Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: Redesign Bucur LF (2020)

212 posts, 4029 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CA (seria 2020) andrei11

1) Cum se prezintă acum tramvaiul  parțial lf mi se pare chiar în regulă, nu toată lumea e handicapată locomotor, mai sunt și oameni sănătoși pe această planetă !
2) Ușa din spate e chiar ok, ce ai cu ea ?
3) Dacă vor să modifice ceva, să facă și o ușă în față, pe  modelul celei din spate, e posibil din punct de vedere al spațiului.
___________
Da, din punct de vedere tehnic trebuie îmbunătățit, aici nu-mi dau cu părerea  că nu mă pricep.
Și să facă și ei cel puțin un tramvai la 2 săptămâni. Ideal ar fi cam 50 / an, dar le cer prea mult.

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) punmeister

Caietul de sarcini:
MIM 32 - AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA PENTRU TRAMVAIE BUCUR LF-CA -.10.06.2019.pdf
MIM 32 - AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA PENTRU TRAMVAIE BUCUR LF-CA -.10.06.2019.pdf (1.8 MB; downloaded 258 times)

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) micutzu

Deci cate bucati se vor face?Tot 16?

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) TibiV

andrei11 wrote:
Ideal ar fi cam 50 / an, dar le cer prea mult.

Unul pe saptamana?!?!.... :shock:

Ziceai ca de cand cu diabetul te-ai lasat de ”sporturi extreme”...
Dar daca e nevoie iti recomand eu vreo doua localuri cu JB nebotezat...  :bere:

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) PTMZ

micutzu wrote:
Deci cate bucati se vor face?Tot 16?

Din ce scrie în mesajul de aici - https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&t=2010&start=560#p308507 - ar fi 18 bucăți în discuție.

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) Albert

18 bucăți in 3 ani...

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) TibiV

18?!?!....
Frectie cu CARMOL la piciorul de lemn....
(Asa facea si bunica, asa facea si mama....  :(  )

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) micutzu

18 in 3 ani e putin,macar daca ar fi 18 pe an.

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) Nenea_titi

6/an...puțin. Nu sunt ei în stare să facă din V3A-93 => CA-PPC. Abia au scremut 13 PPC pentru Colentina

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) bercenicity

Asa cum citesc eu caietul de sarcini inteleg ca o sa fie aceeasi structura mecanica, boghiuri si sistem de tractiune ca BLF-CA-ul actual. Asa ca nu e nicio afacere din punct de vedere al tinutei de drum si fiabilitatii trenului de rulare.

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) Nenea_titi

Efectiv, nu am nimic cu tramvaiul și proiectul în sine. Am însă îndoieli mari în ceea ce privește calitate și fiabilitatea lui...nu mă interesează nici măcar că are boghiuri motoare de V3A, teoretic având experiență în acest boghiu, ar trebui să aibă un timp de staționare minim în caz de defectare.
Realitatea e alta: V3A-93 stau cu droaia și anii pe dreapta, iar la BLF au fost destule defecte... Să fi fost bolile copilăriei?

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) Albert

V3A-93 nu stau pe dreapta pentru ca nu sunt fiabile. Stau pe dreapta pentru ca au mentenanța 0. 75-80% din parc are rotile pătrate, bandaje uzate, și multe alte piese uzate la maxim. Eu unul nu cred ca este o problema de fiabilitate.

Nu e aceeasi este discuția și pentru Bucur LF. Bucur e nefiabil, dar nu tramvaiul in sine, ci boghiuri purtător. Mai exact, consider ca este și exploatat prost. Sa ne gândim un pic la șina de pe Vasile Milea. Pai poti sa aduci și Bombardierul Bombardierelor ca pe acolo oricum se va strica, și nu, nu este tramvaiul de vina. Sigur, mai este și secțiune rigida de vina, care nu prea se poate înscrie in curbe, dar URAC trebuia sa se gândească la treaba asta. Și am și o intrebare cu ocazia asta: nu este nicio soluție ca purtătorul ala sa fie pivotant?

 


Re: Bucur LF-CA (seria 2020) aztec

Pana la urma...sa inteleg si eu...
Vor sa faca o evolutie a Bucur LF dupa principiul Dacia 1300-1310...1410..pana la zambetu'lu'Iliescu?
Adica schimba cate putin elemente de design  bord si scaune..si pun injectie..pe aceleasi subansamble si motoare vechi?

PS...si pt asta platesc 6.6 meleoane?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (seria 2020) Utilizator anonim

Sunt V3Auri de exemplu care au avut la viata lor perioade foarte scurte de imobilizare, fiind intretinute ca la care de titulari, un exemplu ar fi 226 din 41 si mai sunt ceva vagoane pe care le vezi constant. V3Aul desi rudimentar, din topor, este un vagon decent si foarte simplu, plus capacitatea mare de transport. Problema este omni-prezenta carpeala si improvizare traditional ITB-RATB-STBista de care nu mai scapam odata, pe care o vedem inclusiv la autobuzele Mercedes.

Bucur LF e de asemenea un produs low-cost dar modern, care putin mai bine intretinut si exploatat, poate circula fara probleme, sa nu uitam ca problema lor cea mai mare este uzura rapida a rotilor elastice și a amortizoarelor boghiului purtator, care se produce exclusiv din cauza curbelor rectificate la electrod si a liniilor OR pe care tot circula. Uite si CH PPCurile, ma uitam ieri la 224, are uzura traditionala a podelei, dar in rest se tine bine din toate punctele de vedere, iar majoritatea stationarilor le-a avut pentru ca a tot fost tamponat, iar in 2007-2008, „comisia forumurilor” le dadea 2-3 ani pana cad toate, din jafuri nu erau scoase, si uite ca au ajuns toate la peste 10 ani si merg fara probleme, pacat ca sunt vreo 4 care zac retrase din lipsa de piese, dar odata cu montarea climelor sigur vor fi reactivate.

URACul poate face 20-30 de tramvaie noi pe an, daca au toate piesele la dispozitie, asa daca stai din 5 in 5 sa faci licitatii, eventual la care sa iti vina alte piese de fiecare data, se intampla ceea ce vedem acum. Trebuie obligatoriu un program multi-anual, faci licitatia acord cadru pe 4 ani, apoi 4 ani scoti 100 de tramvaie, 25 pe an nu este un numar exagerat, opresti RKurile si la V3Aurile clasice, ca la Tatra s-au terminat, si te concentrezi pe montaj Bucur LF si secundar V3A-CA. Si mentii un parc decent de tramvaie, in paralel cu achizitia de vagoane. Ca daca iti vine o administratie normala la cap, liniile actuale pot fi modernizate toate in 2-3 ani, ca sa nu mai vorbesc de proiectele de extindere care odata grabite, vor necesita surplus de tramvaie.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use