Forum părinte: Prezentarea rețelei de tramvai din București

 

Subiect: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

522 mesaje, 122234 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Costin

Urmeaza o propunere mai ampla privind zona, ce cuprinde  si un pasaj peste M800. E in lucru, o sa revenim cu detalii!

 


  • Autor: Sava_6115-6315
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Sava_6115-6315

Mai degraba ar moderniza sina pe Basarabia/Calarasi decat pe Mihalache.  De bine/ de rau pe Mihalache sina este satisfacatoare. Pe Mihalache ar fi util ca pe linia de tramvaie sa circule si autobuzele, iar bulevardul ar trebui cosmetizat/reamenajat deoarece trotuarele au devenit parcari in toata regula.
Rampele de la podul Consanta cui le lasa?? Alea arata foarte rau, iar lucrari de anvergura nu vom avea pentru inca 4 ani in acea zona...

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Puss in Boots

Am inteles bine ca a definitivat Nicusor strategia pentru tramvaie? Zappand pe televizor l-am prins declarand fix treaba asta, dar pe site-ul lui nu e inca nimic. Doar strategia pentru troleibuze a lui Macicasan.

Acelasi Nicusor declara in aceeasi emisiune ca avem autobuze dublu articulate. Avem, le zice tramvaie  :lol:  sper ca era o gluma desi parca a zis-o serios fiind. Sper sa nu faca o strategie si pentru autobuze contand pe cele dublu articulate.

 


  • Autor: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB CiprianTRB

______________________

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

Din partea moderatorului:
Stimate coleg Ciprian TRB, NU e cazul de nicio atenționare / sancțiune dar tabelul  prezentat de Nicușor Dan face parte din Campania pentru București. Sunt fantezii de campanie. Propunerile de acolo au fost discutate și întoarse pe toate părțile de mult și de acest forum. Avem chiar topice dedicate, de exemplu tramvaiele 32 și 21 unite prin Piața Unirii.

:bere:

 


  • Autor: Nenea_titi
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Nenea_titi

@Sava_6115-6315:
Podul Constanța nu e la primărie ci la CFR în tot ceea ce înseamnă el. A fost făcut în 1938 (deși am auzit și 1934), și rezistă eroic. Deși parcă în 1990 a mai trecut printr-o reparație, începută la finele lui 1989.

Linia de e Mihalache trebuie reparată urgent, așa este, nu e așa rea, dar...nu trebuie să ajungem cu ea în stadiul liniei 5. A fost reparată ultima oară undeva în 1994.
Cât a fost suspendat traficul pe ea, de la Clabucet - Banu-Manta, puteau să o refacă. Oprirea ei înseamnă izolarea depoului BN ( asta dacă nu sparge și prin podul Ct). Deși ar trebui oprită și reparată odată cu modernizarea BN.

 


  • Autor: Sava_6115-6315
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Sava_6115-6315

Nenea Titi,

In anii 1993-1994 s-a executat tronsonul Dr Felix - Victoriei - Polizu si  s-a modernizat portiunea Turda-Dr Felix( trecerea de la piatra cubica la OR). Inainte de inchiderea Grivitei pentru reparatii capitale s-a reparat si (re)racordat strada Dr Felix la Mihalache pentru linia 31.

In jurul anilor 98-99 s-au inlocuit placile pe tronsonul Grivita -Turda, vechiile placi datand dinainte de 89.
Nu mai retin exact cand s-a schimba sina pe bucata de pe calea Grivitei(trecerea de la piatra cubica la OR), dar cred ca pana in anii 2000 s-a facut si  asta.

In 2003 s-au inlocuit sinele sub pasajul Constanta.  Am prins vremurile cu vatmanii de pe EP-uri care dadeau talpa pe pantele pasajului si coborau pantograful pana sa ajunga sub pasaj. Astfel mergeau din inertie pentru  a nu agata pantograful sub pod..

Pana in 2010 (nu mai retin exact) s-au inlocuit placile pe tronsonul Dr Felix - Piata Victoriei. Cine mai retine: s-a circulat la paleta pe bucata Dr Felix - Spital Filantropia cand s-a dat  drumu la tramvaie spre Piata Victoriei. S-urile au rezistat ani buni pana au fost demontate.

Trebuie remarcat ca in ultimii 10 ani  s-au inlocuit destule placi pe tronsonul Turda - Dr Felix..

In momentul  de fata linia pe Mihalache se prezinta mult mai bine decat cea de pe Basarabia.  Nu cunosc cat de intretinuta  e infrastructura pe acolo, dar am vazut adevarate cratere/ santuri in placi, demne de fostele linii OR de pe Giulesti si Chitila...

 


  • Autor: Nenea_titi
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Nenea_titi

Ai perfectă dreptate.
Dar.
Linia de pe Mihalache, tronsonul Turda - Griviței a fost făcut din câte știu în 1996 în vară, și știu că s-au mișcat relativ repede. Bucata Turda - Dr Felix a fost făcută prin 1994 în primăvară. Linia pe la Victoriei a fost pusă în 1991. Am avut școala în Amzei, și de multe ori mergeam cu tramvaiul ( îl luam de la capătul Sf Iosif) prin Victoriei, și la școala aceea am fost din 1992 - 1996.
Pe Grivița, șina a fost mutată, deoarece în 2001 au început lucrările la metrou spre Jiului Străulești. Și linia făcea un soi de ocol. Resturi de dale există și azi pe Grivița, vizibile prin asfaltul crăpat. A revenit prin 2004 sau ceva de genul. Agățarea pantografului în bucata 1 mai - Grivița - Pasaj era încă din anii 90. De când au închis tramvaiul pe Grivița și au făcut racordarea 1 mai - Griviței (înainte tramvaiul nu intra direct de pe Grivița pe 1 mai ci via Clabucet). Mare prostie că în 2010 nu au reparat linia de pe 1 mai (Mihalache azi, cei ce am copilărit acolo încă îi spunem 1 mai). Au plimbat tramvaie pe linii distruse, legând nimic de nicăieri ( practic pe Buzești nu mai era acces, iar capătul de la Banu Manta era inutil). Linia 31 a apărut prin 1991 sau ceva de genul și a rămas până prin 1999. Ca și 6 ( Laromet - Gara de nord - >1996, apoi Gara de nord - >Romexpo 1996 - 1999). Cunosc evoluția deoarece acolo mi-am petrecut bună parte din viață (Grivița - 1 mai). Apropo de rețeaua din curba Grivița - 1 mai, știu că nu prea trecea săptămână să nu se rupă. Bunicii mei locuiesc la Grivița - 1 mai. Știu că de multe ori, tramvaiele treceau pe acolo cu pantograful lăsat, iar la troleibuzele DAC săreau captatorii în draci acolo. Motiv pentru care viteza de trecere era extrem de mică. Bine, asta prin 1991-1996...când nici traficul nu era ca azi...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

1 mai se scrie 1 Mai...

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB aztec

Mda...unii chiar au refacut ceva linii de tramvai si au pus garduri...sau nu.
Alta ...a pus doar garduri..

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Costin

ByOnu a scris:
În urma demarării licitației pentru expertizarea unor linii de tramvai în vederea modernizării, Asociația "Metrou Ușor" a trimis un punct de vedere extins către Primăria Municipiului București, STB și ADTPBI.

Salutăm decizia modernizării liniilor de tramvai din București, dar cerem expres ca lucrările să fie realizate concomitent, pe tronsoane complete. Cerem modernizarea integrală a liniilor 5 și 16, ci nu doar a anumitor porțiuni după cum prevede acum licitația. Modernizarea decalată pe tronsoane va produce suspendări repetate ale traseelor, un disconfort pentru călători și o deteriorare prematură a infrastructurii nou-modernizate. Cerem, de asemenea, conectarea liniilor de tramvai de pe Bd. Dimitrie Pompeiu cu cea de pe Str. Barbu Văcărescu pentru a răspunde schimbărilor masive de mobilitate datorate gentrificării zonei office Pipera și pentru a realiza o conexiune cât mai facilă între Pipera și Aeroportul Internațional Otopeni, în ton cu exigențele de mobilitate din Europa. Nu în cele din urmă, cerem instaurarea sensurilor unice pe Bd. Barbu Văcarescu și Calea Floreasca, fapt ce presupune strămutarea liniei de tramvai pe laterala bulevardului.

În ceea ce privește modernizarea liniei de tramvai de pe Șos. Petricani și Bd. Dimitrie Pompeiu, vom reveni cu un punct de vedere extins și cu o serie de propuneri concrete, deoarece considerăm că lucrarea este una mai complexa și trebuie coroborată cu edificarea unui pasaj care să traverseze calea ferată București-Constanța. Suntem de părere că acest tronson are nevoie de mai mult decât o simplă reabilitare, considerând utilă prelungirea infrastructurii de tramvai pe Șos. București Nord din Voluntari, în acord cu noile nevoi de mobilitate apărute în ultimii 15 ani.

Vă invităm să citiți documentul nostru și așteptăm cu mare interes opiniile voastre!


Am primit si un prim raspuns. Desi pare o redirectionare, eu as zice ca este un raspuns mai degraba pozitiv - cu mentiunea ca nu cuprinde nici un angajament ferm. Dar e un inceput.
1357 - 19.02.2020 5 prop METROU USOR moderniz linii tw.pdf
1357 - 19.02.2020 5 prop METROU USOR moderniz linii tw.pdf (94.68 KB; descărcat de 179 ori)

 


  • Autor: Filip Rares
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Filip Rares

Ma uitam mai devreme pe google maps, cautand sine vechi de tren, si am gasit 2 resturi de sine de tramvai pe Calea Rahovei, in dreptul pietei de flori. (2008). Ma poate lamuri cineva ce este cu ele? Trecea pe acolo tramvaiul inainte sa se faca Casa Poporului?
srbsedbstbd.jpg (356.51 KB; descărcat de 1412 ori)

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB cris_m

Da, a fost tramvai pe acolo, dar nu mai stiu in ce directie o lua la bifurcatia de pe fundal.

 


Mergi la pagina:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1667 utilizatori ai forumului au scris 327496 mesaje în 3922 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare