Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-EPC

336 posts, 142978 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93M-EPC Cristi.

358 era astăzi, pe linia 27.

 


Re: V3A-93M-EPC Axel

014 rezista si circula constant pe toate liniile Depoului Titan :
014-27,28.01.2023..jpg (530.09 KB; downloaded 2828 times)

 


Re: V3A-93M-EPC Luca M.

Inca arata foarte bine dupa 4 ani de la reparatie si sper sa arate la fel de bine si dupa inca 4 ani.

 


Re: V3A-93M-EPC matey24

I-ar cam trebui totusi niste jgheaburi...

 


Re: V3A-93M-EPC Cezar210

În acest moment mai avem în circulație doar trei tramvaie de acest tip - 014, 358 și 359.
Totuși, doar unul dintre acestea este cu caroseria reprezentativă vagoanelor EPC - 014.
Să urmărim un cadru cu el, la Complex Comercial Titan:

V3A-93M-EPC 014 - Complex Comercial Titan - Linia 27
014 (27) - Complex Titan.jpg (1.59 MB; downloaded 1774 times)

Celelalte două, 358 și 359, au un design clasic - fiind construite de cei de la Electroputere după documentația de V3A-93 - arată ca orice alt vagon V3A-93, cei necunoscători neputând observa o diferență.
Să vedem două imagini și cu acestea două:

V3A-93M-EPC 358 - Complex Comercial Titan - Linia 27
358 (27) - Complex Titan.jpg (1.63 MB; downloaded 1774 times)
V3A-93M-EPC 359 - Gramont - Linia 27
359 (27) - Gramont.jpg (1.6 MB; downloaded 1774 times)

Să vedem cât vor mai circula aceste vagoane, cărora li s-a pus "gând rău" de ceva vreme.

 


Re: V3A-93M-EPC WT_fan06

Cine le-a pus gând rău? 😲

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC ADK

Celelalte două, 358 și 359, au un design clasic - fiind construite de cei de la Electroputere după documentația de V3A-93 - arată ca orice alt vagon V3A-93, cei necunoscători neputând observa o diferență.

358 și 359 înafară de bord (drept ca cel de V2A și nu semi-rotund ca cel normal, aparent copiat de la IK4), nu știu dacă mai au ceva diferit față de un 93 obișnuit, poate doar locul modernizării.

LE: cred că acele, chiar nu știu cum să le zic - deasupra ușilor în exterior.

 


Re: V3A-93M-EPC Cezar210

WT_fan06 wrote here:
Cine le-a pus gând rău? 😲


De ceva ani se dorește retragerea lor, din cauza faptului că sunt mai grele decât un V3A normal.

 


Re: V3A-93M-EPC Cristi.

Fapt confirmat, sau doar zvon de depou?

 


Re: V3A-93M-EPC Cezar210

Confirmat...Poți vedea și tu că aceste vagoane, cele cu caroserie de Craiova, cum au plecat de la Dudești (când acolo au fost înlocuite cu Bucur LF) s-au dus pe apa sâmbetei, Colentina și-a bătut joc de ele iar la Titan nu au mai fost întreținute (în afară de 014 care a beneficiat și de RK), motivele fiind că nu pot fi modernizate (din cauza structurii) și greutatea lor.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC GPS

ADK wrote here:
LE: cred că acele, chiar nu știu cum să le zic - deasupra ușilor în exterior.


Acelea existau și la primele V3A-93. Se poate vedea la cele mai vechi precum 354 sau 355.

Cezar210 wrote here:
Confirmat...Poți vedea și tu că aceste vagoane, cele cu caroserie de Craiova, cum au plecat de la Dudești (când acolo au fost înlocuite cu Bucur LF) s-au dus pe apa sâmbetei, Colentina și-a bătut joc de ele iar la Titan nu au mai fost întreținute (în afară de 014 care a beneficiat și de RK), motivele fiind că nu pot fi modernizate (din cauza structurii) și greutatea lor.


Era confirmat dacă ne ziceai clar diferența dintre masa unui 93 normal și a unui EPC. Ce spui tu sunt vorbe de depou re și reîncălzite…

 


Re: V3A-93M-EPC Cezar210

Vagoanele V3A-93M-EPC sunt cu aproximativ 10 tone mai grele decât un vagon V3A-93, deoarece "Craiovencele" mai au încă un strat de podea sub cea de lemn, fapt ce duce la acea diferență de greutate.

 


Re: V3A-93M-EPC WT_fan06

Deci "încă un strat de podea" (exprimare foarte tehnică...) cântărește vreo 3,3 tone per modul? Din ce este făcută respectiva podea mai exact?

 


Re: V3A-93M-EPC Costin

Podeaua este captusita cu tabla, intr-adevar. Nu ma pronunt in legatura cu greutatea, insa...

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422567 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use