Topic: Tatra T4R
2783 posts, 774390 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Acum vreo 2 ani se zvonea că se vor face 20 de Bucur LF care vor înlocui complet Tatrele (adică 60 de bucăţi). La ce ,,priceput" e primarul actual la tramvaie, e posibil să să se adeverească zvonul
Acum vreo 2 ani se zvonea că se vor face 20 de Bucur LF care vor înlocui complet Tatrele (adică 60 de bucăţi). La ce ,,priceput" e primarul actual la tramvaie, e posibil să să se adeverească zvonul

-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Cred ca ai vrut sa zici inlocuirea a 40 de bucati. Si restul pana la 116 vor fi inlocuite cu autobuze, pardon tramvaie care merg cu motorina?
Din pacate, dispretuirea de catre autoritati a transportului electric este primul simptom al dispretului pentru transportul public civilizat, in general, mai ales intr-un oras supra-aglomerat ca Bucurestiul care are nevoie de transport de mare capacitate.
Cred ca ai vrut sa zici inlocuirea a 40 de bucati. Si restul pana la 116 vor fi inlocuite cu autobuze, pardon tramvaie care merg cu motorina?
Din pacate, dispretuirea de catre autoritati a transportului electric este primul simptom al dispretului pentru transportul public civilizat, in general, mai ales intr-un oras supra-aglomerat ca Bucurestiul care are nevoie de transport de mare capacitate.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Nu, exact înlocuirea a 62 de cupluri de Tatre - câte erau atunci, între timp s-au mai casat 4 vagoane şi s-au făcut Bucur-uri (vai, cât de BDSM sună!) - cu 20 de Bucurl LF. Între timp, s-a mai schimbat conducerea, să vedem ce va ieşi.
Până una alta, s-au înbârligat vagoanele rămase de nici vatmanii nu mai ştiu ce slave au la master. Surprinzător sau nu, majoritatea vagoanelor care mai circulă virbează la greu, uşile nu se mai deschid / închid corespunzător, patinează foarte mult, iar acceleraţiile şi frânele sunt foarte violente, indiferent de cât de lin apasă vatmanul. În schimb, o bună parte din vagoane (vagoane fără probleme din astea) e ţinută în depou. Vi se pare cunoscut scenariul? Să fie doar o coincidenţă?
Nu, exact înlocuirea a 62 de cupluri de Tatre - câte erau atunci, între timp s-au mai casat 4 vagoane şi s-au făcut Bucur-uri (vai, cât de BDSM sună!) - cu 20 de Bucurl LF. Între timp, s-a mai schimbat conducerea, să vedem ce va ieşi.
Până una alta, s-au înbârligat vagoanele rămase de nici vatmanii nu mai ştiu ce slave au la master. Surprinzător sau nu, majoritatea vagoanelor care mai circulă virbează la greu, uşile nu se mai deschid / închid corespunzător, patinează foarte mult, iar acceleraţiile şi frânele sunt foarte violente, indiferent de cât de lin apasă vatmanul. În schimb, o bună parte din vagoane (vagoane fără probleme din astea) e ţinută în depou. Vi se pare cunoscut scenariul? Să fie doar o coincidenţă?
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Dr2005 wrote:Bineinteles ca nu e o coincidenta. In 2003, seful de atunci de la Dudesti zicea ca abia asteapta sa intre in modernizare Militariul ca sa scape de "mortăurile" de Rathgeber din depou. SI chiar asa s-a intamplat, cand s-au apucat sa le taie la greu ca sa faca loc in depou pentru Tatre.
În schimb, o bună parte din vagoane (vagoane fără probleme din astea) e ţinută în depou. Vi se pare cunoscut scenariul? Să fie doar o coincidenţă?
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Luni deci l-am revazut pe 3359 cuplat cu 3361 cum erau acum cativa ani. Astazi l-am dibuit si pe 3401 reparat si face echipa cu 3409 (fosta remorca de la 3361). Probabil au fost reparate cu piese de la cele care stau cu probleme la boghiuri, ca din acest motiv s-au bramburit cuplurile. Si 3401 sta de cel putin 2 ani si jumatate defect in depou. Deci acum sunt 3361~3359 si 3401~3409.
3350 este cuplat mai nou cu 3398... Deci out momentan 3349 si 3328...
Gabi23 wrote:
3359 a revenit in traseu cu calatori dupa o perioada de absenta de cel putin 2 ani si jumatate. A stat in conservare in Dep. Militari cel putin din vara anului 2008. A fost cuplata cu 3361 cu care facea "echipa" in anii 2005-2006. 3361 a fost cuplat in tot acest timp cu 3409, pana zilele trecute. 3359 este un vagon putin mai special, alaturi de 3401 si 3402, avand montate surse statice in salon.
Luni deci l-am revazut pe 3359 cuplat cu 3361 cum erau acum cativa ani. Astazi l-am dibuit si pe 3401 reparat si face echipa cu 3409 (fosta remorca de la 3361). Probabil au fost reparate cu piese de la cele care stau cu probleme la boghiuri, ca din acest motiv s-au bramburit cuplurile. Si 3401 sta de cel putin 2 ani si jumatate defect in depou. Deci acum sunt 3361~3359 si 3401~3409.
3350 este cuplat mai nou cu 3398... Deci out momentan 3349 si 3328...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Ia-l si pe 3401 despre care spuneam in mesajul anterior, astazi la Ghencea pe linia 47. Pentru ca a stat atata timp, nici nu prea are km dupa RK-ul din anul 2006.
Ia-l si pe 3401 despre care spuneam in mesajul anterior, astazi la Ghencea pe linia 47. Pentru ca a stat atata timp, nici nu prea are km dupa RK-ul din anul 2006.
-
- bercenicity
-
Posted:
-
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
aceste vagoane t4r daca nu li se asigura piese de schimb in scurt timp de zile nu le vom mai vede pe strada.Nu sau mai primit piese de cind a venit noul director general adica de 6 luni de zile ,personalul de intretinere fac mari eforturi sa le intretina
aceste vagoane t4r daca nu li se asigura piese de schimb in scurt timp de zile nu le vom mai vede pe strada.Nu sau mai primit piese de cind a venit noul director general adica de 6 luni de zile ,personalul de intretinere fac mari eforturi sa le intretina
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Pai asta se si doreste, retragerea treptata a tuturor vagoanelor de acest tip, sa vedem cu ce le inlocuiesc.
Pai asta se si doreste, retragerea treptata a tuturor vagoanelor de acest tip, sa vedem cu ce le inlocuiesc.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
cu ce sa le inlocuieasca cu vagoane bucur care fiecare bucur este un unic ca constructie tehnica,nu exista piese de schimb pentru ele se aduc numai pe comanda,dar aceste tatre sustin un sfert din tranvaiele ratb,daca nu ies intr-o zi tot parcul pe aceea zi este mare scandal la e.t.e dudesti cum sa intimplat pe 29 a fost o mare balamuc
cu ce sa le inlocuieasca cu vagoane bucur care fiecare bucur este un unic ca constructie tehnica,nu exista piese de schimb pentru ele se aduc numai pe comanda,dar aceste tatre sustin un sfert din tranvaiele ratb,daca nu ies intr-o zi tot parcul pe aceea zi este mare scandal la e.t.e dudesti cum sa intimplat pe 29 a fost o mare balamuc
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:58 de Bucur ca sa inlocuiesti 116 Tatre nu ai de unde sa scoti intr-un interval scurt de timp. Deci probabil se vor inlocui cu autobuze, ca e mai ieftin, sau se vor "inlocui" cum s-au inlocuit si Rathgeber'urile si Duwag'urile, adica cu nimic...
Pai asta se si doreste, retragerea treptata a tuturor vagoanelor de acest tip, sa vedem cu ce le inlocuiesc.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Nu trebuie sa le scoata pe toate odata, iar Tatrele pot sa stea foarte bine prin depoul Giulesti, cum au stat si V56 si Rathgeber. Se mai taie doua tatre, se mai Bucura RATB si calatorii de un tramvai "nou"
Nu trebuie sa le scoata pe toate odata, iar Tatrele pot sa stea foarte bine prin depoul Giulesti, cum au stat si V56 si Rathgeber. Se mai taie doua tatre, se mai Bucura RATB si calatorii de un tramvai "nou"

-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Iar din cate stiu, proiectul s-a oprit fiindca vagoanele nu erau conforme unor europenisme legate de drepturile omului "care calareste cercul" si in plus aveau capacitate mica. Ar mai fi de mentionat ca proiectul initial, adica 2 T4R = 1 V2S-T sau 1 V2A-T nici nu s-a mai respectat dela 3004 in sus.
Are URAC'ul "in palarie" un alt proiect de Bucurare a Tatrelor?
Tom wrote:Asta doar daca da Dr. Oetker niste bănuți, că din rahat nimeni nu a putut face bici, nici macar eu
Se mai taie doua tatre, se mai Bucura RATB si calatorii de un tramvai "nou"

Are URAC'ul "in palarie" un alt proiect de Bucurare a Tatrelor?
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
cu banii care sau cheltuit constructia acestor vagoane,se puteau face o modernizare a tuturor tatrelor cum au vrut cehi cind au venit in 1992
cu banii care sau cheltuit constructia acestor vagoane,se puteau face o modernizare a tuturor tatrelor cum au vrut cehi cind au venit in 1992
📖 Pagination options