Topic: Tatra T4R
2763 posts, 727635 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Și Cehia, nu e o țară extrem de bogată, mai e și ex comunistă, dar au altă mentalitate, de a respecta și păstra, de a aprecia și a se bucura de lucruri mici. La ei dacă faci un refugiu modern de tramvai, ei se bucură. La noi dacă faci așa ceva, vin 5 boschetari cu bâte, spray uri și markere, mai vine și alt neam de sac și pune "vând saci de cartofi la 1 leu sacul" sau " afișe cu concertul lui Gigi și Ion de la Cocargeaua și Fane de la Bărbulești". Mă doare ce au făcut cu punctele de asistență interactivă de la Basarab... Dar deh, avem miliție locală.
Cum spuneam, viitorul nostru în această țară e fix ca al acestor tramvaie. Până și țările ex sovietice le apreciază mai mult...nu arată bine dar merg... Ooofff. Mai acum ceva vreme a fost lovit 3392 de un BLF... Nu e o conspirație? Scăpăm de ele... Dar ce punem în loc? V3A-93? Care nici jumătate din vârsta Tatrelor nu au, și deja sunt dezmembrate iar de la rk ies mai stricate decât au intrat ? Cu BLF care au tot felul de probleme sau stau pe dreapta pentru un șurub mai deosebit? În situația asta, tare îmi este că în câțiva ani tramvaiul din București va ajunge mai restrâns ca cel din Roma.
Și Cehia, nu e o țară extrem de bogată, mai e și ex comunistă, dar au altă mentalitate, de a respecta și păstra, de a aprecia și a se bucura de lucruri mici. La ei dacă faci un refugiu modern de tramvai, ei se bucură. La noi dacă faci așa ceva, vin 5 boschetari cu bâte, spray uri și markere, mai vine și alt neam de sac și pune "vând saci de cartofi la 1 leu sacul" sau " afișe cu concertul lui Gigi și Ion de la Cocargeaua și Fane de la Bărbulești". Mă doare ce au făcut cu punctele de asistență interactivă de la Basarab... Dar deh, avem miliție locală.
Cum spuneam, viitorul nostru în această țară e fix ca al acestor tramvaie. Până și țările ex sovietice le apreciază mai mult...nu arată bine dar merg... Ooofff. Mai acum ceva vreme a fost lovit 3392 de un BLF... Nu e o conspirație? Scăpăm de ele... Dar ce punem în loc? V3A-93? Care nici jumătate din vârsta Tatrelor nu au, și deja sunt dezmembrate iar de la rk ies mai stricate decât au intrat ? Cu BLF care au tot felul de probleme sau stau pe dreapta pentru un șurub mai deosebit? În situația asta, tare îmi este că în câțiva ani tramvaiul din București va ajunge mai restrâns ca cel din Roma.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
CiprianTRB
Tatra T4R - 3416 - Gradina Zoologica, Comuna Chiajna
După părerea mea, dintre toate cele 3 Tatre aduse la Chiajna 3416 se afla în cea mai buna stare.
Tatra T4R - 3416 - Gradina Zoologica, Comuna Chiajna
PicsArt_07-22-08.08.53.jpg (776.38 KB; downloaded 4016 times)
PicsArt_07-22-08.27.57.jpg (927.28 KB; downloaded 3980 times)
PicsArt_07-22-08.32.31.jpg (799.31 KB; downloaded 4029 times)
PicsArt_07-22-08.35.00.jpg (605.78 KB; downloaded 3978 times)
PicsArt_07-22-08.37.08.jpg (512.59 KB; downloaded 3981 times)
PicsArt_07-22-08.41.13.jpg (819.98 KB; downloaded 4001 times)
PicsArt_07-22-08.43.35.jpg (877.89 KB; downloaded 4016 times)
PicsArt_07-22-08.46.56.jpg (894.11 KB; downloaded 3977 times)
PicsArt_07-22-08.50.19.jpg (653.5 KB; downloaded 3983 times)
PicsArt_07-22-08.56.02.jpg (611.13 KB; downloaded 3986 times)
După părerea mea, dintre toate cele 3 Tatre aduse la Chiajna 3416 se afla în cea mai buna stare.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Tatra T4R
Andrei Andraș
Ce fain e să fi clientul acelei tarabe, să mănânci un mic, doi, în timp ce "priveliștea" ți-a fost împodobită cu o "babă" de 50+ ani picată din cer tocmai acolo.
Chiar sunt curios ce vor face cu astea. Acum când văd unde au fost poziționate, numa' biblioteci nu le-aș vedea.
O idee ce ar fi trebuit să treacă prin capul unui antreprenor, din punctul meu de vedere, era acela de a cumpăra câteva carcase de astea pe care să le fi transformat într-un fel de cafenele / ceainării (ideea mi-a venit de la multele dubițe transformate în "standuri" pe la diferite evenimente). Puse în parcurile principale și vizitate de bucureșteni, vopsite frumos, cu un interior total refăcut, poate niște măsuțe, ar fi fost ceva inedit și unic. Ceva în genul lui 2004, dar static.
Poate citește cineva mesajele astea și trezesc interesul cuiva.
Ce fain e să fi clientul acelei tarabe, să mănânci un mic, doi, în timp ce "priveliștea" ți-a fost împodobită cu o "babă" de 50+ ani picată din cer tocmai acolo.
Chiar sunt curios ce vor face cu astea. Acum când văd unde au fost poziționate, numa' biblioteci nu le-aș vedea.
O idee ce ar fi trebuit să treacă prin capul unui antreprenor, din punctul meu de vedere, era acela de a cumpăra câteva carcase de astea pe care să le fi transformat într-un fel de cafenele / ceainării (ideea mi-a venit de la multele dubițe transformate în "standuri" pe la diferite evenimente). Puse în parcurile principale și vizitate de bucureșteni, vopsite frumos, cu un interior total refăcut, poate niște măsuțe, ar fi fost ceva inedit și unic. Ceva în genul lui 2004, dar static.
Poate citește cineva mesajele astea și trezesc interesul cuiva.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Dacă o femeie la 50 ani e babă... Ce să mai zic...mama are 62 iar bunica mea 83...nu se consideră babe, neam.
Whatever.
Sunt de părere că ar trebui restaurat un tandem, master+slave, și trimis pe o linie emblematică cu Tatre, gen 35. Și când or veni tramvaiele noi, acest tandem să umble și el doar la anumite ore, sau anumite zile. În alte țări se practică. De exemplu la Luxemburg, deși au niște tramvaie de stă mâța în coadă, vor să introducă, așa, scurt doar pe unde merge rețeaua cu fir (deoarece acolo tramvaiul de la un punct merge pe supercapacitoare), un vagon vechi (au și de unde să îl ia) . Și apropo, și în Dresda acum câțiva ani era o linie pe care mai mergeau tatre (parcă 8 - prin Hellerau sau, nu mai știu numărul ei) prin Elbe tall, deoarece aceasta din urmă cred că nu poate duce tramvaie grele)), la fel și 4 spre Meissen a mai dăinuit cu Tatre o perioadă. În fine, noi ștergem tot cu buretele.
La Roma circulă niște tramvaie din 1949...ce să mai zic...
Acum nu zic să se facă și la noi linii cu tramvaie Thomson V09 sau ITB V56/58...dar periodic ar putea să le dea așa, pe unele trasee... Dar stai...vandalii nu se vor abține.
Dacă o femeie la 50 ani e babă... Ce să mai zic...mama are 62 iar bunica mea 83...nu se consideră babe, neam.
Whatever.
Sunt de părere că ar trebui restaurat un tandem, master+slave, și trimis pe o linie emblematică cu Tatre, gen 35. Și când or veni tramvaiele noi, acest tandem să umble și el doar la anumite ore, sau anumite zile. În alte țări se practică. De exemplu la Luxemburg, deși au niște tramvaie de stă mâța în coadă, vor să introducă, așa, scurt doar pe unde merge rețeaua cu fir (deoarece acolo tramvaiul de la un punct merge pe supercapacitoare), un vagon vechi (au și de unde să îl ia) . Și apropo, și în Dresda acum câțiva ani era o linie pe care mai mergeau tatre (parcă 8 - prin Hellerau sau, nu mai știu numărul ei) prin Elbe tall, deoarece aceasta din urmă cred că nu poate duce tramvaie grele)), la fel și 4 spre Meissen a mai dăinuit cu Tatre o perioadă. În fine, noi ștergem tot cu buretele.
La Roma circulă niște tramvaie din 1949...ce să mai zic...
Acum nu zic să se facă și la noi linii cu tramvaie Thomson V09 sau ITB V56/58...dar periodic ar putea să le dea așa, pe unele trasee... Dar stai...vandalii nu se vor abține.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Interesant e că bordul lui 3427are mai multe butoane este mai întreg decât al lui 3416, "tramvaiul care arată cel mai bine din comună", cum s'au exprimat niște persoane de la barul de lîngă tramvai. În schimb, erau foarte supărați pe maidanezi, care nu au făcut nimic când s'au spart geamuri și la cel de lângă sediul lor. Din păcate, 3427 a fost lăsat în mijlocul pustietății, iar consecințele erau previzibile. Când l-am fotografiat, a mai oprit o mașină și persoana de la volan era foarte revoltată de starea în care a ajuns vagonul. 3395 era în schimb plin de copii care se jucau în el. În 3416 era doar o mamă cu o fetiță și cu soțul ei care însă nu a urcat în tramvai. La cele două rămase întregi, ușa 2 e blocată, cel puțin la 3416 am încercat să o deschid până mi-au spus cei de la bar că e blocată. Dar se pare că au mai fost și alții (de fapt dovada e mai sus) să fotografieze, pentru că mă întrebau de ce îi fac poze. E adevărat, nu în stilul RATB-ist.
Pentru că deja sunt poze cu toate, iar eu m-am dus cu "clasicul" Nokia 3310 (nu faceți prostia să cumpărați caricatura scoasă recent), nu mai postez decât niște detalii de la borduri și de sub vagon, cu scuze pentru calitatea VGA de la telefonul "clasic", dar cu facebook.
Bordul lui 3427:
Bordul și dedesubtul lui 3416:
Bordul lui 3395:
Interesant e că bordul lui 3427
Pentru că deja sunt poze cu toate, iar eu m-am dus cu "clasicul" Nokia 3310 (nu faceți prostia să cumpărați caricatura scoasă recent), nu mai postez decât niște detalii de la borduri și de sub vagon, cu scuze pentru calitatea VGA de la telefonul "clasic", dar cu facebook.
Bordul lui 3427:
DSC_0000143.jpg (97.1 KB; downloaded 3892 times)
Bordul și dedesubtul lui 3416:
DSC_0000150.jpg (88 KB; downloaded 3889 times)
DSC_0000151.jpg (105.54 KB; downloaded 3887 times)
DSC_0000149.jpg (85.45 KB; downloaded 3887 times)
Bordul lui 3395:
DSC_0000159.jpg (83.25 KB; downloaded 3888 times)
- anamaria1412
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
anamaria1412
Ma doare sufletul cand vad in ce hal si-au batut joc de niste tramvaie .... sa faci loc de joaca pentru puradei , nasol P A C A T
Ma doare sufletul cand vad in ce hal si-au batut joc de niste tramvaie .... sa faci loc de joaca pentru puradei , nasol P A C A T
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Nu vad ce atata drama, astea oricum ajung majoritatea la REMAT. Cum a fost si lotul de acum 7 ani.
Nu vad ce atata drama, astea oricum ajung majoritatea la REMAT. Cum a fost si lotul de acum 7 ani.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Partea mai nasoală și dramatică este accesa că și tramvaiele noi vor ajunge ca 3427 din cauza mulțimii pe care o vor deservi. Evenimentul în sine oricum spune multe despre civilizația noastră, dar nu mai intru în detalii.
Partea mai nasoală și dramatică este accesa că și tramvaiele noi vor ajunge ca 3427 din cauza mulțimii pe care o vor deservi. Evenimentul în sine oricum spune multe despre civilizația noastră, dar nu mai intru în detalii.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
bercenicity
Exact, face parte din viata normala a unui vehicul. Mie imi pare mai rau de astea decat de Tatrele noastre https://www.youtube.com/watch?v=T2B8WzmrZTk - asta apropo de vehicule moderne, civilizatia noastra si "a lor"
Utilizator anonim wrote:
Nu vad ce atata drama, astea oricum ajung majoritatea la REMAT. Cum a fost si lotul de acum 7 ani.
Exact, face parte din viata normala a unui vehicul. Mie imi pare mai rau de astea decat de Tatrele noastre https://www.youtube.com/watch?v=T2B8WzmrZTk - asta apropo de vehicule moderne, civilizatia noastra si "a lor"
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Aproximativ 10 din vagoanele conservate in depoul Militari vor fi luate de Ministerul de Interne, probabil pentru exercitii militare, nu stiu cand vor fi luate, cel mai probabil pana la finalul anului.
Aproximativ 10 din vagoanele conservate in depoul Militari vor fi luate de Ministerul de Interne, probabil pentru exercitii militare, nu stiu cand vor fi luate, cel mai probabil pana la finalul anului.
- TibiV
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Există un precedent : autobuze DAF și DeSimon, cu care armata s-a mai distrat în trecut. Deci STB are un client sigur pentru dezafectări. Vorba aia...nimic nu se pierde, totul se transformă.
Există un precedent : autobuze DAF și DeSimon, cu care armata s-a mai distrat în trecut. Deci STB are un client sigur pentru dezafectări. Vorba aia...nimic nu se pierde, totul se transformă.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
cris_m
Maine-poimaine mai apare un incendiu subit si gata le scoate pe astea ca sa punem minunile industriei romanesti. Yeee, ce mai evolutie
Maine-poimaine mai apare un incendiu subit si gata le scoate pe astea ca sa punem minunile industriei romanesti. Yeee, ce mai evolutie
📖 Pagination options