Topic: Tatra T4R
2763 posts, 729622 views
📖 Pagination options
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
din dispozitia sefilor cei mari se va circula pe 8,25,35,47 numai solo nu ca se mai putea ,se mai putea multa vreme dar nu se doreste acest lucru ,de catre sefi se vedeti haos in statii
din dispozitia sefilor cei mari se va circula pe 8,25,35,47 numai solo nu ca se mai putea ,se mai putea multa vreme dar nu se doreste acest lucru ,de catre sefi se vedeti haos in statii
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
SprinterXP
3343, 3368, 3399, 3421........
3343, 3368, 3399, 3421........
P1150056 (1024x768).jpg (574.51 KB; downloaded 2060 times)
P1150055 (1024x768).jpg (627.95 KB; downloaded 2058 times)
P1150054 (1024x768).jpg (639.6 KB; downloaded 2057 times)
P1150057 (1024x768).jpg (581.88 KB; downloaded 2058 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
3307, 3308, 3316, 3356, 3393, 3400...
3307, 3308, 3316, 3356, 3393, 3400...
3307 - 47 - 01.09.2011.JPG (367 KB; downloaded 2029 times)
3308 - 35 - 01.09.2011.JPG (322.56 KB; downloaded 2028 times)
3316+3317 - 25 - 01.09.2011.JPG (340.85 KB; downloaded 2026 times)
3356+3301 - 25 - 01.09.2011.JPG (375.85 KB; downloaded 2027 times)
3393 - 47 - 01.09.2011.JPG (378.84 KB; downloaded 2026 times)
3400 - 8 - 01.09.2011.JPG (390.03 KB; downloaded 2027 times)
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
3mil
Numai cu vagoanele ce au fost master intr-un cuplu, nu?
Sau licitatia de piese ce se vehiculeaza pentru ele e ca sa le puna pe picioare si pe restul?
electricianu wrote:
din dispozitia sefilor cei mari se va circula pe 8,25,35,47 numai solo nu ca se mai putea ,se mai putea multa vreme dar nu se doreste acest lucru ,de catre sefi se vedeti haos in statii
Numai cu vagoanele ce au fost master intr-un cuplu, nu?
Sau licitatia de piese ce se vehiculeaza pentru ele e ca sa le puna pe picioare si pe restul?
- Dr2005
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Licitatia asta e ca in bancul acela cu Fata Morgana. De curiozitate, m-am uitat pe SEAP si nu am gasit nimic: nici un anunt de intentie, nici un anunt de participare, NIMIC! Deci, Andrei, pana la urma ce licitatie "se reia"? Cea din martie care vad ca apare ca atribuita?
Licitatia asta e ca in bancul acela cu Fata Morgana. De curiozitate, m-am uitat pe SEAP si nu am gasit nimic: nici un anunt de intentie, nici un anunt de participare, NIMIC! Deci, Andrei, pana la urma ce licitatie "se reia"? Cea din martie care vad ca apare ca atribuita?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Cea din martie a fost un acord cadru... din care se pot lua 0 sau n bucăţi din fiecare piesă, după cum vrea RATB-ul. Până acum se vede cu ochiul liber câte piese s-au luat.
Cea din martie a fost un acord cadru... din care se pot lua 0 sau n bucăţi din fiecare piesă, după cum vrea RATB-ul. Până acum se vede cu ochiul liber câte piese s-au luat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
S-au mai "spart" din cupluri Tatre. Astazi era solo 3321 pe linia 25, fara remorca 3320.
S-au mai "spart" din cupluri Tatre. Astazi era solo 3321 pe linia 25, fara remorca 3320.
- bogdan2010
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
bogdan2010
Daca conducerea RATB avea interes..dar dupa cate vad nu are..putea aduce Tatre t4d modernizate si din Magdeburg si din Dresda.Un oras mic ca Botosani a putut sa ia 11 bucati..Bucurestiul nu.Putea fi o solutie de tranzitie..cativa ani..pana or sa soseasca tramvaie noi..daca or sosi vreodata..
Daca conducerea RATB avea interes..dar dupa cate vad nu are..putea aduce Tatre t4d modernizate si din Magdeburg si din Dresda.Un oras mic ca Botosani a putut sa ia 11 bucati..Bucurestiul nu.Putea fi o solutie de tranzitie..cativa ani..pana or sa soseasca tramvaie noi..daca or sosi vreodata..
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Conducerea RATBa refuzat acum cativa ani (in 2006, daca nu ma insel) un lot de 10 tramvaie T4D, pe care le-au luat ucrainienii pana la urma. Trageti singuri concluziile. Observ ca in materie de tramvaie, Critzul este preocupat in principal de Imperio, care nici nu se stie bine cand si cate vor fi, nu de intretinerea parcului actual si mentinerea lui cat de cat pe o linie de plutire. Probabil crede ca toti utilizatorii RATB'ului vor avea orgasm simultan cand se va introduce Imperio pe 41...
Conducerea RATBa refuzat acum cativa ani (in 2006, daca nu ma insel) un lot de 10 tramvaie T4D, pe care le-au luat ucrainienii pana la urma. Trageti singuri concluziile. Observ ca in materie de tramvaie, Critzul este preocupat in principal de Imperio, care nici nu se stie bine cand si cate vor fi, nu de intretinerea parcului actual si mentinerea lui cat de cat pe o linie de plutire. Probabil crede ca toti utilizatorii RATB'ului vor avea orgasm simultan cand se va introduce Imperio pe 41...
- bogdan2010
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
bogdan2010
Daca ar fi sa zic chestia ca Imperio e produs romanesc..sa sustinem economia romaneasca..da jos palaria.Insa aici este vb de bani multi..si multe atentii(vezi caz Neoplan Ploiesti).Nu sunt adeptul sa aducem toate harburile de afara..insa in afara de Bucuresti care mai scoate cateva vagoane noi pe an si Oradea cu ale sale ULF-uri..Romania e tara sh in materie de tramvaie.
Daca ar fi sa zic chestia ca Imperio e produs romanesc..sa sustinem economia romaneasca..da jos palaria.Insa aici este vb de bani multi..si multe atentii(vezi caz Neoplan Ploiesti).Nu sunt adeptul sa aducem toate harburile de afara..insa in afara de Bucuresti care mai scoate cateva vagoane noi pe an si Oradea cu ale sale ULF-uri..Romania e tara sh in materie de tramvaie.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Lumea producatorilor de tramvaie este una foarte mica, in care toata lumea se cunoaste cu toata lumea, iar piata si-o impart "echitabil" intre ei. "Pigmeii" nu au nici o sansa, fiindca ori li se da sistematic in cap (ex. TramPower), fie sunt "absorbiti" de altii (ex. Adtranz). Tramvaiele Siemens, produse sub licenta, fie la Astra Arad, fie la URAC, consider ca sunt singura sansa de mentinere a tramvaiului in Romania, ca mijloc de transport, pe termen mediu. Mandria cu "produs romanesc" nu isi are rostul. Am vazut de ce suntem in stare. Daca V3A si Timis erau bune, poate reuseam sa exportam si noi cateva, macar la bulgari.
Lumea producatorilor de tramvaie este una foarte mica, in care toata lumea se cunoaste cu toata lumea, iar piata si-o impart "echitabil" intre ei. "Pigmeii" nu au nici o sansa, fiindca ori li se da sistematic in cap (ex. TramPower), fie sunt "absorbiti" de altii (ex. Adtranz). Tramvaiele Siemens, produse sub licenta, fie la Astra Arad, fie la URAC, consider ca sunt singura sansa de mentinere a tramvaiului in Romania, ca mijloc de transport, pe termen mediu. Mandria cu "produs romanesc" nu isi are rostul. Am vazut de ce suntem in stare. Daca V3A si Timis erau bune, poate reuseam sa exportam si noi cateva, macar la bulgari.
- bogdan2010
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
bogdan2010
Acum referindu-ma strict la Tatra T4R..cum de rezista aceste vagoane cu peste 30 de ani in spate si V3A sunt de ceva timp topite? Care e diferenta intre noi si ei? Referitor la Imperio..sincer as prefera inca un lot de 10-15 kt4dm ptr Ploiesti..
Acum referindu-ma strict la Tatra T4R..cum de rezista aceste vagoane cu peste 30 de ani in spate si V3A sunt de ceva timp topite? Care e diferenta intre noi si ei? Referitor la Imperio..sincer as prefera inca un lot de 10-15 kt4dm ptr Ploiesti..
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Diferentele sunt foarte mari. Tatra este un tramvai de tehnologie americana fabricat in Cehoslovacia sub licenta. Spre comparatie V3A'ul este o copie austera dupa tramvaiul GT8 LHB. Acceleratorul rotativ PCC cu 99 de trepte este cu mult superior dpdv. al performantelor sistemului reostatic cu contactori mecanici de pe V3A si V3A-93. Dovada ca si in momentul de fata, la Praha, Tatra T3 este considerat cel mai fiabil model de tramvai, cu cele mai putine blocari in traseu si imobilizari.
ČKD Tatra Smíchov a fost uzina care a produs cele mai multe tramvaie - la nivel mondial - in secolul 20. Nu putem compara produsele lor cu tramvaiele V3A care pana acum cativa ani s-au fabricat intr-un cotetz (scuzati, dar asta e situatia). Desigur, si URAC'ul a facut treaba buna ca T4R, atat cat si-a permis, dovada ca dupa 36 de ani de exploatare, aceste vagoane inca mai exista, spre deosebire de cele din restul tarii, care sunt demult casate, desi erau in general mai noi.
Diferentele sunt foarte mari. Tatra este un tramvai de tehnologie americana fabricat in Cehoslovacia sub licenta. Spre comparatie V3A'ul este o copie austera dupa tramvaiul GT8 LHB. Acceleratorul rotativ PCC cu 99 de trepte este cu mult superior dpdv. al performantelor sistemului reostatic cu contactori mecanici de pe V3A si V3A-93. Dovada ca si in momentul de fata, la Praha, Tatra T3 este considerat cel mai fiabil model de tramvai, cu cele mai putine blocari in traseu si imobilizari.
ČKD Tatra Smíchov a fost uzina care a produs cele mai multe tramvaie - la nivel mondial - in secolul 20. Nu putem compara produsele lor cu tramvaiele V3A care pana acum cativa ani s-au fabricat intr-un cotetz (scuzati, dar asta e situatia). Desigur, si URAC'ul a facut treaba buna ca T4R, atat cat si-a permis, dovada ca dupa 36 de ani de exploatare, aceste vagoane inca mai exista, spre deosebire de cele din restul tarii, care sunt demult casate, desi erau in general mai noi.
📖 Pagination options