Topic: Tatra T4R
2786 posts, 778244 views
📖 Pagination options
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Intrebare se pune in felul urmator: de ce au ajuns in aceasta stare?
De ce sa fie desfiintata linia 47? La orele de varf pleaca full de la Ghencea si Unirii.
Intrebare se pune in felul urmator: de ce au ajuns in aceasta stare?
De ce sa fie desfiintata linia 47? La orele de varf pleaca full de la Ghencea si Unirii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
E grava situatia, sunt zile in care din cele 20 care ies in traseu, mai mult de jumatate fac intrari in depou. De asemenea, pe 3382 si 3383 de care povesteam cu ocazia lui 3400, nu le-am mai vazut in traseu in ultima perioada.
Linia 47 nu dispare. In lipsa Tatra vor trimite Bucur 1 sau V3A de Alexandria. Linia pleaca aproape full de la Unirii si 11 Iunie si ajuta mult mega-aglomeratul 32.
E grava situatia, sunt zile in care din cele 20 care ies in traseu, mai mult de jumatate fac intrari in depou. De asemenea, pe 3382 si 3383 de care povesteam cu ocazia lui 3400, nu le-am mai vazut in traseu in ultima perioada.
Linia 47 nu dispare. In lipsa Tatra vor trimite Bucur 1 sau V3A de Alexandria. Linia pleaca aproape full de la Unirii si 11 Iunie si ajuta mult mega-aglomeratul 32.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
punmeister
Soarta Tatrelor o sa fie decisa de azi intr-o saptamana la ora 15:00 cand se deschid ofertele la licitatia pentru tramvaie noi, asta daca nu se trezeste cineva sa faca contestatie.
Soarta Tatrelor o sa fie decisa de azi intr-o saptamana la ora 15:00 cand se deschid ofertele la licitatia pentru tramvaie noi, asta daca nu se trezeste cineva sa faca contestatie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Pe licitatie nu ne putem baza decat atunci cand avem contractul semnat. Adica cel mai devreme la toamna.
Pe licitatie nu ne putem baza decat atunci cand avem contractul semnat. Adica cel mai devreme la toamna.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nicu24
S-a vrut intenționat să se ajungă în această stare de fapt cu tramvaiele astea, nu au fost niciodată îngrijite așa cum trebuie, mie îmi plac foarte mult și îmi pare rau de ele, de ce naiba in alte tari unde se promovează transportul electric Tatrele sunt că și noi și la noi nu se poate ?
Intenționat își bat joc de ele , vitezomanele au fost cele mai bune tramvaie din București și drept dovada că unele mai rezista și acum...
S-a vrut intenționat să se ajungă în această stare de fapt cu tramvaiele astea, nu au fost niciodată îngrijite așa cum trebuie, mie îmi plac foarte mult și îmi pare rau de ele, de ce naiba in alte tari unde se promovează transportul electric Tatrele sunt că și noi și la noi nu se poate ?
Intenționat își bat joc de ele , vitezomanele au fost cele mai bune tramvaie din București și drept dovada că unele mai rezista și acum...
-
- shoppy
-
Posted:
-
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
Nu ne'am salvat/restaurat/apreciat noi, Rocaru' nostru, de ce să le salvăm altora istoria (cum am făcut-o în mod special la tramvaie, multe neavând aproape nici-o legătură
).
Nu ne'am salvat/restaurat/apreciat noi, Rocaru' nostru, de ce să le salvăm altora istoria (cum am făcut-o în mod special la tramvaie, multe neavând aproape nici-o legătură

- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Ultimele RKuri cu recablare totala si recarosare s-au facut pana in 2007 cand a inceput programul Bucur 1 mai masiv, oprit totusi din cauza capacitatii mici si a lipsei podelei joase, apoi fiind luata decizia de retragere treptata din circulatie, ramanand active 79 vagoane cu mentiunea ca pe parcurs cele cu probleme vor fi retrase definitiv, cum s-a si intamplat pe parcurs cand au disparut 3302+3301, 3371+3372 si alte cateva cupluri si vagoane. Apoi din lipsa de parc au mai facut RKuri dar mult mai low-cost, pentru mentinerea lor pana la sosirea unor vagoane noi sau o constructie mai rapida de Bucur LF. In 2016 chiar se pregatea un program pentru a fac RK la 10 cupluri pentru linia 25. Iar in 2017 cand erau sa arda de vii zeci de calatori in remorca 3385 au facut un program de retras toate vagoanele cu RK mai vechi de 5 ani, spargerea cuplurilor si retragerea treptata a tuturor in 2018, pe principiul un V3A iesit de la RK inlocuieste o Tatra. Dar lipsa unui ritm mai alert de RKuri si deficitul de parc a mai amanat programul. Deci intarzierea vagoanelor noi nu inseamna neaparat ca pana atunci vom avea Tatre, o decizie de retragere a majoritatii sau chiar a tuturor pare ca bate la usa chiar zilele astea cu modificarile anuntate. Mai ales ca URACul a promis 2-3 V3A cu RK pe luna anul asta.
Ultimele RKuri cu recablare totala si recarosare s-au facut pana in 2007 cand a inceput programul Bucur 1 mai masiv, oprit totusi din cauza capacitatii mici si a lipsei podelei joase, apoi fiind luata decizia de retragere treptata din circulatie, ramanand active 79 vagoane cu mentiunea ca pe parcurs cele cu probleme vor fi retrase definitiv, cum s-a si intamplat pe parcurs cand au disparut 3302+3301, 3371+3372 si alte cateva cupluri si vagoane. Apoi din lipsa de parc au mai facut RKuri dar mult mai low-cost, pentru mentinerea lor pana la sosirea unor vagoane noi sau o constructie mai rapida de Bucur LF. In 2016 chiar se pregatea un program pentru a fac RK la 10 cupluri pentru linia 25. Iar in 2017 cand erau sa arda de vii zeci de calatori in remorca 3385 au facut un program de retras toate vagoanele cu RK mai vechi de 5 ani, spargerea cuplurilor si retragerea treptata a tuturor in 2018, pe principiul un V3A iesit de la RK inlocuieste o Tatra. Dar lipsa unui ritm mai alert de RKuri si deficitul de parc a mai amanat programul. Deci intarzierea vagoanelor noi nu inseamna neaparat ca pana atunci vom avea Tatre, o decizie de retragere a majoritatii sau chiar a tuturor pare ca bate la usa chiar zilele astea cu modificarile anuntate. Mai ales ca URACul a promis 2-3 V3A cu RK pe luna anul asta.
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nicu24
Mie unul îmi pare rau de aceste tramvaie ,vitezomanele au făcut istorie în București timp de 40 ani și încă mai fac până la o retragere definitivă .
Mie unul îmi pare rau de aceste tramvaie ,vitezomanele au făcut istorie în București timp de 40 ani și încă mai fac până la o retragere definitivă .
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
punmeister
Chiar mai mult de 40 de ani avand in vedere ca ele au fost livrate intre ani 1973-1975.
Chiar mai mult de 40 de ani avand in vedere ca ele au fost livrate intre ani 1973-1975.
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Carpeala tipic romaneasca. De ce sa nu tii cat mai multe tramvaie... Nu e de mirare de ce bucurestenii aleg sa mearga cu masinile din ce in ce mai des.
Carpeala tipic romaneasca. De ce sa nu tii cat mai multe tramvaie... Nu e de mirare de ce bucurestenii aleg sa mearga cu masinile din ce in ce mai des.
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Ce veste buna, Andrei 17
Intre timp, continua lucrarile de demolare a stadionului Giulesti - Valentin Stanescu . Asadar, astfel de cadre vor deveni istorie ... tramvaiul va rezista
3383 tot are reclama la ASPA Bucuresti.
3383 - Linia 44 - Calea Giulesti

3412 - Linia 11 - Calea Giulesti

Ce veste buna, Andrei 17

Intre timp, continua lucrarile de demolare a stadionului Giulesti - Valentin Stanescu . Asadar, astfel de cadre vor deveni istorie ... tramvaiul va rezista

3383 tot are reclama la ASPA Bucuresti.
3383 - Linia 44 - Calea Giulesti

3412 - Linia 11 - Calea Giulesti

📖 Pagination options