Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

437 posts, 71128 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 32
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Celestin Draganescu

Cu siguranta este o confuzie pentru perioadele cand Calea Victoriei este inchisa ca urmare a evenimentului "Strazi Deschise".

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cosminduru

De o săptămână de când a fost implementat sensul unic pe calea Floreasca, am văzut reacții și situații ce îmi confirmă lipsa de interes a autorităților pentru transportul în comun.

Pe sensul cu bandă unică, se folosește banda într-o veselie de către turisme și orice altceva, deci zero acțiuni ale poliției rutiere de a amenda sau măcar avertiza contravenienții (sunt practic încălcări ale legii - circulație pe interzis). Pe sensul celălalt, autobuzele stau blocate în trafic, mult mai rău ca înainte. Deci o improvizație românească, un proiect eșuat din punctul meu de vedere. Doar să se bifeze și să spună niște politicieni că au făcut ceva.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) drbm

Celestin Draganescu wrote here:
Cu siguranta este o confuzie pentru perioadele cand Calea Victoriei este inchisa ca urmare a evenimentului "Strazi Deschise".

Mea culpa, în InfoTB așa fusese prezentată harta. Și da, era weekend.Am verificat, azi au corectat.

 


  • em
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) em

Și mie mi se pare cam ciudat și prea sinuos traseul nou pentru 205. Dar ca să fie cât de cât util cred că ar fi nevoie de două stații noi: la Victoriei la ieșirea de la metrou pe Aviatorilor și una la rondul cu Statuia Aviatorilor. De mult mă întreb de ce nu există o stație acolo, mai ales că ar fi acces facil la unul din spitalele mari.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) STB Spotting 21

Din data de 12 august 2023, pe Soseaua Fundeni, a aparut statia "Aleea Lacului", pe ambele sensuri, in imediata apropiere a Lacului Fundeni, pe raza localitatii Fundeni din comuna Dobroesti, judetul Ilfov.

Odata cu amenajarea acestor opriri, au fost amplasate semafoare si o trecere de pietoni pentru calatorii ce utilizeaza aceasta statie. In cele aproximativ 30 minute pe care le-am petrecut aseara in zona (interval orar 19:45 - 20:20), am observat ca din autobuzele liniilor 253 si 460 nu a coborat nimeni, insa a urcat un cetatean intr-un 253, spre Morarilor - Titan.

In schimb, foarte multe masini personale tranzitau Aleea Lacului, artera care face legatura intre Soseaua Fundeni si mai multe strazi din localitatile Fundeni si Dobroesti. Poate ca pe parcursul timpului, localnicii vor descoperi aceasta statie si vor tinde spre utilizarea transportului in comun, avand in vedere ca s-au luat masuri privind si statiile de la nord de Aleea Lacului, tocmai pentru eficientizarea deservirii celor doua localitati: statiile "Spicului" au fost desfiintate, iar statiile "Fundeni" au fost mutate cu cativa metri mai spre sud, spre Strada Teiului, principala artera ce leaga Fundeni de Soseaua Fundeni.

La final, propun doua cadre cu autobuze Mercedes Benz Citaro Euro 4 pe linia 253:

4845 - Aleea Lacului - 23 august 2023
4845 - Aleea Lacului - 23.08.2023.jpg (1.11 MB; downloaded 1675 times)

4823 - Aleea Lacului - 23 august 2023
4823 - Aleea Lacului - 23.08.2023.jpg (1.23 MB; downloaded 1675 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Două cadre cu două mostre de "profesionalism" în manevrarea autobuzului în alveolă.

Și am vești "proaste": nu e niciun copac care să obstrucționeze, niciun bolard, alveola este mai mult decât generoasă pentru a permite alinierea corectă, stația este în linie perfect dreaptă.

Deci ce caută autobuzele în gabaritul benzii 1 de circulație în loc să fie la bordura stației pentru coborârea și urcarea în condiții de siguranță a oricui avea nevoie?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) shoppy

Daca iei tare de volan se consuma cauciucurile si trebuie sa umblii cu milogeala prin depou ca altfel risti sa primesti vreo gioarsa de la gard si sa pierzi titularizarea de pe masina ta la care ai muncit.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) neoman

Pe Iuliu Maniu unii soferi (fie de troleibuz fie de autobuz) nici nu se mai chinuie sa intre in alveola.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Costin

Poate ar trebui sa (re)amintim ca prin tarile cu apa calda au disparit alveolele. Autobuzul opreste pur si simplu pe banda 1, la bordura (sau pe banda dedicata, daca exista) si aia e. Esti sofer de masina in spatele autobuzului? Ghinion, depaseste pe propria raspundere daca poti. Daca nu, astepti.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

@Costin absolut corect și este bine că ai precizat, dar discuția nu era despre alveole. Faptul că acea alveolă nu ar fi trebuit să existe nu schimbă cu nimic problema semnalată, anume conduita lipsită de profesionalism ce se desprinde din poze. Sau crezi că este o formă de protest față de alveole? 😃

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Chev Celios

-Ca sofer categoria D va spun sigur ca Oglinda dreapta nu face casa buna cu stalpul indicatorului de statie.

-Ca rezident crescut in Fundeni pot sa zic ca numarul mare de masini care o iau acum pe strada respectiva este din cauza ca a fost interzis virajul la stranga la intersectia cu str. Teiului( la biserica), ramanand una din cele doua variante de a intra cu masina in partea cea mai mare a Fundeniului. Ideea este ca in zona statiei Aleea Lacului  numarul populatiei este destul de mic. Partea proasta este ca acum au lasat partea cea mai aglomerata a Fundeniului doar intr-o singura statie pusa ca nuca in perete, mai ales pe sensul spre Colentina.

P.S. Vezi ca Aleea L este fix pe malul lacului. Strada pe care intrau masinile de care zici tu oarecum face parte tot din Sos. Fundeni am impresia. Nu stiu sigur ce nume are dar Aleea Lacului sigur nu.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) neoman

Costin wrote here:
Poate ar trebui sa (re)amintim ca prin tarile cu apa calda au disparit alveolele. Autobuzul opreste pur si simplu pe banda 1, la bordura (sau pe banda dedicata, daca exista) si aia e. Esti sofer de masina in spatele autobuzului? Ghinion, depaseste pe propria raspundere daca poti. Daca nu, astepti.


Așa ar trebui să fie și la noi, dar până una alta alveole există și șoferii ar trebui să le folosească. Din ce știam eu oricum au prioritate atunci când ies din alveolă (regulamentar firește).

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Aron

Costin wrote here:
Poate ar trebui sa (re)amintim ca prin tarile cu apa calda au disparit alveolele. Autobuzul opreste pur si simplu pe banda 1, la bordura (sau pe banda dedicata, daca exista) si aia e. Esti sofer de masina in spatele autobuzului? Ghinion, depaseste pe propria raspundere daca poti. Daca nu, astepti.


Atunci când implementam ce la alții e de n ani deja implementat, și nici nu e implementat complet, apare ceva nou și implementam pe ea ca e la moda și uite așa ajunge un circ de implementării diferite. Cu alveole, fără alveole, in strada, separat etc. Hai mai bine sa alegem naibii o implementare și sa o folosim pe aceea pana acoperim toată rețeaua și abia după sa ne uitam ce idei noi apar șamd

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Adică să facem peste tot alveole că dacă tot ne-am apucat de-o treabă s-o ducem până la capăt, fie că treaba e proastă sau nu? Dacă undeva ai alveole și altundeva nu ai alveole, care este problema?  Și în vest mai sunt destule alveole, nu au apucat nici ei să le desființeze pe toate.

Nu trebuie făcut un scop în sine, acela de a avea o singură soluție pentru toate problemele, că de obicei astfel de soluții nu există sau nu sunt eficiente.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422089 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use