Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2321 posts, 550080 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Nu a fost un esec primul anunt, o sa vezi un pic mai tarziu...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

TibiV wrote:
... nici macar o defrisare... Dar asta nu este a Transelectrica, ci a ENEL...

Conform caietului de sarcini din documentatia de licitatie, la liniile Enel ar trebui sa vedem urmatoarele miscari:

4.1. LEA 110 kV București Sud - Dudești și LEA 110 kV București Sud - IMGB circuitul 1 și LEA 110 kV București Sud - Popești Leordeni cadru comun cu LEA 220 kV Bucureşti Sud-Fundeni C2– Fundeni C1 și LEA 220 kV Bucureşti Sud – Ghizdaru C1 - Ghizdaru C2 + LEA 110 kV București Sud - Glina
- Se va monta un cadru nou 7A de întindere supraînălțat cu 6 m între cadrele 7 și 8, la o distanță de 240 m față de cadrul 8. Cadrul nou va fi realizat în soluție bulonată și protejat anticoroziv prin galvanizare la cald și va fi dimensionat în conformitate cu NTE 003/04/00;
- Se va monta un cadru nou 8A de întindere supraînălțat cu 6 m între cadrele 7 și 8, la o distanță de 120 m față de cadrul 8. Cadrul nou va fi realizat în soluție bulonată și protejat anticoroziv prin galvanizare la cald și va fi dimensionat în conformitate cu NTE 003/04/00;
- Se va demola cadrul 7 existent, inclusiv fundațiile;
- Cadrele nou montate 7A și 8A vor avea piciorul nr 3 comun cu cel al liniilor de 110 kV. Piciorul comun va aparține Transelectrica, iar E-Distribuție Muntenia va atașa riglele aferente liniilor de 110 kV de acesta;
- Montare lanțuri de izolatoare de întindere duble, tip compozit, zona III de poluare și cleme de întindere tip TPDF-c
- Montare amortizoare de vibrații noi pentru conductoarele active și de protecție;
- Montarea de plăcuţe avertizoare și de identificare, câte 4 + 1 bucăți pe fiecare picior al cadrelor noi, montate la cca 3 m de la sol pe laminate suport sudate pe o orizontala principală sau secundară a tronsonului de bază;
- Montarea de conductoare active și de protecție noi între cadrul 5 (cadru de întindere) și cadrul nou montat 7A, de asemenea si in deschiderea 7A-8A. În tronsonul dintre cadrele 8A și 12 se vor remonta conductoarele existente;
- Montarea la cadrele 7A și 8A de prize artificiale de pământ pentru dirijarea distribuției potențialelor, dimensionate conform NTE 003/04/00;
- Balizarea de zi a cadrelor adiacente traversări;
- Balizarea de zi a conductoarelor de protecţie în deschiderea de traversare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Mie imi da cu virgula la pozitionarea cadrelor 7A si 8A....
Daca acel cadru 7 este primul care se vede din pozele spre centura, adica in linie cu cei recent schimbati atunci:
- 7A se monteaza la o distanda de 240m fata de 8.        Acum intre 7 si 8 este o distanda de cca 246m (masurat pe GEarth...)
- 8A se monteaza la o distanta de 120m fata 8.             La distanta asta, cadrul pica in curtea celor de la Midocar, in parcare....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

danutzu_2910 wrote:
Daca acel cadru 7 este primul care se vede din pozele spre centura, adica in linie cu cei recent schimbati atunci:

Nu, nu este, ala este 8.
Cadrul 7 este cel de langa vechea bretea, si acum este in curte la PS3, la statia de sortare deseuri...
Cadrul 8



Cadrul 7




Dovada: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=352&t=3983&start=14#p239854



Se pare ca degeaba m-am suparat pe Transelectrica...



... caci nu sunt ei de vina !...



ENEL, bata-i vina !... :(
Toate pozele full-size le puteti vedea aici: http://imgur.com/a/Ht4Ws

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

@TibiV,  :bere:  :bere:
Mda, in curte la CET mai este un cadru, nr 1, pe care nu l-am vazut initial.
In cazul asta 7A este la 10m de actualul 7, pe partea dinspre pasaj, iar 8A, vine pe o zona care la un moment dat a fost defrisata. Si cred ca deja este expropiata

Si Transelectrica nu si-a terminat treaba.... Adica mai au linii de 220kV pe cadrele astea cu 8 LEA...

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Dimineata, baietii de la semafoare umblau cu cabluri....
Sincer, abia astept sa dea drumul la semaforizare.....

Si sa termine de asfaltata cu stratul de uzura in toata intersectia....
Oare ce mai asteapta?

A, sa nu uit sa consemnam, pe rampa Hateganu au pus cativa stalpi de iluminat, pe ambele parti

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Au terminat cu stâlpii, dar fără corpurile de iluminat propriu-zise.
Se lucra la iluminat sub pasaj.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Si dovada celor spuse de colegu'



Nu mai stiu, lampile pentru iluminat ambiental, au fost semnalate in vreo postare?

Au mai facut ceva si pe la viitoarele trotuare din zonele bretelelor, adica au pus borduri mici pentru delimitare. Probabil urmeaza... betonel...
Se pare ca a fost si un accident semnificativ pe Splai, pe sensul spre Vitan Barzesti...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andreiiul

Se lucreaza in continuare la iluminat si semaforizare si asfaltat trotuare
Incepand de azi s-au apucat de razuit asfaltul pe Grigorescu in Stefan Constantin si Malva pe sensul spre pasaj. Acolo daca nu ma insel se merge pe stratul de rezistenta, nu de uzura, deci de ce ne razuim?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

@andreiiul, nu poti sa asterni stratul de uzura pe un substrat crapat, pentru ca fisurile s-ar transmite apoi pana la suprafata uzurii. Vezi si pozele lui @TibiV din noiembrie 2017:

TibiV wrote:
Adrian Rosca a vorbit in urma cu ceva vreme despre fisurile mari din binder pe NG...







 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andreiiul

Asta inseamna ca cel putin la prima impresia vor sa fie ceva de durata.
Oricum se lucra serios. Cand am trecut razuiau si basculantele "curgeau" una dupa alta, iar cand m-am intors (aprox 30-40 min max) deja maturau zona razuita iar pe celalalt sens asteptau cumiti 3 camioane.
Macar partea la sol sa fie finalizata anul asta (marcaje, semafoare si iluminat public). Ca de finalizarea pasajului mi-am pierdut orice speranta de finalizare anul asta. Dar sigur e gata pana la anul in iunie  ;) .

Apropo: de faza 2 se mai site ceva? De fiecare data cand trec pe Hateganu ma apuca durerea de cap si dorinta de a cumpara saci de beton pt a face cat de cat practicabil drumul. Se degradeaza pe zi ce trece

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Din hartoage inteleg ca deja exista PTE, si ca a fost nevoie de expropieri suplimentare....
Faptul ca deja exista PTE, este imbucurator, dar oare exista si constructor desemnat?
PTE-ul cine l-a facut?

 


Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421284 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use