Topic: V3A-2010-CA
1364 posts, 451195 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
După ce i-au pus faruri și stopuri noi, a luat calea URAC.
Mersi.
După ce i-au pus faruri și stopuri noi, a luat calea URAC.
Mersi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A circulat foarte putin dupa „cosmetizare” oricum.
A circulat foarte putin dupa „cosmetizare” oricum.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Păcat ca Giurgiului și Militari nu sunt incluse în lista depourilor ce vor primi CA-PPC. La Giurgiului, ar putea începe cu cele care stau pe dreapta (puține de altfel) plus 013, 026 și 064, care ultimele două au un aspect dezolant. La BN, cam tot ce stă pe dreapta. Văd că l-a dat pe 218. De la Colentina, parcă 017, 044, 056 și 320 sunt la transformare. Din Titan 235 parcă a plecat. Deci recapitulare : 017, 044, 056, 218, 235, 320 sunt pe țeavă momentan.
Păcat ca Giurgiului și Militari nu sunt incluse în lista depourilor ce vor primi CA-PPC. La Giurgiului, ar putea începe cu cele care stau pe dreapta (puține de altfel) plus 013, 026 și 064, care ultimele două au un aspect dezolant. La BN, cam tot ce stă pe dreapta. Văd că l-a dat pe 218. De la Colentina, parcă 017, 044, 056 și 320 sunt la transformare. Din Titan 235 parcă a plecat. Deci recapitulare : 017, 044, 056, 218, 235, 320 sunt pe țeavă momentan.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Nenea Titi, "nu"-s incluse pentru simplul fapt ca viteza de CA-izate a parcului este foarte scazuta. Ceva ce ar putea dura 2-3 luni maximum per garnitura, dureaza si peste un an. Asa ca trebuie impartite rational putinele existente, mai precis date catre doar cateva depouri din motive de mentenanta mai usoara samd. Nu stiu daca este cel mai bun lucru sa avem depouri cu parcuri pestrite.
Dupa cum bine spune Andrei, si am mai zis-o si eu, ar fi cazul deja ca tot ce intra la RK sa iasa in aceasta forma. Un RK presupune oricum dezasamblarea totala si inlocuirea partilor de caroserie uzate. Let's just go the extra mile!
Nenea Titi, "nu"-s incluse pentru simplul fapt ca viteza de CA-izate a parcului este foarte scazuta. Ceva ce ar putea dura 2-3 luni maximum per garnitura, dureaza si peste un an. Asa ca trebuie impartite rational putinele existente, mai precis date catre doar cateva depouri din motive de mentenanta mai usoara samd. Nu stiu daca este cel mai bun lucru sa avem depouri cu parcuri pestrite.
Dupa cum bine spune Andrei, si am mai zis-o si eu, ar fi cazul deja ca tot ce intra la RK sa iasa in aceasta forma. Un RK presupune oricum dezasamblarea totala si inlocuirea partilor de caroserie uzate. Let's just go the extra mile!
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Militari și Dudesti au parc pestriț. Primul : Tatre (câte or mai fi), Bucur, V3A. Al doilea : CH-PPC și BLF. Putem include aici și Colentina ( V3A-FAUR, V3A EPC, CA-PPC, V3A 93 clasic) dar și Alexandria (CH-PPC, V3A-FAUR, V3A 93 clasic, V3A-EPC de două tipuri) sau Titan ( V3A 93 clasic, V3A FAUR, V3A EPC). Singurele cu parc uniform sunt Giurgiului (colorat cu cele 4 FAUR), BN și Victoria ( colorat doar de bidirecționale, dar în mare identice cu V3A 93 clasic).
Revenind: cât mai au cele 6 până ies la lumina zilei?
Militari și Dudesti au parc pestriț. Primul : Tatre (câte or mai fi), Bucur, V3A. Al doilea : CH-PPC și BLF. Putem include aici și Colentina ( V3A-FAUR, V3A EPC, CA-PPC, V3A 93 clasic) dar și Alexandria (CH-PPC, V3A-FAUR, V3A 93 clasic, V3A-EPC de două tipuri) sau Titan ( V3A 93 clasic, V3A FAUR, V3A EPC). Singurele cu parc uniform sunt Giurgiului (colorat cu cele 4 FAUR), BN și Victoria ( colorat doar de bidirecționale, dar în mare identice cu V3A 93 clasic).
Revenind: cât mai au cele 6 până ies la lumina zilei?
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dragos31
Azi, 1 Iunie 2019, in jurul pranzului, linia 21 era full V3A-2010-CA-PPC. Spre seara si-au facut aparitia si vreo 3 "clasice"
045 - Linia 21 - Piata Sf. Gheorghe - 1 Iunie 2019
Azi, 1 Iunie 2019, in jurul pranzului, linia 21 era full V3A-2010-CA-PPC. Spre seara si-au facut aparitia si vreo 3 "clasice"
045 - Linia 21 - Piata Sf. Gheorghe - 1 Iunie 2019
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
PaulIP
354 nu primise frane pe pompe la penultimul RK (inainte sa ajunga la Titan)?
354 nu primise frane pe pompe la penultimul RK (inainte sa ajunga la Titan)?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
355 a primit mai demult. 354 are tot cu federe mecanice.
355 a primit mai demult. 354 are tot cu federe mecanice.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
354 nu este primul V3A-93 care a văzut lumina zilei, din toată seria? Zic că ar fi bine să îl lase original...nu de alta, dar primul e primul...și pare totuși destul de fiabil... Părerea mea că V3A 93,cu cât mai vechi, cu atât mai fiabile... Cam ca vinul.
Revenind : este mijlocul anului. Nu mai ies odată cele 6 promise? Dacă nici de astea nu au capacitate de producție, atunci este nașpa.
354 nu este primul V3A-93 care a văzut lumina zilei, din toată seria? Zic că ar fi bine să îl lase original...nu de alta, dar primul e primul...și pare totuși destul de fiabil... Părerea mea că V3A 93,cu cât mai vechi, cu atât mai fiabile... Cam ca vinul.
Revenind : este mijlocul anului. Nu mai ies odată cele 6 promise? Dacă nici de astea nu au capacitate de producție, atunci este nașpa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
E primul, dar in 2-3 ani va fi si el modernizat.
E primul, dar in 2-3 ani va fi si el modernizat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Mai bine îl lasă așa. Arată și destul de bine, nu prea troncane, și e primul...măcar să îl lase... Legacy
Mai bine îl lasă așa. Arată și destul de bine, nu prea troncane, și e primul...măcar să îl lase... Legacy
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
354 este prezent de ceva vreme și pe 27 ,ieri a fost pe 27 ,este un tramvai bun dar îl distruge pe liniile alea nenorocite de pe 40,56....
Eu nu as mai baga tramvaie ieșite de la RK pe linii nemodernizate ,este bătaie de joc sincer .
Astea 6 probabil vor ieși la anul daca se lucrează la foc continuu ,apropo 218 unde merge ? La Dudești sau la linia 21?
354 este prezent de ceva vreme și pe 27 ,ieri a fost pe 27 ,este un tramvai bun dar îl distruge pe liniile alea nenorocite de pe 40,56....
Eu nu as mai baga tramvaie ieșite de la RK pe linii nemodernizate ,este bătaie de joc sincer .
Astea 6 probabil vor ieși la anul daca se lucrează la foc continuu ,apropo 218 unde merge ? La Dudești sau la linia 21?
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Dacă se lucrează la foc continuu, primul ar trebui să iasă prin toamnă.
Dacă se lucrează la foc continuu, primul ar trebui să iasă prin toamnă.
📖 Pagination options