Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

437 posts, 71505 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

petro burgener wrote here:
Daca va fi bine sau rau vom vedea . De ce mai ajunge la Rosetti, cand putea foarte bine sa mearga pe Mosilor, Popa Petre, Maria Rosetti  pana la Sala Palatului?

Te-ai uitat și tu așa ca idee că străzile CA Rosetti - Maria Rosetti - Popa Petre sunt cu sens unic?  :think: HaI să nu o dăm în penibil, vă rog.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cosminduru

Sunt curios, stația Știrbey Vodă, de dinainte să facă dreapta spre Ateneu, este comună cu 178 sau nu? Pentru că 178 face stație la Luterană, după intersecție. Astfel se ratează un pic conexiunea, deși se poate coborî din 311 și la Sala Palatului și traversa la 178.

Dar acel loc de dinainte de intersecție este perfect. Stația de la Luterană mi se pare greșit amplasată, desigur 368 are acolo dar poate fi mutat înapoi pe vechea locație.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

178 nu este comun cu 311 la Știrbei Vodă. Schimbul se poate face la Sala Palatului.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

Este cel mai bine asa. :)

Întrucât stația noua Știrbei Vodă ar trebui mutată pe strada omonimă, respectiv după efectuarea virajului la dreapta, pentru a asigura transbordare directă cu toate liniile care vin dinspre Cișmigiu / Palatul Crețulescu. Aceea este cea mai importantă din punctul meu de vedere.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ANTENA

WT_fan06 wrote here:
ANTENA wrote here:
Am trimis o sesizare
Ai trimis o sesizare să scoată transportul public din zona nedeservită până acum de transport public și care pierduse orice speranță de a avea transport public? Relația Piața Rosetti - Calea Moșilor trebuie să aibă o importanță covărșitoare ca să justifici acest lucru într-o sesizare, în loc să vezi câte troleibuze (care circulă bine) ai ca alternativă.

Ca și călător ce a folosit ani de zile (și încă folosește) linia 311, sunt mirat de ce gaură în cer se face pe forum printre cei de la care mă aștept să înțeleagă mai bine cu ce se mănâncă transportul public.


Perfect de acord de a acoperi zone fara transport, dar total contra de a modifica ceva gandit cu sens si perfect functional.
Linia 311 asigura legatura cu 336/61 pe axa est-vest, prin trasnbordare la Piata Rosetti. Este extrem de important acest punct si nu altul.
Ramane de vazut cati locuitori de pe str. Maria Rosetti vor dori sa mearga la Faur Poarta 4 si nu in centru, cred ca au suferit pana acum.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Cezar210

Dacă vorbim de legătura 61+311 de la Piața Rosetti, aceasta poate fi efectuată fără nicio problemă începând de mâine în formula 61+66/69/70/85/90+311, mai ales ținând cont de existența tarifării pe timp, nu pe vehicul. Într-adevăr, sunt necesare două schimburi, dar din 5 linii, s-o nimeri să vină una. Plus că așa transbordarea se face mai ușor, din 61 în orice altă linie la Universitate iar mai apoi în 311 la Calea Moșilor.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

ANTENA wrote here:
Ramane de vazut cati locuitori de pe str. Maria Rosetti vor dori sa mearga la Faur Poarta 4 si nu in centru, cred ca au suferit pana acum.


Atatia cati merg astazi pe orice linie dintr-un capat intr-altul: adica foarte putini. Ceea ce este perfect normal. Pentru ca transportul public este utilizat pe portiuni. Nu vor vrea la Faur Poarta 4, dar vor vrea la Mosilor, la liceu la Mihai Viteazul, la Iancului, la Muncii, la Baba Novac, la IOR, samd.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) petro burgener

Gabi23 wrote here:
petro burgener wrote here:
Daca va fi bine sau rau vom vedea . De ce mai ajunge la Rosetti, cand putea foarte bine sa mearga pe Mosilor, Popa Petre, Maria Rosetti  pana la Sala Palatului?

Te-ai uitat și tu așa ca idee că străzile CA Rosetti - Maria Rosetti - Popa Petre sunt cu sens unic?  :think: HaI să nu o dăm în penibil, vă rog.


Ok, îmi cer scuze, nu stiam , nu cunosc străzile respective, nu frecventez zona!

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

ANTENA wrote here:
Linia 311 asigura legatura cu 336/61 pe axa est-vest, prin trasnbordare la Piata Rosetti. Este extrem de important acest punct si nu altul.
Afirmație totalmente falsă!

311 NU se leagă de 61 (fostul 336) la Piața Rosetti. Mergând spre vest, majoritatea coboară din 311 la Armenească și schimbă cu orice troleibuz până la Universitate. Mergând spre est, majoritatea ia orice troleibuz ce trece de Rosetti și coboară la Armenească pentru a schimba cu 311. Rosetti este un punct de tranzit și nimic mai mult pentru majoritatea.

Ce se va întâmpla odată cu extensia lui 311? Pasagerii vor avea cu adevărat corespondență cu metroul la Universitate și legătură directă cu linia 61 pe sensul spre vest, iar pe sensul spre est situația rămăne similară ca în prezent, singura diferență fiind că pasagerii vor mai merge o stație cu troleibuzul și vor schimba la Calea Moșilor în loc de Armenească. Singurii care vor suferi vor fi cei care luau 311 fix din Piața Rosetti sau fix din Armenească (adică fix acela era punctul lor de plecare).

Îți zic cum stă situația în teren, fără să exagerez cu exprimări de genul "extrem de important".

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

TPBI prin aceasta schimbare nu a facut altceva decat sa testeze in realitate cartea "Ocolul Pamantului in 80 de zile" in incercarea de a bifa cat mai multe realizari cu o singura linie, o abordare absolut gresita dpmdv. De parca s-au terminat liniile din centru ce ar fi putut fi folosite si pe mareata strada Maria Rosetti, o adevarata axa a orasului din cate se pare...

Multi dintre voi omit (voit sau nu) faptul ca valorile de trafic din centru vor influenta si mai mult ritmicitatea acestei linii si asa destul de proasta, indiferent de momentul zilei. O sa se stea o vesnicie la TNB, pe Balcescu si mai ales pe Mosilor in lipsa oricaror altor masuri complementare. Insa ce mai conteaza aceste detalii, bucurie mare ca s-a introdus transport public intr-o zona cu densitate pe km² de 5 ori mai mica decat cartierul Titan pe care aceasta linie il deserveste majoritar.

Da, o sa spuneti ca exista biletul minune de 90 de minute, dar serios, cine normal la cap este dispus sa schimbe mai mult de 2, maxim-maximorum 3 mijloace de transport pentru a ajunge din A in B? Putini spre deloc, iar cu cat adaugi mai multe transferuri cu atat sansele sa castigi utilizatori noi ai serviciului scad si mai mult, mai ales daca incepi sa faci asta cu traseele de pe axe. Da, exista troleibuze in zona Rosetti insa niciunul nu ajunge in zona Piata Iancului, de exemplu. Unul din plusurile liniei 311 era faptul ca uneste mai multe tronsoane ale metroului: M1 in zona Titan-Grigorescu, M1 in zona Piata Iancului-Piata Muncii si M2 in zona Universitate, fiind o alternativa la acest mijloc de transport. Prin introducerea pe Maria Rosetti s-a pierdut din acest avantaj.

In incheiere, voi lasa cateva poze, prima cu numarul de calatori de la Piata Rosetti azi la ora 14 si a doua cu valorile de traric de pe Calea Mosilor tot de azi, ora 14.
Screenshot_20240430_141830_Maps.jpg (1019.27 KB; downloaded 1052 times)
20240430_143045.jpg (1.61 MB; downloaded 1052 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Si ca sa nu ziceti ca-s hater inrait, vin si cu o serie de propuneri pe care le consider mai potrivite pentru aceste zone:
* linia 311 prelungita dupa rond Universitate cu intoarcere pe strada Academiei-Calea Victoriei-Regina Elisabeta, cu statie la Biserica Sfantul Nicolae si cu stationare in alveola fostelor linii 201 si 336 de la Universitate. Avantaje: conexiune pe ambele sensuri cu metroul, stationare, traseu direct. Dezavantaje: eliminarea unor locuri de parcare de pe strada Academiei, evenimentele de pe Calea Victoriei (in acest caz se poate intoarce chiar in rond la Universitate)

* linia 178 prelungita pana la rond Universitate pe Campineanu-Calea Victoriei-Regina Elisabeta, cu stationare in alveola mentionata anterior, intoarcere pe Balcescu-Dem Dobrescu-Calea Victoriei-Campineanu. Avantaje: conexiune cu metroul, arie de deservire extinsa, stationare. Dezavantaje: devierea in cazul "Strazi Deschise", traficul de pe Balcescu.

* linia 168 prelungita pe Strada Maria Rosetti-Calea Mosilor-Bd Dacia-Piata Romana. Avantaje: conexiune cu axele de transport, oferirea unui rol concret acestei linii care dubleaza perfect M5 in Drumul Taberei. Dezavantaje: lipsa stationarii in centru, traseul cam lung

In final, postez si harta propunerilor enuntate:
Screenshot_20240430_190859_Samsung Internet.jpg (706.86 KB; downloaded 1004 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TrainWrecker

105 de ce inca circula pe Valea Ialomitei? Stiu ca a fost deviat pe traseul asta cand pe Drumul Taberei (intre Ialomitei si Argesului) a fost soseaua inchisa cu ocazia proiectului "strazi deschise", celelalte linii deviate au revenit la traseul normal dar nu si 105? Sau este doar o eroare in aplicatie iar pe teren circula pe Argesului pe traseul normal?
Capture105.PNG (408.58 KB; downloaded 616 times)

 



Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cosminduru

cris_m wrote here:
* linia 168 prelungita pe Strada Maria Rosetti-Calea Mosilor-Bd Dacia-Piata Romana. Avantaje: conexiune cu axele de transport, oferirea unui rol concret acestei linii care dubleaza perfect M5 in Drumul Taberei. Dezavantaje: lipsa stationarii in centru, traseul cam lung


De pe Calea Moșilor este interzis virajul la stânga spre bd. Dacia. Poate dacă ar întoarce la rond la Obor sau altundeva, la Foișor.

Oricum, în general, în cazul traseelor de tip buclă, ar fi de preferat ca bucla să fie în sens orar, ca vehiculele să aibă preponderent viraje la dreapta. În sensul propus de tine, antiorar, virajele sunt la stânga, ceea ce constituie o problemă în orice oraș aglomerat.

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422293 posts in 5261 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use