Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1371 posts, 465298 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 98
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

De ce i s-au montat taxatoare de bilete? Doar pentru a avea depoul ce sa demonteze? :?:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

ByOnu wrote:
De ce i s-au montat taxatoare de bilete? Doar pentru a avea depoul ce sa demonteze? :?:


Au fost montate in 2010 cand au facut caroseria, 076 nu are compostoare, posibil si de pe 204 sa fie date jos astazi.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 3mil

La fel se deschid mastile la boghiuri si la CH-PPC-uri?

Poza este a lui Utilizator anonim, postata pe pagina anterioara.
DSC08798.JPG (394.55 KB; downloaded 3385 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

3mil wrote:
La fel se deschid mastile la boghiuri si la CH-PPC-uri?


Da, sistemul este identic, doar vagonul 136 are un sistem diferit la mastile de la boghiuri.

 



  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Utilizator anonim wrote:
3mil wrote:
La fel se deschid mastile la boghiuri si la CH-PPC-uri?


Da, sistemul este identic, doar vagonul 136 are un sistem diferit la mastile de la boghiuri.


Eşti sigur? Că trapele alea lovesc în gardurile de pe 41 dacă e nevoie să fie ridicate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, sunt foarte sigur, da o fuga la Ghencea si ridica cateva capace...  :lol: Pentru defranare este decupajul acela. La 2010-CA nu mai exista defranarea la cheie.  8-)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Cele 2 vagoane (204 si 076) au lipsa numerele de inmatriculare :idea:. Poate li se vor face totusi placutele respective pentru ca nu costa o avere si teoretic e ilegal sa circuli fara numere de inmatriculare :roll:. In acte ele au numerele de inmatriculare totusi:
- 204 este B-02587
- 076 este B-02694

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

204 circula incepand de azi pe linia 41, unde va avea regim identic cu 205, cu rare scapari pe linia 32.

Photo0041.jpg (138.34 KB; downloaded 3268 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati DocOctavius

Întrebare de necunoscător: Acestor tramvaie nu li se poate adăuga înca un corp? Și aici ma refer la cel cu podea parțial coborâtă. Știu că era vorba de o limitare la 30 de metri prin regulamentele rutiere însă aici întreb pur tehnic că orice lege poate fi și modificată cu argumente juste.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

DocOctavius wrote:
Întrebare de necunoscător: Acestor tramvaie nu li se poate adăuga înca un corp? Și aici ma refer la cel cu podea parțial coborâtă. Știu că era vorba de o limitare la 30 de metri prin regulamentele rutiere însă aici întreb pur tehnic că orice lege poate fi și modificată cu argumente juste.


In anul 2008 URACul a proiectat preliminar un asemenea tramvai, ba chiar mi-au cerut si o macheta dupa planul realizat, dar fizic nu au construit nimic si probabil in forma aceasta nici nu se va face vreodata asa ceva. Acum se pune accent pe Bucur LF/Imperio.

DSC03905.JPG (240.75 KB; downloaded 3159 times)


DSC03927.JPG (214.77 KB; downloaded 3159 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ionescu63

Poate la modernizarea tramvaielor existente in varianta V3A-2010-CA (vezi 204 si 076) se mai poate adauga un modul intermediar.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Dupa cum ziceam si dimineata 204 a intrat in traseu, vin cu o corectura, acesta cel putin in primele luni va circula condus doar de titulari si doar pe linia 41, mici sanse sa il vedem pe alta linie a depoului, poate foarte rar in weekenduri.

La primele curse a fost "inaugurat" de toti boschetarii  :evil:  :twisted:  Toate compostoarele au fost date jos ieri.

IMG_0739.JPG (396.06 KB; downloaded 3491 times)


IMG_0742.JPG (389.15 KB; downloaded 3496 times)


IMG_0779.JPG (348.58 KB; downloaded 3492 times)


IMG_0782.JPG (347.04 KB; downloaded 3492 times)


IMG_0784.JPG (337.96 KB; downloaded 3492 times)


IMG_0787.JPG (349.69 KB; downloaded 3490 times)


IMG_0791.JPG (325.77 KB; downloaded 3490 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

In alte cateva locuri pe linia 41.  8-)

IMG_0793.JPG (328.34 KB; downloaded 3476 times)


IMG_0802.JPG (391.5 KB; downloaded 3477 times)


IMG_0810.JPG (374.33 KB; downloaded 3477 times)


IMG_0814.JPG (363.46 KB; downloaded 3479 times)


IMG_0829.JPG (372.94 KB; downloaded 3476 times)


IMG_0850.JPG (356.81 KB; downloaded 3480 times)


IMG_0854.JPG (355.11 KB; downloaded 3477 times)


IMG_0864.JPG (336.75 KB; downloaded 3478 times)


IMG_0865.JPG (354.58 KB; downloaded 3476 times)

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 98
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2450 forum members have written 436530 posts in 5446 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use