Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1362 posts, 450431 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 98
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati alexxd_31

Aerul este conditionat de numarul de ferestre deschise si de viteza de deplasare a tramvaiului. In mers mai e cum e dar cand  stationeaza e dezastru. Tot nu inteleg de ce oamenii cred ca tramvaiele in Bucuresti au aer conditionat. Mai era o stire cu o domana stropita cu suc de vatmanul care nu a vrut sa porneasca aerul conditionat.  :headbash:

 


  • adi96019
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati adi96019

Dar ce s-a întâmplat cu tramvaiele #069 si #202? Ca demult nu le-am mai vazut pe traseu.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

069 știu că ar fi defect, iar 202 nu există zi în care să nu-l vezi la traseu.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

SirVlady wrote:
069 știu că ar fi defect... .

Gata? Și astea pică la nici un an de funcționare?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

Orice tramvai se poate defecta, indiferent de cât de bine este întreținut dpdv tehnic sau invers.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Valabil doar la noi...dacă are mai mult de o săptămâna de când stă, atunci chiar că e grav.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Ei nici chiar, o saptamana e putin. Daca necesita nush ce piesa si trebuie comandata si livrata n-ai ce sa faci, poate vine in doua saptamani sau trei. Asta lasand la o parte delasarea setebista sau lipsa de interes a PMB sau a cui deconteaza toate astea.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Clau306

Vagonul 204 a revenit il puteti gasi in linia 32.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Acum e în 11. Mamă ce bine poate să arate! Se vede că e puțin rulat...am senzația că un vagon de ce stă defect de aia arată mai bine...trist.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Licitatia de echipamente a intrat in evaluare financiara, pe langa SAERP mai sunt doua oferte de la INDA-ELCTRAC si INDA, ultimii ofertand cu niste echipamente cehesti  :lol: .

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

INDA a ofertat electronica Cegelec?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

INDA nu sunt cam nefiabile? Nu de alta dar pe troleibuzele ROCAR (unele din ele) au cam dat chix, la fel și pe 361.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Deci fiecare lot va avea o cu totul alta echipare, in functie de cine castiga licitatia? Pai ce afacere este asta? :no:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pai, sa speram ca cea mai buna oferta vine tot de la SAERP. Asta din cauza procedurilor de licitatii si contracte ce tin de finantari. Nu exista un program anual fix, anul asta faci 10, anul viitor 4, peste 2 ani 20, peste 3 ani 0 si asa nu poti lansa o licitatie pentru un acord cadru pe 6 ani de exemplu, in care livrezi 10 echipamente pe an. In bugete ai impartirea anuala, dar NU garanteaza nimeni ca in urmatorul buget se vor aloca fondurile necesare. Poate urmatoarea conducere a PMB sa gandeasca toate proiectele multi-anual, ca nu e vorba doar de echipamentele astea, e vorba de toate proiectele unui oras in general.

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 98
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433915 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use