Topic: V3A-93M-EPC
352 posts, 163929 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Utilizator anonim
293 are perioade de absenta de 8-12 luni, apoi circula cate o perioada scurta.
293 are perioade de absenta de 8-12 luni, apoi circula cate o perioada scurta.

-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
WT_fan06
#293 a prins începutul lui iunie în circulație. Nu înțeleg de ce are perioade așa mari de imobilizare din moment ce nu este cu nimic mai special decât un clasic V3A-93. Parcă și aud mofturi de genul „e vagon de Craiova”, cum s-a mai tot vehiculat pe aici...
#293 a prins începutul lui iunie în circulație. Nu înțeleg de ce are perioade așa mari de imobilizare din moment ce nu este cu nimic mai special decât un clasic V3A-93. Parcă și aud mofturi de genul „e vagon de Craiova”, cum s-a mai tot vehiculat pe aici...
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
PaulIP
Estetic, farurile cel putin sunt din alt film. S-a mai vorbit aici.
Si 309 are faruri noi, dar modul in care au fost aplicate...
Gabi23 wrote:
La ce cârpeală te referi? Faptul că a primit după RK faruri și stopuri noi?
Estetic, farurile cel putin sunt din alt film. S-a mai vorbit aici.
Si 309 are faruri noi, dar modul in care au fost aplicate...

-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
LucaTB
Da, l-am văzut ultima dată pe 10 iunie... L-am și fotografiat, dar din păcate nu a ieșit prea bine...
WT_fan06 wrote:
#293 a prins începutul lui iunie în circulație. Nu înțeleg de ce are perioade așa mari de imobilizare din moment ce nu este cu nimic mai special decât un clasic V3A-93. Parcă și aud mofturi de genul „e vagon de Craiova”, cum s-a mai tot vehiculat pe aici...
Da, l-am văzut ultima dată pe 10 iunie... L-am și fotografiat, dar din păcate nu a ieșit prea bine...
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
ByOnu
Zilele acestea a fost taiat 137. Acesta face parte din lotul de casare care le include si pe 133 si 155.
Zilele acestea a fost taiat 137. Acesta face parte din lotul de casare care le include si pe 133 si 155.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
ADK
Din câte știu EPC-urile au caroseria ceva mai grea față de V3A-urile obișnuite.
LucaTB wrote:WT_fan06 wrote:
#293 a prins începutul lui iunie în circulație. Nu înțeleg de ce are perioade așa mari de imobilizare din moment ce nu este cu nimic mai special decât un clasic V3A-93. Parcă și aud mofturi de genul „e vagon de Craiova”, cum s-a mai tot vehiculat pe aici...
Da, l-am văzut ultima dată pe 10 iunie... L-am și fotografiat, dar din păcate nu a ieșit prea bine...
Din câte știu EPC-urile au caroseria ceva mai grea față de V3A-urile obișnuite.

-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
LucaTB
Da, dar și cele de la Faur sunt mai grele decât cele obișnuite. Se pare că era modernizării clasice sfârșește...
Sunt cumva poze cu el cum erau și cu 6720?
133 și 155 au fost cumva mutate de la depou deja?
Din câte știu EPC-urile au caroseria ceva mai grea față de V3A-urile obișnuite.![]()
Da, dar și cele de la Faur sunt mai grele decât cele obișnuite. Se pare că era modernizării clasice sfârșește...
ByOnu wrote:
Zilele acestea a fost taiat 137.
Sunt cumva poze cu el cum erau și cu 6720?
133 și 155 au fost cumva mutate de la depou deja?
-
- ByOnu
-
Posted:
-
-
- LucaTB
-
Posted:
-
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
LucaTB
Situația nu stă bine pentru aceste tramvaie. 3 dintre ele circulă (#014, #358, #359), dar doar 1 dintre ele are caroseria specifică EPC. 2 dintre ele stau prin depou, fără planuri de a reveni în circulație (#293, #352). 5 dintre ele așteaptă să fie vândute pentru fier vechi (#097, #180, #246, #267, #326). 2 sunt deja casate (#133, #137).
Cam păcat pentru această serie, chiar nu e rea, dar din păcate caroseria EPC este mai grea cu 10 tone..
Măcar mai este #014, vagon ce a primit 2 RK-uri, dar nu știm cât de mult o să circule și el..
Situația nu stă bine pentru aceste tramvaie. 3 dintre ele circulă (#014, #358, #359), dar doar 1 dintre ele are caroseria specifică EPC. 2 dintre ele stau prin depou, fără planuri de a reveni în circulație (#293, #352). 5 dintre ele așteaptă să fie vândute pentru fier vechi (#097, #180, #246, #267, #326). 2 sunt deja casate (#133, #137).
Cam păcat pentru această serie, chiar nu e rea, dar din păcate caroseria EPC este mai grea cu 10 tone..
Măcar mai este #014, vagon ce a primit 2 RK-uri, dar nu știm cât de mult o să circule și el..
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
WT_fan06
#205 nu este și el pe aceeași caroserie? El nu e cu 10 tone mai greu? De ce el poate să circule iar aceste EPC-uri care pe deasupra mai sunt și reostatice stau la gard în depou?
#205 nu este și el pe aceeași caroserie? El nu e cu 10 tone mai greu? De ce el poate să circule iar aceste EPC-uri care pe deasupra mai sunt și reostatice stau la gard în depou?

-
- LucaTB
-
Posted:
-
- vl273
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
vl273
Pai 205 a fost retehnologizat aproape complet in CA acum 10-12 ani
. Probabil daca ar fi avut si restul seriei parte de un asemenea tratament, inclusiv 192 (sau implementate cu INDA asemeni 361), ar fi circulat si astazi...
Pai 205 a fost retehnologizat aproape complet in CA acum 10-12 ani

📖 Pagination options