Topic: Tatra T4R
2770 posts, 744462 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Ciudat mai e și STB... În țările civilizate întâi se iau tramvaie noi, apoi se casează cele vechi.
La noi se casează întâi tramvaiele vechi, apoi se gândesc să ia unele noi... Că nu mai fac față cu parcul actual... Iar cum STB are cel puțin 80 tramvaie trase la gard... Situația e cu atât mai dureroasă. Totuși, astăzi am văzut cum merge un T4R vechi și rebegit, și un V3A ceva mai nou... Stau și mă întreb...care ar trebui să meargă spre casare... Tatra mergea impecabil, V3A arăta relativ bine, dar huruia și troncanea din toate încheieturile. Asta da evoluție...yeah baby, yeah...
Incendiu, accident, deraiere, ceva acolo, regizat...
Ciudat mai e și STB... În țările civilizate întâi se iau tramvaie noi, apoi se casează cele vechi.
La noi se casează întâi tramvaiele vechi, apoi se gândesc să ia unele noi... Că nu mai fac față cu parcul actual... Iar cum STB are cel puțin 80 tramvaie trase la gard... Situația e cu atât mai dureroasă. Totuși, astăzi am văzut cum merge un T4R vechi și rebegit, și un V3A ceva mai nou... Stau și mă întreb...care ar trebui să meargă spre casare... Tatra mergea impecabil, V3A arăta relativ bine, dar huruia și troncanea din toate încheieturile. Asta da evoluție...yeah baby, yeah...
Incendiu, accident, deraiere, ceva acolo, regizat...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dragos31
Tramvaiele Tatra T4R au ajuns cum au ajuns din cauza mentenanței pe care STB-ul le-a oferit-o. Chiar ieri am călătorit în Praga cu două tramvaie Tatra, sunt aceleași vagoane, cu o singură excepție: sunt îngrijite și modernizate... De putut știm de mult cu toții că se poate, dar nu se vrea...
P.S.: În capitala Cehiei, vagoanele Tatra sunt cu mult mai silențioase în comparație cu Bucur LF-urile Societății de Transport București...
Tramvaiele Tatra T4R au ajuns cum au ajuns din cauza mentenanței pe care STB-ul le-a oferit-o. Chiar ieri am călătorit în Praga cu două tramvaie Tatra, sunt aceleași vagoane, cu o singură excepție: sunt îngrijite și modernizate... De putut știm de mult cu toții că se poate, dar nu se vrea...
P.S.: În capitala Cehiei, vagoanele Tatra sunt cu mult mai silențioase în comparație cu Bucur LF-urile Societății de Transport București...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Poate aud cei din Botosani - ca de STB nu-mi fac iluzii...
shoppy wrote:
Si in Praga T4R sunt pe faras [...].
Poate aud cei din Botosani - ca de STB nu-mi fac iluzii...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Botosaniul are in primul rand grija refacerii caii de rulare. Era proiect, nu stiu ce s-a mai ales.
Botosaniul are in primul rand grija refacerii caii de rulare. Era proiect, nu stiu ce s-a mai ales.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Un mic detaliu, ”R”-ul vine de la România. Aici viewtopic.php?f=100&t=289&start=28#p131391 Robert24, a expus mai multe detalii despre vagoanele Tatra.
Un mic detaliu, ”R”-ul vine de la România. Aici viewtopic.php?f=100&t=289&start=28#p131391 Robert24, a expus mai multe detalii despre vagoanele Tatra.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
E adevărat, polonii nu au luat T3, ci KT4 și T6A2 modernizate de la nemți, dar și vagoane GT6 și M8 de la nemți și austrieci. KT4D-M, adică modelul luat de polonezi și din care cred că mai există destule în Berlin, ar fi bune pentru București, pentru că au lățimea T4R. Dacă STB-sa n'a fost în stare să-și modernizeze propriul parc de Tatra, cele de la Berlin sunt destul de modernizate pentru nivelul Bucureștiului. La fel și T6A2(+B6A2) din aceeași sursă, dacă or mai fi disponibile.
Pentru că să fim serioși, aducerea a 100 de tramvaie noi nu va însemna un plus de 100 de tramvaie, ci casări masive de Tatre și posibil și dintre V3A. La ora actuală, STB-sa are nevoie de cel puțin X+100 de tramvaie, unde X este parcul actual.
E adevărat, polonii nu au luat T3, ci KT4 și T6A2 modernizate de la nemți, dar și vagoane GT6 și M8 de la nemți și austrieci. KT4D-M, adică modelul luat de polonezi și din care cred că mai există destule în Berlin, ar fi bune pentru București, pentru că au lățimea T4R. Dacă STB-sa n'a fost în stare să-și modernizeze propriul parc de Tatra, cele de la Berlin sunt destul de modernizate pentru nivelul Bucureștiului. La fel și T6A2(+B6A2) din aceeași sursă, dacă or mai fi disponibile.
Pentru că să fim serioși, aducerea a 100 de tramvaie noi nu va însemna un plus de 100 de tramvaie, ci casări masive de Tatre și posibil și dintre V3A. La ora actuală, STB-sa are nevoie de cel puțin X+100 de tramvaie, unde X este parcul actual.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ByOnu
Bine zis, dupa cum dovedeste chiar gura de respiro pe care ne-a dat-o inchiderea lui 41... vara, in afara scolilor!
Iar noi ne jucam de-a CA-ul, in loc sa bagam la reparat din zecile de V3A trase pe dreapta...
Bine zis, dupa cum dovedeste chiar gura de respiro pe care ne-a dat-o inchiderea lui 41... vara, in afara scolilor!
Iar noi ne jucam de-a CA-ul, in loc sa bagam la reparat din zecile de V3A trase pe dreapta...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
andrei11
De la moderator citire:
La observația justă a colegului Andrei17
1) O parte din postări au migrat spre CKD / Tatra
2) O parte din postări au suferit amputări semificative.
3) O parte din postări au dispărut definitiv.
____________
În acest topic discutăm strict despre Tatrele din București.
De la moderator citire:
La observația justă a colegului Andrei17
1) O parte din postări au migrat spre CKD / Tatra
2) O parte din postări au suferit amputări semificative.
3) O parte din postări au dispărut definitiv.
____________
În acest topic discutăm strict despre Tatrele din București.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
3392 nu va mai fi reparata dupa accidentul de acum aproape o luna cand din cauza neatentiei a fost lovit de 406. 3392 era defect, oprit in zona unde a fost tamponat iar manipulantul coborase sa defraneze manual vagonul fiind lovit de 406, doar prin minune nu au fost mai multe victime. Cu piesele lui 3392 vor fi completate alte vagoane sau vor fi trimise la URAC pentru 3321 care e la RK.
Numarul destul de mare de tamponari vagon-vagon ar necesita luarea in calcul a implementarii unui sistem de alertare in momentul in care vagonul se apropie la o distanta mica de alt tramvai, cel putin pe electronice se poate destul de usor.
3392 nu va mai fi reparata dupa accidentul de acum aproape o luna cand din cauza neatentiei a fost lovit de 406. 3392 era defect, oprit in zona unde a fost tamponat iar manipulantul coborase sa defraneze manual vagonul fiind lovit de 406, doar prin minune nu au fost mai multe victime. Cu piesele lui 3392 vor fi completate alte vagoane sau vor fi trimise la URAC pentru 3321 care e la RK.
Numarul destul de mare de tamponari vagon-vagon ar necesita luarea in calcul a implementarii unui sistem de alertare in momentul in care vagonul se apropie la o distanta mica de alt tramvai, cel putin pe electronice se poate destul de usor.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Pentru că altfel, cu Tatrele rămase la nivelul anilor '70 și întreținerea actuală, o dăm în poezie:
A'nceput de ieri să cadă
Câte o Tatră'n plină stradă,
Iar în mijlocul de drum,
V3A-ul scoate fum.
Nenea_titi wrote:Nu, dar la cehi era. Cu tot cu transport, ieșea sub un Imperiu Autentic. Pe de altă parte, o modernizare stil Bucur (nu articulat, ci vagonul T4R cum este, dar cu față de Bucur), se putea face, iar ca soluție pentru LF, o REMORCĂ asemănătoare cu cele de la Brno și Ostrava. Ba chiar s'ar fi putut merge și mai departe cu un tren de tramvai de tipul celor de acolo, T4+remorcă_LF+T4. Nu cred că este peste capacitatea URAC de a fabrica o remorcă LF.
O modernizare a TATRELOR cu sistem PPC este imposibilă la noi.
Pentru că altfel, cu Tatrele rămase la nivelul anilor '70 și întreținerea actuală, o dăm în poezie:
A'nceput de ieri să cadă
Câte o Tatră'n plină stradă,
Iar în mijlocul de drum,
V3A-ul scoate fum.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Ce-ar fi sa se ia mai bine in calcul implementarea unui sistem mai eficient de frinare ?
Utilizator anonim wrote:
.
[...]
Numarul destul de mare de tamponari vagon-vagon ar necesita luarea in calcul a implementarii unui sistem de alertare in momentul in care vagonul se apropie la o distanta mica de alt tramvai, cel putin pe electronice se poate destul de usor.
Ce-ar fi sa se ia mai bine in calcul implementarea unui sistem mai eficient de frinare ?
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options