Subiect: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
54 mesaje, 17736 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
VAGON TIP 19.76/20.76
Vagoane de provenienta sunt tip YA constructie DWA Gorlitz.
Vagoanele sunt destinate traficului de calatori pe Caile Ferate Romane cat si in trafic international in baza unor acorduri bilaterale sau multilaterale.
CARACTERISTICI TEHNICE GENERALE
~ ecartament 1435 mm
~ lungimea peste tampoane 24500 mm
~ ampatament vagon 17200 mm
~ lungimea cutiei 24200 mm
~ latimea cutiei 2882 mm
~ inaltimea coamei acoperisului de la nivelul sinei 4230 mm
~ inaltimea tampoanelor de la nivelul sinei 1060 mm
~ inaltimea cuplei de la nivelul sinei 1040 mm
~ inaltimea planseului de la nivelul sinei 1255 mm
~ ampatament boghiu tip Y32RS 2560 mm
~ diametrul rotii 920 mm
~ viteza maxima de circulatie la distanta de franare de 1000m 140km/h
~ viteza maxima de circulatie la distanta de franare de 1200m 160km/h
~ numar de locuri : 56/60
~ usi de acces pivotant pliante, cu actionare electropneumatica
~ usi intercomunicatie glisante, cu 2 canate, actionare electropneumatica
~ intercomunicatie parte metalica si burduf din cauciuc : conform UIC 561
~ alimentare cu energie electrica - convertizor static
~ instalatie de iluminat - tip fluorescent si incandescent
~ instalatie de climatizare completa-racire incalzire
~ instalatie de sonorizare : conform UIC
~ instalatie sanitara - tip gravitational, cu evacuare in mediu
~ tara vagoanelor (rezervoarele de apa jumatate pline) 41t
~ tipul franei de pe vagon este pneumatic, KE-PR-D-MRP-GMC 29/215-24V
~ vas WC din inox cu colac si capac PAFS
~ lavoar ( corp comun cu cabina WC din PAFS)
~ uscator de mâini: automat, cu fotocelula
~ prize de aspirator;
~ prize pentru aparat de ras;
~ indicator de nivel apa;
~ rezervoare de apa : 2 rezervoare de 400l. Alimentarea instalatiei se face la tensiunea de 24Vcc prin intermediul unui separator galvanic
VAGON TIP 19.76/20.76
Vagoane de provenienta sunt tip YA constructie DWA Gorlitz.
Vagoanele sunt destinate traficului de calatori pe Caile Ferate Romane cat si in trafic international in baza unor acorduri bilaterale sau multilaterale.
CARACTERISTICI TEHNICE GENERALE
~ ecartament 1435 mm
~ lungimea peste tampoane 24500 mm
~ ampatament vagon 17200 mm
~ lungimea cutiei 24200 mm
~ latimea cutiei 2882 mm
~ inaltimea coamei acoperisului de la nivelul sinei 4230 mm
~ inaltimea tampoanelor de la nivelul sinei 1060 mm
~ inaltimea cuplei de la nivelul sinei 1040 mm
~ inaltimea planseului de la nivelul sinei 1255 mm
~ ampatament boghiu tip Y32RS 2560 mm
~ diametrul rotii 920 mm
~ viteza maxima de circulatie la distanta de franare de 1000m 140km/h
~ viteza maxima de circulatie la distanta de franare de 1200m 160km/h
~ numar de locuri : 56/60
~ usi de acces pivotant pliante, cu actionare electropneumatica
~ usi intercomunicatie glisante, cu 2 canate, actionare electropneumatica
~ intercomunicatie parte metalica si burduf din cauciuc : conform UIC 561
~ alimentare cu energie electrica - convertizor static
~ instalatie de iluminat - tip fluorescent si incandescent
~ instalatie de climatizare completa-racire incalzire
~ instalatie de sonorizare : conform UIC
~ instalatie sanitara - tip gravitational, cu evacuare in mediu
~ tara vagoanelor (rezervoarele de apa jumatate pline) 41t
~ tipul franei de pe vagon este pneumatic, KE-PR-D-MRP-GMC 29/215-24V
~ vas WC din inox cu colac si capac PAFS
~ lavoar ( corp comun cu cabina WC din PAFS)
~ uscator de mâini: automat, cu fotocelula
~ prize de aspirator;
~ prize pentru aparat de ras;
~ indicator de nivel apa;
~ rezervoare de apa : 2 rezervoare de 400l. Alimentarea instalatiei se face la tensiunea de 24Vcc prin intermediul unui separator galvanic
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
50 53 19-76 015-1
50 53 19-76 015-1
50 53 19-76 015-1 - Buc. Nord - 01.05.2010_001.JPG (186.54 KB; descărcat de 5470 ori)
50 53 19-76 015-1 - Buc. Nord - 01.05.2010_002.JPG (52.89 KB; descărcat de 5468 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
50 53 20-76 055-4
50 53 20-76 055-4
50 53 20-76 055-4 - Bucuresti Nord - 08.02.2010_001.jpg (153.07 KB; descărcat de 5465 ori)
50 53 20-76 055-4 - Bucuresti Nord - 08.02.2010_002.jpg (84.23 KB; descărcat de 5465 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
50 53 19-76 016-9 in compunera IR1651 (Bucuresti Nord - Suceava Nord).
50 53 19-76 016-9 in compunera IR1651 (Bucuresti Nord - Suceava Nord).
50 53 19-76 016-9 - Bucuresti Nord - 29.04.2012.jpg (115.54 KB; descărcat de 5467 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
Circa 25-30 de vagoane seria 20-76, zac in conservare cu reviziile expirate si de 4 ani, in Ploiesti Sud. Pacat de aceste vagoane foarte confortabile si moderne, ca stau de pomana, fara sa fie folosite pe trenuri IR. Printre ele se afla si prototipul 20-76 001
Circa 25-30 de vagoane seria 20-76, zac in conservare cu reviziile expirate si de 4 ani, in Ploiesti Sud. Pacat de aceste vagoane foarte confortabile si moderne, ca stau de pomana, fara sa fie folosite pe trenuri IR. Printre ele se afla si prototipul 20-76 001
50 53 20-76 001-8 - Ploiesti Sud - 04.05.2012 (1).jpg (187.48 KB; descărcat de 5438 ori)
50 53 20-76 001-8 - Ploiesti Sud - 04.05.2012.jpg (108.8 KB; descărcat de 5438 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Marian Andrei
014
014
DSC_3201.JPG (351.62 KB; descărcat de 5205 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Robert24
20-76 015
20-76 015
20-76 015.jpg (291.14 KB; descărcat de 4962 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Robert24
19-76 009tras la gard prin Cluj Napoca
19-76 009tras la gard prin Cluj Napoca
19-76 009.jpg (293.46 KB; descărcat de 4893 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Robert24
20-76 007
20-76 035
20-76 007
20-76 007.jpg (238.08 KB; descărcat de 4847 ori)
20-76 035
20-76 035.jpg (219.72 KB; descărcat de 4846 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Robert24
19-76 018 in Grivita
19-76 018 in Grivita
19-76 018 Grivita 201013.jpg (280.86 KB; descărcat de 4764 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Robert24
20-76 009
20-76 009
20-76 009.jpg (259.59 KB; descărcat de 4709 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
19-76 017 şi 19-76 019 sunt singurele exemplare din această serie care aparţin Reviziei de Vagoane Braşov şi stau conservate (abandonate) în gara Sibiu. Au ultima revizie la Griviţa, ambele în vara anului 2011. În acest timp, pe trenurile de călători circulă toate jegurile cu zeci de ani vechime şi condiţii deplorabile. Sunt 2 din zecile de exemple care ar putea înlocui din trenurile IR vagoanele 19-54, 19-55, 19-56, 11-31. Deşi... responsabilii îşi bat ei joc la această Revizie Braşov de vagoanele superioare de confort, cum sunt 10-90, nu ştiu ce ar trebui să mai evoc aceste două 19-76-uri...
19-76 017 şi 19-76 019 sunt singurele exemplare din această serie care aparţin Reviziei de Vagoane Braşov şi stau conservate (abandonate) în gara Sibiu. Au ultima revizie la Griviţa, ambele în vara anului 2011. În acest timp, pe trenurile de călători circulă toate jegurile cu zeci de ani vechime şi condiţii deplorabile. Sunt 2 din zecile de exemple care ar putea înlocui din trenurile IR vagoanele 19-54, 19-55, 19-56, 11-31. Deşi... responsabilii îşi bat ei joc la această Revizie Braşov de vagoanele superioare de confort, cum sunt 10-90, nu ştiu ce ar trebui să mai evoc aceste două 19-76-uri...

19-76 017 şi 19-76 019 - Sibiu - 08.02.2014.jpg (240.12 KB; descărcat de 4641 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Gabi23
Păi acolo pentru ce există Poliţia T.F., Jandarmeria etc. ? (ce-i drept în general în această ţară reprezentanţii lor apără hoţia). Prostia este deasemenea de partea celor care fac compunerile astea cretine, luate frumos cele 20-76 din fotografie şi introduse în compunerea IR Satu-Mare Bucureşti, de unde poţi lua vagoanele 20-55 sau 20-49 pentru trenul regio din imagine. Nu există pic de logică la CFR Călători, iar pentru proges şi performanţă ar trebui să răspundă cu funcţiile atât întâiul "naş", cât şi şefuţii care freacă duda prin birouri!
În nici un caz aceste vagoane (asemeni altora în care s-au investit foarte mulţi bani), nu trebuie să zacă prin revizii să le mănânce rugina sau să le fure unii bucată cu bucată...
Păi acolo pentru ce există Poliţia T.F., Jandarmeria etc. ? (ce-i drept în general în această ţară reprezentanţii lor apără hoţia). Prostia este deasemenea de partea celor care fac compunerile astea cretine, luate frumos cele 20-76 din fotografie şi introduse în compunerea IR Satu-Mare Bucureşti, de unde poţi lua vagoanele 20-55 sau 20-49 pentru trenul regio din imagine. Nu există pic de logică la CFR Călători, iar pentru proges şi performanţă ar trebui să răspundă cu funcţiile atât întâiul "naş", cât şi şefuţii care freacă duda prin birouri!

În nici un caz aceste vagoane (asemeni altora în care s-au investit foarte mulţi bani), nu trebuie să zacă prin revizii să le mănânce rugina sau să le fure unii bucată cu bucată...
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele CFR Grivita)
Marian Andrei
019,031,050
019,031,050
019.JPG (399.43 KB; descărcat de 4438 ori)
031.JPG (393.17 KB; descărcat de 4438 ori)
050.JPG (391.01 KB; descărcat de 4438 ori)
📖 Opțiuni paginare