Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

463 posts, 121371 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

330 și 335 sunt electrice parțial. Ok. Dar când sunt deservite de E3 și electricele tractate de camioane diesel, unde mai este ecologia. Cât despre asta cu tractarea, eram sigur că se va rămâne fără curent la baterii. În mod normal, bateriile nu trebuiesc descărcate sub o anumită limită, asta ca să nu le omori sau mai rău să nu ia foc. Oricum, părerea mea este că s-a forțat nota cu ele pe aceste linii, trebuia o linie scurtă și fără solicitare severă și prea multe complicații (143 de exemplu). Vara autonomie mică de la A/C, iarna de la încălzire. Dacă vor eficiență, trebuie neapărat stații rapide la cap de linie, altfel exploatarea lor este mai costisitoare și mai nerentabilă decât clasicele.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: ZTE Granton 12m TPB

M-aș fi mirat să văd doar autobuze electrice pe 330... sau pe 335, linie care are nevoie de multe autobuze.
ZTE-urile se descurcă destul de bine în 330, am tot mers cu cele active și nu au fost probleme. Deranjantă este deschiderea / închiderea lentă a ușilor.

 


Re: ZTE Granton 12m mn_photography

D-le @Nenea_titi  au trecut abia 2 zile de la intrarea "oficială" in circulație. Este normal sa aibă probleme in primele zile+ că nu au sosit toate stațiile și că xTB nu a mai avut niciodată autobuze electrice.

 


Re: ZTE Granton 12m Albert

Dar măcar avem certitudinea ca acel autobuz a rămas fără baterie sau vorbim doar ca să ne aflăm în treabă?

 


Re: ZTE Granton 12m mn_photography

La asta mă gândeam și eu

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Mie mi se par personal mai lente ușile de la Otokar decât la ZTE. Oricum, pe linii cu frecvență redusă nu prea au sens aceste autobuze, până la urmă ideea este să beneficieze cât mai multă lume de ele. Problema principală a fost aceea că au fost trimise pe linii lungi (+40 km dus-întors) fără ca stațiile de încărcare rapidă de la capetele de linie să fie montate. Era mai ok dacă circulau momentan pe 136/201, iar abia după ce erau montate stațiile la capete să le trimită pe 330/335.

 


Re: ZTE Granton 12m 1689

Eu, unul, sint sceptic referitor la sansele pe care le au autobuzele electrice in Bucuresti atita timp cit nu vor rula pe culoare dedicate de trafic, dar sint gata sa le dau o sansa.
Cind au venit DAF-urile nu am crezut ca vor rezista mai mult de 2-3 ani. Si m-am inselat. Sper ca va fi la fel si cu E-Bus-urile Granton.

 


Re: ZTE Granton 12m SirVlady

La acest moment, 7215 se află pe linia 335, la acest moment fiind primul și singurul electric repartizat pe această linie.

 


Re: ZTE Granton 12m Cezar210

Pe linia 335 mai circulă și 7234.

 


Re: ZTE Granton 12m Gabi23

7215 cu călători pe linia 335:
7215 - 335 - 13.12.2023.jpg (177.97 KB; downloaded 2083 times)

 


Re: ZTE Granton 12m LucaCDK

7215 rămas fără baterie in capătul de linie Complex Comercial Băneasa , șoferul nu a estimat bateria rămasă..
~10.12.2023
IMG_20231211_095045_353.jpg (208.3 KB; downloaded 2000 times)
IMG_20231211_095045_672.jpg (259.93 KB; downloaded 2000 times)
IMG_20231211_095045_444.jpg (117.91 KB; downloaded 2000 times)

 


Re: ZTE Granton 12m reiny2000

Cum adică nu a estimat șoferul? Nu-i apare în bord că mai are x% rămas? După atâtea zile nu și-au dat seama de câtă energie este nevoie ca să ajungă de la un capăt la altul sau de la un capăt la URAC?

 


Re: ZTE Granton 12m Gabi23

Autobaza Floreasca a primit 20 de autobuze pentru liniile 330 și 335. Acestea sunt: 7200, 7201, 7202, 7203, 7204, 7205, 7206, 7207, 7208, 7209, 7214, 7215, 7216, 7217, 7224, 7225, 7226, 7234, 7235, 7236.

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Ecologie nu inseamna eliminarea poluarii ci reducerea ei, ca altfel poate sa fie STB 100% electric ca tot circula pe strada masini personale diesel deci tot degeaba.
Afirmatiile ca s-a terminat bateria ar trebui argumentate cumva, mi-a spus soferul, am vazut eu ca scrie baterie 0%, altfel sunt zvonuri.
Parca vad ca o sa se acopere peretii cabinei ca sa nu se mai poata vedea din salon procentul de baterie.

Eu banueisc, ca la masinile electrice acele cifre de % baterie ramasa sau xxx km range ramas sunt manarite ca sa dea cat mai mult, vezi Elon Musk care dadea in judecata pe toti care ziceau ca la Tesla range-ul este mincinos ca nu au respectat ei 3 pagini de conditii ideale sau ca aia nu este valoare exacta ci defapt o estimare in functie de alte 3 pagini de factori calculati nustiucum.
La diesel daca iti zice range 100km poti sa mergi linistit 50km, chiar sa ii dai mai tare si tot nu o sa-ti dublezi consumul, dar la electrice se pare ca nu este asa.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426241 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use