Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3059 posts, 803059 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Sa speram ca mai au prin magazie pentru alea sau vor cumpara, 3006 si 3011 in maxim un an ajung la limita...
Sa speram ca mai au prin magazie pentru alea sau vor cumpara, 3006 si 3011 in maxim un an ajung la limita...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
shoppy
Or lua de pe cele care se taie si la taiere dau doar cu bandaje terminate.
Or lua de pe cele care se taie si la taiere dau doar cu bandaje terminate.
- nathalael
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
FabiM
Iar 4033 a făcut un blocaj de toată minunea în jurul orei 20...a fost împins de 288 apoi tractat până la depou de 282
Iar 4033 a făcut un blocaj de toată minunea în jurul orei 20...a fost împins de 288 apoi tractat până la depou de 282
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
vl273
In ultimele 1-2 saptamani au reaparut de la Bucurestii Noi 054 , 068 , 154
In ultimele 1-2 saptamani au reaparut de la Bucurestii Noi 054 , 068 , 154
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Utilizator anonim
152 de Militari a primit bandaje noi la tot trenul de rulare.
152 de Militari a primit bandaje noi la tot trenul de rulare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Utilizator anonim
A fost atribuit si semnat contractul pentru roti elastice si piese pentru purtatorul de Bucur LF, deci in scurt timp ar trebui sa avem cam toate vagoanele la traseu.
A fost atribuit si semnat contractul pentru roti elastice si piese pentru purtatorul de Bucur LF, deci in scurt timp ar trebui sa avem cam toate vagoanele la traseu.
-
- V2A
-
Posted:
-
- alliens
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
alliens
De ce nu se fac aceste contracte din timp, pentru ca se poate stii cu sproximație cand va fi nevoie de astfel de piese? Nu ar fi mai eficient pentru ca s - ar imobiliza mai putin vagoane altfel apte de circulatie ?
De ce nu se fac aceste contracte din timp, pentru ca se poate stii cu sproximație cand va fi nevoie de astfel de piese? Nu ar fi mai eficient pentru ca s - ar imobiliza mai putin vagoane altfel apte de circulatie ?
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
andrei11
Cred că ( veșnica ) problema(ă) nu e la planificare ci la fonduri.
Cred că ( veșnica ) problema(ă) nu e la planificare ci la fonduri.
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
mindmasster
In Bucuresti nu avem nici macar un tramvai cu podeaua 100% coborata?
In Bucuresti nu avem nici macar un tramvai cu podeaua 100% coborata?
-
- Victor92
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Puss in Boots
Din ce stiu Bucur LF are 66% podea coborata. Poate s-a mai discutat dar nu gasesc acum, stiti de ce Bucurul nu a fost gandit 100% LF de la inceput? Stiu ca se vorbea de LF2 100% dar proiectul probabil a murit. Cred ca ar fi trebuit sa avem macar 50-75 de LF-uri din astea inainte sa ne gandim la LF2 (tot cu vreo 50-100 bucati). Basca 100 tramvaie noi, CH PPC-urile (care oricum sunt mai noi) si o scoteam la capat cu tramvaiele.
Din ce stiu Bucur LF are 66% podea coborata. Poate s-a mai discutat dar nu gasesc acum, stiti de ce Bucurul nu a fost gandit 100% LF de la inceput? Stiu ca se vorbea de LF2 100% dar proiectul probabil a murit. Cred ca ar fi trebuit sa avem macar 50-75 de LF-uri din astea inainte sa ne gandim la LF2 (tot cu vreo 50-100 bucati). Basca 100 tramvaie noi, CH PPC-urile (care oricum sunt mai noi) si o scoteam la capat cu tramvaiele.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
ByOnu
Sa faci ce cu mai multe LF-uri? Sunt bune doar pentru liniile pe care acum circula Tatre la ce capacitate au. BLF, din pacate, n-au fost pentru PMB decat niste tramvaie care sa dea bine in fotografii. Nu ma refer la produsul in sine care este OK, ci la constructia lor subnutrita. Trebuiau bugetate cate 10-12/an daca voiau sa faca intr-adevar ceva. Asa cate 4-5 bucati la fiecare 3-4 ani n-au schimbat mai nimic.
Idem si cu CA-izarea V3A. Ies foarte, foarte greu. Nu se bugeteaza. In ritmul asta si in 2030 mai facem CA-uri. Asta pentru ca PMB vede tramvaiele doar ca un motiv de a da de munca lucratorilor din URAC. "Aoleu, raman fara lucru, ok, mai bugetam 5 garnituri si vom taragana achizitiile vreo 2 ani si tot asa."
Avand in vedere cat de repede s-au construit cele peste 40 de CH-PPC in doar 3 ani, cred cu tarie ca daca mai prindeam un mandat cu Videanu si cel putin aceeasi componenta a CGMB, am fi avut astazi inca pe atatea BLF. Prototipul a fost fabricat in 2007 iar urmatoarele abia in 2011, aproape de finalul de mandat al lui Oprescu. Ce sa-i faci, 2000-2008, epoca de aur a investitiilor in reteua de tramvai a Bucurestiului. De atunci mancam pesede pe paine.
Sa faci ce cu mai multe LF-uri? Sunt bune doar pentru liniile pe care acum circula Tatre la ce capacitate au. BLF, din pacate, n-au fost pentru PMB decat niste tramvaie care sa dea bine in fotografii. Nu ma refer la produsul in sine care este OK, ci la constructia lor subnutrita. Trebuiau bugetate cate 10-12/an daca voiau sa faca intr-adevar ceva. Asa cate 4-5 bucati la fiecare 3-4 ani n-au schimbat mai nimic.
Idem si cu CA-izarea V3A. Ies foarte, foarte greu. Nu se bugeteaza. In ritmul asta si in 2030 mai facem CA-uri. Asta pentru ca PMB vede tramvaiele doar ca un motiv de a da de munca lucratorilor din URAC. "Aoleu, raman fara lucru, ok, mai bugetam 5 garnituri si vom taragana achizitiile vreo 2 ani si tot asa."
Avand in vedere cat de repede s-au construit cele peste 40 de CH-PPC in doar 3 ani, cred cu tarie ca daca mai prindeam un mandat cu Videanu si cel putin aceeasi componenta a CGMB, am fi avut astazi inca pe atatea BLF. Prototipul a fost fabricat in 2007 iar urmatoarele abia in 2011, aproape de finalul de mandat al lui Oprescu. Ce sa-i faci, 2000-2008, epoca de aur a investitiilor in reteua de tramvai a Bucurestiului. De atunci mancam pesede pe paine.
📖 Pagination options