Topic: V3A-2010-CA
1371 posts, 463057 views
📖 Pagination options
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Am si eu o intrebare, valabila pentru toate V3A-urile, dar in special la aceste noi proiecte ale URAC-ului:
De ce nu se pune un motoras pentru actionarea usii vatmanului si se foloseste bara aia inestetica + impingerea usii manual ca in 1940...?
Am si eu o intrebare, valabila pentru toate V3A-urile, dar in special la aceste noi proiecte ale URAC-ului:
De ce nu se pune un motoras pentru actionarea usii vatmanului si se foloseste bara aia inestetica + impingerea usii manual ca in 1940...?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Din motive de securitate pentru vatman, sa poata bloca usa in caz de ceva.
3mil wrote:
De ce nu se pune un motoras pentru actionarea usii vatmanului si se foloseste bara aia inestetica + impingerea usii manual ca in 1940...?
Din motive de securitate pentru vatman, sa poata bloca usa in caz de ceva.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
Cat a costat cu totul aceasta modernizare , macar aproximativ (per vagon)?
Cat a costat cu totul aceasta modernizare , macar aproximativ (per vagon)?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Imi pare rau, dar in caz de ceva exista usa din spate, de da in salon. La Bucur LF sau la autobuze/troleibuze ce fac soferii in caz de accident?
Utilizator anonim wrote:3mil wrote:
De ce nu se pune un motoras pentru actionarea usii vatmanului si se foloseste bara aia inestetica + impingerea usii manual ca in 1940...?
Din motive de securitate pentru vatman, sa poata bloca usa in caz de ceva.
Imi pare rau, dar in caz de ceva exista usa din spate, de da in salon. La Bucur LF sau la autobuze/troleibuze ce fac soferii in caz de accident?
- SprinterXP
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
204
01.12.2008 - Ziua Nationala a Romaniei la Piata Sf. Gheorghe.
08.06.2010 - In ziua cand a intrat la modernizare la URAC.
25.08.2010 - Primele elemente ale noii infatisari incep sa se vada, fiind proaspat iesit din vopsitorie.
19.10.2010 - Compostoarele despre care se vorbea mai sus, se vad in vagon montate la aceasta data.
13.12.2010 - Se lucreaza la montarea componentelor deja achizitionate
04.01.2011 - Asteptandu-si geamurile si cablajele.
04.11.2011 - Aproape finalizat
20.01.2012 - Prima zi cu calatori in traseu pe linia 41, intrand in Pasajul Lujerului
204 - 41 - 20.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
204
01.12.2008 - Ziua Nationala a Romaniei la Piata Sf. Gheorghe.
204 - 21 - 01.12.2008.JPG (508.98 KB; downloaded 3014 times)
08.06.2010 - In ziua cand a intrat la modernizare la URAC.
204 - URAC - 08.06.2010.jpg (350.87 KB; downloaded 3016 times)
25.08.2010 - Primele elemente ale noii infatisari incep sa se vada, fiind proaspat iesit din vopsitorie.
204 - URAC - 25.08.2010.jpg (356.52 KB; downloaded 3017 times)
19.10.2010 - Compostoarele despre care se vorbea mai sus, se vad in vagon montate la aceasta data.
204 - URAC - 19.10.2010 (1).jpg (425.98 KB; downloaded 3011 times)
13.12.2010 - Se lucreaza la montarea componentelor deja achizitionate
204 - URAC - 13.12.2010 (1).JPG (468 KB; downloaded 3012 times)
04.01.2011 - Asteptandu-si geamurile si cablajele.
204 - URAC - 04.01.2011.JPG (371.42 KB; downloaded 3012 times)
04.11.2011 - Aproape finalizat
204 - URAC - 04.11.2011.JPG (371.07 KB; downloaded 3011 times)
20.01.2012 - Prima zi cu calatori in traseu pe linia 41, intrand in Pasajul Lujerului
204 - 41 - 20.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- stefan_98
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
stefan_98
Vor fi transformate Holec-urile si EPC-urile sau V3A-93
Utilizator anonim wrote:
In functie de bugetul alocat vor fi programate pentru transformare inca 10 vagoane, dar totul depinde de ce bani primeste RATBul de la primarie.
Vor fi transformate Holec-urile si EPC-urile sau V3A-93
- IK4
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
IK4
Felicitari echipei de la ICPE SAERP, care in ciuda vremurilor pe care le traversam se zbate pentru a realiza si la noi ceva modern si performant, asa cum este acest sistem de tractiune in curent alternativ pentru tramvaie si troleibuze.
Felicitari echipei de la ICPE SAERP, care in ciuda vremurilor pe care le traversam se zbate pentru a realiza si la noi ceva modern si performant, asa cum este acest sistem de tractiune in curent alternativ pentru tramvaie si troleibuze.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Proiectul acesta se refera la V3A-93 >>> V3A-2010-CA-PPC. Se vor modifica doar vagoanele modernizate de URAC.
Holecurile sunt alta treaba si vor fi tratate separat cand va fi sa fie si vor fi V3A-H >>> V3A-93-CA.
stefan_98 wrote:
Vor fi transformate Holec-urile si EPC-urile sau V3A-93
Proiectul acesta se refera la V3A-93 >>> V3A-2010-CA-PPC. Se vor modifica doar vagoanele modernizate de URAC.
Holecurile sunt alta treaba si vor fi tratate separat cand va fi sa fie si vor fi V3A-H >>> V3A-93-CA.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 astazi in a doua zi de circulatie, la tur mic.
204 astazi in a doua zi de circulatie, la tur mic.
IMG_1197.jpg (335.29 KB; downloaded 3481 times)
IMG_1198.jpg (326.03 KB; downloaded 3481 times)
IMG_1209.jpg (396.29 KB; downloaded 3480 times)
IMG_1211.jpg (327.03 KB; downloaded 3479 times)
IMG_12081.jpg (359 KB; downloaded 3480 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Aron
Haha....poza a 2-a a iesit tare frumoasa.....e iluzie optica si ai zice ca scrie 11 Ghencea - P-ta Presei
Haha....poza a 2-a a iesit tare frumoasa.....e iluzie optica si ai zice ca scrie 11 Ghencea - P-ta Presei
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 in aceasta seara in Presei.
204 in aceasta seara in Presei.
IMG_1256.jpg (314.18 KB; downloaded 3380 times)
IMG_1264.jpg (323.01 KB; downloaded 3385 times)
IMG_1267.jpg (328.25 KB; downloaded 3380 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Dupa cateva zile de absenta a revenit in traseu 204, normal pe linia 41. Acesta cat si 076 vor avea multe zile de absenta momentan pentru ca sunt conduse exclusiv de titulari. Vine si 076 pana la sfarsitul saptamanii, conditiile meteo nu au permis finalizarea probelor.
Dupa cateva zile de absenta a revenit in traseu 204, normal pe linia 41. Acesta cat si 076 vor avea multe zile de absenta momentan pentru ca sunt conduse exclusiv de titulari. Vine si 076 pana la sfarsitul saptamanii, conditiile meteo nu au permis finalizarea probelor.
current.jpg (89.85 KB; downloaded 3376 times)
- 3mil
-
Posted:
-
📖 Pagination options