Topic: Tatra T4R
2783 posts, 774593 views
📖 Pagination options
-
- Robert24
-
Posted:
-
- alexian
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nicu24
Deci Depoul Dudesti ramane fara V3A si doar cu tramvaie modernizate...Probabil in 23 pe sa fie 3-4 ture cu CH-PPC.
Mie unul toata treaba asta cu schimbarea de ture intre depouri imi pute maxim, am impresia că vor să scape si de tatrele astea care au mai rămas.
Pana acum vatmanii de pe Tatre nu ai vazut ce se întâmplă intampla in vagonul 2? Ce mizerie!
Deci Depoul Dudesti ramane fara V3A si doar cu tramvaie modernizate...Probabil in 23 pe sa fie 3-4 ture cu CH-PPC.
Mie unul toata treaba asta cu schimbarea de ture intre depouri imi pute maxim, am impresia că vor să scape si de tatrele astea care au mai rămas.
Pana acum vatmanii de pe Tatre nu ai vazut ce se întâmplă intampla in vagonul 2? Ce mizerie!
- drbm
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
drbm
Pentru edificarea asupra intensității incendiului, aveți două link-uri:
https://youtu.be/iYjbfLJ3YGI
https://youtu.be/1B6UCQAavmA
Pentru edificarea asupra intensității incendiului, aveți două link-uri:
https://youtu.be/iYjbfLJ3YGI
https://youtu.be/1B6UCQAavmA
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
S-or fi prinsi si ei ca situatia pasagerilor captivi intr-o remorca fara nici un sistem de siguranta, in afara ca e treaba vatmanului sa supravegheze in oglinzi si sa intervina de pe dinafara, nu prea mai are legatura cu timpurile in care traim.
Incendiul a fost stins de o singura persoana cu un singur extinctor, pentru cine nu a mai vazut incendii electrice, da, a fost mare / spectaculos / cum vreti voi, nu mai trebuie sa-mi dati link-uri, din nefericire stiu foarte bine cum arata, nu ma pasioneaza musamalizarea problemei sau clasificare incendiului in mic, mare etc..
S-or fi prinsi si ei ca situatia pasagerilor captivi intr-o remorca fara nici un sistem de siguranta, in afara ca e treaba vatmanului sa supravegheze in oglinzi si sa intervina de pe dinafara, nu prea mai are legatura cu timpurile in care traim.
Incendiul a fost stins de o singura persoana cu un singur extinctor, pentru cine nu a mai vazut incendii electrice, da, a fost mare / spectaculos / cum vreti voi, nu mai trebuie sa-mi dati link-uri, din nefericire stiu foarte bine cum arata, nu ma pasioneaza musamalizarea problemei sau clasificare incendiului in mic, mare etc..
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
WT_fan06
Ok, nu comentez schimbarile dintre depouri (poate sunt ok), dar ce se intampla cu remorcile, asa cum au mai remarcat si altii?
Ok, nu comentez schimbarile dintre depouri (poate sunt ok), dar ce se intampla cu remorcile, asa cum au mai remarcat si altii?

-
- Victor92
-
Posted:
-
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Macar sa recupereze de pe ele absolut totul pentru mentinerea celorlalte, ca daca taie piese bune si dupaia se trezesc ca nu au piese pentru alea ramase...
Macar sa recupereze de pe ele absolut totul pentru mentinerea celorlalte, ca daca taie piese bune si dupaia se trezesc ca nu au piese pentru alea ramase...

- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Cine zice faza cu vatmanul? RATB-ul? Brusc acu dupa jde ani? Si doar la noi in tara presupun ca nu vede....prin alte parti tramvaiele circula in cuplu bine-mersi. Sau au circulat. Dar de, acolo sunt si intretinute si probabil nu ard in mers.... Ma rog, eu unul as fi intrebat cat costa sa le transformi in vagoane motor (la URAC daca nu altundeva) si mai faceam rost de cateva. Dar na, probabil "se pregatesc" pentru tramvaiele noi si fac curat in avans. Si cand cele noi nu vor veni (sau nu prea curand ca nici infrastructura sa le primim nu prea e....) atunci vor baga niste reabilitari de linii ca sa jongleze cu vagoanele. Si uite-asa in Romania timpul trece....
Cine zice faza cu vatmanul? RATB-ul? Brusc acu dupa jde ani? Si doar la noi in tara presupun ca nu vede....prin alte parti tramvaiele circula in cuplu bine-mersi. Sau au circulat. Dar de, acolo sunt si intretinute si probabil nu ard in mers.... Ma rog, eu unul as fi intrebat cat costa sa le transformi in vagoane motor (la URAC daca nu altundeva) si mai faceam rost de cateva. Dar na, probabil "se pregatesc" pentru tramvaiele noi si fac curat in avans. Si cand cele noi nu vor veni (sau nu prea curand ca nici infrastructura sa le primim nu prea e....) atunci vor baga niste reabilitari de linii ca sa jongleze cu vagoanele. Si uite-asa in Romania timpul trece....
- drbm
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
drbm
Ar putea fi păstrate funcționale în regim solo pe linii de ranforsare sau mai puțin încărcate, cu o cadență mai bună decât actualmente. De exemplu, așa cum par să procedeze cu linia 4, ar putea introduce Tatre solo și să lase disponibile V3a și V3a-2s din 42 și 24...măcar până există ceva concret legat de noile viitoare achiziții.
Ar putea fi păstrate funcționale în regim solo pe linii de ranforsare sau mai puțin încărcate, cu o cadență mai bună decât actualmente. De exemplu, așa cum par să procedeze cu linia 4, ar putea introduce Tatre solo și să lase disponibile V3a și V3a-2s din 42 și 24...măcar până există ceva concret legat de noile viitoare achiziții.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Da, nici pe 24 nici pe 42 nu e nevoie de V3A-uri. Dar nu vor fi pastrate, din pacate. Le asteapta taierea. Sa se gandeasca cineva sa le fructifice (macar cateva) ca si vagoane motor e prea mult. Si sincer nu cred ca e un capat de tara....mai ales pana vin tramvaiele noi sa tai si ce ai mi se pare o tampenie totala. A cata oare...
Da, nici pe 24 nici pe 42 nu e nevoie de V3A-uri. Dar nu vor fi pastrate, din pacate. Le asteapta taierea. Sa se gandeasca cineva sa le fructifice (macar cateva) ca si vagoane motor e prea mult. Si sincer nu cred ca e un capat de tara....mai ales pana vin tramvaiele noi sa tai si ce ai mi se pare o tampenie totala. A cata oare...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
GPS
Stați puțin. Ăștia casează vagoane funcționale? DNA firea sa știți ca nu a venit niciun tramvai pana acum.
Apropo, se vor mai modifica in utilitare 2-3 vagoane. Ma gândesc la un S05, S06 poate și un V03, deși nu cred ca ar mai trebui. Oricum necesarul e acoperit de Rathgeber și EP/V3A.
Stați puțin. Ăștia casează vagoane funcționale? DNA firea sa știți ca nu a venit niciun tramvai pana acum.

Apropo, se vor mai modifica in utilitare 2-3 vagoane. Ma gândesc la un S05, S06 poate și un V03, deși nu cred ca ar mai trebui. Oricum necesarul e acoperit de Rathgeber și EP/V3A.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nicu24
RATB a pus gand rau acestor ultime vagoane disponibile Tatra ,se apuca sa caseze vagoane bune ? nu sunt sănătosi la cap astia de la RATB!!
Si ce pun in loc avand in vedere situația V3A-urilor care stau cu anii defecte in depouri?
Tramvaiele astea au fost si sunt cele mai bune din Bucuresti !
RATB a pus gand rau acestor ultime vagoane disponibile Tatra ,se apuca sa caseze vagoane bune ? nu sunt sănătosi la cap astia de la RATB!!
Si ce pun in loc avand in vedere situația V3A-urilor care stau cu anii defecte in depouri?
Tramvaiele astea au fost si sunt cele mai bune din Bucuresti !
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Robert24
Ca au fost, sunt de acord!
Ca inca sunt bune, ma indoiesc. Au totusi peste 40 de ani. In care nu au avut nicun fel de modernizare, doar niste reparatii si cosmetizari. In rest nimic!
Dar, intr-adevar, fara sa pui ceva in loc, e absurd sa le taie!
In momentul in care vom avea minim 50 de tramvaie noi, moderne, atunci da, pot sa le taie linistiti!
Ca au fost, sunt de acord!
Ca inca sunt bune, ma indoiesc. Au totusi peste 40 de ani. In care nu au avut nicun fel de modernizare, doar niste reparatii si cosmetizari. In rest nimic!
Dar, intr-adevar, fara sa pui ceva in loc, e absurd sa le taie!
In momentul in care vom avea minim 50 de tramvaie noi, moderne, atunci da, pot sa le taie linistiti!
📖 Pagination options