Topic: Locomotive clasele 47x de călători (476, 477)
944 posts, 316041 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Der Hofmeister
Delfinul 91-53-0-477-763-3 a ajuns in sfarsit in Bucuresti. Acestea sunt primele (mele) fotografii cu noua locomotiva a Depoului Bucuresti Calatori, care inlocuieste Delfinul 476-692-5. Andrei va posta ceva mai tarziu mai multe detalii si alte fotografii.
Enjoy!
Delfinul 91-53-0-477-763-3 a ajuns in sfarsit in Bucuresti. Acestea sunt primele (mele) fotografii cu noua locomotiva a Depoului Bucuresti Calatori, care inlocuieste Delfinul 476-692-5. Andrei va posta ceva mai tarziu mai multe detalii si alte fotografii.
Enjoy!
91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011.jpg (180.38 KB; downloaded 4632 times)
91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (5).jpg (174.17 KB; downloaded 4637 times)
91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (2).jpg (174.11 KB; downloaded 4643 times)
91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (3).jpg (176.72 KB; downloaded 4640 times)
91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (4).jpg (125.71 KB; downloaded 4643 times)
91-53-0-477-763-3 - 04.11.2011 (6).jpg (109.75 KB; downloaded 4631 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Utilizator anonim
Intr-adevar astazi 477-763-3 a fost la Bucuresti in teste cu trenul A1724/5. La ora 14:45 a plecat catre Craiova unde vor fi analizate rezultatele testelor. Nu mai este mult pana la livrarea definitiva a acesteia la depoul BC. Dupa cum vedeti in poze este deja "tunata" la schema de vopsire din fabrica, aceasta va primi stemele lui 692.
Intr-adevar astazi 477-763-3 a fost la Bucuresti in teste cu trenul A1724/5. La ora 14:45 a plecat catre Craiova unde vor fi analizate rezultatele testelor. Nu mai este mult pana la livrarea definitiva a acesteia la depoul BC. Dupa cum vedeti in poze este deja "tunata" la schema de vopsire din fabrica, aceasta va primi stemele lui 692.
IMG_5387.JPG (152.85 KB; downloaded 4593 times)
IMG_5392.JPG (317.63 KB; downloaded 4596 times)
IMG_5398.JPG (296.04 KB; downloaded 4595 times)
IMG_5407.jpg (179.22 KB; downloaded 4594 times)
IMG_5420_1.jpg (177.61 KB; downloaded 4596 times)
IMG_5431.jpg (173.36 KB; downloaded 4594 times)
IMG_5445.jpg (218.77 KB; downloaded 4593 times)
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
didi
Orium 692 se intoarce la depou la Bc .Cat despre stemele lui 692 nu cred ca vor ajunge pe 763 dar ramane sa vedem daca titularii lui 692 sunt multumiti de ea.Ca si pe 122 au refuzat o.
Orium 692 se intoarce la depou la Bc .Cat despre stemele lui 692 nu cred ca vor ajunge pe 763 dar ramane sa vedem daca titularii lui 692 sunt multumiti de ea.Ca si pe 122 au refuzat o.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Utilizator anonim
In Softronic ar mai fi masina 583 ex Ploiesti care iese modernizata, momentan nu dau mai multe informatii pana nu am ceva sigur.
In Softronic ar mai fi masina 583 ex Ploiesti care iese modernizata, momentan nu dau mai multe informatii pana nu am ceva sigur.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
florin.lifticariu
In plus vad ca are sub farul din stinga un fel de....nu stiu...la fel ca Siemensurile 45 originale si 363 si 397 (din cele softronizate)...nu sint lamurit deloc de ce e vorba...ma poate ajuta cineva ?
In plus vad ca are sub farul din stinga un fel de....nu stiu...la fel ca Siemensurile 45 originale si 363 si 397 (din cele softronizate)...nu sint lamurit deloc de ce e vorba...ma poate ajuta cineva ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Utilizator anonim
Este un cablu pentru conectarea franei electromagnetice din ce am inteles. 763 ar fi prima masina compatibila cu frana electromagnetica de pe vagoane...
Este un cablu pentru conectarea franei electromagnetice din ce am inteles. 763 ar fi prima masina compatibila cu frana electromagnetica de pe vagoane...
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
didi
Frina electropneumatica poate vrei sa spui.Frina electromagnetica( cu patina) functioneaza numai ca o componenta a frinei electropneumatice.
Frina electropneumatica poate vrei sa spui.Frina electromagnetica( cu patina) functioneaza numai ca o componenta a frinei electropneumatice.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Utilizator anonim
Zic si eu ce am inteles de la cei de acolo, daca era omul nostru de baza din Softronic probabil primeam mai multe explicatii.
Zic si eu ce am inteles de la cei de acolo, daca era omul nostru de baza din Softronic probabil primeam mai multe explicatii.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Dr2005
Frâna electromagnetică e una, frâna electropneumatică e alta.
Frână electropneumatică înseamnă că ai pe vagon/locomotivă mai multe supape, comandate electronic de robinetul mecanicului, astfel că scoţi aerul din conductă pe la toate supapele, nu doar pe la robinet. Asta înseamnă că distribuitoarele de aer vor simţi mai repede scăderea de presiune şi vor acţiona în consecinţă. Evident, dacă vagoanele nu suportă aşa ceva, aerul va ieşi doar pe la robinet.
Frâna electromagnetică este patina pe care o vedem la boghiurile Y32R, GP200 şi MD prevăzute cu aşa ceva. E ptină cu suspendare înaltă (cu suspendare joasă găsiţi la Desiro şi la tramvaie) şi e coborâtă până aproape de şină cu ajutorul unuor cilindri pneumatici, apoi e alimentată electric şi, fiind - practic - un electromagnet de ~1 m lungime, e atrasă de şină. Dar nu e frână electropneumatică.
Frâna electromagnetică e una, frâna electropneumatică e alta.
Frână electropneumatică înseamnă că ai pe vagon/locomotivă mai multe supape, comandate electronic de robinetul mecanicului, astfel că scoţi aerul din conductă pe la toate supapele, nu doar pe la robinet. Asta înseamnă că distribuitoarele de aer vor simţi mai repede scăderea de presiune şi vor acţiona în consecinţă. Evident, dacă vagoanele nu suportă aşa ceva, aerul va ieşi doar pe la robinet.
Frâna electromagnetică este patina pe care o vedem la boghiurile Y32R, GP200 şi MD prevăzute cu aşa ceva. E ptină cu suspendare înaltă (cu suspendare joasă găsiţi la Desiro şi la tramvaie) şi e coborâtă până aproape de şină cu ajutorul unuor cilindri pneumatici, apoi e alimentată electric şi, fiind - practic - un electromagnet de ~1 m lungime, e atrasă de şină. Dar nu e frână electropneumatică.
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
didi
comanda frinei electromagnetice se face prin comanda frinei electropneumatice respectiv la frinare de urgenta.
comanda frinei electromagnetice se face prin comanda frinei electropneumatice respectiv la frinare de urgenta.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
florin.lifticariu
Ramine sa ne lamurim cind o vom vedea pe 763 la "munca"....cu cablul cuplat...si la ce tip de vagoane... "softronizarea" 45-urilor vad ca a condus la disparitia acestor cabluri instalate pe "originalele" 45 Siemens cu exceptia ultimelor "softronizate" 363 si 397...
Ramine sa ne lamurim cind o vom vedea pe 763 la "munca"....cu cablul cuplat...si la ce tip de vagoane... "softronizarea" 45-urilor vad ca a condus la disparitia acestor cabluri instalate pe "originalele" 45 Siemens cu exceptia ultimelor "softronizate" 363 si 397...
- DrulaM
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
DrulaM
la Simens este cupla pentru comanda multipla
NU este nicio frana electropneumatica si magnetica
la Simens este cupla pentru comanda multipla
NU este nicio frana electropneumatica si magnetica
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
Utilizator anonim
Au ajuns deja pe 763, e personalizata total, azi lucrau la ea in hala la BC. Probabil din weekend o vedem "la drum"
didi wrote:
Cat despre stemele lui 692 nu cred ca vor ajunge pe 763 dar ramane sa vedem daca titularii lui 692 sunt multumiti de ea.Ca si pe 122 au refuzat o.
Au ajuns deja pe 763, e personalizata total, azi lucrau la ea in hala la BC. Probabil din weekend o vedem "la drum"
- silver
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 47 (subseria 477)
silver
Si la 2004 si la GM
DrulaM wrote:
la Simens este cupla pentru comanda multipla
NU este nicio frana electropneumatica si magnetica
Si la 2004 si la GM
📖 Pagination options