Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

765 posts, 267933 views
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB bgd70

Interesant, nu au renuntat la linia de pe Dristorului. Poate asa o sa o foloseasca in caz de vreo avarie in loc sa foloseasca Calea Vitan-Calea Dudesti..

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB TrainWrecker

Interesant! Nu au renuntat la linia de pe Timisoarei-CET VEST. Probabil are ceva in legatura cu dezvoltarea imobiliara din zona și acel bulevard va deveni din ce in ce mai aglomerat, mai ales cu proiectul acela de conectare cu DNCB-ul.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB aztec

Intrebarea este, o fac tot pe lateral, cum....mai eate acum , nefunctionala, sau o muta central?
Ca, atata timp cat ramane zona de vama in zona, nu vad cum se rezolva conflictul cu tirurile in așteptare...

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB shoppy

Pai radialul Timisoara este prevazut cu tramvai central.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan 1689

andrei11 wrote here:
Nicio linie nu s-a proiectat la întâmplare, numai că unele modele ale  noilor  tramvaie de după tramvaiele cu cai nu mai corespundeau gabaritului de liberă trecere.



In trecut au existat curbe extrem de strinse in care V3A/EP V3A se descurcau fara probleme (. Splai cu Schitu Magureanu - la Tinerimea Romana -  Cutitul de Argint cu Serban Voda sau chiar bucla de intoarcere de aproape 180 de grade de la Pieptanari, intre Serban Voda si Viilor - ca sa dau doar citeva exemple).

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB shoppy

Lucrurile s-au facut de multe ori si din ochi si apoi corectate la aparitia problemelor, ultimul exemplu fiind zigzagul de pe 41 de la Drumul Taberei cand la probele cu EP-ul s-a vazut ca mai trebuie scos un stalp sau la Piata Sfantul Gheorghe unde s-a taiat coltul bordurii din curba cu flexul ca nu incapea gratarul unor V3A.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andreiiul

Proaspta de pe pagina de FB a lui Nicusor Dan
🟢Lansăm în SEAP licitația pentru reabilitarea a 50 de km de infrastructură de tramvai.
🟢Este cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de  Primăriei Capitalei, cu o valoare de 500 de milioane de euro.
🟢Invit companiile româneşti şi internaţionale să se înscrie la această procedură de achiziție.
Întrucât este o licitație importantă la care ne dorim să avem cât mai mulți participanți, am transmis informația către camerele de comerţ și către ataşaţii comerciali ai ambasadelor.
🟢În ceea ce privește sursa de finanțare a proiectului, vom aplica pentru 300 de milioane de euro din fonduri nerambursabile la Programul Operațional Regional 2021 – 2027.
🟢Pentru restul de 200 de milioane de euro, analizăm posibilitatea contractării unor împrumuturi și atragerii de fonduri din partea instituţiilor financiare internaţionale.
🟢Liniile de tramvai a căror infrastructură va fi reabilitată leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate precum: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Barbu Văcărescu, Bd. Bucureștii Noi, Galea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Bd. Chișinău, etc.
🟢În prezent, Bucureștiul are o reţea deja modernizată de 90 de kilometri.
Prin reabilitarea celor 50 de km, toată infrastructura de tramvai a orașului va fi complet modernizată în doi ani.


Sa vedem si ce se cere in caietul de sarcini. Momentan nu e nimic in SEAP.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB joker

TrainWrecker wrote here:
Interesant! Nu au renuntat la linia de pe Timisoarei-CET VEST. Probabil are ceva in legatura cu dezvoltarea imobiliara din zona și acel bulevard va deveni din ce in ce mai aglomerat, mai ales cu proiectul acela de conectare cu DNCB-ul.


Un pic cam tarziu raspunsul din partea mea,dar, cand sunt o gramada de tiruri parcate pe linia de tramvai e imposibil sa fie scoasa,si daca sa zicem s-ar decide scoaterea liniei,ar insemna implicit si devierea autobuzelor 136,221(singurul mod in care ar putea 136 si 221 sa intoarca in zona CET Vest ar fi sa mearga pana la Bd. Timisoara 106 si sa intre pe Str. Valea Calmatuiului ca apoi sa dea cu spatele si sa mearga inapoi spre CET - Valea Cascadelor)

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB shoppy

Nu se reactiveaza / demonteaza linii dupa cum sunt parcate tirurile, daca se duce politia si da amenzi sau ridica atunci in 2 ore nu mai este parcat nimic.
Faptul ca nu se scoate nu inseamna ca exista vreun plan de vreun fel, costa bani sa o scoti, nu scoate nimeni linii nefolosite doar de dragul de a infrumuseta orasul.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

@joker , @TrainWrecker
Oamenii cu scaun la cap ar exploata la maxim aceasta oportunitate (existenta unei linii de tramvai in zona). Pana sa vedeti linie de tramvai pe prelungirea Ghencea, mai bine o luam pe bd. Timisoara spre/dinspre ”Domnesti” DNCB, ca-s sub 2 km de linie dubla, in raport cu 4,8 km pana la ”Brasoave”! :yes:
PS
Prin anii 60, mai precis in 1968, atunci cand ”IISF” (Intreprinderea Industriala de Stat Fiola) a devenit sectie a Uzinei de Medicamente Bucuresti, s-a mutat din Pitar Mos, intr-o noua locatie (actual Zentiva), pe fostul Ion Sulea (actual Theodor Pallady). Personalul muncitor ajungea acolo doar cu tramvaiul! :yes:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB TrainWrecker

Carpeala a la STB la stația Bd. Ferdinand (sens Obor)... nu înțeleg de ce nu pot sa reasfalteze și se rezuma la folosirea dalelor de beton... singurul motiv pe care pot sa-l înțeleg ar fi dacă au intentia de a reface tot stratul de asfalt pe o porțiune mai mare a traseului.
20230118_194845.jpg (606.45 KB; downloaded 1479 times)

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Gabi23

Posibil să nu existe contract de asfalt în acest moment la STB.SA.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB SirVlady

Dalele de beton să fie ultima problemă, suntem obișnuiți cu cârpeala setebistă din ultimii ani. Problema în schimb care e, avem tramvaie noi, dar cu infrastructura chiar si pe tronsoanele modernizate stăm extrem de prost. Lipsa masticului, gropi astupate cu piatră cubică, chiar și rupturi în șină…  :popa:
469C123F-3048-49C5-8F82-9D40ED7F8313.jpeg (1020.29 KB; downloaded 1413 times)

Poza atașată a fost făcută imediat după stația Bulevardul Ferdinand sens Piața Iancului. Infrastructurii OR nu mai ai ce să-i faci în afară să o cârpești, dar asupra liniilor modernizate consider că STB ar trebui să ofere mai multă atenție, după ce au fost abandonate în mod voit și încep deja să apară problemele, la care a fost doar o chestiune de timp să apară…

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB STB Spotting 21

Rupturi de acest gen, destul de serioase, pe sina modernizata, au mai fost si pe Sos. Iancului, ambele pe sensul spre Pantelimon. Una in fata Mega Mall, remediata prin vara trecuta la aproximativ 7 luni de cand incepuse sa se faca simtita in tot vagonul, iar alta dupa "Victor Manu", dreasa mult mai repede, prin decembrie.

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421016 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use