Topic: V3A-93M-FAUR
1171 posts, 412493 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
Acum 10 ani era cel mai performant depou cu cel mai modern parc din RATB pe vremea aia. Iar nimeni din conducerea mare nu vede cum au ajuns vagoanele, sa nu mai zic ca jumatate au ajuns la gard din tot felul de maruntisuri. Emblematic pentru depoul Alexandria este CH PPCul 4033 care are luneta sparta cu totul si a ramas jumatate din reclama cu ursul ala de acum un an lipita. O imensa bataie de joc.
Acum 10 ani era cel mai performant depou cu cel mai modern parc din RATB pe vremea aia. Iar nimeni din conducerea mare nu vede cum au ajuns vagoanele, sa nu mai zic ca jumatate au ajuns la gard din tot felul de maruntisuri. Emblematic pentru depoul Alexandria este CH PPCul 4033 care are luneta sparta cu totul si a ramas jumatate din reclama cu ursul ala de acum un an lipita. O imensa bataie de joc.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
punmeister
Poate le vor trece printr-o cosmetizare odata cu montarea AC-ului in salon
Poate le vor trece printr-o cosmetizare odata cu montarea AC-ului in salon

-
- cris_m
-
Posted:
-
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
#285 - titularul liniei 41, a primit reclamă și pentru că avea caroseria cât de cât în stare bună:
#285 - titularul liniei 41, a primit reclamă și pentru că avea caroseria cât de cât în stare bună:
285 - 41 - 27.04.2019.JPG (396.85 KB; downloaded 3454 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
285 e de ani de zile in 41 cu titularii, a mai fost asa „traditional” 282 care oricum e o epava, mai vine rar in 41.
285 e de ani de zile in 41 cu titularii, a mai fost asa „traditional” 282 care oricum e o epava, mai vine rar in 41.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Nenea_titi
197, 275, 282, 285 sunt demult pe 41 și erau foarte îngrijite. Din păcate afară de 285, celelalte sunt lăsate pradă căderii. 282 vine mult mai des în 41 decât 275 sau 197. Dar ce mă miră, când își fac drum pe aici cocioabe ca 219.
197, 275, 282, 285 sunt demult pe 41 și erau foarte îngrijite. Din păcate afară de 285, celelalte sunt lăsate pradă căderii. 282 vine mult mai des în 41 decât 275 sau 197. Dar ce mă miră, când își fac drum pe aici cocioabe ca 219.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Nenea_titi
241, aceeași situație ca 223, dar are rk făcut cu ceva timp în urmă. Foarte tare, frate. Foarte tare...
241, aceeași situație ca 223, dar are rk făcut cu ceva timp în urmă. Foarte tare, frate. Foarte tare...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Să repari caroserii mâncate de rugină nu îți trebuie cine știe ce tehnologie, totul e să și intereseze pe cineva
Să repari caroserii mâncate de rugină nu îți trebuie cine știe ce tehnologie, totul e să și intereseze pe cineva

275 - 32 - 01.05.2019 (1).JPG (222.02 KB; downloaded 3023 times)
275 - 32 - 01.05.2019 (2).JPG (287.22 KB; downloaded 3023 times)
275 - 32 - 01.05.2019 (3).JPG (204.62 KB; downloaded 3022 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Nenea_titi
275 era cândva, alături de 285 și 197, una din vedetele de pe 41 și 32. Îngrijit, curat, avea bordul cu contactori și martori originali, și chiar cu un interior curat. De ceva vreme însă, cred că a căzut în dizgrația depoului, la fel și 197. Starea tehnică a lui 275 este totuși bună, azi era în 41 și am mers cu el, de mers merge bine, dar aspectul exterior și cel interior, dezastru. Și e vagonul 44/2000 conform plăcuței din interior... Totuși un vagon bun și rezistent, 285 a făcut câteva gherle în 41 (blocaje, a plecat tractat, odată l-a recuperat de la PPL chiar 275). 282 văd că în ultima vreme nu mai servește 41 decât dacă e nevoie, deși auzeam odată vatmanul că îi zicea "hai rabla pământului mai repede, " pe la Ciurel se întâmpla.
275 era cândva, alături de 285 și 197, una din vedetele de pe 41 și 32. Îngrijit, curat, avea bordul cu contactori și martori originali, și chiar cu un interior curat. De ceva vreme însă, cred că a căzut în dizgrația depoului, la fel și 197. Starea tehnică a lui 275 este totuși bună, azi era în 41 și am mers cu el, de mers merge bine, dar aspectul exterior și cel interior, dezastru. Și e vagonul 44/2000 conform plăcuței din interior... Totuși un vagon bun și rezistent, 285 a făcut câteva gherle în 41 (blocaje, a plecat tractat, odată l-a recuperat de la PPL chiar 275). 282 văd că în ultima vreme nu mai servește 41 decât dacă e nevoie, deși auzeam odată vatmanul că îi zicea "hai rabla pământului mai repede, " pe la Ciurel se întâmpla.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
SirVlady
Cu 197 am mers eu acum o saptamana pe 11.
Interiorul se prezenta ok, nu troncanea absolut deloc, dar aspectul exterior este unul deprimant...
Cu 197 am mers eu acum o saptamana pe 11.
Interiorul se prezenta ok, nu troncanea absolut deloc, dar aspectul exterior este unul deprimant...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
197 are și geamurile terminate, nu se mai închid/deschid, cu tot felul de improvizații...
197 are și geamurile terminate, nu se mai închid/deschid, cu tot felul de improvizații...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
197 tehnic este foarte bun, rar il auzi sa aiba probleme la trenul de rulare, zgomotele alea produse de locuri plane si reductoare cu ulei neschimbat, pentru ca tin de el titularii. Sa vedem ce se va alege in toamna când iese la pensie doamna de la schimbul 1, care il conduce aproape de nou. Dar estetic da, este o nenorocire.
197 tehnic este foarte bun, rar il auzi sa aiba probleme la trenul de rulare, zgomotele alea produse de locuri plane si reductoare cu ulei neschimbat, pentru ca tin de el titularii. Sa vedem ce se va alege in toamna când iese la pensie doamna de la schimbul 1, care il conduce aproape de nou. Dar estetic da, este o nenorocire.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
cris_m
329 este ultimul vagon de acest fel modernizat la Faur si ultimul (cred) care inca are barele galbene in interior.

329 este ultimul vagon de acest fel modernizat la Faur si ultimul (cred) care inca are barele galbene in interior.


📖 Pagination options