Topic: V3A-2010-CA
1371 posts, 463353 views
📖 Pagination options
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
marian51
Multumesc pt raspuns, a fost o bucurie pt mine cand am vazut ca ai revenit pe forum.
Multumesc pt raspuns, a fost o bucurie pt mine cand am vazut ca ai revenit pe forum.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
017 și 044
Întrebare: De ce l-au mai dotat cu faruri și stopuri noi pe 044, dacă tot au în plan modernizarea lui?
Utilizator anonim wrote:
069 merge la Alexandria. Poate iese si 045 tot anul asta, 016 nu cred. 027 dupa 15 ianuarie.
Sunt in curs de trimis la URAC 056 si 320. Mai raman 017 si 045 scurt timp la traseu.
Anul 2019 ne va aduce tot vreo 10 bucati propuse in buget, vedem in februarie sau cand se aproba.
Conform STB, vor pleca vagoane de Titan, Bucurestii Noi si Giurgiu. Titan deja trimite, astea vor ajunge la Colentina pentru linia 21. Giurgiu la va primi inapoi pentru linia 25, in timp ce BN le va primi pentru 41, si BN au ceva vagoane pe federe.
017 și 044
Întrebare: De ce l-au mai dotat cu faruri și stopuri noi pe 044, dacă tot au în plan modernizarea lui?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
044 da, greseala mea de text. Ca sa il mai tina cateva luni...
044 da, greseala mea de text. Ca sa il mai tina cateva luni...
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Le-am văzut pe 044 și 056 in vara, este bine ca s-a ales pastrarea lui 044 in condițiile in care acesta se prezintă in condiții cât de cât bune, spre deosebire de 056.
Utilizator anonim wrote:
044 da, greseala mea de text. Ca sa il mai tina cateva luni...
Le-am văzut pe 044 și 056 in vara, este bine ca s-a ales pastrarea lui 044 in condițiile in care acesta se prezintă in condiții cât de cât bune, spre deosebire de 056.
- Andrei4509
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
#045 are noul model de usi, cele cu geam lipit, fara cheder. Primul din serie cu astfel de usi.
#045 are noul model de usi, cele cu geam lipit, fara cheder. Primul din serie cu astfel de usi.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Vatmanul constanțean
Pana la urma, câte/ce tramvaie vor mai fi pentru Colentina?
Pana la urma, câte/ce tramvaie vor mai fi pentru Colentina?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Daca se tine proiectul cum este pregatit de aprobare pentru anii urmatori ca program de modernizare, cele de Colentina cu federe si cele de Titan. Adica pe langa 016 si 027, mai sunt 017, 056, 320, 044 de Colentina si 235 de Titan, ca pe 354 nu prea cred ca il retrag ei anul viitor. Deci daca acum avem 11 vagoane la depou (030, 045, 053, 063, 067, 069, 149, 202, 210, 242, 350), ar fi un total de 11+7 vagoane, adica necesarul liniei 21. Desi din nou spun ca e pacat ca au ajuns pe aici, erau de ajuns 3-5 vagoane sa fie podea joasa si restul sa fie trimise la Dudesti pentru a inlocui vagoanele de Victoria din 10, ca pentru 41 vor fi cele de Bucurestii Noi.
Deja cu cele sosite de saptamana viitoare vor putea tine weekendul doar cu modernizate pe 21, dar parca vad ca tot or sa mai bantuie epave gen 112.
Daca se tine proiectul cum este pregatit de aprobare pentru anii urmatori ca program de modernizare, cele de Colentina cu federe si cele de Titan. Adica pe langa 016 si 027, mai sunt 017, 056, 320, 044 de Colentina si 235 de Titan, ca pe 354 nu prea cred ca il retrag ei anul viitor. Deci daca acum avem 11 vagoane la depou (030, 045, 053, 063, 067, 069, 149, 202, 210, 242, 350), ar fi un total de 11+7 vagoane, adica necesarul liniei 21. Desi din nou spun ca e pacat ca au ajuns pe aici, erau de ajuns 3-5 vagoane sa fie podea joasa si restul sa fie trimise la Dudesti pentru a inlocui vagoanele de Victoria din 10, ca pentru 41 vor fi cele de Bucurestii Noi.
Deja cu cele sosite de saptamana viitoare vor putea tine weekendul doar cu modernizate pe 21, dar parca vad ca tot or sa mai bantuie epave gen 112.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
CA 205
Asa le avea din fabrica de pe vremea cand a iesit ca si V3A-93 sau i-au fost adaugate la modernizarea in CA?
ByOnu wrote:
#045 are noul model de usi, cele cu geam lipit, fara cheder. Primul din serie cu astfel de usi.
Asa le avea din fabrica de pe vremea cand a iesit ca si V3A-93 sau i-au fost adaugate la modernizarea in CA?
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Mai conteaza felurile geamurilor? Ii afecteaza cumva pe calatori ca au margini rotunde sau drepte? Intreb si eu asa...
Mai conteaza felurile geamurilor? Ii afecteaza cumva pe calatori ca au margini rotunde sau drepte? Intreb si eu asa...
- CA 205
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
CA 205
Super! Multumesc de raspunsul rapid!
@cris_m: E vorba de estetica! Nu cred ca ai vazut in vest la tramvaie geamuri cu cheder!
Super! Multumesc de raspunsul rapid!
@cris_m: E vorba de estetica! Nu cred ca ai vazut in vest la tramvaie geamuri cu cheder!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
In vest nu prea am vazut tramvaie carpite ca ale noastre (ca si ce le fac acum nu e altceva decat o carpeala )
In vest nu prea am vazut tramvaie carpite ca ale noastre (ca si ce le fac acum nu e altceva decat o carpeala )
📖 Pagination options