Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 140731 views
 
Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) TrainWrecker

Dacă și mai ales când o sa facă legatura între cele doua terminale de la Unirii cel mai probabil o s-a se gândească la o linie gigantica tip metrou ușor între Depoul Alexandria și Colentina, adică combinarea liniilor 32 și 21. Sa nu uitam totuși de proiectul în care ar trebuii s-a lege bd. Dimitrie Pompeiu de Barbu Văcărescu, facand legatura între liniile de tramvai 5 și 16,36.

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) andrei11

Cui i-ar folosi linia gigantică ?

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) cosmindaniel

Eu ma gindesc ca ar fi super folositoare celor care au nevoie sa traverseze Piata Unirii. Ex: cineva care ar merge de la Piata Gemeni pina la Viilor.
_________________
De la andrei11: Mai  scriem şi noi numele  proprii cu literă mare ? Sau e cam greu ?

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) TrainWrecker

De M7 ai uitat? Stai linistit, nu esti singurul.  :lol:

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) andrei11

Într-un fel exploatezi o linie de metrou şi în alt fel o linie de tramvai cu n conflicte de trafic.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) Utilizator anonim 2

Ehe, pina la M7 mai curge multa apa pe Dimbovita pe cind o nenorocita de jonctiune prin Piata Unirii cred ca sintem si noi in stare sa (re)facem.

 


Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Media

Si liniile circulare sunt gigantice. Cu conflicte de trafic suficiente.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul orex

Primăria București licitează studiile de fezabilitate pentru a extinde linia de tramvai în Piața Unirii, între Ferentari și Pantelimon, în zona unui mall din Chitila și pentru a continua tramvaiul 5 până la mall Băneasa
Primăria Municipiului București a scos la licitație în SICAP contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate al proiectului de extindere a mai multor linii de tramvai, anume cele din zona Unirii, cele din inelul median sud-est care unește Ferentari și Pantalimon și cea dintre bucla Mezeș și mall-ul Colosseum, din Chitila. În plus, vizată este și construcția unei linii noi între capătul tramvaiului 5 și mall-ul Băneasa.

10 milioane lei costă întregul studiu, care are un termen de livrare de 270 de zile, iar contractul este împărțit în patru loturi, pentru care firmele interesate pot licita individual.

Iată descrierea licitației: „Servicii de elaborare documentație tehnico-economică faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivele de investiții: LOT 1 – „Extinderea infrastructurii de tramvai în zona Unirii”; LOT 2 – „Extindere Inel Median sud-est rețea linie de tramvai”; LOT 3 – „Lucrări de amenajare linie de tramvai și stații aferente între capătul tramvaiului 5 din strada Grațioasă și Complexul Comercial Băneasa, Sector 1 al Municipiului București”; LOT 4 – „Extindere linie tramvai buclă Mezeș – Complexul comercial „Colosseum”, Sector 1 al Municipiului București”.

Inelul median sud-est este linia care unește cartierele Pantelimon și Ferentari prin Bd Chișinău, Nicolae Grigorescu – Șoseaua Vitan Bârzești – Iriceanu – Turnu Măgurele – Luică.

Iar în zona Unirii, lucrarea de extindere a liniei de tramvai urmărește realizarea unei continuități între zona bucla de întoarcere Piața Unirii cu zona bucla de întoarcere Piața Sfânta Vineri, cu eliminarea acestor bucle de întoarcere după realizarea traseului nou.

Prin elaborarea documentațiilor tehnico-economice se vor proiecta linii tramvai cale dublă, repartizate astfel: Lot 1: Extinderea infrastructurii de tramvai în zona Unirii lungime traseu cca. 0,900 km; Lot 2: Extindere Inel Median sud-est rețea linie de tramvai lungime traseu cca. 10,800 km; Lot 3: Lucrări de amenajare linie de tramvai și stații aferente între capătul tramvaiului 5 din strada Grațioasă și Complexul Comercial Băneasa, Sector 1 al Municipiului București lungime traseu cca. 1,40 km; Lot 4 : Extindere linie tramvai buclă Mezeș – Complexul comercial „Colosseum”, Sector 1 al Municipiului București” lungime traseu cca. 1,60 km”.

Contractul este finanțat din bugetul PMB, ofertele se desfac în 28 august iar departajarea lor se face prin preț, termenul cât mai scurt de livrare asumat și experiența echipei de proiect.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul punmeister

Las aici linkul procedurii si documentatia.

https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-not ... 00150517
CAIET DE SARCINI LOT 1.pdf
CAIET DE SARCINI LOT 1.pdf (5.17 MB; downloaded 119 times)
CAIET DE SARCINI LOT 2.pdf
CAIET DE SARCINI LOT 2.pdf (5.22 MB; downloaded 85 times)
CAIET DE SARCINI LOT 3.pdf
CAIET DE SARCINI LOT 3.pdf (5.83 MB; downloaded 82 times)
CAIET DE SARCINI LOT 4.pdf
CAIET DE SARCINI LOT 4.pdf (5.65 MB; downloaded 91 times)
PROIECT CONTRACT - LOT 1.pdf
PROIECT CONTRACT - LOT 1.pdf (1.58 MB; downloaded 107 times)
PROIECT CONTRACT -LOT 4.pdf
PROIECT CONTRACT -LOT 4.pdf (1.61 MB; downloaded 96 times)
PROIECT CONTRACT - LOT 2.pdf
PROIECT CONTRACT - LOT 2.pdf (1.58 MB; downloaded 90 times)
PROIECT CONTRACT -LOT 3.pdf
PROIECT CONTRACT -LOT 3.pdf (1.6 MB; downloaded 74 times)

 


Re: Achiziții de tramvaie noi de 36m in perioada 2022-2026 mirceade

subway guru wrote here:
O suta de tramvaie de 36m inseamna mai mult de o treime din parc, cu restul ce facem, mergem in continuare cu rablele vechi in prag de casare?
Exemplul cu Budapesta nu se potriveste, linia aceea a lor cu super-long de 56m leaga extremitatile orasului trecand prin centru, nu ai asa ceva la Bucuresti si nu te apuci sa cumperi tramvaie pentru linii ce inca nu exista.


Ahem străpungerea prin Piața Unirii ce ar lega?

 


Re: Achiziții de tramvaie noi de 36m in perioada 2022-2026 andrei11

Da, deabia aşteaptă cetăţenii din Rahova să năvălească în  Colentina şi viceversa !
Nu aş fi împotrivă ca ele să aibă un cap comun ( La Sf Gheorghe de exemplu ) dar atât, n-au de ce să se amestece 21 cu 32 !

 


Re: Achiziții de tramvaie noi de 36m in perioada 2022-2026 TrainWrecker

Alternativa pentru propunerea aceea de acum un deceniu pentru o magistrala M7 (Colentina - Rahova)... cred ca toata lumea a uitat.  :shock:

 


Re: Achiziții de tramvaie noi de 36m in perioada 2022-2026 PTMZ

Nu a uitat nimeni de ea, ba chiar se licitează un studiu de fezabilitate pentru linia aceasta, nu știu de unde vine această afirmație. Iar acest tramvai prin Piața Unirii nu ar trebui să fie o alternativă la M7, cele două proiecte merg împreună în PMUD, iar metroul, la parametri optimi, ar avea rolul lui. În plus, readucerea tramvaiului prin Piața Unirii ar fi o normalitate repusă în drepturi după aproape 40 de ani de la separarea rețelei în zona Unirii.

 


Re: Achiziții de tramvaie noi de 36m in perioada 2022-2026 WT_fan06

@andrei11 , nu are nicio logică ce spui. Păi, după tine, n-ar mai exista nicio linie care să taie orașul, gen, linii de metrou (pe lângă altele).
Până una alta, utilitatea 21+32 stă de pildă în traseul direct de la Ghica la Sf. Maria, din Rahova la Rosetti, de la Moșilor la 11 iunie, etc..

 


Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421209 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use