Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasele 47x de călători (476, 477)

944 posts, 316041 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Der Hofmeister

Delfinul 91-53-0-477-763-3 a ajuns in sfarsit in Bucuresti. Acestea sunt primele (mele) fotografii cu noua locomotiva a Depoului Bucuresti Calatori, care inlocuieste Delfinul 476-692-5. Andrei va posta ceva mai tarziu mai multe detalii si alte fotografii.

Enjoy! ;)

91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011.jpg (180.38 KB; downloaded 4632 times)

91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (5).jpg (174.17 KB; downloaded 4637 times)

91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (2).jpg (174.11 KB; downloaded 4643 times)

91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (3).jpg (176.72 KB; downloaded 4640 times)

91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (4).jpg (125.71 KB; downloaded 4643 times)

91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (6).jpg (109.75 KB; downloaded 4631 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Utilizator anonim

Intr-adevar astazi 477-763-3 a fost la Bucuresti in teste cu trenul A1724/5. La ora 14:45 a plecat catre Craiova unde vor fi analizate rezultatele testelor. Nu mai este mult pana la livrarea definitiva a acesteia la depoul BC. Dupa cum vedeti in poze este deja "tunata" la schema de vopsire din fabrica, aceasta va primi stemele lui 692.

IMG_5387.JPG (152.85 KB; downloaded 4593 times)


IMG_5392.JPG (317.63 KB; downloaded 4596 times)


IMG_5398.JPG (296.04 KB; downloaded 4595 times)


IMG_5407.jpg (179.22 KB; downloaded 4594 times)


IMG_5420_1.jpg (177.61 KB; downloaded 4596 times)


IMG_5431.jpg (173.36 KB; downloaded 4594 times)


IMG_5445.jpg (218.77 KB; downloaded 4593 times)

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) didi

Orium 692 se intoarce la depou la Bc .Cat despre stemele lui 692 nu cred ca vor ajunge pe 763 dar ramane sa vedem daca titularii lui 692 sunt multumiti de ea.Ca si pe 122 au refuzat o.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Utilizator anonim

In Softronic ar mai fi masina 583 ex Ploiesti care iese modernizata, momentan nu dau mai multe informatii pana nu am ceva sigur.

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) florin.lifticariu

In plus vad ca are sub farul din stinga un fel de....nu stiu...la fel ca Siemensurile 45 originale si 363 si 397 (din cele softronizate)...nu sint lamurit deloc de ce e vorba...ma poate ajuta cineva ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Utilizator anonim

Este un cablu pentru conectarea franei electromagnetice din ce am inteles. 763 ar fi prima masina compatibila cu frana electromagnetica de pe vagoane...

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) didi

Frina electropneumatica poate vrei sa spui.Frina electromagnetica( cu patina) functioneaza numai ca o componenta a frinei electropneumatice.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Utilizator anonim

Zic si eu ce am inteles de la cei de acolo, daca era omul nostru de baza din Softronic probabil primeam mai multe explicatii.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Dr2005

Frâna electromagnetică e una, frâna electropneumatică e alta.

Frână electropneumatică înseamnă că ai pe vagon/locomotivă mai multe supape, comandate electronic de robinetul mecanicului, astfel că scoţi aerul din conductă pe la toate supapele, nu doar pe la robinet. Asta înseamnă că distribuitoarele de aer vor simţi mai repede scăderea de presiune şi vor acţiona în consecinţă. Evident, dacă vagoanele nu suportă aşa ceva, aerul va ieşi doar pe la robinet.

Frâna electromagnetică este patina pe care o vedem la boghiurile Y32R, GP200 şi MD prevăzute cu aşa ceva. E ptină cu suspendare înaltă (cu suspendare joasă găsiţi la Desiro şi la tramvaie) şi e coborâtă până aproape de şină cu ajutorul unuor cilindri pneumatici, apoi e alimentată electric şi, fiind - practic - un electromagnet de ~1 m lungime, e atrasă de şină. Dar nu e frână electropneumatică.

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) didi

comanda frinei electromagnetice se face  prin comanda frinei electropneumatice  respectiv  la frinare de urgenta.

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) florin.lifticariu

Ramine sa ne lamurim cind o vom vedea pe 763 la "munca"....cu cablul cuplat...si la ce tip de vagoane... ;) "softronizarea" 45-urilor vad ca a condus la disparitia acestor cabluri instalate pe "originalele" 45 Siemens cu exceptia ultimelor "softronizate" 363 si 397...

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) DrulaM

la Simens este cupla pentru comanda multipla
NU este nicio frana electropneumatica si magnetica

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) Utilizator anonim

didi wrote:
Cat despre stemele lui 692 nu cred ca vor ajunge pe 763 dar ramane sa vedem daca titularii lui 692 sunt multumiti de ea.Ca si pe 122 au refuzat o.


Au ajuns deja pe 763, e personalizata total, azi lucrau la ea in hala la BC. Probabil din weekend o vedem "la drum"  8-)

 


Re: Locomotive seria 47 (subseria 477) silver

DrulaM wrote:
la Simens este cupla pentru comanda multipla
NU este nicio frana electropneumatica si magnetica


Si la 2004 si la GM

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use