Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

284 posts, 42838 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Luca M.

Chev Celios wrote here:
Prin Internet. Cred ca si la E3 si E4 merge prin internet direct.Tot ce are Thoreb, adica Irisbus, Mercedes(toate tipurile), Otokar, Imperio si alea cateva V3A care au Thoreb pe ele.

Problema e ca la noi se cam obisnuieste sa se circule cu afisaje ce arata destinatia in general setata eronat, inducand in eroare de cele mai multe ori, iar la devieri de 2-3 chiar nu i-am vazut sa stea sa mai modifice. Ma rog, exceptie Astrele de pe 54.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) sorin.niculescu_

S-au îmbunătățit marcajele pentru banda de autobuze care este paralelă cu stațiile de autobuz Piața Unirii 4 și Piața Unirii 5. Din păcate, nu am fost pe fază să fac o poză, poate reușește cineva sau poate se postează pe undeva despre asta. Au pus mai mulți stâlpișori pe o porțiune mai lungă de drum.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan TrainWrecker

Nenea_titi wrote here:
TrainWrecker wrote here:
Probabil decizia de a le baga pe linia 5 e o strategie de PR, din cate stim traseul lui 5 va fi primul care va fi bagat in modernizare, deci va fi gata primul, iar ca sa para bine la deschidere vor baga Imperio, va dati seama ca da mai bine la ochi sa vezi Imperio pe linia nou modernizata decat bidirectionalele.

Nu ar fi rău, dar tramvaiele vor veni mai repede . Înainte de refacerea totală a lui 5.
Apoi , 5 mai are o problemă pe Armand Călinescu, unde linia , alături de 16, e praf.
Singura variantă este un fel de 55 din Pantelimon la Băneasa. În plus, linia 5 dacă se vor apuca de ea, va dura pe puțin un an. Deci cum am mai spus, Astra se mișcă mai repede decât București cu reabilitarea liniilor.

Posibil sa circule pe traseu deviat via Stefan Cel Mare/Bucur Obor/Calea Mosilor cum a circulat la inceputul anului cand a fost oprita circulatia pe Vasile Lascar, asta pana cand termina lucrarile intre Gemeni si Armeneasca care sunt pe alt lot. Stiu ca pe lizeanu si reinvierii sina e nereabilitata dar  aia e o fractiune din traseul total, plus Imperio poate circula pe sina OR (ex: 1/10 deviat in weekend)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

Pe Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 7, stația de autobuz „Metrou Pipera” sensul spre Barbu Văcărescu, este în permanență plină de apă de la aspersoarele de gazon din zonă... Plus că peticele de asfalt sunt degradate, iar trecerea de pietoni este fix pe amplasamentul de oprire. Ar trebui repoziționată și efectuate reparații.
BD. DIMITRIE POMPEIU NR. 7 - 23.10.2023.jpg (260.51 KB; downloaded 1449 times)

Pe Șos. Pipera nr. 43, autobuzele liniilor 112, 135, 243, 343, 449 sunt nevoite să evite cu greu un canal. La orele de vârf, când traficul este aglomerat e dificil pentru că se duc spre banda 2, ca să efectueze apoi stația din banda 1.
Șoseaua Pipera nr 43 - 23.10.2023 (2).jpg (296.32 KB; downloaded 1449 times)
Șoseaua Pipera nr 43 - 23.10.2023 (3).jpg (198.55 KB; downloaded 1449 times)
Șoseaua Pipera nr 43 - 23.10.2023 (1).jpg (221.43 KB; downloaded 1449 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan SirVlady

TrainWrecker wrote here:
Posibil sa circule pe traseu deviat via Stefan Cel Mare/Bucur Obor/Calea Mosilor cum a circulat la inceputul anului cand a fost oprita circulatia pe Vasile Lascar, asta pana cand termina lucrarile intre Gemeni si Armeneasca care sunt pe alt lot. Stiu ca pe lizeanu si reinvierii sina e nereabilitata dar  aia e o fractiune din traseul total, plus Imperio poate circula pe sina OR (ex: 1/10 deviat in weekend)

Tu la ce linie te referi @TrainWrecker? Dacă te referi la 5 și 16, ambele vor fi suspendate în perioada lucrărilor de modernizare, afectând în mare măsură zonele tradiționale deservite (5 pe Barbu Văcărescu-Aerogării, respectiv 16 între Pipera și Lizeanu). Referitor la ce a zis @Nenea_titi, un 55 între Pantelimon și Băneasa nu ar avea absolut niciun rost dacă prin absurd se apucă de lucrări, zic și eu.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Nenea_titi

@ sir vlady:

Am zis de 55 între Băneasa și Pantelimon ca soluție temporară, dacă nu repară Armand Călinescu dar termină Barbu Văcărescu. Îi cred în stare să repare linia pe B. V. fără să repare Armand Călinescu...iar 55 de la Iancului spre Sf Vineri e pulbere (pe Călărași în special unde nu trag nădejde că se apucă curând). De aceea am zis de un 55 temporar.

5 poate continua și după suspendarea circulației pe B.V. doar până la Stefan cel Mare cu bidirecționale până demarează și Armand Călinescu.

Ar fi bine să profite și să refacă și 36 pe Reînvierii, Pantelimon, Chișinău.
Tronsonul Lizeanu - Maica Domnului - Lacul Tei - Petricani - Pompeiu trebuie reabilitat 100%.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) beauty and your feast

Umila mea părere de om nespecializat este că Astrele destinate liniilor 40 și 55 ar fi mai mult decât utile pe linii gen 7 și 11 (dacă aveți o problemă cu oamenii de o anumită etnie / categorie socială cum am mai văzut de atâtea ori pe acest forum referitor la linia 11 (sau 117 când s-a făcut rocada cu 605), mai bine tăceți). Sunt linii aglomerate (în special 7), iar repartizarea tramvaielor pe aceste linii ar extinde porțiunea de rețea de tramvai operată de Imperio, ceea ce nu poate fi decât un avantaj. Le-am adus în discuție pe acestea două deoarece par a fi singurele linii pe care nu circulă Imperio (sau cel puțin nu e în plan să circule) care au calea de rulare relativ decentă și care nu ar distruge prematur noile tramvaie.

Linia 5 este importantă, însă nu are momentan o cerere atât de mare încât prezența unor tramvaie de 36 de metri să fie justificată. În plus, așa cum a menționat cineva mai sus, Astra se mișcă mai bine în ceea ce privește livrarea tramvaielor decât Bucureștiul cu reabilitarea șinelor, 5-ul va fi încă în reabilitare la momentul livrării ultimelor Astre, deci cred că acestea își pot găsi liniștite locul pe aceste două linii, for the time being.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) idk_vlad

Pe 40, mai ales la orele de vârf sunt pline tramvaiele, deci se justifică introducerea Imperiourilor aici. Cu 7 n-am prea mers foarte des, dar când mergeam tramvaiele  mergeau  aproape goale. Oricum, pe segmentul C.F.R. Progresul - Șura Mare (în principal unde sunt mai pline 7-urile) vor circula Imperio-urile de pe linia 25. Cât despre 11, acolo circulă oricum vagoane cu RK de la Dep. BN cu aer condinționat, scaune tapițate, anunțuri vocale etc.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Luca M.

Vagoane de la depoul BN cu aer conditionat? Care-s alea? Eu stiam ca doar 224 are AC.

 


  • StefanTrams2009
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) StefanTrams2009

Nu doar 224, 4021 și 4008 au și ele AC

 



Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) edi1717

Sunt de parere ca liniile 7 si 11 merita mai mult decat ce au in acest moment. Aproximativ 3 tramvaie cu AC in tot depoul si fara certitudinea ca si functioneaza este mai mult decat inadmisibil. Totusi, cred ca acestor 2 linii, le-ar prinde mai bine niste tramvaie noi de 27 metri, care chiar au scaune tapitate, AC, anunturi vocale, etc. Personal, pe linia 11 vad frecvent a fi majoritare V3A-M2000, deci fara toate acele “calitati” de care zicea @idk_vlad . Pe 40 si 55 nu le-am vazut vreodata pline, deci Imperio pentru cele 2, mi se pare o greseala. Mai bine ar fi alocate liniilor 1, 10, 21, 25, 41 pentru a avea un parc care sa fie dotat exclusiv cu Imperio. 27 metri pe 40 si 55 cred ca sunt suficienti.

 


Re: Știri despre transportul local din București bgd70

andreiiul wrote here:
Postare de pe FB a lui Nicusor Dan

🟢🚍 Introducem transport public pe strada Brățării din sectorul 3.

🟢🚍Ca urmare a numeroaselor solicitări din partea cetățenilor, TPBI și STB introduc începând de sâmbătă 28 octombrie autobuzele 330 și 253 care vor opri în stațiile nou înființate: Stan Constantin, Vărăști, Gura Siriului și Parcul Teilor.



Cu aceasta modificare, vad ca 330 a fost mutat pe str Baba Novac si Sos Campia Libertatii, comun cu 311. Ce nu mi se pare ok este ca ambele linii vor face 2 statii in intersectia de la rondul Baba Novac: una inainte de intersectie, actuala statie a lui 311 si una dupa intersectie, actuala statie a lui N104.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Nenea_titi

7 ar necesita totuși măcar niște CH-PPC sau CA PPC cu aer condiționat acolo, e o linie care poate descărca bine metroul. Eu am văzut-o destul de aglomerata. Dar depinde de momentul zilei. Imperio nu știu cât s-ar justifica pe această linie, dar nici nu ar fi de colo, ar ajuta destul pe 25. Având în vedere că îi este vecină la Unirii, mai repede 27.

40 și 55 momentan nu sunt apte de tramvaie noi...55 poate fi apt  doar făcut sub formă de 46 până la Banu Manta. 40, doar dacă vrei să le scoți din garanție.

11 are un parc tare pestriț, măcar de ar avea și el mai multe CH PPC și CA PPC, ca și 44.

E drept că 7 și 11 sunt trasee în stare bună, ca și 47, dar sunt deservite de tramvaie vechi, fără accesibilitate.

În general, ar trebui ca toate liniile de tramvai din București să fie accesibilizate, indiferent că tramvaiele sunt Imperio sau V3A 93 PPC. Pe toate ar trebui măcar jumătate de parc PPC. De exemplu pe 7, măcar 4 ar putea fi PPC. La fel și 47. La fel și 11, măcar jumătate de parc. Se aplică și la restul liniilor, nu toate, dar am văzut cazuri când persoane în scaun cu rotile nu se puteau urca în linii ca 16, 36, 7, 27.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2245 forum members have written 417014 posts in 5190 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use