Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
744 posts, 129827 views
📖 Pagination options
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
valy
La un moment dat înțelesesem că toate străzile pe care circulă STB aparțin PMB, în acest caz cum este PS3 administratorul? Intră in adminstrarea PMB abia după ce începe STB să circule?
Posibil totuși să fi înțeles greșit.
La un moment dat înțelesesem că toate străzile pe care circulă STB aparțin PMB, în acest caz cum este PS3 administratorul? Intră in adminstrarea PMB abia după ce începe STB să circule?
Posibil totuși să fi înțeles greșit.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
shoppy
PMB a cedat la PS3 toate strazile PMB din sectorul 3.
PMB a cedat la PS3 toate strazile PMB din sectorul 3.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
punmeister
Exact, a pasat Nicusor Dan responsabilitățile.
Exact, a pasat Nicusor Dan responsabilitățile.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
PTMZ
@valy, original așa se intenționa, toate străzile pe care circulă STB să fie administrate de PMB, dar nu este o regulă scrisă și au început să apară excepții. Între timp, cam de când a fost Firea la primărie, mai multe străzi au fost înstrăinate către sectoare.
În fine, nu asta contează. În cazul de față, strada Brățării este la PS3, dar faptul că se introduce transport public pe ea nu înseamnă că va trece automat la PMB. PMB o poate solicita în administrare, dar doar dacă are chef. Ceea ce, judecând după tendințele municipalității de a pasa cât mai mult la sectoare, nu cred că se va întâmpla.
Interesant, nu știam de așa ceva. Există o informare oficială în acest sens? De curiozitate întreb.
@valy, original așa se intenționa, toate străzile pe care circulă STB să fie administrate de PMB, dar nu este o regulă scrisă și au început să apară excepții. Între timp, cam de când a fost Firea la primărie, mai multe străzi au fost înstrăinate către sectoare.
În fine, nu asta contează. În cazul de față, strada Brățării este la PS3, dar faptul că se introduce transport public pe ea nu înseamnă că va trece automat la PMB. PMB o poate solicita în administrare, dar doar dacă are chef. Ceea ce, judecând după tendințele municipalității de a pasa cât mai mult la sectoare, nu cred că se va întâmpla.
shoppy wrote here:
PMB a cedat la PS3 toate strazile PMB din sectorul 3.
Interesant, nu știam de așa ceva. Există o informare oficială în acest sens? De curiozitate întreb.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
shoppy
Asta a fost demult, cum crezi ca a facut betonel borduri de beton pe toate bulevardele din sectorul 3.
Asta a fost demult, cum crezi ca a facut betonel borduri de beton pe toate bulevardele din sectorul 3.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
bgd70
Intr-un clip postat azi pe contul lui de FB afirma ca doar Bd. Decebal e in administrarea PS3.
Intr-un clip postat azi pe contul lui de FB afirma ca doar Bd. Decebal e in administrarea PS3.
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Saint666
Inseamna ca toate amenajarile pe care le face pe restul bulevardelor din sector sunt ilegale? De exemplu cea de pe Liviu Rebreanu prin care inlocuieste pavajul pus la reabilitarea bulevardului de acum un deceniu.
Inseamna ca toate amenajarile pe care le face pe restul bulevardelor din sector sunt ilegale? De exemplu cea de pe Liviu Rebreanu prin care inlocuieste pavajul pus la reabilitarea bulevardului de acum un deceniu.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
BGP2597
Pe site-ul ASB există tabele cu străzile pe care le au în administrare în fiecare sector. În sectorul 3, de exemplu, există 97 de străzi și bulevarde (sau segmente din ele) în administrarea PMB (ASB).
https://aspmb.ro/strazi-sector-3/
Pe site-ul ASB există tabele cu străzile pe care le au în administrare în fiecare sector. În sectorul 3, de exemplu, există 97 de străzi și bulevarde (sau segmente din ele) în administrarea PMB (ASB).
https://aspmb.ro/strazi-sector-3/
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
bgd70
Ar mai fi si varianta in care au cerut in administrare pt. reamenajre si dupa au dat inapoi catre PMBi. Cu parcarea de sub Bd.Decebal asa au facut: dupa ce a terminat de lucrat au predat la PMB tot mai putin parcarea. Stiu asta pt. ca am facut catre PS3 o sesizare dupa finalizarea parcarii si au zis ca nu e in administrarea lor bulevardul. Azi a afirmat ca e la PS3 bulevardul....cine mai intelege ce naiba fac astia.
Nu vreau sa fac specula dar in presa au mai aparut articole ca PS3 executa lucrari in sector si fara avize.
Saint666 wrote here:
Inseamna ca toate amenajarile pe care le face pe restul bulevardelor din sector sunt ilegale?[..]
Ar mai fi si varianta in care au cerut in administrare pt. reamenajre si dupa au dat inapoi catre PMBi. Cu parcarea de sub Bd.Decebal asa au facut: dupa ce a terminat de lucrat au predat la PMB tot mai putin parcarea. Stiu asta pt. ca am facut catre PS3 o sesizare dupa finalizarea parcarii si au zis ca nu e in administrarea lor bulevardul. Azi a afirmat ca e la PS3 bulevardul....cine mai intelege ce naiba fac astia.
Nu vreau sa fac specula dar in presa au mai aparut articole ca PS3 executa lucrari in sector si fara avize.
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
virgil23
După cum ne-am obișnuit în ultimii ani, organizarea festivalului "Summer Well" pe Domeniul Știrbey din Buftea, vine la pachet cu înființarea liniei 786 între Clăbucet și "terminalul" temporar de pe str. Eroilor. Autobuzele circulă fără oprire între cele două capete, iar costul unei singure călătorii este de 22 de lei. Biletul se putea achiziționa de la "controlorii" ce stăteau în dreptul ușilor 1 și 2 sau online, de pe site-ul festivalului. Dacă la începutul programului(orele 12-13), autobuzele aveau undeva la 10-15 călători, pe înserate, autobuzele erau umplute până la refuz. Pe perioada zilei, autobazele Militari, Floreasca și Nordului au suplinit această linie, urmând ca peste noapte, să se alăture Titan și Alexandria.
Așadar, vă prezint câteva cadre cu mai multe autobuze ce au "pășit" vineri și sâmbătă în această linie, începând cu #4613, #4618, #4675, #4755, #4799, #4866, #4878, #4881, #4885.
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4613 - Str. Eroului, Buftea
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4618 - Str. Eroului, Buftea
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4675 - Str. Eroului, Buftea
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4755 - Str. Oltului, Buftea
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4755 - DN1A, Mogoșoaia
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4799 - Bd. Ion Mihalache, București
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4866 - Str. Eroului, Buftea
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4878 - Bd. Ion Mihalache, București
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4881 - Bd. Ion Mihalache, București
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4885[/b] - Bd. Ion Mihalache, București
După cum ne-am obișnuit în ultimii ani, organizarea festivalului "Summer Well" pe Domeniul Știrbey din Buftea, vine la pachet cu înființarea liniei 786 între Clăbucet și "terminalul" temporar de pe str. Eroilor. Autobuzele circulă fără oprire între cele două capete, iar costul unei singure călătorii este de 22 de lei. Biletul se putea achiziționa de la "controlorii" ce stăteau în dreptul ușilor 1 și 2 sau online, de pe site-ul festivalului. Dacă la începutul programului(orele 12-13), autobuzele aveau undeva la 10-15 călători, pe înserate, autobuzele erau umplute până la refuz. Pe perioada zilei, autobazele Militari, Floreasca și Nordului au suplinit această linie, urmând ca peste noapte, să se alăture Titan și Alexandria.
Așadar, vă prezint câteva cadre cu mai multe autobuze ce au "pășit" vineri și sâmbătă în această linie, începând cu #4613, #4618, #4675, #4755, #4799, #4866, #4878, #4881, #4885.
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4613 - Str. Eroului, Buftea
4613 - Summer Well.JPG (464.68 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4618 - Str. Eroului, Buftea
4618 - Summer Well.JPG (455.16 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4675 - Str. Eroului, Buftea
4675 - Summer Well.JPG (481.92 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4755 - Str. Oltului, Buftea
4755 - Summer Well (2).JPG (490.9 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4755 - DN1A, Mogoșoaia
4755 - Summer Well.JPG (602.76 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4799 - Bd. Ion Mihalache, București
4799 - Summer Well.JPG (499.13 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4866 - Str. Eroului, Buftea
4866 - Summer Well.JPG (518.04 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4878 - Bd. Ion Mihalache, București
4878 - Summer Well.JPG (429.05 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4881 - Bd. Ion Mihalache, București
4881 - Summer Well.JPG (393.13 KB; downloaded 1858 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4885[/b] - Bd. Ion Mihalache, București
4885 - Summer Well.JPG (474.21 KB; downloaded 1858 times)
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
virgil23
Continuare, cu #4905, #4998, #6223 , #6264 și câteva detalii.
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4905 - Bd. Ion Mihalache, București
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4998 - Str. Eroului, Buftea
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4998 - DN1A, Mogoșoaia
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #6223, #4669 & Isuzu Cityport(IF 49 TCM) - Bd. Ion Mihalache, București
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #6264 - Bd. Ion Mihalache, București
Căteva detalii cu infotaimentul autobuzelor.
Continuare, cu #4905, #4998, #6223 , #6264 și câteva detalii.
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4905 - Bd. Ion Mihalache, București
4905 - Summer Well.JPG (420.92 KB; downloaded 1805 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4998 - Str. Eroului, Buftea
4998 - Summer Well.JPG (414.5 KB; downloaded 1805 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #4998 - DN1A, Mogoșoaia
4998 - Summer Well (2).JPG (576.93 KB; downloaded 1805 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #6223, #4669 & Isuzu Cityport(IF 49 TCM) - Bd. Ion Mihalache, București
6223 & 4669.JPG (408.48 KB; downloaded 1805 times)
Mercedes Benz Citaro Euro 4 #6264 - Bd. Ion Mihalache, București
6264 - Summer Well (2).JPG (428.67 KB; downloaded 1805 times)
Căteva detalii cu infotaimentul autobuzelor.
786 - Validator.JPG (1.28 MB; downloaded 1805 times)
786 - Validator (2).JPG (1.11 MB; downloaded 1805 times)
Afișaj frontal Summer Well Festival (3).JPG (1.79 MB; downloaded 1805 times)
Afișaj lateral Summer Well Festival.JPG (1.64 MB; downloaded 1805 times)
Afișaj interior Summer Well Festival (1).JPG (1.82 MB; downloaded 1805 times)
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
BGP2597
Plata se putea face (si) la validator? Altfel nu prea văd sensul codificării liniei și menținerii validă roadelor în mod comercial. Compar modul de operare cu festivalul Nostalgia unde autobuzele au circulat cu validatoarele în mod garaj.
Plata se putea face (si) la validator? Altfel nu prea văd sensul codificării liniei și menținerii validă roadelor în mod comercial. Compar modul de operare cu festivalul Nostalgia unde autobuzele au circulat cu validatoarele în mod garaj.
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
virgil23
Nu cred, sincer să fiu nici nu am încercat, dar având în vedere diferența de preț a călătoriei și faptul că la Clăbucet autobuzul era flancat de stafful Summer Well(la ușile 1 și 2, ușa 3 era închisă, nu se putea urca nimeni fără bilet de la ei sau online), sunt sigur că nu.
BGP2597 wrote here:
Plata se putea face (si) la validator? Altfel nu prea văd sensul codificării liniei și menținerii validă roadelor în mod comercial. Compar modul de operare cu festivalul Nostalgia unde autobuzele au circulat cu validatoarele în mod garaj.
Nu cred, sincer să fiu nici nu am încercat, dar având în vedere diferența de preț a călătoriei și faptul că la Clăbucet autobuzul era flancat de stafful Summer Well(la ușile 1 și 2, ușa 3 era închisă, nu se putea urca nimeni fără bilet de la ei sau online), sunt sigur că nu.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
GPS
Probabil a fost pentru integrarea liniei în infoTB.
Probabil a fost pentru integrarea liniei în infoTB.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination