Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3116 posts, 861022 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
- fider
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
fider
Un alt aspect comic: desi s-a facut atat de mult caz pe tema "cat de bine rezolva noul model de aripioare racirea chopper-elor" tot este necesara solutia "moderna" cu piatra sau sticla PET la jumatate de litru infipta pentru a tine mai mult deschisa trapa respectiva. Pana la urma ce conteaza este sa para ca se rezolva o problema si apoi mai vedem noi. In practica stilul profesionist de proiectare "a la URAC" face ca o problema sa fie rezolvata si de 3-4 ori in 3 ani pentru ca, evident, ea nu a fost rezolvata si nici macar conceputa de la inceput ca poate apare (vezi cazul trapelor, cheii de deblocare a franelor hidraulice, prinderii capacelor). In fine, chestii pur si simplu irelevante pentru mareata istorie a gandirii proprii RATB-URAC.
Un alt aspect comic: desi s-a facut atat de mult caz pe tema "cat de bine rezolva noul model de aripioare racirea chopper-elor" tot este necesara solutia "moderna" cu piatra sau sticla PET la jumatate de litru infipta pentru a tine mai mult deschisa trapa respectiva. Pana la urma ce conteaza este sa para ca se rezolva o problema si apoi mai vedem noi. In practica stilul profesionist de proiectare "a la URAC" face ca o problema sa fie rezolvata si de 3-4 ori in 3 ani pentru ca, evident, ea nu a fost rezolvata si nici macar conceputa de la inceput ca poate apare (vezi cazul trapelor, cheii de deblocare a franelor hidraulice, prinderii capacelor). In fine, chestii pur si simplu irelevante pentru mareata istorie a gandirii proprii RATB-URAC.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
florin.lifticariu
O fi avut parte de "strunjire intensiva"....si poate nici bandajele nu erau la fel..
O fi avut parte de "strunjire intensiva"....si poate nici bandajele nu erau la fel..
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Dominatrix
VAX! Daca te referi la bandajele uzate din poza pusa de Andrei cu CH-PPC'ul 4012, problema e de la blocarea butonului pentru anularea antipatinarii (cu moneda de 5 bani sau alte obiecte). Asta daca nu i se scoate direct siguranta.
VAX! Daca te referi la bandajele uzate din poza pusa de Andrei cu CH-PPC'ul 4012, problema e de la blocarea butonului pentru anularea antipatinarii (cu moneda de 5 bani sau alte obiecte). Asta daca nu i se scoate direct siguranta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Dr2005
A fost blocată antipatinarea, a făcut locuri plane şi a fost strunjit de n ori din cauza asta.
A fost blocată antipatinarea, a făcut locuri plane şi a fost strunjit de n ori din cauza asta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Utilizator anonim
#346 in probe la CET Vest.
#346 in probe la CET Vest.
DSC06210.JPG (387.68 KB; downloaded 2608 times)
DSC06212.JPG (379.77 KB; downloaded 2606 times)
IMG_4679.JPG (263.46 KB; downloaded 2609 times)
IMG_4684.JPG (388.85 KB; downloaded 2618 times)
IMG_4689.JPG (432.71 KB; downloaded 2610 times)
IMG_4680.JPG (405.65 KB; downloaded 2621 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Tom
Off-topic: Daca 602 e "transport tehnologic", atunci 601 ce mai e? Cum se cheama atunci naveta care inlocuieste linia 2?
Pe vremuri vedeam destul de des un V3A (cred ca 347) cu o placuta pe care scria "aprovizionare". Nu stiu ce sau pe cine aproviziona
On-topic: e prima data cand vad breteaua aceea dela capat folosita.
P.S. Acum am vazut si ultima poza. Nu face probe si la pupitrul de comanda din spate?
Off-topic: Daca 602 e "transport tehnologic", atunci 601 ce mai e? Cum se cheama atunci naveta care inlocuieste linia 2?
Pe vremuri vedeam destul de des un V3A (cred ca 347) cu o placuta pe care scria "aprovizionare". Nu stiu ce sau pe cine aproviziona
On-topic: e prima data cand vad breteaua aceea dela capat folosita.
P.S. Acum am vazut si ultima poza. Nu face probe si la pupitrul de comanda din spate?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Dominatrix
Acel ciot de linie, din cate imi amintesc eu, s-a construit cam prin 1994-1995 cand linia pe Bd. Timisoara spre Cet Vest a inceput sa fie folosita masiv pentru probe la vagoanele de tramvai. Necesitatea ei probabil a pornit de la faptul ca vagoanele care efectuau probe nu le puteau depasi pe cele de pe liniile 47/48 stationate la capat si invers.
Acel ciot de linie, din cate imi amintesc eu, s-a construit cam prin 1994-1995 cand linia pe Bd. Timisoara spre Cet Vest a inceput sa fie folosita masiv pentru probe la vagoanele de tramvai. Necesitatea ei probabil a pornit de la faptul ca vagoanele care efectuau probe nu le puteau depasi pe cele de pe liniile 47/48 stationate la capat si invers.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Gabi23
In jurul orelor 19, au creat blocari pe linia 41 vagoanele 224 si 336. Ambele la aceeasi semicursa Ghencea - Piata Presei, la diferenta de cateva minute. Din ce am inteles problemele au aparut in zona Crangasi, eu vazandu-le pe la Tricodava cand se intorceau. 306 il cara pe 224, care avea pantograful coborat, iar 336 se deplasa singur.
2 poze cu ele plecand din Ghencea inainte de incidente...
In jurul orelor 19, au creat blocari pe linia 41 vagoanele 224 si 336. Ambele la aceeasi semicursa Ghencea - Piata Presei, la diferenta de cateva minute. Din ce am inteles problemele au aparut in zona Crangasi, eu vazandu-le pe la Tricodava cand se intorceau. 306 il cara pe 224, care avea pantograful coborat, iar 336 se deplasa singur.
2 poze cu ele plecand din Ghencea inainte de incidente...
224 - 41 - 25.07.2011.JPG (666.08 KB; downloaded 2445 times)
336 - 41 - 25.07.2011.JPG (592.68 KB; downloaded 2445 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Utilizator anonim
224 probabil clasica problema cu ventilatia la choppere iar 336 e un jaf pe federe, nu inteleg ce cauta in 41...
224 probabil clasica problema cu ventilatia la choppere iar 336 e un jaf pe federe, nu inteleg ce cauta in 41...
- shoppy
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Gabi23
3309 mai are nevoie de scaune in rest este completa, probabil ca in august o vedem pe liniile 35/47.
3309 mai are nevoie de scaune in rest este completa, probabil ca in august o vedem pe liniile 35/47.
3309 - URAC - 28.07.2011.jpg (584.64 KB; downloaded 2285 times)
3309 - URAC - 28.07.2011 (1).JPG (580 KB; downloaded 2293 times)
3309 - URAC - 28.07.2011 (2).JPG (608.72 KB; downloaded 2286 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
ByOnu
De ce nu se baga la RK tramvaiele care stau la gard cu probleme destul de majore (dati exemple), si se baga multe functionale in locul carora nu se (prea) pune nimic. N-ar fi normal sa avem tot parcul circulant funtional la minim ~90% si abia apoi sa facem RK in functie de criteriile RATB (ultimul RK, etc)?
De ce nu se baga la RK tramvaiele care stau la gard cu probleme destul de majore (dati exemple), si se baga multe functionale in locul carora nu se (prea) pune nimic. N-ar fi normal sa avem tot parcul circulant funtional la minim ~90% si abia apoi sa facem RK in functie de criteriile RATB (ultimul RK, etc)?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Gabi23
Vagoanele intra la RK atunci cand le vine scadenta la revizie majora, care se stabileste dupa mai multe criterii. Fiecare depou isi stabileste vagoanele pe care le trimite la uzina, atunci cand primeste "unda verde". Personal, daca ar fi dupa mine as baga in acest moment cam 150 de vagoane V3A-93 de la toate depourile RK, care au probleme tehnice, dar si estetice foarte mari. Din pacate astea sunt doar vise, si nici uzina nu ar avea capacitatea sa repare mai mult de 20-25 de vagoane odata.
Vagoanele intra la RK atunci cand le vine scadenta la revizie majora, care se stabileste dupa mai multe criterii. Fiecare depou isi stabileste vagoanele pe care le trimite la uzina, atunci cand primeste "unda verde". Personal, daca ar fi dupa mine as baga in acest moment cam 150 de vagoane V3A-93 de la toate depourile RK, care au probleme tehnice, dar si estetice foarte mari. Din pacate astea sunt doar vise, si nici uzina nu ar avea capacitatea sa repare mai mult de 20-25 de vagoane odata.
📖 Pagination options