Topic: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
289 posts, 23867 views
📖 Pagination options
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
AndreyCFR
Off-topic: mă bucur că sunt persoane care își dau seama de sarcasmul/pamfletul din mesajul meu. Păcat că unii nu îl văd (ce-i drept, e mai greu să îți dai seama prin mesaje).
Revenind la subiect, aspectul acesta cu informarea incorectă sau incompletă a călătorilor nu este de câteva zile sau săptămâni, este de ani buni și nimic nu se mișcă într-o direcție favorabilă călătorilor. Nu o singură dată am întâlnit români care erau confuzi de semnalistica eronată sau de hărțile incomplete, darămite turiști care erau complet debusolați.
Acum că știm anumite bube si cum pot fi reparate, cum putem face să împingem Metrorex în a lua acțiune? Am încercat prin sesizări multiple la ei (unele de ani de zile cu răspunsul standard "Da, știm, ne cerem scuze, vom remedia"), însă fără nici un rezultat. Unde trebuie sa ne ducem pentru a vedea măcar puțină mișcare și un minim de interes? Mi se pare o lipsă crasă de respect față de cetățeanul plătitor de abonament și taxe ce e prezentă mai mult în ultima perioadă aproape la orice instituție de stat când le aduci în vedere anumite nereguli.
Off-topic: mă bucur că sunt persoane care își dau seama de sarcasmul/pamfletul din mesajul meu. Păcat că unii nu îl văd (ce-i drept, e mai greu să îți dai seama prin mesaje).
Revenind la subiect, aspectul acesta cu informarea incorectă sau incompletă a călătorilor nu este de câteva zile sau săptămâni, este de ani buni și nimic nu se mișcă într-o direcție favorabilă călătorilor. Nu o singură dată am întâlnit români care erau confuzi de semnalistica eronată sau de hărțile incomplete, darămite turiști care erau complet debusolați.
Acum că știm anumite bube si cum pot fi reparate, cum putem face să împingem Metrorex în a lua acțiune? Am încercat prin sesizări multiple la ei (unele de ani de zile cu răspunsul standard "Da, știm, ne cerem scuze, vom remedia"), însă fără nici un rezultat. Unde trebuie sa ne ducem pentru a vedea măcar puțină mișcare și un minim de interes? Mi se pare o lipsă crasă de respect față de cetățeanul plătitor de abonament și taxe ce e prezentă mai mult în ultima perioadă aproape la orice instituție de stat când le aduci în vedere anumite nereguli.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
shoppy
Cand am criticat prezentarea facut de Metrorex la nustiuce eveniment, @subway guru a spus ca autorul este defapt inginer structurist, deci acolo este asa, cine "lucreaza cu calculatorul" este considerat expert Office, adica expert Word, Excel, PowerPoint, Visio, de toate, am auzit ca la stat se da bonus de risc si radiatii pentru lucrul cu calculatorul de pe vremea monitoarelor cu tub catodic, deci nu risca nimeni sa spuna ca nu este expert.
Cand am criticat prezentarea facut de Metrorex la nustiuce eveniment, @subway guru a spus ca autorul este defapt inginer structurist, deci acolo este asa, cine "lucreaza cu calculatorul" este considerat expert Office, adica expert Word, Excel, PowerPoint, Visio, de toate, am auzit ca la stat se da bonus de risc si radiatii pentru lucrul cu calculatorul de pe vremea monitoarelor cu tub catodic, deci nu risca nimeni sa spuna ca nu este expert.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
WT_fan06
@shoppy, partea tristă este că pentru a pune la punct design-ul hărților, semnalisticii și a tuturor elementelor ce țin de informarea călătorilor chiar ai nevoie de EXPERTIZĂ și nu doar un singur om, ci de o echipă de experți. Mă uitam la Londra cum au integrat noi culori pentru liniile Overground și cât de complex a fost procesul de selecție a culorilor astfel încât liniile să contrasteze pe hărți și să nu inducă publicul în eroare.
Vorbim efectiv de OZN-uri pe lângă monumentele autohtone de incompetență.
@shoppy, partea tristă este că pentru a pune la punct design-ul hărților, semnalisticii și a tuturor elementelor ce țin de informarea călătorilor chiar ai nevoie de EXPERTIZĂ și nu doar un singur om, ci de o echipă de experți. Mă uitam la Londra cum au integrat noi culori pentru liniile Overground și cât de complex a fost procesul de selecție a culorilor astfel încât liniile să contrasteze pe hărți și să nu inducă publicul în eroare.
Vorbim efectiv de OZN-uri pe lângă monumentele autohtone de incompetență.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
subway guru
Am spus că NU este inginer structurist!
shoppy wrote here:
Cand am criticat prezentarea facut de Metrorex la nustiuce eveniment, @subway guru a spus ca autorul este defapt inginer structurist, deci acolo este asa, cine "lucreaza cu calculatorul" este considerat expert Office, adica expert Word, Excel, PowerPoint, Visio, de toate, am auzit ca la stat se da bonus de risc si radiatii pentru lucrul cu calculatorul de pe vremea monitoarelor cu tub catodic, deci nu risca nimeni sa spuna ca nu este expert.
Am spus că NU este inginer structurist!
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
Vasile52
Asa de greu ar fi sa contracteze o firma de design/branding... Oricum din ce vad celor de la Metrorex nu le prea mai pasa de calatori...
Asa de greu ar fi sa contracteze o firma de design/branding... Oricum din ce vad celor de la Metrorex nu le prea mai pasa de calatori...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
subway guru
O revizie o data pe an ar fi absolut suficientă
O revizie o data pe an ar fi absolut suficientă
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
Costin
Am mai zis si cu alta ocazie, acum vedem efectul deprofesionalizarii Metrorex prin inlocuirea specialistilor care ies la pensie cu rude si prieteni a caror singura calitate e cea de ruda sau prieten. Externalizarea serviciului catre o firma specializata se va intampla atunci cand o alta ruda sau prieten isi va deschide o firma de specialitate.
Am mai zis si cu alta ocazie, acum vedem efectul deprofesionalizarii Metrorex prin inlocuirea specialistilor care ies la pensie cu rude si prieteni a caror singura calitate e cea de ruda sau prieten. Externalizarea serviciului catre o firma specializata se va intampla atunci cand o alta ruda sau prieten isi va deschide o firma de specialitate.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
satanistu
"E vechi, inlocuiti-l"
"E vechi, inlocuiti-l"
pvictoriei.jpg (182.57 KB; downloaded 1533 times)
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
sorin.niculescu_
Încă o dată, Metrorex își dovedește incompetența. Pe absolut toate hărțile din IVA, stația Piața Victoriei 1 de pe M2 este prezentată ca având peron central…
Încă o dată, Metrorex își dovedește incompetența. Pe absolut toate hărțile din IVA, stația Piața Victoriei 1 de pe M2 este prezentată ca având peron central…
IMG_3340.jpeg (1.99 MB; downloaded 885 times)
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
Luca M.
Intr-adevar e gresit, dar nu cred ca vreunii dintre calatorii obisnuiti de pe M4 (sau cateodata cand mai circula Ive si pe M3) s-au uitat vreodata sa vada ce fel de peron are statia x.
Intr-adevar e gresit, dar nu cred ca vreunii dintre calatorii obisnuiti de pe M4 (sau cateodata cand mai circula Ive si pe M3) s-au uitat vreodata sa vada ce fel de peron are statia x.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
sab
Ceea ce este bine este ca au pus harti noi, odată cu inaugurarea M5, însă nu au corectat greșeala.
De de oare s-or fi chinuit sa reprezinte felul peroanelor, daca tot sunt anunțuri vocale?
Oricum, dincolo de inutilitatea informației...Eroilor1 este discutabil daca este stație cu peroane laterale.
Și alta intrebare...grosimea diferita vrea sa simbolizeze importanta celor doua ramuri ale M5? 😀
Ceea ce este bine este ca au pus harti noi, odată cu inaugurarea M5, însă nu au corectat greșeala.
De de oare s-or fi chinuit sa reprezinte felul peroanelor, daca tot sunt anunțuri vocale?
Oricum, dincolo de inutilitatea informației...Eroilor1 este discutabil daca este stație cu peroane laterale.
Și alta intrebare...grosimea diferita vrea sa simbolizeze importanta celor doua ramuri ale M5? 😀
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
sorin.niculescu_
Pare-se că au vrut să sublinieze ramura mai „importantă” a magistralei 😂
Pare-se că au vrut să sublinieze ramura mai „importantă” a magistralei 😂
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
Mihaidraghici
Defectul asta e de peste 15 ani...
Cel mai probabil, deoarece traseul de baza este cel spre statia Raul Doamnei.
sorin.niculescu_ wrote here:
Încă o dată, Metrorex își dovedește incompetența. Pe absolut toate hărțile din IVA, stația Piața Victoriei 1 de pe M2 este prezentată ca având peron central…
Defectul asta e de peste 15 ani...
sab wrote here:
Ceea ce este bine este ca au pus harti noi, odată cu inaugurarea M5, însă nu au corectat greșeala.
De de oare s-or fi chinuit sa reprezinte felul peroanelor, daca tot sunt anunțuri vocale?
Oricum, dincolo de inutilitatea informației...Eroilor1 este discutabil daca este stație cu peroane laterale.
Și alta intrebare...grosimea diferita vrea sa simbolizeze importanta celor doua ramuri ale M5? 😀
Cel mai probabil, deoarece traseul de baza este cel spre statia Raul Doamnei.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
shoppy
Niste incompetenti, mentin vechile greseli si baga unele noi din mania lor de a inventa statii si de a figura legatura subterana dar cu taxare dintre Gara de Nord 1 si 2, zici ca M4 ajunge la Basarab 1 si Gara de Nord 1 iar M2 ajunge la Piata Victoriei 1, asa ca au ajuns si cu M5 care zici ca ajunge pana la Eroilor 1, iar lui M4 i-au pus simbol de capat de linie la Gara de Nord 2 dar lui M5 nu i-au mai pus la Eroilor 2. La Dristor nici nu imi aduc aminte ce tampenie au mai facut. La asa control al calitatii cred ca le-a scapat ca sagetile de la M5 au grosimi diferite.
Trebuia facut un simbol pentru tunel de corespondenta si gata.
Niste incompetenti, mentin vechile greseli si baga unele noi din mania lor de a inventa statii si de a figura legatura subterana dar cu taxare dintre Gara de Nord 1 si 2, zici ca M4 ajunge la Basarab 1 si Gara de Nord 1 iar M2 ajunge la Piata Victoriei 1, asa ca au ajuns si cu M5 care zici ca ajunge pana la Eroilor 1, iar lui M4 i-au pus simbol de capat de linie la Gara de Nord 2 dar lui M5 nu i-au mai pus la Eroilor 2. La Dristor nici nu imi aduc aminte ce tampenie au mai facut. La asa control al calitatii cred ca le-a scapat ca sagetile de la M5 au grosimi diferite.
Trebuia facut un simbol pentru tunel de corespondenta si gata.
📖 Pagination options