Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1316 posts, 404787 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 94
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Care urmatoarele 6 mai precis? Din cele aflate acum in curs de modernizare (017, 056, 320) mai ajunge ceva la Colentina asa cum vorbiram? :bere:

Dudesti ce si unde da in schimbul lor? Parca erau deja full CH-PPC si LF. Au loc, fizic, de +6? :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu da nimic ca nu au ce. Au loc suficient.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Probabil pentru Depoul Dudești ajung cele de la Buc.Noi sau Colentina depinde care sunt ...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

BN si Giurgiului, Colentina a terminat cu V3A-urile pe federe.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

017, 056, 320, 044, 235 si ce or mai lua. Livrarea la Dudesti vine in contextul eficientizarii liniilor 1 si 10. De Bucurestii Noi revin pentru 41 când vor lua iar de Giurgiu vor merge in 25.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

1 si 10 cate ture au acum?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu mai tin minte exact, erau in jur de 15-17/sens si se doreste cresterea la 25/sens. Deja din fostul 34 sunt cateva vagoane disponibile.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati alexxd_31

Am vazut ca tramvaiul 34 circula si azi fara probleme.
Cand se va face aceasta reorganizare? Exista vreun termen?
Cred ca este doar o propunere care se poate realiza sau nu.
Daca se elimina toate tramvaiele Tatrae posibil ca anumiti vatmani sa ramana fara obiectul muncii? (Probleme cu sindicatul etc...)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

34 si 56 posibil chiar din weekend. Restul in 2-3 saptamani.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

#076 a crăpat în 41, fiind împins de #047 la Ghencea.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

La ce ora? Ca in jurul orei 14 mergea lejer.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Acum vreo 30 min, l-am vazut si eu in zona pasaj Lujerului. Vestita problema a acestui vagon, când ramane infranat e greu de defranat si mai are si probleme, motivul pentru care de la urmatoarele s-a trecut la frana normala pe pompe cu saboti normali.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Îmi amintesc de acest vagon 076 pe când circula pe linia 27 înainte să fie transformat și circula foarte bine in schema clasica ,văd că are numai probleme și a mai stat și imobilizat în trecut.
Are o lună de când a revenit de la reparat ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Circula in general fara probleme, a stat cat nu a avut STB contract de mentenanta a electronicii cu SAERP. Problema cu frânele e cunoscuta la el si la 204, probabil când va pica si el definitiv vor trece ambele prin URAC pentru trecerea la sistemul „traditional”.

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424140 posts in 5280 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use