Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1311 posts, 399413 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 94
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati V2A

L-am văzut ieri pe 056. Și eu am crezut că a picat fiindcă nu mai apărea în Info TB, dar e doar invizibil în aplicație.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Utilizator anonim wrote:
O bataie de joc, la Colentina merg o perioada si ajung la gard. 056 parca a disparut si el...


Si e vina Colentina?? Sau a produsului in sine?

Nu vrem sa recunoastem. Tramvaiele astea troncane din ziua 1. Le am in fata casei si am asistat la majoratea probelor pe 21 la mai multe unitati. Efectiv nu ar trebui semnata receptia pentru ele.

Imi doresc sa fim OBIECTIVI. Produsul este slab calitativ iar receptiile nu se fac serios.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La restul merg fara mari probleme, LFurile in CA care sunt identice ca tractiune. La fel cele de Alexandria nu mai au stationari lungi. Pana si 361 merge aproape permanent in 41 de cand a ajuns aici, dupa ce 4 ani nu a circulat aproape deloc. Norocul celor de la Colentina este viitorul 55 si cu CAuri, asta daca vor mai fi pana atunci.  :twisted:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

Cand nu faci nici o specializare mecanicilor si electricenilor din depou pentru noile tramvaie atunci vor sta pe dreapta. Mai ales cand au si garantie ei nici nu au voie sa umble la ele. Sa nu mai zicem de felul cum arata hala de reparatii care sta sa cada. De Colentina vorbesc. Mare prostie ca in proiectul de modernizare a liniei 21 nu a fost inclus si depoul.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Intrebare legata de discutia cu echipamentele pe acoperis, inteleg ca nu mai este sub nici o forma loc sub podeaua corpului A si C pentru cutiile de pe acoperis? S-a incercat o minimizare a echipamentelor?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu se pot pune invertoarele sub vagon, nu au loc iar configuratia lor nu permite montarea in cutii. Plus ca necesita o ventilare mai puternica decat chopperele. Dupa cum am zis, limitarile constructive ale V3A.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Despre 4036 discutati la topicul de CH-PPC, nu la CA!

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Albert

202 are partea din fata avariata.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati alliens

Poate noua conducere a primariei va opri acets proiect dezastruos, sa faci in 2020 un tramvai "nou"fara AC e inacceptabiil

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Tho ppc.izarea 93-urilor nu e un lucru rau. M-as focusa cam doar pe asta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Problema este simpla, limitarea caroseriei de V3A unde ai de ales intre CA si AC in salon. Dupa cum s-a incercat si la 4036 iar compromisul a fost sa ramana tot CH dar cu AC in salon.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Albert

La Bucur LF cum de s-a putut și AC și CA? Asa ziceau și la LF la inceput, ca nu se poate, apoi la ultimele 2 brusc s-a putut. Părerea mea e ca nu exista voința.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Daca iti zic ca nici dupa 50 de ani ai proiectului V3A nu se stie precis centrul de greutate m-ai crede? Asa si cu astea, se merge pe incercate. La Bucur a fost altceva, l-au conceput de la 0...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La Bucur LF a fost tocmai invers, nu au gasit solutia sa puna AC pe primele in CH pentru ca au si cutiile cu contactorii si alte echipamente secundare, care la CA nu mai exista, pe acoperis, lipsa spatiu. La V3A problema este si ingreunarea si dezechilibrarea acoperisului si a intregului vagon.

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422722 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use