Topic: DISCUȚII Stația Tokyo
94 posts, 14065 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
subway guru
Nu e nimic sub semnul întrebării, sunt doar decalate ca timp de finalizare.
Să nu ne trimiți pe FB că n-am chef să-l sponsorizez pe Zuckerberg în afacerile lui dubioase!
Nu e nimic sub semnul întrebării, sunt doar decalate ca timp de finalizare.
Să nu ne trimiți pe FB că n-am chef să-l sponsorizez pe Zuckerberg în afacerile lui dubioase!
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Care e decalarea? Cand ne putem astepta la organizare de santier si pe celalalte statii?
Constructorul parca e acelasi.
Care e decalarea? Cand ne putem astepta la organizare de santier si pe celalalte statii?
Constructorul parca e acelasi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
subway guru
Decalajul e de cel puțin un an.
Constructorii sunt amândoi turcaleti dar nu aceiași din ce știm, ceea ce e foarte bine, n-au decât să se ia la întrecere care împușcă mai repede paraua chioara!
Doar consultantul e același pe ambele tronsoane, cel selectat și plătit de japonezi.
Dar până la circulație mai durează că mai trebuie arhitectura și instalațiile plus trenurile și automatizarea.
Din câte știu în PNRR e prinsă doar infrastructura de construcții, de aceea trebuie insistat pentru pornirea cat mai rapidă a saparii tunelelor, altfel o dăm în bară și în bâlbâială financiară.
Decalajul e de cel puțin un an.
Constructorii sunt amândoi turcaleti dar nu aceiași din ce știm, ceea ce e foarte bine, n-au decât să se ia la întrecere care împușcă mai repede paraua chioara!
Doar consultantul e același pe ambele tronsoane, cel selectat și plătit de japonezi.
Dar până la circulație mai durează că mai trebuie arhitectura și instalațiile plus trenurile și automatizarea.
Din câte știu în PNRR e prinsă doar infrastructura de construcții, de aceea trebuie insistat pentru pornirea cat mai rapidă a saparii tunelelor, altfel o dăm în bară și în bâlbâială financiară.
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
sab
Ca sa fie PLS pentru ambele tronsoane la Tokyo, inseamna ca M6.1 este strans legat de M6.2. Cu alte cuvinte nu se va inaugura M6.1 pana nu este gata M6.2 la nivel de sapatura, pentru ca pe la Tokyo se va extrage/introduce totul.
Sau poate tocmai acesta este rolul acelui "apendice", sa permita sapatura ULTERIOR lansarii TBM-urilor catre Otopeni, chiar si in conditiile inaugurarii M6.1.Ma refer la extragerea excavatiei si introducerea de materiale. Dar conditia esentiala este ca sa se introduca TBM-urile catre Otopeni cat timp statia Tokyo este la nivel de structura. Altfel ramane ca TBM-urile sa se introduca la aeroport si PSS sa fie la Tokyo. Lucrurile pot evolua, cand s-a facut proiectul nu se stia ca M6 va fi spart in doua tronsoane.
Ca sa fie PLS pentru ambele tronsoane la Tokyo, inseamna ca M6.1 este strans legat de M6.2. Cu alte cuvinte nu se va inaugura M6.1 pana nu este gata M6.2 la nivel de sapatura, pentru ca pe la Tokyo se va extrage/introduce totul.
Sau poate tocmai acesta este rolul acelui "apendice", sa permita sapatura ULTERIOR lansarii TBM-urilor catre Otopeni, chiar si in conditiile inaugurarii M6.1.Ma refer la extragerea excavatiei si introducerea de materiale. Dar conditia esentiala este ca sa se introduca TBM-urile catre Otopeni cat timp statia Tokyo este la nivel de structura. Altfel ramane ca TBM-urile sa se introduca la aeroport si PSS sa fie la Tokyo. Lucrurile pot evolua, cand s-a facut proiectul nu se stia ca M6 va fi spart in doua tronsoane.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
subway guru
Complet greșit, se știa foarte bine dar nu poți incarca contractul unui antreprenor cu necesitățile altuia.
Fiecare trebuie să-și rezolve problemele lui nu ale altuia.
Complet greșit, se știa foarte bine dar nu poți incarca contractul unui antreprenor cu necesitățile altuia.
Fiecare trebuie să-și rezolve problemele lui nu ale altuia.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Continua devierea, am vazut ca e fff adanc acel canal.
In plus au betonat ceva (?) fix in fata Mega Image/Decathlon (vedeti ultimele 2 poze puse de mine).
Au mai si facut un fel de intrare pentru cladirea de birouri - sa poti intra din parcarea Mega Image cu masina spre cladirea de birouri..
Unde am pus X rosu acum este o rampa, inchisa dar pregatita pt a fi pusa la dispozitie, inainte era gard acolo.
Continua devierea, am vazut ca e fff adanc acel canal.
In plus au betonat ceva (?) fix in fata Mega Image/Decathlon (vedeti ultimele 2 poze puse de mine).
Au mai si facut un fel de intrare pentru cladirea de birouri - sa poti intra din parcarea Mega Image cu masina spre cladirea de birouri..
Unde am pus X rosu acum este o rampa, inchisa dar pregatita pt a fi pusa la dispozitie, inainte era gard acolo.
birouri0.PNG (1.83 MB; downloaded 2053 times)
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Atasez o schita facuta de mine, cu albastru e ce au lucrat pana acum pentru devierea acelui colector de canalizare.
In plus am gasit si asta:
https://ro.linkedin.com/posts/mihai-stef ... ign=copy
Sunt si acolo niste poze.
Atasez o schita facuta de mine, cu albastru e ce au lucrat pana acum pentru devierea acelui colector de canalizare.
In plus am gasit si asta:
https://ro.linkedin.com/posts/mihai-stef ... ign=copy
Pe strada gen. Stefan Holban din Bucuresti au inceput lucrarile de executie a colectorului de canalizare avand diametrele DN 700 si DN 800, situat in vecinatatea viitoarei statii de metrou Tokyo ce apartine de Magistrala 6.
Pentru a asigura siguranta pe termen lung a acestui colector, beneficiarul Apa Nova Bucuresti a optat pentru solutia de ceramica vitrificata, considerand adancimea de pozare de peste 6 metri la care trebuie realizata instalarea si vecinatatea cu magistrala de metrou.
Constructorul Conscut-Constructii SRL va instala o lungime totala de 405 m de conducte din ceramica vitrificata DN 700 si DN 800, beneficiind si de asistenta tehnica oferita de echipa Steinzeug-Keramo Romania.
Sunt si acolo niste poze.
schitapeduct.PNG (1.62 MB; downloaded 1773 times)
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Din ce am vazut in trecere, s-au apucat si de armatura pentru grinda de ghidaj din curtea cladirii de birouri, insa nimic spectaculos. Tot se misca greu aici, parca ar fi statie cu semnul intrebarii.
Sigur nu au mutat PLS la Aeroport Baneasa si ne-a scapat pe undeva??
Din ce am vazut in trecere, s-au apucat si de armatura pentru grinda de ghidaj din curtea cladirii de birouri, insa nimic spectaculos. Tot se misca greu aici, parca ar fi statie cu semnul intrebarii.
Sigur nu au mutat PLS la Aeroport Baneasa si ne-a scapat pe undeva??
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
shoppy
Exista in santier tija Kelly si agregatele de tratare a noroiului, se pare ca manevreaza cu aceeasi macara alternativa atat tija Kelly cat si armatura PM.
Exista in santier tija Kelly si agregatele de tratare a noroiului, se pare ca manevreaza cu aceeasi macara alternativa atat tija Kelly cat si armatura PM.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: FOTO/VIDEO Stația Tokyo
satanistu
Sursa : FB Metrorex
Oare pe la Decathlon/Mega Image pe unde o sa se intre?
Sursa : FB Metrorex
RESTRICȚIE DE TRAFIC PE ȘOSEAUA BUCUREȘTI PLOIEȘTI
👉🏻 Începând de marți, 21.05.2024, orele 10:00, traficul va fi restricționat pe banda 1 de pe breteaua carosabilă cuprinsă între Strada General Ștefan Holban și Selgros Cash & Carry;
👉🏻 Stația STB de la intersecția Străzii General Ștefan Holban cu Șoseaua București-Ploiești, pe direcția Otopeni – București, se relochează cu aprox. 100 metri, înspre Otopeni;
⛔️Restricționarea traficului survine ca urmare a activităților de șantier din cadrul contractului de execuție „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. - 1Mai-Tokyo", la viitoarea stație de metrou Aeroport Băneasa, de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud;
✅Traficul se restricționează conform planului aprobat prin Avizul comun al C.N.A.I.R și I.G.P.R.;
👍🏻Semnalizarea rutieră se efectuează conform cerințelor legale;
🙏🏻Le mulțumim pentru înțelegere tuturor participanților la trafic pe ruta mai sus menționată.
Ⓜ️🚇Proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni" este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T), finanțat din fonduri externe rambursabile și nerambursabile.
🇷🇴Magistrala 6 este un proiect pentru România!
#magistrala6metrou #metrou #lucraridesantier #inchideretrafic #restrictionaretrafic #sosbucurestiploiesti#stradageneralstefanholban
Oare pe la Decathlon/Mega Image pe unde o sa se intre?
tokyo1.jpg (183.13 KB; downloaded 912 times)
- survola
-
Posted:
-
- satanistu
-
Posted:
-
Re: FOTO/VIDEO Stația Tokyo
satanistu
N-are sens, cele doua magazine sunt pe cealalta parte a statiei, cum pot incepe peretii mulati? cu masinile trecand pe ei?
N-are sens, cele doua magazine sunt pe cealalta parte a statiei, cum pot incepe peretii mulati? cu masinile trecand pe ei?
📖 Pagination options