Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2382 posts, 411841 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 171
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Accidente / incidente Utilizator anonim

Cauza incidentului de la metrou, de luni: Defecţiune la sistemul electric al Metrorex.

Circulaţia metroului a fost întreruptă luni din cauza unei defecţiuni la sistemul de energie electrică al Metrorex. Defectiunea a apărut ca urmare a declanşării simultane a două linii care alimentează substaţia electrică Mihai Bravu.

Metrourile de pe tronsonul Timpuri noi - Nicolae Grigorescu nu au circulat luni dimineaţă, timp de aproximativ patru ore, din cauza unei defecţiuni, la instalaţia electrică a Metrorex.

În substaţia Mihai Bravu, acolo unde a apărut defecţiunea, s-a produs şi un incendiu.

http://www.realitatea.net/cauza-inciden...25530.html

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Utilizator anonim

Astazi blocaj in statia Lujerului in jurul pranzului, cauza un mic incendiu la un tren in zona cablurilor de legatura intre primul si al doilea vagon, am plecat din statie si am luat-o pe jos aerul fiind irespirabil din cauza fumului de cauciuc topit.

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilor Utilizator anonim

Initial am crezut ca da sistemul rateuri, la peron mi-am dat seama ca merge bine, pe ceas era 00:00 si peronul plin, nu am avut timp sa ma opresc sa vad ce s-a intamplat...

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Dr2005

Cred că sistemul e corelat cu orarul din livret, nu cu starea de fapt...
Ultima dată când am trecut pe acolo, se arăta că trenul spre Pipera vine într-un minut... o iau la fugă, ajung pe peron, văd pe sistemul de informare din staţie că era semnul că trenul a intrat în staţie... după vreo 15 secunde se mai pun 3 minute în plus la ora de sosire :))
Dealtfel, şi pe M3 se întâmplă la fel: se afişează că trenul vine la 6 minute, după ce trec se mai pun încă 3... probabil abia atunci sistemul se conectează la dispecerat şi localizează trenul şi estimează în cât timp vine...

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilor Utilizator anonim

Si iata ca a inceput sa se intample, in timp ce toata lumea pe aici injura BMurile desi acestea merg ireprosabil, IVEle ard, fac blocari si mai nou deraiaza. Un tren de acest tip a deraiat mai devreme intre Unirii si Timpuri Noi, o roata a vagonului 5 a provocat deraierea. Ma bucur ca nu mai urc de ceva timp in asemenea bombe pe sina.

 


  • Author: 3mil
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilor 3mil

Eu sunt de parere ca este de vina tot lipsa intretinerii acestor vagoane, pentru a arata ca trebuie urgent cumparate niste rame noi. :roll:

 


  • Author: fider
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilor fider

Hai sa nu face un elogiu pentru Bombardier Movia ca nu se cuvine. Nu sunt extraordinare dar nici atat de vechi precum IVA si de prost intretinute ca ele.

Ca impresie personala stiu de o rama IVA care merge aprope zilnic de vreo 3 saptamani cu un boghiu partial infranat si nu a luat foc motorul de la vagonul B al ramei AB dinspre unul din capetele trenului. Nu este singurul caz de acest fel. Ca pe cei de la intretinere ii doare in cot sa verifice instalatia pneumatica si sa faca o mica verificare la scoaterea ramei din depou e problema lor. Cand la Movia se vor strica sau nu vor putea fi intretinute calculatoarele vor ramane definitiv pe loc. Sunt curios daca cineva ia in calcul varianta asta.

 


  • Author: cristi20
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilor cristi20

De dimineata un tren vechi s-a oprit cam 1-2 minute in tunel intre Pacii si Gorjului si in ultimul vagon mirosea a incins ... trenul si-a continuat apoi calatoria.

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Dr2005

Ce vă face să credeţi că a fost o IVA?

BM cu roţi crăpate am mai văzut... dacă o fi unul din ele?

Oricum, e departe de ,,tragedie", ,,catastrofă" şi alte cuvinte grele vehiculate prin presă. Înţeleg că mulţi habar nu au cum funcţionează un metrou, cum stau roţile pe şină, dar să exagerezi în halul ăsta...


@ fider: Frâna de staţionare la IVA este cu resort de acumulare ("federe").

 


  • Author: rails
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilor rails

eu de nervi am inchis televizorul. se vede ca habar nu au de capul lor, cu ce se mananca metroul. daca le dai o cartela in mana nu stiu pe unde sa o bage in aparat si fac comentarii gen "tragedie", intreaba despre raniti etc.
daca (fereasca) sare ca lumea un metrou de pe sine si mor vreo 3-4 insi cred ca isi dau drumul pe ei in studio de fericire ca fac rating.

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
Ce vă face să credeţi că a fost o IVA?


Calatorii care au dat interviuri la A3 si directorul Udriste  :lol: Dar banuiesc ca abia te-ai trezit si nu te-ai uitat la TV.
Acum sunt in stare sa pun pariu ca o sa inceapa razboiul pro si contra IVA/BM. Dar raman la parerea mea indiferent ce spune oricine, pana acum in BM nu am stat in miros de ars, nu s-a oprit brusc in statie din cauza unor probleme tehnice (vedeti pozele de mai sus), nu a trebuit sa dau suturi sa se deschida usa, nu am mers in bezna doar cu lampile de avarie etc. Asa ca nu ma intereseaza ce se tot spune de BM.

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Dr2005

De fapt, vin după 4 ore de dinamică a vehiculelor de cale ferată (17 - 21), în care s-a discutat exact despre profilurile roţilor, ghidarea osiilor şi studiul circulaţiei în curba a osiilor pentru profile conice şi de uzură. De altfel, exemplul dat chiar de Dl. Prof. Univ. Dr. Ing. Ioan Sebeşan a fost tocmai cel al ramelor Bombardier Movia, echipate cu boghiuri cu conducere elastică a osiilor şi roţi cu profil conic. Este ştiut faptul că, în cazul roţilor cu profil conic, la circulaţia în curbă, osia tinde să depărteze de centrul curbei, ceea ce duce la uzuri foarte mari ale căii de rulare, în cazuri extreme chiar la deriparea căii de rulare (mutarea şinei şi traverselor). Asemenea uzuri pot duce la căderea roţilor de pe linie, ceea ce s-a şi întâmplat azi, dacă cele spuse prin presă (am ,,răsfoit" şi eu câteva articole din ziarele on-line) sunt adevărate şi nu e vorba de un BM...

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Dr2005

Utilizator anonim wrote:
pana acum in BM nu am stat in miros de ars, nu s-a oprit brusc in statie din cauza unor probleme tehnice (vedeti pozele de mai sus), nu a trebuit sa dau suturi sa se deschida usa, nu am mers in bezna doar cu lampile de avarie etc. Asa ca nu ma intereseaza ce se tot spune de BM...

A fost un BM rămas fără frâne acum vreo 2 ani pe M2. În rest, distrugeri la nivelul şinelor cât cuprinde, roţi foarte proaste (se circulă inclusiv cu roţi fisurate), rămâneri pe zona neutră... da' lasă, că se deschid uşile frumos şi (încă) le merg toate neoanele în salon  :twisted:
Fac pariu că şi trenului care s-a înfipt în zid la Moorgate îi mergeau neoanele şi uşile. E drept, acolo trenul avea frânele bune, dar mecanicul nu le-a activat.

Propunere (pentru toată lumea): când comparaţi 2 vehicule feroviare, nu vă uitaţi la aspectul estetic. Nu asta contează, chiar dacă mulţi călători doar de asta sunt interesaţi...

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evenimente care duc la perturbarea circulatiei trenurilo Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
De fapt, vin după 4 ore de dinamică a vehiculelor de cale ferată (17 - 21), în care s-a discutat exact despre profilurile roţilor, ghidarea osiilor şi studiul circulaţiei în curba a osiilor pentru profile conice şi de uzură. De altfel, exemplul dat chiar de Dl. Prof. Univ. Dr. Ing. Ioan Sebeşan a fost tocmai cel al ramelor Bombardier Movia, echipate cu boghiuri cu conducere elastică a osiilor şi roţi cu profil conic. Este ştiut faptul că, în cazul roţilor cu profil conic, la circulaţia în curbă, osia tinde să depărteze de centrul curbei, ceea ce duce la uzuri foarte mari ale căii de rulare, în cazuri extreme chiar la deriparea căii de rulare (mutarea şinei şi traverselor). Asemenea uzuri pot duce la căderea roţilor de pe linie, ceea ce s-a şi întâmplat azi, dacă cele spuse prin presă (am ,,răsfoit" şi eu câteva articole din ziarele on-line) sunt adevărate şi nu e vorba de un BM...


Atunci pentru ca vad ca esti in domeniu, de ce se mai foloseste acest tip de boghiu sau ce tip de boghiu ar fi mai bun ca sa se evite cele spuse mai sus ?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since , our 1925 forum members have written 372198 posts in 4516 topics and 449 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use