Topic: DISCUȚII Stația Tokyo
94 posts, 14062 views
📖 Pagination options
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
BGP2597
Poate întrebarea mea e tardivă, dar nu înțeleg un lucru. Dacă stația Aeroport Băneasa e pe partea dreaptă a DN1, de ce au preferat proiectanții să traverseze cu Tokyo pe partea stângă și să se chinuie în spațiul acela limitat dintre pasaj și magazine în loc să continue traseul pe partea dreaptă cu stația construită sub terenul liber din dreptul mallului?
Poate întrebarea mea e tardivă, dar nu înțeleg un lucru. Dacă stația Aeroport Băneasa e pe partea dreaptă a DN1, de ce au preferat proiectanții să traverseze cu Tokyo pe partea stângă și să se chinuie în spațiul acela limitat dintre pasaj și magazine în loc să continue traseul pe partea dreaptă cu stația construită sub terenul liber din dreptul mallului?
- survola
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
survola
Linia tot șerpuiește pe sub DN1.
Poate au vrut să nu se sape pe sub terenul aeroportului?
Linia tot șerpuiește pe sub DN1.
Poate au vrut să nu se sape pe sub terenul aeroportului?
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Azi pe seara bagau armatura pentru peretii mulati acolo unde a fost deviat apeductul, au astupat traseul pe unde au deviat apeductul si au inchis complet intrarea in cladirea de birouri din sosea, acum se intra prin curtea Mega-image, unde au pus niste bariere.
Intrarea in Mega/Decathlon a fost stramtata si mai mult si nu se mai poate trece cu masina prin fata cladirii, trebuie sa o iei prin stanga.
Azi pe seara bagau armatura pentru peretii mulati acolo unde a fost deviat apeductul, au astupat traseul pe unde au deviat apeductul si au inchis complet intrarea in cladirea de birouri din sosea, acum se intra prin curtea Mega-image, unde au pus niste bariere.
Intrarea in Mega/Decathlon a fost stramtata si mai mult si nu se mai poate trece cu masina prin fata cladirii, trebuie sa o iei prin stanga.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
Chev Celios
Mai repede DN1 serpuieste mai ales intre Baneasa si DNCB. Abia dupa DNCB ai linie dreapta pana la Balotesti.
survola wrote here:
Linia tot șerpuiește pe sub DN1.
Poate au vrut să nu se sape pe sub terenul aeroportului?
Mai repede DN1 serpuieste mai ales intre Baneasa si DNCB. Abia dupa DNCB ai linie dreapta pana la Balotesti.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
ANTENA
Se pregătesc noi restricții de circulație. Am văzut niște indicatoare înfoliate chiar la baza podului. E posibil să se restricționeze o bandă din cele laterale
Se pregătesc noi restricții de circulație. Am văzut niște indicatoare înfoliate chiar la baza podului. E posibil să se restricționeze o bandă din cele laterale
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Pai stiu ca azi au inchis banda 1 de langa pod care duce spre Selgros, iar maine vor inchide Str Gratioasa.
Pai stiu ca azi au inchis banda 1 de langa pod care duce spre Selgros, iar maine vor inchide Str Gratioasa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
subway guru
M6 și metro Cluj (care e mult rămas în urmă) sunt la pachet pe PNRR pe principiul vaselor comunicante, vor trebui să bage viteză la M6.1 ca să nu pierdem finanțarea UE.
Acum înțelegeți de ce insist cu stația Tokyo?
M6 și metro Cluj (care e mult rămas în urmă) sunt la pachet pe PNRR pe principiul vaselor comunicante, vor trebui să bage viteză la M6.1 ca să nu pierdem finanțarea UE.
Acum înțelegeți de ce insist cu stația Tokyo?
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Da-i mesaj constructorului si explica-i.
Pentru ei momentan Aeroport Baneasa e cea mai importanta, avand in vedere lucrul de pe teren.
Da-i mesaj constructorului si explica-i.
Pentru ei momentan Aeroport Baneasa e cea mai importanta, avand in vedere lucrul de pe teren.
- subway guru
-
Posted:
-
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Dupa ce a postat ANTENA (multumim pt poze), se poate vedea cat de dezastroasa e situatia!
Nu avem nici macar 50% la grinda de ghidaj pt PM.
Dupa ce a postat ANTENA (multumim pt poze), se poate vedea cat de dezastroasa e situatia!
Nu avem nici macar 50% la grinda de ghidaj pt PM.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
ANTENA
Multe utilaje pe metru patrat dar progresul inca se lasa asteptat.
PS: La Aeroport Baneasa nu putem ridica drona, suntem pe zona rosie, chiar pe coridorul de aterizare - ghinion.
O sa incerc din DN1 mai de jos, cu zoom, dar e cam departe.
Multe utilaje pe metru patrat dar progresul inca se lasa asteptat.
PS: La Aeroport Baneasa nu putem ridica drona, suntem pe zona rosie, chiar pe coridorul de aterizare - ghinion.
O sa incerc din DN1 mai de jos, cu zoom, dar e cam departe.
Untitled.jpg (36.07 KB; downloaded 1092 times)
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Eu nu inteleg ce declara astia ca baga TBM-urile in Septembrie. Mi se pare imposibil!
Ma uit la pozele de pe M5, mai sunt o gramada de pasi pana sa coboare TBM-urile, ce sa mai zic despre pornirea lor.
Eu nu inteleg ce declara astia ca baga TBM-urile in Septembrie. Mi se pare imposibil!
Ma uit la pozele de pe M5, mai sunt o gramada de pasi pana sa coboare TBM-urile, ce sa mai zic despre pornirea lor.
- subway guru
-
Posted:
-
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Din ce am inteles pe Forum Peundemerg, exista jaloane intermediare la autostrazi, pana in T4 2024 trebuie sa fie tot ce e contractat la 50%.
Exista asa ceva si la metrou? Daca da, am pierdut finantarea. Nu cred ca suntem nici la 30%.
Din ce am inteles pe Forum Peundemerg, exista jaloane intermediare la autostrazi, pana in T4 2024 trebuie sa fie tot ce e contractat la 50%.
Exista asa ceva si la metrou? Daca da, am pierdut finantarea. Nu cred ca suntem nici la 30%.
📖 Pagination options