Topic: Redesign Bucur LF (2020)
212 posts, 4151 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
ByOnu
Bucur LF era un produs bun pentru 2007 cand a fost fabricat prototipul, ... au trecut 14 ani de avans tehnologic in domeniu. It was fun while it lasted, dar joaca de-a construitul de tramvai s-a cam terminat.
Avem nevoi reale: PPC-izarea si dotarea V3A cu AC, mentinerea parcului de V3A pe linia de plutire. Cu banii cu care construiesti un LF accesibilizezi si montezi AC pe cateva V3A bune. Mai bine 10 V3A cu PPC si AC decat 1 LF.
Utilizator anonim wrote:
417 se face sigur, dar va fi gata cand sunt bani, nu am idee daca e inclus in bugetul pe 2021. Totusi este bine ca la nivel de primarie se doreste continuarea proiectului in sistem multi-anual pentru a asigura continuitatea finantarii anual.
Bucur LF era un produs bun pentru 2007 cand a fost fabricat prototipul, ... au trecut 14 ani de avans tehnologic in domeniu. It was fun while it lasted, dar joaca de-a construitul de tramvai s-a cam terminat.
Avem nevoi reale: PPC-izarea si dotarea V3A cu AC, mentinerea parcului de V3A pe linia de plutire. Cu banii cu care construiesti un LF accesibilizezi si montezi AC pe cateva V3A bune. Mai bine 10 V3A cu PPC si AC decat 1 LF.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Tom
Touché. Cuvinte pline de înțelepciune: "menținerea parcului de V3A pe linia de plutire". De ce? Pentru că Bucur LF e încă o noutate pentru URAC, obișnuit de 50 de ani să fabrice V3A, toate variantele. Este singurul tramvai pe care sunt în stare să-l facă de la zero și chiar într'un timp rezonabil, deși dacă s'ar putea să spunem arrivederci la "piese și componente pentru traivane Tatra", să sperăm că nu e cazul și la piese și componente pentru V3A. Pentru Bucur LF, nu cred că piesele pentru 417, sub titulatura, "17 traivane für die RATB/STB-sa , în aproape tot atâția ani".
Sincer, îmi este teamă că în afara situației în care-și mai bagă blidarul coada prin niște hale din URAC, nu cred că se vor descurca prea bine cu întreținerea post-garanție. La fel și cu cele de la al doilea furnizor.
Avem nevoie de PPC și chiar de PC, dar și de linie pe care să meargă. Pentru că inevitabil, dacă nu termină de modernizat, la o deviere neprevăzută, vor face zdrang-zdrang-poc-"system failure" pe șinele vechi.
Într'adevăr, e bine, dacă se dorește continuarea proiectului, dar la o medie de unul pe an, vom trece direct de la V3A și Bucur LF la Voyager din Star Trek.
Touché. Cuvinte pline de înțelepciune: "menținerea parcului de V3A pe linia de plutire". De ce? Pentru că Bucur LF e încă o noutate pentru URAC, obișnuit de 50 de ani să fabrice V3A, toate variantele. Este singurul tramvai pe care sunt în stare să-l facă de la zero și chiar într'un timp rezonabil, deși dacă s'ar putea să spunem arrivederci la "piese și componente pentru traivane Tatra", să sperăm că nu e cazul și la piese și componente pentru V3A. Pentru Bucur LF, nu cred că piesele pentru 417, sub titulatura, "17 traivane für die RATB/STB-sa , în aproape tot atâția ani".
Sincer, îmi este teamă că în afara situației în care-și mai bagă blidarul coada prin niște hale din URAC, nu cred că se vor descurca prea bine cu întreținerea post-garanție. La fel și cu cele de la al doilea furnizor.
Avem nevoie de PPC și chiar de PC, dar și de linie pe care să meargă. Pentru că inevitabil, dacă nu termină de modernizat, la o deviere neprevăzută, vor face zdrang-zdrang-poc-"system failure" pe șinele vechi.
Într'adevăr, e bine, dacă se dorește continuarea proiectului, dar la o medie de unul pe an, vom trece direct de la V3A și Bucur LF la Voyager din Star Trek.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Puss in Boots
"Sistem multi anual" adica ne ia multi anual sa facem 1 Bucur. Bun asa.
"Sistem multi anual" adica ne ia multi anual sa facem 1 Bucur. Bun asa.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
V2A
https://clubferoviar.ro/primul-tramvai-nou-la-stb/
https://clubferoviar.ro/primul-tramvai-nou-la-stb/
În acest an ar putea intra în circulație primul tramvai nou la STB după șase ani
La finele acestui an ar putea intra în circulație primul tramvai nou la STB, după șase ani de zile de pauză, a declarat vineri directorul general al Societății de Transport București, Adrian Criț.
Adrian Bărbulescu
Club Feroviar a relatat anul trecut că pe linia de fabricație de la Uzina de Reparații Atelierele Centrale a STB se află un tramvai tip Bucur LF care ar putea fi finalizat, dacă se va asigura finanțare.
Proiectul Bucur LF, tramvai cu podeaua coborâtă pe 60% din lungimea vehiculului, a fost lansat în 2006. În anul 2009, primul tramvai a fost introdus în exploatare comercială, după parcurgerea etapelor de probe și omologare. Un an mai târziu, tramvaiul Bucur LF a intrat în producție de serie, fiind produse 15 vehicule până în 2016, când această activitate s-a oprit. În 2019, directorul general al STB SA de la acea vreme, Andrei Creci, anunța că se va relua producția de tramvaie la URAC, după ce în buget fusese prinsă suma de 134,1 milioane de lei pentru 18 vehicule.
Au apărut însă problemele de finanțare, dublate de apariția pandemiei de coronavirus de tip nou, iar producția de noi tramvaie a bătut pasul pe loc, iar primul vehicul, care era așteptat să iasă pe poarta uzinei în prima parte a lui 2020, s-a lăsat așteptat degeaba.
Primul tramvai nou la STB are finanțare asigurată
Acum, lucrurile par a se fi deblocat, iar tramvaiul ar putea fi finalizat în cursul acestui an, după cum își dorește directorul general al STB.
”Tramvaiul se află în fabricație la URAC din 2018. Acum avem finanțarea prinsă în bugetul pe acest an. Îmi doresc ca până la sfârșitul anului să fie gata acest tramvai și să modernizăm alte trei”, a declarat Adrian Criț, răspunzând la o întrebare adresată de Club Feroviar.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Utilizator anonim
Structura lui 417 este finalizata cu exceptia capetelor care se vor confectiona dupa forma noului design. Noutatea este ca designul va fi simetric fata-spate.
Structura lui 417 este finalizata cu exceptia capetelor care se vor confectiona dupa forma noului design. Noutatea este ca designul va fi simetric fata-spate.
20210519_104801.JPG (474.89 KB; downloaded 4307 times)
20210519_104816.JPG (482.46 KB; downloaded 4306 times)
20210519_104823.JPG (464.93 KB; downloaded 4309 times)
- Linia 43
-
Posted:
-
- micutzu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Utilizator anonim
Anul asta doar 417. De anul viitor intentia este sa se implementeze programul multi anual, URACul ar putea face unul pe luna. Nu e mult, dar este bine.
Anul asta doar 417. De anul viitor intentia este sa se implementeze programul multi anual, URACul ar putea face unul pe luna. Nu e mult, dar este bine.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Albert
Poate e putin off topic, dar care mai e statutul acelei hale Astra din cadrul URAC? Se poate construi BLF acolo?
Poate e putin off topic, dar care mai e statutul acelei hale Astra din cadrul URAC? Se poate construi BLF acolo?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Utilizator anonim
Va intra in posesia URAC si acolo se vor face BLF si remodernizarile de CH PPC. A expirat protocolul dintre RATB si Astra, era pe 10 ani.
Va intra in posesia URAC si acolo se vor face BLF si remodernizarile de CH PPC. A expirat protocolul dintre RATB si Astra, era pe 10 ani.
- gexge
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
gexge
Părerea mea e că dacă tot vor sa facă producție serioasă și au la dispoziție și o hală destul de dotată, mai bine ar trece să fabrice Bucur 100% LF. Dacă Astra poate să facă un tramvai 100 LF și performant, nu văd de ce nu ar putea și URAC. Cu licitație internațională pentru boghiuri LF, desigur.
Părerea mea e că dacă tot vor sa facă producție serioasă și au la dispoziție și o hală destul de dotată, mai bine ar trece să fabrice Bucur 100% LF. Dacă Astra poate să facă un tramvai 100 LF și performant, nu văd de ce nu ar putea și URAC. Cu licitație internațională pentru boghiuri LF, desigur.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Albert
Bun, deci in curând vom vedea tramvaie care ies de pe poarta noii fabrici.
Link: https://clubferoviar.ro/contractul-astra ... ne-ratb/
Bun, deci in curând vom vedea tramvaie care ies de pe poarta noii fabrici.
Link: https://clubferoviar.ro/contractul-astra ... ne-ratb/
- Robert
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Robert
Îmi place cum la sfârșit spun că nu au primit nimic preferențial, dar la o simplă căutare se observă că Blidar este acționar la Banca Feroviară....
Îmi place cum la sfârșit spun că nu au primit nimic preferențial, dar la o simplă căutare se observă că Blidar este acționar la Banca Feroviară....
- Rarzet44
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule
•
Choose destination