Topic: Tatra T4R
2770 posts, 743436 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Inainte de retragere erau 26 active, la un parc de 24 de ture, acum au aparut mici modificari, din ce stiu au disparut 2 ture, unul din 11, celalalt nu stiu de unde si au nevoie sa tina un parc la strada de 22 de vagoane in zi lucratoare si 15 in weekend. Ma refer la turele cu Tatra, ca restul din 25 toate sunt cu V3A si Bucur iar linia 8 este partial cu Bucur. Odata ce vine 3009 de la URAC si apare si 3006, se va mai relaxa si parcul de Tatra. Oricum, inainte de retragere, de multe ori erau reduse tehnic ture, mai ales in zile reci/umede, când nu puteau iesi unele Tatra la traseu, de regula se sacrificau 11 si 35.
Nenea_titi wrote:
Revenind. Câte Tatre mai sunt active efectiv, și cât timp vor mai fi ținute? Bănuiesc că până la sfârșitul verificării, corect?
Inainte de retragere erau 26 active, la un parc de 24 de ture, acum au aparut mici modificari, din ce stiu au disparut 2 ture, unul din 11, celalalt nu stiu de unde si au nevoie sa tina un parc la strada de 22 de vagoane in zi lucratoare si 15 in weekend. Ma refer la turele cu Tatra, ca restul din 25 toate sunt cu V3A si Bucur iar linia 8 este partial cu Bucur. Odata ce vine 3009 de la URAC si apare si 3006, se va mai relaxa si parcul de Tatra. Oricum, inainte de retragere, de multe ori erau reduse tehnic ture, mai ales in zile reci/umede, când nu puteau iesi unele Tatra la traseu, de regula se sacrificau 11 si 35.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Sa ne relaxam cu parcul actual de la Militari - majoritar cu tramvaie Tatra T4R:
viewtopic.php?f=15&t=252&start=28#p307136
Turatie Luni - Vineri:
Linia 8 - 6 ture- posibil si cu Bucur.
Linia 11 - 5 ture;
Linia 35 - 5 ture;
Linia 44- 5 ture;
Linia 47 - 5 ture
Linia 25 - 6/7 ture.
Total: 32/33 de ture
Sa ne relaxam cu parcul actual de la Militari - majoritar cu tramvaie Tatra T4R:
viewtopic.php?f=15&t=252&start=28#p307136
Turatie Luni - Vineri:
Linia 8 - 6 ture- posibil si cu Bucur.
Linia 11 - 5 ture;
Linia 35 - 5 ture;
Linia 44- 5 ture;
Linia 47 - 5 ture
Linia 25 - 6/7 ture.
Total: 32/33 de ture
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
În continuare, indiferent că rămân sau nu de la o zi la alta, este o mare bătăie de joc să trimiți vagoanele astea pe linia 11. Pur și simplu călătorii sunt transportați precum sardinele în niște cutii de tablă. Trebuie făcut ceva de urgență și linia 11 să circule cu vagoane V3A. În condițiile actuale fără nici o modificare de traseu, nu ar trebui să circule decât pe 44, 35 și în caz excepțional pe 47.
Trebuia insistat să rețină V3A-urile de la Bucureștii Noi și să se ducă cu vatmanii specializați Tatra, pe linia 24...
În continuare, indiferent că rămân sau nu de la o zi la alta, este o mare bătăie de joc să trimiți vagoanele astea pe linia 11. Pur și simplu călătorii sunt transportați precum sardinele în niște cutii de tablă. Trebuie făcut ceva de urgență și linia 11 să circule cu vagoane V3A. În condițiile actuale fără nici o modificare de traseu, nu ar trebui să circule decât pe 44, 35 și în caz excepțional pe 47.
Trebuia insistat să rețină V3A-urile de la Bucureștii Noi și să se ducă cu vatmanii specializați Tatra, pe linia 24...
3348 - 11 - 29.03.2019.JPG (513.02 KB; downloaded 3105 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Cred că sunt destule V3A defecte. Îți dai seama că probabil dacă ar avea de unde ar trimite 11 integral cu V3A. Tatrele ar putea sta pe 44 și 35. Pe 11 din păcate sunt și tramvaie de bază, sunt în număr însemnat pe linia asta. Oricum e nevoie de ele pe diverse linii din zona lui Militari, deoarece momentan orice retragere e fatală. După ce vor veni noile tramvaie, nu au decât să le caseze.
Deocamdată mergem înainte cu ele. Nu avem ce face.
Cred că sunt destule V3A defecte. Îți dai seama că probabil dacă ar avea de unde ar trimite 11 integral cu V3A. Tatrele ar putea sta pe 44 și 35. Pe 11 din păcate sunt și tramvaie de bază, sunt în număr însemnat pe linia asta. Oricum e nevoie de ele pe diverse linii din zona lui Militari, deoarece momentan orice retragere e fatală. După ce vor veni noile tramvaie, nu au decât să le caseze.
Deocamdată mergem înainte cu ele. Nu avem ce face.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dragos31
Aici da, îmi asum vina. Nu voiam să vă arăt călătorii care coborâseră din tramvai sau coșul de gunoi. Asta a fost singura soluție pe care am găsit-o pe moment
Și, nu, nu am un aparat super-performant, dar nici nu fac poze cu telefonul, așa cum cred mulți dintre voi.
Weekend plăcut!
Îmi cer scuze pentru off-topic.
Nenea_titi wrote:
singura acuzație este faptul că nu a centrat subiectul.
Aici da, îmi asum vina. Nu voiam să vă arăt călătorii care coborâseră din tramvai sau coșul de gunoi. Asta a fost singura soluție pe care am găsit-o pe moment
Și, nu, nu am un aparat super-performant, dar nici nu fac poze cu telefonul, așa cum cred mulți dintre voi.
Weekend plăcut!
Îmi cer scuze pentru off-topic.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Costin
Mai tineti minte discutiile de acum +/- 10 ani cand inca mai circulau V2A, ca nu au ce cauta pe linia 27? Unde a circulat ultimul V2A pana in ultima zi? Pe linia 27.
Gabi23 wrote:
În continuare, indiferent că rămân sau nu de la o zi la alta, este o mare bătăie de joc să trimiți vagoanele astea pe linia 11. Pur și simplu călătorii sunt transportați precum sardinele în niște cutii de tablă.
Mai tineti minte discutiile de acum +/- 10 ani cand inca mai circulau V2A, ca nu au ce cauta pe linia 27? Unde a circulat ultimul V2A pana in ultima zi? Pe linia 27.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Tatra nu au ce cauta in linia 11, unde au ajuns mai mult accidental, linia fiind preluata cu 7 ture (pe vremea aia) de depoul Militari în toamna lui 2017 dupa incendiul in care era sa arda calatorii in remorca 3385, moment in care Militari a pierdut majoritatea turelor din 25 odata cu retragerea majoritatii tramvaielor Tatra, abia ulterior au mai preluat ture pe masura ce au venit V3A si au reparat Bucur 1. Iar odata cu modificarea traseelor si disparitia lui 8 si 35 tot nu se va schimba nimic, 11 si 44 ramanand cu Tatra, ca Bucur 1 vor ajunge in 25 si ce raman in 47. Oricum nimic nu este batut in cuie deoarece orice zi poate fi ultima pentru aceste vagoane in caz de noi incidente precum incendii sau deraieri din motive tehnice legate de vagoane.
Tatra nu au ce cauta in linia 11, unde au ajuns mai mult accidental, linia fiind preluata cu 7 ture (pe vremea aia) de depoul Militari în toamna lui 2017 dupa incendiul in care era sa arda calatorii in remorca 3385, moment in care Militari a pierdut majoritatea turelor din 25 odata cu retragerea majoritatii tramvaielor Tatra, abia ulterior au mai preluat ture pe masura ce au venit V3A si au reparat Bucur 1. Iar odata cu modificarea traseelor si disparitia lui 8 si 35 tot nu se va schimba nimic, 11 si 44 ramanand cu Tatra, ca Bucur 1 vor ajunge in 25 si ce raman in 47. Oricum nimic nu este batut in cuie deoarece orice zi poate fi ultima pentru aceste vagoane in caz de noi incidente precum incendii sau deraieri din motive tehnice legate de vagoane.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Și pe 44, V2A-2S. La început de 2010, dar și spre sfârșit, când a fost accidentul de la Maternitatea Panait Sârbu, parcă mai circula un V2A-2S.
Costin wrote:
Mai tineti minte discutiile de acum +/- 10 ani cand inca mai circulau V2A, ca nu au ce cauta pe linia 27? Unde a circulat ultimul V2A pana in ultima zi? Pe linia 27.
Și pe 44, V2A-2S. La început de 2010, dar și spre sfârșit, când a fost accidentul de la Maternitatea Panait Sârbu, parcă mai circula un V2A-2S.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Ultima saptamana a lunii Martie 2019 a adus normalitatea in privinta parcului de tramvaie de la Depoul Militari, cat si in randul organizarii din oras.
Ce s-a intamplat? Cele aproximativ 25 de tramvaie Tatra T4R retrase haotic au revenit la traseu pe liniile consacrate de la Militari - 8, 11, 35, 44, 47.
Ce inseamna aceasta revenire la normalitate?
- pentru vatmanii de la Militari: nu au mai primit dimineata mesaje la 3 sa mearga la depoul x sa ia tramvaiul y si sa circule cu el;
- conditiile de lucru de pe acele tramvaie sunt greu de descris - frana slabe, insalubre (va dati seama ca nu au fost date tramvaiele de elita -alea putine- din depouri);
- vatmanii de la alte depouri nu au mai fost nevoiti sa se trezesca cu noaptea in cap si sa bata tot orasul pentru a face acces - valabil si in randul celor care s-au retras;
- nu au mai fost facute grafice noaptea tarziu sau dimineata pe fuga;
- pentru calatori: acestia stiu ca tramvaiele vin la timp si nu mai stau in statii sa piarda timpul (in cele 2 saptamani, tramvaiele au fost luate de pe alte linii si introduse pe cele in care nu erau Tatra T4R);
- viteza de deplasare a crescut din nou - tramvaiele Tatra T4R sunt mult mai rapide - chiar ieri unii calatori remarcau asta intr-un tramvai Tatra T4R din Giulesti in care erau surprinsi placut ca ajung mai repede la destinatie;
- parcul asigurat este cel programat inainte de haosul produs;
- calatorii beneficiaza din nou de tramvaie cu geamuri mari, ceea ce permite o aerisire mai buna in salon, spre deosebire de V3A-uri unde vara temperaturile sunt si mai ridicate.
Printre tramvaiele Tatra T4R, revenirea de senzatie a consemnat-o 3405 - un tramvai lucrat (sper) cu o mai mare atentie de catre URAC.
Atasez cateva imagini, iar zilele urmatoare voi incarca o expozitie de poze cu unele dintre tramvaiele Tatra T4R surprinse la traseu in ultimele 7 zile.
3405 - Linia 35 - Bulevardul General Vasile Milea
3405 - Linia 44 - Calea Giulesti
Ultima saptamana a lunii Martie 2019 a adus normalitatea in privinta parcului de tramvaie de la Depoul Militari, cat si in randul organizarii din oras.
Ce s-a intamplat? Cele aproximativ 25 de tramvaie Tatra T4R retrase haotic au revenit la traseu pe liniile consacrate de la Militari - 8, 11, 35, 44, 47.
Ce inseamna aceasta revenire la normalitate?
- pentru vatmanii de la Militari: nu au mai primit dimineata mesaje la 3 sa mearga la depoul x sa ia tramvaiul y si sa circule cu el;
- conditiile de lucru de pe acele tramvaie sunt greu de descris - frana slabe, insalubre (va dati seama ca nu au fost date tramvaiele de elita -alea putine- din depouri);
- vatmanii de la alte depouri nu au mai fost nevoiti sa se trezesca cu noaptea in cap si sa bata tot orasul pentru a face acces - valabil si in randul celor care s-au retras;
- nu au mai fost facute grafice noaptea tarziu sau dimineata pe fuga;
- pentru calatori: acestia stiu ca tramvaiele vin la timp si nu mai stau in statii sa piarda timpul (in cele 2 saptamani, tramvaiele au fost luate de pe alte linii si introduse pe cele in care nu erau Tatra T4R);
- viteza de deplasare a crescut din nou - tramvaiele Tatra T4R sunt mult mai rapide - chiar ieri unii calatori remarcau asta intr-un tramvai Tatra T4R din Giulesti in care erau surprinsi placut ca ajung mai repede la destinatie;
- parcul asigurat este cel programat inainte de haosul produs;
- calatorii beneficiaza din nou de tramvaie cu geamuri mari, ceea ce permite o aerisire mai buna in salon, spre deosebire de V3A-uri unde vara temperaturile sunt si mai ridicate.
Printre tramvaiele Tatra T4R, revenirea de senzatie a consemnat-o 3405 - un tramvai lucrat (sper) cu o mai mare atentie de catre URAC.
Atasez cateva imagini, iar zilele urmatoare voi incarca o expozitie de poze cu unele dintre tramvaiele Tatra T4R surprinse la traseu in ultimele 7 zile.
3405 - Linia 35 - Bulevardul General Vasile Milea
3405 - Linia 44 - Calea Giulesti
3405 - 44 - 26.03.2019 (4).JPG (243.39 KB; downloaded 2626 times)
3405 - 44 - 26.03.2019 (7).JPG (128 KB; downloaded 2627 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Tramvaie SF ce mai. Cu capacitate de transport mult mai mica decat un V3A si chiar Bucur 1, dar cu consum mai mare. Eu zic ca totusi e cazul sa evoluam.
Tramvaie SF ce mai. Cu capacitate de transport mult mai mica decat un V3A si chiar Bucur 1, dar cu consum mai mare. Eu zic ca totusi e cazul sa evoluam.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Momentan mergem cu ele. Când or apărea un pic mai modernele CA/CH-PPC, mai vorbim. Deocamdată URAC nu e în stare de mai mult iar licitația văd că stagnează, sau ce o face. Are URAC capacitate de producție suficient de mare cât să compenseze lipsa tatrelor cu BLF? Nu. Are URAC capacitatea de a modifica încă 25 vagoane până la finele anului din V3A-93 în CA/CH-PPC? Nu prea. Are capacitatea de a repune în funcționare până la finele anului, tramvaiele V3A-93 trase la gard? Nu.
Atunci, ce așteptăm? Deocamdată nici pe 35 și nici pe 44 nu e un trafic îngrozitor, iar pe restul se descurcă. Momentan și V3A sunt destule cu defecte, unele sunt doar bune de magazie prin depou. Eu zic că până la apariția noilor tramvaie, URAC să facă bine și să țină parcul actual cât poate. Să înceapă să transforme tramvaie, și să reia și proiectul BLF.... Aaaa... Și să repare linii, poate așa și relicva V3A 93 devine mai fiabilă. Că îi priesc și lui linii bune. Noi vrem tramvaie noi, dar infrastructura ciuciu. Cam 40 km în stare jalnică. Care, mai mult, sunt combinați cu trasee bune. Exemplu: Liniile 1/10, 23, 27, 24,45, 40, lista continuă.
Momentan mergem cu ele. Când or apărea un pic mai modernele CA/CH-PPC, mai vorbim. Deocamdată URAC nu e în stare de mai mult iar licitația văd că stagnează, sau ce o face. Are URAC capacitate de producție suficient de mare cât să compenseze lipsa tatrelor cu BLF? Nu. Are URAC capacitatea de a modifica încă 25 vagoane până la finele anului din V3A-93 în CA/CH-PPC? Nu prea. Are capacitatea de a repune în funcționare până la finele anului, tramvaiele V3A-93 trase la gard? Nu.
Atunci, ce așteptăm? Deocamdată nici pe 35 și nici pe 44 nu e un trafic îngrozitor, iar pe restul se descurcă. Momentan și V3A sunt destule cu defecte, unele sunt doar bune de magazie prin depou. Eu zic că până la apariția noilor tramvaie, URAC să facă bine și să țină parcul actual cât poate. Să înceapă să transforme tramvaie, și să reia și proiectul BLF.... Aaaa... Și să repare linii, poate așa și relicva V3A 93 devine mai fiabilă. Că îi priesc și lui linii bune. Noi vrem tramvaie noi, dar infrastructura ciuciu. Cam 40 km în stare jalnică. Care, mai mult, sunt combinați cu trasee bune. Exemplu: Liniile 1/10, 23, 27, 24,45, 40, lista continuă.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
3383 mergea spre URAC mai devreme.
3383 mergea spre URAC mai devreme.
LRM_EXPORT_76298280670578_20190401_104558824.jpeg (1.38 MB; downloaded 2408 times)
📖 Pagination options