Topic: V3A-2010-CA
1362 posts, 450431 views
📖 Pagination options
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
alexxd_31
Aerul este conditionat de numarul de ferestre deschise si de viteza de deplasare a tramvaiului. In mers mai e cum e dar cand stationeaza e dezastru. Tot nu inteleg de ce oamenii cred ca tramvaiele in Bucuresti au aer conditionat. Mai era o stire cu o domana stropita cu suc de vatmanul care nu a vrut sa porneasca aerul conditionat.
Aerul este conditionat de numarul de ferestre deschise si de viteza de deplasare a tramvaiului. In mers mai e cum e dar cand stationeaza e dezastru. Tot nu inteleg de ce oamenii cred ca tramvaiele in Bucuresti au aer conditionat. Mai era o stire cu o domana stropita cu suc de vatmanul care nu a vrut sa porneasca aerul conditionat.
- adi96019
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
adi96019
Dar ce s-a întâmplat cu tramvaiele #069 si #202? Ca demult nu le-am mai vazut pe traseu.
Dar ce s-a întâmplat cu tramvaiele #069 si #202? Ca demult nu le-am mai vazut pe traseu.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
069 știu că ar fi defect, iar 202 nu există zi în care să nu-l vezi la traseu.
069 știu că ar fi defect, iar 202 nu există zi în care să nu-l vezi la traseu.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Gata? Și astea pică la nici un an de funcționare?
SirVlady wrote:
069 știu că ar fi defect... .
Gata? Și astea pică la nici un an de funcționare?
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
Orice tramvai se poate defecta, indiferent de cât de bine este întreținut dpdv tehnic sau invers.
Orice tramvai se poate defecta, indiferent de cât de bine este întreținut dpdv tehnic sau invers.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Valabil doar la noi...dacă are mai mult de o săptămâna de când stă, atunci chiar că e grav.
Valabil doar la noi...dacă are mai mult de o săptămâna de când stă, atunci chiar că e grav.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Ei nici chiar, o saptamana e putin. Daca necesita nush ce piesa si trebuie comandata si livrata n-ai ce sa faci, poate vine in doua saptamani sau trei. Asta lasand la o parte delasarea setebista sau lipsa de interes a PMB sau a cui deconteaza toate astea.
Ei nici chiar, o saptamana e putin. Daca necesita nush ce piesa si trebuie comandata si livrata n-ai ce sa faci, poate vine in doua saptamani sau trei. Asta lasand la o parte delasarea setebista sau lipsa de interes a PMB sau a cui deconteaza toate astea.
- Clau306
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Clau306
Vagonul 204 a revenit il puteti gasi in linia 32.
Vagonul 204 a revenit il puteti gasi in linia 32.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Acum e în 11. Mamă ce bine poate să arate! Se vede că e puțin rulat...am senzația că un vagon de ce stă defect de aia arată mai bine...trist.
Acum e în 11. Mamă ce bine poate să arate! Se vede că e puțin rulat...am senzația că un vagon de ce stă defect de aia arată mai bine...trist.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Licitatia de echipamente a intrat in evaluare financiara, pe langa SAERP mai sunt doua oferte de la INDA-ELCTRAC si INDA, ultimii ofertand cu niste echipamente cehesti .
Licitatia de echipamente a intrat in evaluare financiara, pe langa SAERP mai sunt doua oferte de la INDA-ELCTRAC si INDA, ultimii ofertand cu niste echipamente cehesti .
- punmeister
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
INDA nu sunt cam nefiabile? Nu de alta dar pe troleibuzele ROCAR (unele din ele) au cam dat chix, la fel și pe 361.
INDA nu sunt cam nefiabile? Nu de alta dar pe troleibuzele ROCAR (unele din ele) au cam dat chix, la fel și pe 361.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Deci fiecare lot va avea o cu totul alta echipare, in functie de cine castiga licitatia? Pai ce afacere este asta?
Deci fiecare lot va avea o cu totul alta echipare, in functie de cine castiga licitatia? Pai ce afacere este asta?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pai, sa speram ca cea mai buna oferta vine tot de la SAERP. Asta din cauza procedurilor de licitatii si contracte ce tin de finantari. Nu exista un program anual fix, anul asta faci 10, anul viitor 4, peste 2 ani 20, peste 3 ani 0 si asa nu poti lansa o licitatie pentru un acord cadru pe 6 ani de exemplu, in care livrezi 10 echipamente pe an. In bugete ai impartirea anuala, dar NU garanteaza nimeni ca in urmatorul buget se vor aloca fondurile necesare. Poate urmatoarea conducere a PMB sa gandeasca toate proiectele multi-anual, ca nu e vorba doar de echipamentele astea, e vorba de toate proiectele unui oras in general.
Pai, sa speram ca cea mai buna oferta vine tot de la SAERP. Asta din cauza procedurilor de licitatii si contracte ce tin de finantari. Nu exista un program anual fix, anul asta faci 10, anul viitor 4, peste 2 ani 20, peste 3 ani 0 si asa nu poti lansa o licitatie pentru un acord cadru pe 6 ani de exemplu, in care livrezi 10 echipamente pe an. In bugete ai impartirea anuala, dar NU garanteaza nimeni ca in urmatorul buget se vor aloca fondurile necesare. Poate urmatoarea conducere a PMB sa gandeasca toate proiectele multi-anual, ca nu e vorba doar de echipamentele astea, e vorba de toate proiectele unui oras in general.
📖 Pagination options