si Crangasi. 12-15 minute intre trenuri, va imaginati aglomeratia...
Momentan se circula "pendula" pe M1 cel putin intre Victoriei si Crangasi. 12-15 minute intre trenuri, va imaginati aglomeratia...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BodoMinea
Astăzi, în jurul orei 13:20 m-am urcat într-un tren de pe Magistrala 3 în direcția Anghel Saligny, din stația Piața Unirii M1/M3. Acesta a staționat destul de mult (4-5 minute) în stația cu pricina, iar apoi a plecat cu viteză redusă, urmând și niște frânări în tunel. Apoi, după îmbarcarea călătorilor și închiderea ușilor în stația Timpuri noi, demarajul a fost acționat și întrerupt aproape instant de o frânare puternică. Trenul nu și-a reluat înaintarea și mecanicii au ieșit din cabina din sensul de mers și s-au tot plimbat între cabina din spate și cea activă curent. După câteva minute de încercări și comunicări între cei doi, în care apucase și atmosfera să devină mai tensionată (mi-am dat jos căștile și am auzit direct o doamnă „oare suntem în siguranță??”), trenul s-a pus în mișcare și a continuat cu viteză redusă și frânare manuală la Mihai Bravu. Apoi, în drum spre Dristor a anunțat faptul că își va continua călătoria pe M1 spre Republica. Acest fapt a fost reflectat de o schimbare punctuală în sistemul de informare al ramei, care a anunțat și afișat pe display-urile exterioare noua stație destinație - însă în stație monitoarele aferente peronului respectiv, nesincronizate în mod direct cu sistemul de la bord afișau Anghel Saligny. Neconcordanța s-a corectat printr-un anunț vocal.
O problemă complet diferită probabil, observată la același tren (1004-2004) era un geam spart . Acesta era păzit de un agent de securitate care avertiza oamenii să nu stea pe scaunele imediat de sub respectivul geam.
Astăzi, în jurul orei 13:20 m-am urcat într-un tren de pe Magistrala 3 în direcția Anghel Saligny, din stația Piața Unirii M1/M3. Acesta a staționat destul de mult (4-5 minute) în stația cu pricina, iar apoi a plecat cu viteză redusă, urmând și niște frânări în tunel. Apoi, după îmbarcarea călătorilor și închiderea ușilor în stația Timpuri noi, demarajul a fost acționat și întrerupt aproape instant de o frânare puternică. Trenul nu și-a reluat înaintarea și mecanicii au ieșit din cabina din sensul de mers și s-au tot plimbat între cabina din spate și cea activă curent. După câteva minute de încercări și comunicări între cei doi, în care apucase și atmosfera să devină mai tensionată (mi-am dat jos căștile și am auzit direct o doamnă „oare suntem în siguranță??”), trenul s-a pus în mișcare și a continuat cu viteză redusă și frânare manuală la Mihai Bravu. Apoi, în drum spre Dristor a anunțat faptul că își va continua călătoria pe M1 spre Republica. Acest fapt a fost reflectat de o schimbare punctuală în sistemul de informare al ramei, care a anunțat și afișat pe display-urile exterioare noua stație destinație - însă în stație monitoarele aferente peronului respectiv, nesincronizate în mod direct cu sistemul de la bord afișau Anghel Saligny. Neconcordanța s-a corectat printr-un anunț vocal.
O problemă complet diferită probabil, observată la același tren (1004-2004) era un geam spart . Acesta era păzit de un agent de securitate care avertiza oamenii să nu stea pe scaunele imediat de sub respectivul geam.
IMG_20180417_132841.jpg (134.56 KB; downloaded 2788 times)
- sab
-
Posted:
-
📖 Pagination options